PSV strikt wereldwijd bekend drankenmerk tot 2025

Foto: PSV strikt wereldwijd bekend drankenmerk tot 2025

PSV heeft vandaag een overeenkomst bereikt met Coca Cola om het sponsorschap tot 2025 door te zetten. Dat melden de Eindhovenaren op hun clubwebsite.

“Wij zijn enorm trots dat een partij als Coca-Cola European Partners zich juist op dit moment zo loyaal naar PSV opstelt”, reageert Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “CCEP geeft ons een krachtig en waardevol signaal over onze manier van samenwerking door het contract ondanks de onwerkelijke maanden die achter ons liggen te verlengen. Het zegt veel over de manier waarop PSV met haar sponsor en partners samenwerkt. Wij kijken ernaar uit om dit al langdurig lopende partnership voort te zetten, door te ontwikkelen en meer toegevoegde waarde te creëren voor onze supporters en CCEP.”

Martijn van Weele, Associate Director Horeca, vult aan: “Deze verlenging is een bevestiging van ons sterke partnership. Zowel PSV als CCEP staan voor een ultieme gastbeleving en samen creëren wij geweldige ervaringen voor de fans. Vanuit onze sterke A-merken en een gevarieerd en gebalanceerd aanbod kunnen wij ook de komende jaren op een verantwoorde wijze waarde blijven toevoegen. Hierbij speelt onze gezamenlijke focus op duurzaamheid een belangrijke rol.”

Goede zet?

  • Ja, vind ik wel
  • Nee, vind ik niet..
228+ Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie