Heerenveen bevestigt breuk na veertien jaar

Foto: Heerenveen bevestigt breuk na veertien jaar

Na veertien seizoenen komt er een einde aan de samenwerking tussen sc Heerenveen en kledingsponsor JAKO. Medio 2008 ging de Friese club in zee met dit bedrijf als opvolger van Umbro, maar inmiddels lonkt een akkoord met ‘een nieuw kledingmerk’.

Jeroen Kroese, commercieel directeur bij JAKO, laat weten: “Het was een voorrecht om samen te werken met de prachtige en traditionele club die sc Heerenveen is. We kijken terug op een prachtige periode, die bovendien nog niet voorbij is. We gaan voor een knallend laatste seizoen.”

Martin Koopman, commercieel manager bij sc Heerenveen, deelt die woorden. “We willen JAKO bedanken voor alles wat ze voor sc Heerenveen hebben betekend. Het houdt in dat we voor het seizoen 2022/2023 met een ander merk in zee gaan, dat onze kleding gaat ontwerpen, leveren en helpt vermarkten. We hopen hier snel meer over bekend te kunnen maken.”

Een wijs besluit?

  • Ja
  • Nee
74+ Votes

Deel op sociale media:

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie