‘Schandalige Donny van de Beek-actie’

Foto: ‘Schandalige Donny van de Beek-actie’

Oefenmeester Ole Gunnar Solskjaer van Manchester United zei een paar dagen geleden nog maar eens dat Donny van de Beek ‘echt wel aan spelen toe zou komen dit seizoen’. Om de middenvelder vervolgens tegen Wolverhampton Wanderers (0-1 zege) op de bank te posteren en niet in te laten vallen…

Guido Albers, de zaakwaarnemer van de Ajacied, reageerde op de woorden van Solskjaer: “Iedereen binnen de club weet dat Donny niet nog zo’n seizoen als afgelopen jaar kan hebben. In de voorbereiding zou er helderheid worden verschaft over zijn rol. De fans hadden hem eerder al omarmd, maar het belangrijkste is dat de trainer in de Engelse pers nu duidelijkheid heeft gegeven. Daar zijn we blij mee. En ik ga ervan uit dat Donny de komende periode veel zal spelen op een van de posities op het middenveld.”

Heeft Solskjaer Van de Beek niet gewoon blij gemaakt met een dode mus? Op het sociale medium Twitter vindt men dat de Noor op een schandalige manier omspringt met de middenvelder…

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie