‘Wilfred Genee geeft ongeliefde collega trapje na’ Ronald Bulthuis Volg ons Gepubliceerd op: 3 feb 2026, 11:45 Foto: © Alamy Er is een coalitieakkoord bereikt tussen de partijen D66, CDA en VVD. De drie leiders zaten daarom samen aan tafel bij RTL Tonight en dat kwam ook ter sprake bij Vandaag Inside. Daarin kon Wilfred Genee het niet laten om een flinke sneer uit te delen aan collega-presentator Beau van Erven Dorens, waarmee hij toch al niet zo goed overweg kan. Vandaag Inside-tafel hekelt politiek interview RTL Tonight Genee snijdt het onderwerp aan bij Vandaag Inside en gaat er direct met gestrekt been in. “Harry Mens of Beau en Leonie?” Johan Derksen haakt er volgens direct hard op in. “Dat is het tragische dieptepunt van tv-journalistiek.” Volgens Derksen maakte het presentatieduo er en zooitje van. “Deze twee onbenullen slaagden er niet in om één zinnig vraagje te stellen aan drie mensen die net Nederland hebben gered, vinden ze zelf althans. Er komen alleen maar lullige voorzetjes en gebabbel. Pretentieloos gebabbel.” Ook Genee is niet onder de indruk. “Het is heel bijzonder als je het zo samengevat ziet.” Derksen gooit er nog een schepje bovenop. “Dit is verschrikkelijk. Die Beau kan alleen maar in een villa aan de Franse kust met rijke jongens bij een zwembad keuvelen en zij moet maar weer een programmaatje beginnen waarin ze ballonnen kan opblazen.” Zwakke zet Valentijn Driessen vindt het een enorm zwakke zet van RTL. “Ja, ongelooflijk als je nog geen normale vraag kunt stellen.” Derksen is het daar volledig mee eens. “Hoe kun je als RTL die mensen erop zetten?” Genee is van mening dat Beau had moeten worden vervangen. “Je kunt nu toch wel weer even Renze uit de mottenballen halen? Die zit nu toch niks te doen met z’n vriendin. Die kan toch even opgebeld worden?” Derksen is het daar volledig mee eens. “Die onbenullen die er nu zitten hebben zelfs kritiek op Renze. Die had de guts om te zeggen: ‘Met dit klereprogramma ga ik niet door.'” Vandaag Inside werd gepasseerd en dat doet Genee toch wel een beetje zeer. “We zijn alweer gebeld door deze en gene dat ze langs willen komen, maar ja, het is nu te laat hè?” Had het interview beter bij Vandaag Inside afgenomen kunnen worden? Ja Nee Ja Nee 0 Votes Deel op sociale media: Laatste nieuws WK 2026 21:11 4+ Sergiño Dest wil wereldkampioen worden met de VS Champions League 21:03 7+ Guardiola waarschuwt Barcelona voor ‘vernietiging’ Premier League 20:52 36+ Vlak voor WK ‘breaking news’ over Van Dijk Eredivisie 20:31 18+ Nigel de Jong legt uit wat er moet veranderen in Nederland WK 2026 20:28 53+ Álle groepswedstrijden van Oranje op WK in gevaar WK 2026 19:44 18+ Oranje slaapt op WK in ‘normaal hotelletje’ Eredivisie 19:31 7+ Ron Jans: “Als Barcelona nu belt?” Hup 19:22 0+ Scoor nu je stijlvolle WK-outfit! WK 2026 18:37 95+ ‘Exit Donyell Malen bij Oranje, eigen schuld’ WK 2026 18:25 17+ “Waar we gaan eindigen? Wereldkampioen” Eredivisie 18:20 259+ ‘Hartman naar Ajax om Van Persie’ Eredivisie 17:44 274+ ‘Wout Weghorst maakt transfer die niemand verwacht’ Serie B 17:33 37+ ‘Mark van Bommel keert uit het niets terug als coach’ Eredivisie 17:17 25+ Valente reageert met tatoeage op ‘haters’ Eredivisie 16:45 87+ ‘Spectaculaire terugkeer Perr Schuurs rond’ Série A 16:24 53+ ‘Memphis Depay-ramp vlak voor WK’ Eredivisie 16:06 24+ ‘Heerenveen ontvangt bod van 5 miljoen’ WK 2026 15:53 51+ Dest waarschuwt Oranje: “Zullen jullie niet uitlachen, maar…” Eredivisie 15:38 211+ ‘Kodai Sano naar andere club dan Ajax of PSV’ Keuken Kampioen Divisie 15:20 51+ “Wil heel graag dat Vitesse blijft bestaan”