Clasie reageert op transfer: “Hartstikke trots”

Foto: Clasie reageert op transfer: “Hartstikke trots”

Club Brugge verraste vandaag vriend en vijand met de komst van Jordy Clasie. De ex-Feyenoorder wordt voor één seizoen gehuurd van Southampton. Clasie stelt zich alvast even voor aan de fans.

Dat deed hij een een filmpje via de officiële kanalen van Club Brugge: “Ik ben hartstikke trots om voor deze club te mogen uitkomen. Ik ben een speler die houdt van werken, de bal te hebben en zo goed mogelijk voetbal te spelen. Ik probeer mijn ploeggenoten zoveel mogelijk te helpen. Dit zijn allemaal nieuw stappen in mijn carrière, maar ik ben blij dat ik hier vandaag sta.”

“Ik denk dat Club Brugge een hartstikke mooie club is. Ik heb heel veel positieve verhalen gehoord. Uiteraard heb ik enkele keren met Ruud Vormer gebeld en ook Lex Immers was positief. Het is een club met trouwe fans, die ik graag wil vermaken. Het doel moet hier altijd zijn om voor de titel te gaan”, aldus Clasie.

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie