‘Ajax geeft krachtig signaal af aan Feyenoord en Berghuis’

Foto: ‘Ajax geeft krachtig signaal af aan Feyenoord en Berghuis’

De transfersoap rond de persoon van Steven Berghuis is bijna ten einde, meldden Chris Woerts en Valentijn Driessen woensdagavond in De Oranjezomer. Laatstgenoemde stelde dat Ajax een krachtig signaal wil afgeven om de aanvaller van aartsrivaal Feyenoord binnen te halen.

Volgens Woerts steggelen alle betrokken partijen nog over de geldigheid van de afkoopsom van 4 miljoen euro, maar Driessen vertelde dat Ajax daar snel een einde aan wil maken. “Ik hoorde dat er toch wel licht is voor Berghuis. En dat Ajax nu bereid is om tóch naar zes miljoen te gaan. Zij willen ook naar die jongen een signaal geven, dat ze hem heel graag willen hebben. Die twee miljoen, dat verdisconteren ze gewoon in zijn salaris voor de komende vier, vijf jaar.”

Berghuis is al uit de Feyenoord-groepsapp gestapt. “Een jeugdspeler van Feyenoord heeft het gedeeld met zijn vrienden”, aldus Woerts. “Zo is het in de publiciteit gekomen, met al die telefoontjes. Dus iedereen werd ook gedwongen zijn telefoonnummer te veranderen. Steven ook, want die werd op een gegeven moment helemaal gek gebeld. En er stonden mensen voor zijn huis in Rotterdam, dus het is eigenlijk een onwerkbare situatie geworden.”

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie