Clubs halen opgelucht adem na Van de Ven-uitspraak

Foto: Clubs halen opgelucht adem na Van de Ven-uitspraak

FC Volendam heeft gelijk gekregen in de arbitragezaak tegen Micky van de Ven. De verdediger wilde zijn contract ontbinden, maar de arbitragecommissie heeft de kant van de club gekozen.

Voetbal International bericht: “De twintigjarige Van de Ven heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar VfL Wolfsburg, dat bereid is om twee miljoen euro te betalen. Volendam zet echter in op een hoger bedrag. Van de Ven is daar ontstemd over en stapte naar de arbitragecommissie in Zeist, om contractontbinding af te dwingen. Volgens de verdediger wordt hem de kans tot substantiële sportieve en financiële verbetering ontnomen.”

Daar voegt het medium aan toe: “Mocht Van de Ven in het gelijk gesteld worden, dan zou dat een bom onder het huidige transfersysteem leggen. Zover komt het echter niet: Volendam is op alle punten in het gelijkgesteld. Van de Ven heeft in Noord-Holland nog een contract voor twee seizoenen.”

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie