Boskamp haalt keihard uit naar Oranje: ‘Ik heb me kapot zitten ergeren’

Foto: Boskamp haalt keihard uit naar Oranje: ‘Ik heb me kapot zitten ergeren’

De KNVB zou er verstandig aan doen om een ’type Van Gaal’ aan te stellen als nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Dat stelt Jan Boskamp, die vooral kritisch is op de spelers van Oranje.

“Geen verrassing”, zegt Boskamp in Het Belang van Limburg over het vertrek van Frank de Boer. “Nu heb je een type Van Gaal nodig bij de nationale ploeg, want ik had het gevoel dat de spelers deden wat ze wilden. Ik heb me kapot zitten ergeren aan sommige gasten. Ze konden die vrijheid gewoon niet aan.”

Boskamp heeft nog wel advies voor De Boer, die nu in drie van zijn laatste vier klussen niet verder is gekomen dan vijftien wedstrijden op de bank. “Voor zijn trainerscarrière ziet het er echt niet goed uit. Hij moet terug bij af beginnen bij een leuke subtopper in de Eredivisie.”

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie