‘Uitverkoop’ bij Feyenoord: 30 spelers mogen vertrekken

Soccernews

[img align=left]uploads/logofeyenoord[/img]Johan Derksen maakte vanavond in het RTL 5-programma [i]Voetbal Insite[/i] bekend dat bij Feyenoord maar liefst 30 speler uit mogen kijken naar een nieuwe werkgever. Het lijkt erop dat Wim Jansen de ‘miskopen’ van Ruud Gullit en Mark Wotte zo snel mogelijk wil verkopen, het grootste deel van de 30 spelers is namelijk binnengehaald door het duo Gullit – Wotte.

Onder andere Gabor Babos, Maikel Aerts,Alexander Östlund, Christian Gyan, Cory Gibbs, Karim Saïdi, Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga, Bruno Basto, Gerson Magrao, Sebastian Pardo, Leonardo en Danko Lazovic zouden mogen vertrekken uit Rotterdam-Zuid.

De rede van het grootscheepse vertrek zou zijn dat het duo Jansen – Koeman een selectie willen gaan hebben met merendeels Nederlandse (sprekende) spelers. Met de aankopen van Serginho Greene en Ron Vlaar en het doorstromen van jeugdspelers Jonathan de Guzman, Diego Biseswar en Royston Drenthe lijkt dit ook nog te gaan lukken.

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie