‘Ajax moet Eerste Divisie nu overeind houden’

Foto: ‘Ajax moet Eerste Divisie nu overeind houden’

Het zijn barre tijden voor de wereld. Natuurlijk staat de gezondheid op één, maar ook de economie krijgt harde klappen en de voetbalwereld niet minder. Rob Jansen voorziet hier een klus voor clubs als Ajax.

“De grote clubs die echt rijk zijn, in Nederland is er maar één rijk en dat is Ajax, die zouden kunnen zeggen: ‘Weet je wat wij doen? Wij stellen als Ajax een noodfonds in en wij gaan de Eerste Divisie helpen'”, stelt spelersmakelaar Jansen in gesprek met LXRY.

“‘Wij gaan zorgen dat de werkgelegenheid in de Eerste Divisie intact blijft. Dat kunnen wij ons met onze financiën permitteren.’ Dat ligt bij andere clubs moeilijker”, aldus Jansen. “Maar het zal collectief opgelegd moeten worden, want individueel kun je het helemaal vergeten. Dan gaan er een aantal mee en een aantal doet helemaal niks.”

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie