Altijd het laatste voetbalnieuws!
'Riquelme mag weg voor acht miljoen euro'
Het is nog niet zeker waar de toekomst ligt voor Juan Roman Riquelme. De Argentijnse middenvelder mag vertrekken bij zijn huidige club Villarreal, na een botsing met trainer Javier Aguirre.

Volgens het Spaanse AS is Riquelme kandidaat om de vacante postitie van nummer 10 bij Ajax te gaan bekleden, na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Ook Atlético Madrid lijkt echter geďnteresseerd te zijn in de international.

Het afgelopen half jaar speelde Roman op huurbasis bij zijn oude liefde Boca Juniors. De spelverdeler beleefde een spetterende periode bij de club, die hij afsloot met winst van de Copa Libertadores.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
mauriceijzerman
Rang: Supporter
laat hem maar naar die joden vertrekken joh, die joden zijn toch slecht en als hij daar naartoe gaat zijn ze nog steeds slecht....
14-08-2007 20:53
justmitchel
Rang: Basisspeler
Prachtig standpunt, er zijn ook wel meerder aspecten die je moet meewegen zoals de nederlandse taal, cultuur, klimaat, niveau. Die jongen spelen bij een engelse spaanse duitse of italiaanse subtopper eveneens elke wedstrijd in de basis en eventueel in de kijker voor europese topclubs. En die clubs hebben veel meer mogelijkheden.
En veel spelers zien eht echt neit zitten om zo veel geld in te leveren op zon vroege leeftijd respectievelijk 28?(riquelme) en 25(motta).
14-08-2007 20:01
i-amsterdam
Rang: Supporter
Sorry maar wat zijn diverse mensen toch kortzichtig, waarom zou Motta en/of Riquelme niet naar Ajax komen.
Sommige spelers zijn liefhebber (neem bijv Gabri, Makaay) en willen voetballen, belangrijk zijn voor een elftal.
Je komt als voetballer in de geschiedenis boeken door prijzen te winnen, niet door een goed gevulde bankrekening.

Spelers als Motta, Riguelme, Ezguerro hebben allemaal al veel geld op hun bankrekening en voor de liefhebber maakt het niet uit of dat 4 of 14 miljoen is, dat maak je toch nooit op.

Nee die wil voetballen, kortom ik heb er best een goed gevoel over en met Riquelme en Motta op het middenveld zal Ajax er sterker op worden, die spelers kunnen zich in de kijker spelen en via Ajax alsnog naar de top om dan wel aan spelen toe te komen.
Ajax daarentegen moet de beurs eens opentrekken en niet met spelers voor de toekomst aankomen.
Het laatste jaar van Stam en Davids moet succesvol zijn op Europees niveau en ajax is aan zijn stand verplicht om dit jaar kampioen te worden, met of zonder Sneijder, Motta of Riquelme.

Ik zie de bui al hangen en denk dat er wederom spelers aangetrokken worden voor veels te veel geld die geruisloos Amsterdam verlaten.
Even een geheugensteuntje:
Kinkladze, Santos, Oliseh, Sier, Lindenbergh, Babangida, Wamberto, Van Loen, Machlas, Mitea, Sonck, Gabrich, Juan, Ledezma, Sikora, Nieuwenburg, Charisteas, Veldman ach ik kan zo wel doorgaan.

Ajax koop kwaliteit, wees creatief en sla snel toe.


14-08-2007 19:29
justmitchel
Rang: Basisspeler
Ze hebben genoeg geld om het te betalen maar jij snapt niet dat als je 1 speler in je team 10 keer zoveel salaris geeft dan derest, dat de prestaties van je team dan niet veel beter worden. maarja zo snugger ben jij niet. Net als veel andere mensen hier.
14-08-2007 18:51
artjuh
Rang: Steward
ajax kan het salaris makkelijk betalen man!!al die transfers van de laatse jaren.Er zijn miljoenen binnen gekomen en er is BIJNA niks uitgegeven.Maar ik denk dat het te mooi is om waar te zijn dat een speler als Riquelme naar Ajax komt. Maar ja, in de voetbal wereld weet je het nooit. Hopen op de ster AJAX 4-EVER!!
14-08-2007 18:45
heracles
Quote[...]

dat zal mooi zijn mouthino


Ajax kan niet zulke salarissen betalen omdat er dan onenigheid zou komen bij andere spelers van ajax.
14-08-2007 18:06
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
14-08-2007 12:38
El Campeone
Rang: Steward
RIQUELME KOMT NIET: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/16002/van-geel:-er-komen-geen-gevestigde-namen

En daarom komt ie niet. Ik mag toch hopen dat ie Riquelme als een gevestigde naam ziet ;D
14-08-2007 10:02
niliow
Rang: Basisspeler
Belachelijk dat er een ajax logo bij dit bericht staat. Niets zegt dat ajax werkelijk geintresseerd is. Daar bedoel ik mee de AS schrijft echt net zoveel als alle Britse tabloids

(Reactie gewijzigd op 14-08-2007 08:47 door niliow)
14-08-2007 08:46
AJACIEDFOREVER
Rang: Wereldspeler
Ik blijf erbij dat Aisatti de beste optie is al zal dat waarschijnlijk niet doorgaan
14-08-2007 08:09
lucardie
Rang: Wereldkampioen
QuoteSpelers die in de "kracht van hun leven staan" (eind 20, a 30 jaar), zoals Motta, Riquelme etc. gaan echt niet in Nederland spelen. Zij kunnen in Spanje, Italie, Engeland etc. zo in de basis spelen bij een goede club. Ook spelers van het niveau Milevski zijn niet haalbaar.

Ajax moet zich richten op buitenlandse talenten die naar Europa willen (goed scouten), of spelers bij de europese/NL subtop.

Als nederlandse club zullen we slechts sporadisch een echte topper kunnen binnenhalen. Dat is gewoon de realiteit, helaas


Daar heb je gelijk in, maar sporadisch kan ook nu weer gebeuren!
Gabri stond ik toen ook van te kijken!
Je moet idd geluk hebben!
14-08-2007 08:01
hup voetbal
Rang: Landskampioen
Spelers die in de "kracht van hun leven staan" (eind 20, a 30 jaar), zoals Motta, Riquelme etc. gaan echt niet in Nederland spelen. Zij kunnen in Spanje, Italie, Engeland etc. zo in de basis spelen bij een goede club. Ook spelers van het niveau Milevski zijn niet haalbaar.

Ajax moet zich richten op buitenlandse talenten die naar Europa willen (goed scouten), of spelers bij de europese/NL subtop.

Als nederlandse club zullen we slechts sporadisch een echte topper kunnen binnenhalen. Dat is gewoon de realiteit, helaas
14-08-2007 07:46
lucardie
Rang: Wereldkampioen
Quote[...]

Tegenover het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat fans niet moeten rekenen op internationaal gevestigde namen ter vervanging van Sneijder. ,,De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen.’’

Hiermee lijkt de komst van Motta, Riquelme, etc. vrijwel uitgesloten.


Sorry hoor, maar je leest ws alleen wat je wilt lezen!
In dat zelfde stuk in het AD staat ook dat Engelaar, Aissati en Motta op het oog haalbare opties zijn!
Maar dat van Geel niet ingaat op namen!
14-08-2007 07:36
Riggie
Rang: Supporter
Het zou me niks verbazen als ze met Alves op de proppen komen.
14-08-2007 01:37
ivan
Rang: Supporter
Quote[...]


Ja dat denken we ja! Wat denk je zelf met 40/50 mil aan cash


Tegenover het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat fans niet moeten rekenen op internationaal gevestigde namen ter vervanging van Sneijder. ,,De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen.’’

Hiermee lijkt de komst van Motta, Riquelme, etc. vrijwel uitgesloten.
14-08-2007 00:11
lucardie
Rang: Wereldkampioen
Quote[...]

Waar heb je dat gelezen???


"Ajax wil Motta halen" 13 augustus 2007

Zeer betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan ajaxonline.org dat Ajax achter Motta zijn diensten hengelt. Motta zou de vervanger van Davids moeten worden en op langere termijn de opvolger. Motta is bij FC Barcelona op een zijspoor belandt en mag weg. Alleen zullen de Amsterdammers zware concurrentie mogen verwachten. Enkele Engelse clubs zouden geintresseerd zijn en AC Milan zou ook Motta volgen.

Mocht Motta niet komen dan zou Ajax Joao Moutinho in aanmerking komen. De Portugees zou zelf al mondeling akkoord zijn maar Ajax wacht eerst af wat er met Motta gebeurd.
13-08-2007 22:58
AJACIEDFOREVER
Rang: Wereldspeler
denk niet dat zn ambitie in Nl ligt maar zeg nooit nooit
13-08-2007 20:34
El Campeone
Rang: Steward
Athletico schijnt ook in de markt te zijn en ik schat die toch wat hoger in.
13-08-2007 19:40
maxkoos
Rang: Amateur
Quote[...]

weet niet of jij het weet maar deze man is de beste nr 10 ter wereld met kaka samen hoor


als hij zo topper is komt hij niet naar ajax maar kan hij wel beter hoor,, eerst is die kleine man de beste terwereld nu is hij weg en is een andere knakker ineens net zo goed:S jaja logische mensen daar in 020
13-08-2007 17:59
joran
Rang: Steward
Ik wil nie veel zeggen maar ik lees op voetbalzone.nl da ajax Medunjanin
tss dat zou weer een slechte aankoop zijn als ze hem echt willen:


Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29

Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan Voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.

Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.


13-08-2007 17:53
Daniel_vT
Wat een slappe lachwekkende discussies worden er weer hier gevoerd zeg, om je rot om te lachen! Dit gaat over Ajax, en helemaal niet over PSV of Feyenoord dus ik snap niet dat sommige mensen die weer hier bij slepen.

Ontopic: Riquelme lijkt me niet realistisch, wel een hele goede, ik hoop dat hij komt maar het lijkt mij gewoon niet realistisch.
13-08-2007 16:39
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote[...]

Hij heeft altijd geweldig gespeeld. Ik vind het een goede spits ja, ik weet niet of hij nog steeds zo goed is maar bij Bayern deed hij het toch nog behoorlijk.

Maar ik heb het over het stunten. Als je bijna failliet bent en qua uitzicht niet echt aantrekkelijk bent, ook nog vanwege geen europees voetbal zoals Rotterdam al zei, vind ik het stunten dat je dan nog een Makaay kan binnenhalen en nog andere namen waarvan je normaal zou denken dat ze meer uitdaging willen. Maar ieder zijn mening he.


Het is geen slechte spits maar ik denk niet dat hij in de Nederlandse speelstijl past, maar misschien heb ik het mis.
13-08-2007 16:21
BHJ
Rang: Goddelijk
Quotewat ik nu allemaal lees,Riqelme,motta en nog een hoop spelers die ze bij ajax zouden willen.
Ik dacht dat ze in A-dam geen buitenlanders wilde,altans jullie hebben vorig jaar alleen maar psv supporters lopen afzeiken dat ze daar alleen maar buitenlanders hebben.
Jaja zo zie je maar dat de meningen van mensen snel veranderen als het eigen belang er bij komt kijken.


Al zouden deze spelers komen, blijven er nog genoeg nederlanders over. En ook bij Ajax vind ik het niks dat er zoveel buitenlanders zitten want, dat gaat ten koste van het Nederlandse voetbal over de breedte. ( Nederlandse spelers dan)
13-08-2007 16:20
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote[...]

hoezo uitgeluld en nog moeilijk doen ook..een echte jood


jij voegt ook niets toe tot nu toe aan deze site.
Ik ben blij wanneer de scholen weer zijn begonnen dan zijn er een hoop van deze nutteloze reacties verdwenen.

Je kan ook gewoon niet reageren.
13-08-2007 16:18
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote[...]

als makaay bejaard is weet ik niet wat davids en stam dan zijn????
die lopen op de training dan zeker met een rollator rond.
jonge doe eens normaal reageer anders niet.


Makaay is een spits, je kan niet ontkennen dat 33 oud is voor een spits. Maar ja wij hebben die lelijke Urzaiz die is 35 officieel veteraan dus.
Gio is ook een ervaren kracht en een goede aankoop dus waar heb je het over.
13-08-2007 16:17
BHJ
Rang: Goddelijk
QuoteIk zou hem kopen als ik Ajax was: Hij heeft namelijk net zo'n jankbek als Suarez, Huntelaar, ten Cate en als Heitinga. En oh ja...niet te vergeten die brekebeen van een Leonardo!! Doen dus!!!!


waarom hebben zij een jankbek? verklaar je nader.
13-08-2007 16:15
Dyon Verkruijssen
Rang: Supertalent
jongetje... hope voor jou dat ie niet kom, want dan word feyenoord afgeslacht
13-08-2007 15:37
010
Rang: Semi-prof
Ik zou hem kopen als ik Ajax was: Hij heeft namelijk net zo'n jankbek als Suarez, Huntelaar, ten Cate en als Heitinga. En oh ja...niet te vergeten die brekebeen van een Leonardo!! Doen dus!!!!
13-08-2007 15:30
voetbalfan
Rang: Vice-aanvoerder
Quote[...]

die kan je niet vergelijken! huntelaar is jong makaay al bijna bejaard voor het voetbal!


als makaay bejaard is weet ik niet wat davids en stam dan zijn????
die lopen op de training dan zeker met een rollator rond.
jonge doe eens normaal reageer anders niet.
13-08-2007 15:20
Main_Event
Rang: Amateur
Quote[...]

Ja joh 30+ spelers bij Feyenoord zijn ouwelullen, bij ajax zijn het ineens "ervaren krachten"...

Ook zoiets...


rare gasten zijn het
13-08-2007 15:19
Main_Event
Rang: Amateur
ik bedoel dan punafca
13-08-2007 15:18
Main_Event
Rang: Amateur
Quote[...]

Jonge, jij begon zelf om ze te vergelijken! Je zegt zelf dat Huntelaar beter is.. ??

Je bent echt te wazig.. ook in andere topics man, je spreekt jezelf tegen!


hoezo uitgeluld en nog moeilijk doen ook..een echte jood
13-08-2007 15:18
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Quotewat ik nu allemaal lees,Riqelme,motta en nog een hoop spelers die ze bij ajax zouden willen.
Ik dacht dat ze in A-dam geen buitenlanders wilde,altans jullie hebben vorig jaar alleen maar psv supporters lopen afzeiken dat ze daar alleen maar buitenlanders hebben.
Jaja zo zie je maar dat de meningen van mensen snel veranderen als het eigen belang er bij komt kijken.


Ja joh 30+ spelers bij Feyenoord zijn ouwelullen, bij ajax zijn het ineens "ervaren krachten"...

Ook zoiets...

13-08-2007 15:10
voetbalfan
Rang: Vice-aanvoerder
wat ik nu allemaal lees,Riqelme,motta en nog een hoop spelers die ze bij ajax zouden willen.
Ik dacht dat ze in A-dam geen buitenlanders wilde,altans jullie hebben vorig jaar alleen maar psv supporters lopen afzeiken dat ze daar alleen maar buitenlanders hebben.
Jaja zo zie je maar dat de meningen van mensen snel veranderen als het eigen belang er bij komt kijken.
13-08-2007 15:06
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

nee ik heb gewoon gelyk


In het vorige topic gaf je het toe, respect daarvoor, maar hier spreek je je toch ook tegen? Je zegt zelf dat Huntelaar beter is dan Makaay. Begint een ander te zeggen dat Makaay meer bereikt heeft. Zeg jij dat je het niet kunt vergelijken omdat Huntelaar nog jong is.. ja hier klopt toch niets van?

Je kan ze nog niet vergelijken, daar heb je gelijk in, maar ga dan ook niet meteen zeggen van dat Huntelaar beter is want zoals je zelf al aangaf kan je dat niet vergelijken.

(Reactie gewijzigd op 13-08-2007 14:52 door JT)
13-08-2007 14:51
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Quote[...]

Jonge, jij begon zelf om ze te vergelijken! Je zegt zelf dat Huntelaar beter is.. ??

Je bent echt te wazig.. ook in andere topics man, je spreekt jezelf tegen!


Eens...

Maar on topic, ik zou het zeker gaaf vinden als Riquelme in Nederland komt voetballen, dat zeg ik als Feyenoorder
13-08-2007 14:47
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Jonge, jij begon zelf om ze te vergelijken! Je zegt zelf dat Huntelaar beter is.. ??

Je bent echt te wazig.. ook in andere topics man, je spreekt jezelf tegen!


nee ik heb gewoon gelyk
13-08-2007 14:47
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

die kan je niet vergelijken! huntelaar is jong makaay al bijna bejaard voor het voetbal!


Jonge, jij begon zelf om ze te vergelijken! Je zegt zelf dat Huntelaar beter is.. ??

Je bent echt te wazig.. ook in andere topics man, je spreekt jezelf tegen!
13-08-2007 14:45
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Pufff die heeft nog niks bewezen buiten Nederland, laat hij het maar eens zien in Spanje en Duitsland zoals Makaay reeds heeft gedaan.


die kan je niet vergelijken! huntelaar is jong makaay al bijna bejaard voor het voetbal!
13-08-2007 14:43
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Quote[...]

Huntelaar is beter hoor


Pufff die heeft nog niks bewezen buiten Nederland, laat hij het maar eens zien in Spanje en Duitsland zoals Makaay reeds heeft gedaan.
13-08-2007 14:37
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

Huntelaar is beter hoor


Daar heeft hij het toch helemaal niet over?! -_-
13-08-2007 14:36
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Stuk beter dan Charisteas iig


dat wel ja!
13-08-2007 14:34
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Topspeler voor de eredivisie, en ik ben Ajacied.


Huntelaar is beter hoor
13-08-2007 14:34
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Quote[...]

vind je makaay zo goed dan


Stuk beter dan Charisteas iig
13-08-2007 14:33
Daniel_vT
Quote[...]

vind je makaay zo goed dan


Topspeler voor de eredivisie, en ik ben Ajacied.
13-08-2007 14:30
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

vind je makaay zo goed dan


Hij heeft altijd geweldig gespeeld. Ik vind het een goede spits ja, ik weet niet of hij nog steeds zo goed is maar bij Bayern deed hij het toch nog behoorlijk.

Maar ik heb het over het stunten. Als je bijna failliet bent en qua uitzicht niet echt aantrekkelijk bent, ook nog vanwege geen europees voetbal zoals Rotterdam al zei, vind ik het stunten dat je dan nog een Makaay kan binnenhalen en nog andere namen waarvan je normaal zou denken dat ze meer uitdaging willen. Maar ieder zijn mening he.
13-08-2007 14:30
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Als je op het randje stond om failliet te gaan en dan toch een oplossing vinden en geen overname en dan nog eens een paar grote namen vind ik stunten.


vind je makaay zo goed dan
13-08-2007 14:27
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Als je kijkt naar Feyenoord het afgelopen jaar vind ik dat er behoorlijk gestunt is met de aankopen. Makaay is natuurlijk nog steeds een van de beste spitsen van Nederland en kan zo nog in het Oranje horen.


ja maar voorlopig heeft hij nog niks laten zien
13-08-2007 14:26
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Quote[...]

Als je op het randje stond om failliet te gaan en dan toch een oplossing vinden en geen overname en dan nog eens een paar grote namen vind ik stunten.


Juist! We zijn 9de geworden he en spelen geen europees voetbal...
13-08-2007 14:26
Supreme
Rang: Supporter
Quote[...]

Hoe weet jij dat ik arrogant ben? je kent me niet eens. Dat is generaliseren, je lijkt Geert Wilders wel, bekrompen gedachte weer.

Onderbouw nou ook eens waarom wij arrogant zouden zijn, dat kan men niet. Ik heb wel vermoeden, het zal te maken hebben met het feit dat wij zeggen dat wij goed zijn als het zo is, maar mag dat dan niet? je kan beter het positieve benadrukken dan alleen het negatieve, dat de meeste in het land daar anders over denken zegt misschien meer over hen dan over ons amsterdammers.


Mooi geschreven, niks aan toe te voegen


13-08-2007 14:25
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

heeft feijenoord gestunt op transfer gebied? hahah nee tog


Als je op het randje stond om failliet te gaan en dan toch een oplossing vinden en geen overname en dan nog eens een paar grote namen vind ik stunten.
13-08-2007 14:24
Daniel_vT
Quote[...]

makaay wat presteerde die nou? hij is allang niet fit genoeg meer voor een europeese topclub! en hij past goed bij feijenoord! maar een stunt niet nee!


Als je kijkt naar Feyenoord het afgelopen jaar vind ik dat er behoorlijk gestunt is met de aankopen. Makaay is natuurlijk nog steeds een van de beste spitsen van Nederland en kan zo nog in het Oranje horen.
13-08-2007 14:22
Daniel_vT
Geen Riquelme, te veel salaris vraag en overschat.
13-08-2007 14:21
Punafca
Rang: Amateur
Quote[...]

Nou ja, een Makaay vind ik toch wel een klein stuntje. Gio vind ik niet verrassend en de rest is geen stunt.


makaay wat presteerde die nou? hij is allang niet fit genoeg meer voor een europeese topclub! en hij past goed bij feijenoord! maar een stunt niet nee!
13-08-2007 14:20
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote[...]

heeft feijenoord gestunt op transfer gebied? hahah nee tog


Nou ja, een Makaay vind ik toch wel een klein stuntje. Gio vind ik niet verrassend en de rest is geen stunt.
13-08-2007 14:18
Punafca
Rang: Amateur
QuoteKijken of 020 ook kan stunten op transfer gebied dit jaar...


heeft feijenoord gestunt op transfer gebied? hahah nee tog
13-08-2007 14:16
BHJ
Rang: Goddelijk
QuoteEn jullie denken dat jullie hun salarissen kunnen betalen? Lol, liggen 10x hoger dan in Nederland! Pfff, wake-up arrogante 020-ers


Hoe weet jij dat ik arrogant ben? je kent me niet eens. Dat is generaliseren, je lijkt Geert Wilders wel, bekrompen gedachte weer.

Onderbouw nou ook eens waarom wij arrogant zouden zijn, dat kan men niet. Ik heb wel vermoeden, het zal te maken hebben met het feit dat wij zeggen dat wij goed zijn als het zo is, maar mag dat dan niet? je kan beter het positieve benadrukken dan alleen het negatieve, dat de meeste in het land daar anders over denken zegt misschien meer over hen dan over ons amsterdammers.
13-08-2007 14:16
Rotterdam
Rang: Aanvoerder
Kijken of 020 ook kan stunten op transfer gebied dit jaar...
13-08-2007 14:13
MrSmith
Rang: Vice-aanvoerder
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het zou mij nog meer verbazen als Riquelme komt, dan dat Wesley uiteindelijk toch naar Real is vertrokken
13-08-2007 14:05
Supreme
Rang: Supporter
QuoteEn jullie denken dat jullie hun salarissen kunnen betalen? Lol, liggen 10x hoger dan in Nederland! Pfff, wake-up arrogante 020-ers



Ja dat denken we ja! Wat denk je zelf met 40/50 mil aan cash

13-08-2007 14:03
JT
Rang: Basisspeler
Quote[...]

Vergeet niet dat Stam wilde afsluiten in Nederland, die had een speciale reden om terug naar Nederland te gaan. Davids is opgegroeid bij Ajax en Gabri is mede gegaan omdat het de club van Cruijff is. Motta en Riquelme hebben geen enkele binding met Nederland of Ajax, dus wordt het altijd een lastiger verhaal. Stam, Gabri en Davids waren uitzonderingen, geen regel!



Heb je helemaal gelijk in, ook dacht ik ergens te hebben gelezen dat Riquelme niet naar de Nederlandse competitie wilde? Hier ben ik niet zeker van maar ik dacht zoiets een keer te hebben gelezen. Hij wilde alleen maar naar de grote competities in Europa.
Ook bouwen 2 van de 3 hier af. Gabri gaat misschien nog na een andere club maar kan ook in A'dam afbouwen.
Daarentegen is Motto nog niet op leeftijd en zal deze graag naar een grote competitie willen.

(Reactie gewijzigd op 13-08-2007 14:09 door JT)
13-08-2007 14:03
Cruijff4ever
Rang: Supporter
QuoteMotta is ook weer in beeld las ik net!
Mensen die denken dat het niet haalbaar is, remember Gabri, Stam, Davids!
Ik verwacht niets minder dan een topper!


Vergeet niet dat Stam wilde afsluiten in Nederland, die had een speciale reden om terug naar Nederland te gaan. Davids is opgegroeid bij Ajax en Gabri is mede gegaan omdat het de club van Cruijff is. Motta en Riquelme hebben geen enkele binding met Nederland of Ajax, dus wordt het altijd een lastiger verhaal. Stam, Gabri en Davids waren uitzonderingen, geen regel!


13-08-2007 13:57
atay
Rang: Supporter
En jullie denken dat jullie hun salarissen kunnen betalen? Lol, liggen 10x hoger dan in Nederland! Pfff, wake-up arrogante 020-ers
13-08-2007 13:52
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
13-08-2007 13:43
jordi
Rang: Aankomend talent
zou wel mooi zijn als die naar ajax kwam
13-08-2007 13:40
Joga Bonito
Rang: Basisspeler
QuoteMotta is ook weer in beeld las ik net!
Mensen die denken dat het niet haalbaar is, remember Gabri, Stam, Davids!
Ik verwacht niets minder dan een topper!


Waar?
13-08-2007 13:38
Marco van Basten
QuoteMotta is ook weer in beeld las ik net!
Mensen die denken dat het niet haalbaar is, remember Gabri, Stam, Davids!
Ik verwacht niets minder dan een topper!


Waar heb je dat gelezen???
13-08-2007 13:33
lucardie
Rang: Wereldkampioen
Motta is ook weer in beeld las ik net!
Mensen die denken dat het niet haalbaar is, remember Gabri, Stam, Davids!
Ik verwacht niets minder dan een topper!
13-08-2007 13:30
azalkmaar
En hij heeft Gabri en Davids achter hem spelen. Is wel handig want verdedigend doet hij helemaal niets. Neemt niet weg dat het een absolute topper is.
13-08-2007 13:29
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
13-08-2007 13:29
BHJ
Rang: Goddelijk
Quotezou mij ook verbazen als hij naar Ajax gaat. Maar ja, dan kan hij waarschijnlijk wel CL spelen.


En hij heeft gegarandeerd een Basisplek, dat is ook wat waard voor hem.
13-08-2007 13:27
BHJ
Rang: Goddelijk
Quotevolgens een spaanse krant weet niet welke is ajax bezig met hem en hij schijnt hij zelf intresse te hebben om 2 jaar weer vol op aan spelen toe te komen dan is het een bruut middenveld deze man is wel 10 x beter als sneijder


Ah je heb het licht weer gezien Deze man is niet beter als Sneijder maar zeker niet veel minder en ook een genot om aan het werk te zien op het veld.
13-08-2007 13:27
azalkmaar
zou mij ook verbazen als hij naar Ajax gaat. Maar ja, dan kan hij waarschijnlijk wel CL spelen.
13-08-2007 13:26
PAAAK
Rang: Ballenjongen
De transfersom is geen probleem, maar het salaris wel. Atletico ligt meer voor de hand.
13-08-2007 13:23
Trikson
Rang: Basisspeler
Die is veel te goed voor de Nederlandse competitie. Zou een topprestatie zijn als Ajax hem weet te contracteren! Zal dus inderdaad wel niet lukken...


13-08-2007 13:19
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
13-08-2007 13:18
Joga Bonito
Rang: Basisspeler
Allemaal leuk en aardig, maar die komt toch niet...
13-08-2007 13:17
bartje_vt
Rang: Ballenjongen
dit zou een prima vervangen zijn en heel goed voor de nederlandse competitie.

13-08-2007 13:13
mounaim
Rang: International
Dat zou wat zijn he, Riquelme bij Ajax en motta als linkermiddenvelder dan heeft Ajax naar mijn mening een sterker team dan vorig jaar.
13-08-2007 13:12
BHJ
Rang: Goddelijk
1 + 1 is 2. Ik zou zeggen welkom in Amsterdam, dat zou toch een waardige vervanger zijn. Voor dat bedrag kan je hem nog een leuk salaris bieden en hem misschien toch overhalen om 1 of 2 jaar hier te komen spelen.
13-08-2007 13:12
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.CL-ticket Ajax van invloed voor Suárez' keuze[52]
2.Stoch door zaakwaarnemer aangeboden bij PSV[86]
3.Babovic moet biezen pakken in Rotterdam-Zuid[14]
4."Topspelers aantrekken, anders geen kampioensc...[11]
5.'Barcelona wil met Fŕbregas en Villa balans cr...[6]
6.Jeugdtrainer De Boer laaiend enthousiast over ...[14]
7.Scorende Honda: "Ben ik nu al een held?"[4]
8.Geen verrassingen in wedstrijdselectie Ajax[29]
9.Record aantal PSV supporters op training [8]
10.Rutten wil dat PSV Mignolet blijft volgen[5]
Mister Money: Vergelijk objectief alle rentes
» Sparen, lenen en hypotheek. Vergelijk alle rentes
VoetbalBookmaker.com
Veilig wedden op voetbal doe je via VoetbalBookmaker.com, de meest bekende weddenschappen website van de Benelux. Vergelijk dagelijks de beste quoteringen van alle Europese topbookmakers en profiteer van de hoogste bonussen!
Laatste nieuws
07:31  Jans: "Het leek helemaal nergens op"[1]
07:30  Lens: "Jongens van RKC hebben hun best gedaan"[0]
07:12  Paauwe: "We kregen het positiespel niet zo"[0]
00:13  Vloet: "Het was de tweede helft zo rommelig"[0]
00:08  Sibum verwacht dat NEC het haalt[2]
00:05  Du Chatinier: "Het was nog even billenknijpen"[0]
00:04  Advocaat: "Een mooie avond voor AZ"[0]
00:03  Schaken: "Waren niet scherp genoeg"[0]
23:21  Roda JC speelt zich veilig in Nijmegen na winst op NEC[5]
22:39  Modric: "Liever Champions League dan FA Cup-winst"[3]
22:23  Zaakwaarnemer Balotelli: "Hij blijft gewoon bij Inter"[0]
22:18  "McClaren wilde N'Kufo sparen voor duel met PSV"[19]
22:15  AZ verwent Dirk Scheringa met zes doelpunten[8]
22:13  FC Utrecht blijft zevende dankzij overwinning op VVV[5]
21:57  Spelers Nürnberg moeten rennen voor leven in Berlijn[0]
21:05  Bendtner schiet Arsenal in slotfase langs Hull City[4]
21:00  Ajilore helpt effectief Groningen langs NAC[16]
20:51  Celtic bekert door in Schotland dankzij hattrick Keane[0]
20:46  Twee treffers Robben helpen Bayern aan overwinning[6]
18:44  Hertha wint weer niet, Hannover wel, Borussia vierde[4]
18:39  Engelsman Zamora rekent niet op WK-deelname[0]
18:34  Makkelijke zege Chelsea op West Ham dankzij Drogba[2]
18:29  Bos: "Ik heb voor zondag vertrouwen in het team"[2]
18:27  Lennon mist mogelijk het WK door blessure[0]
18:20  Record aantal PSV supporters op training [8]
Statistieken
1.  Twente 27-70 10.  Roda JC 27-32
2.  PSV 26-65 11.  VVV Venlo 27-28
3.  Ajax 26-61 12.  NEC 27-28
4.  Feyenoord 26-50 13.  Heerenveen 26-26
5.  AZ 27-45 14.  Sparta Rotterdam 26-25
6.  Heracles 26-42 15.  Vitesse 26-24
7.  Utrecht 27-42 16.  ADO Den Haag 27-23
8.  Groningen 27-39 17.  Willem II 26-20
9.  NAC Breda 27-37 18.  RKC Waalwijk 27-12
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
08:54Jans: "Het leek helemaal nergens op"[1]
08:48Sibum verwacht dat NEC het haalt[2]
08:46AZ verwent Dirk Scheringa met zes doelpunten[8]
08:41"McClaren wilde N'Kufo sparen voor duel met PS...[19]
08:40Roda JC speelt zich veilig in Nijmegen na wins...[5]
08:38Roda JC speelt zich veilig in Nijmegen na wins...[5]
07:59Record aantal PSV supporters op training [8]
07:56Twee treffers Robben helpen Bayern aan overwin...[6]
01:18Record aantal PSV supporters op training [8]
01:15Stoch door zaakwaarnemer aangeboden bij PSV[86]