Zeljko Petrovic: “Ik ben geen plant”

Foto: Zeljko Petrovic: “Ik ben geen plant”

Willem II was vorig seizoen dé Eredivisie-verrassing, maar deze voetbaljaargang gaat het dramatisch bij de Tilburgers. Alhoewel, gisteren werd er eindelijk weer eens gewonnen: op Het Kasteel werd Sparta Rotterdam met 0-2 verslagen.

En dat zorgt natuurlijk voor blijdschap bij oefenmeester Zeljko Petrovic. Hij zegt in De Telegraaf: “Deze drie punten zijn zo belangrijk, omdat ook andere ploegen onderin punten pakken. Het geeft ons wat lucht.”

De coach was nogal aanwezig langs de zijlijn en een kwartiertje na rust schopte hij een stoel ondersteboven: “Waarom ik zo boos was? We moeten niet dribbelen op het middenveld. Ik ben ook een mens, ik ben geen plant. Ik voel ook iets in mijn buik. Als je werkt bij deze club en weet in welke situatie de club is beland, dan moet je dat wel voelen. Anders ben je niet goed bezig.”

Door de overwinning staat Willem II weer zestiende en bedraagt het verschil met de nummer vijftien VVV-Venlo vijf punten: “Ik ben zo blij met deze overwinning. Het is pas het begin natuurlijk, maar als we zo blijven werken voor en met elkaar, dan heb ik er een goed gevoel over.”

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie