‘Woedende Van de Beek eist vertrek bij Manchester United’

Foto: ‘Woedende Van de Beek eist vertrek bij Manchester United’

Donny van de Beek heeft het gehad met Manchester United. De middenvelder wil aankomende winterstop graag bij de Engelse topclub vertrekken, zo schrijft The Daily Mail.

De Nederlander was deze week woedend toen Ole Gunnar Solskjaer opnieuw besloot om de Oranje-international het gehele duel op de reservebank te laten plaatsnemen. Zijn teamgenoten moesten hem zichtbaar troosten, waarna hij zijn kauwgom in de richting van de technische staf gooide.

Volgens de Engelse krant eist Van de Beek dat hij Manchester in de winter mag verlaten. Gedurende de zomerstop was er al interesse voor Van de Beek, maar besloot Manchester United hem niet te laten gaan vanwege zijn vooruitzicht op speeltijd. Aangezien Christiano Ronaldo de concurrentie alleen maar vergrootte, is er voor Van de Beek geen andere uitweg meer dan een transfer.

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie