Wilfred Genee deelt groot Vandaag Inside-nieuws Ronald Bulthuis Volg ons Gepubliceerd op: 5 nov 2024, 10:28 Bijgewerkt op: 5 nov 2024, 11:02 Foto: © Alamy Wilfred Genee hoopt dat hij samen met Johan Derksen en René van der Gijp nog het huidige seizoen kan afmaken. De presentator is bang dat het daarna ook afgelopen is voor het drietal gezien de onvrede die er heerst. Genee doet boekje open over toekomst Vandaag Inside “Weet je wat ik vind dat we moeten doen? Dat is misschien ook het beste wat we kunnen doen: we moeten dit seizoen gewoon afmaken, misschien enigszins met frisse tegenzin”, vertelt Genee dinsdagochtend bij Radio 538. Genee krijgt vervolgens de vraag of de ego’s te groot zijn geworden, waarop gewezen werd door columniste Angela de Jong die stevig uithaalde. “Wat betreft onze ego’s en dat we ons te groot voelen… Ik voel me echt niet te groot, dat moet je van me aannemen”, reageert Genee op de woorden van De Jong. “Ik kan alleen niet altijd de verstandigste zijn en steeds denken: ach, laat maar gaan. Zo nu en dan moet je wel een beetje prikken en duwen. Meer is het ook niet. Maar laten we het seizoen afmaken, ook met frisse tegenzin. Zij zegt dat de chemie er niet meer is, maar daar geloof ik niets van.” Genee vindt juist dat het de laatste weken erg goed ging. “De afgelopen weken was het echt top. Ik heb me kapotgelachen om het ‘konthoepelen’ van René. “Hij was en is in topvorm. Hij is net zo essentieel voor het programma als Johan is. Ik ben de aangever, de bad guy. Mensen vinden mij een lul, dus ze zullen altijd voor Johan en René kiezen. Dat snap ik. Ik snap de rolverdeling helemaal. Die ego’s vallen ook echt wel mee. We kunnen met z’n allen prachtige tv maken. Laten we het met z’n drieën afmaken tot het einde van het seizoen.” Einde Vandaag Inside nadert De presentator vreest dat het daarna wel eens afgelopen kan zijn. “Het gebeurt nu wel steeds vaker… Maar probeer het nog even vol te houden tot het einde van het seizoen, geef elkaar dan een hand en zeg: ‘Jezus, wat hebben wij fantastische televisie gemaakt met z’n drieën. Zo zou het moeten zijn.” Genee vertelt wel van plan te zijn om Derksen even te bellen. “Ik ga hem denk ik wel even bellen. Maar of het nut heeft, weet ik niet. Johan zit waarschijnlijk in een stemming dat hij een beetje koppig is. Ik hoop dat hij er vanavond weer zit. Het is een belangrijke dag, met de Amerikaanse presidentsverkiezingen. SNtertainment SoccerNews staat nu niet alleen meer op het veld, naast het veld en op de tribune, maar we komen ook tot diep in de kleedkamer. Met SNtertainment weet jij het laatste voetbalentertainmentnieuws, Soccerjuice en bijzondere achtergronden. Zo ben jij écht van alles op de hoogte, tot in de slaapkamer. Deel op sociale media: Laatste nieuws Oranje 23:37 23+ Oranje bezorgt Koeman ‘beetje hoofdpijn’ Oranje 23:30 30+ Van Hooijdonk slacht Oranje: “Wanprestatie” Oranje 23:15 12+ Van Dijk: “We winnen, dat is het belangrijkste” Oranje 23:03 26+ Guus Til vlak voor WK tussen hoop en vrees Socials 22:53 83+ ‘Ronald Koeman per direct weg als bondscoach Nederlands elftal’ Rapport 22:50 109+ Cijfers Nederland: één absolute uitblinker, vier onvoldoendes Socials 22:39 184+ ‘FIFA dupeert Nederlands elftal vlak voor WK’ Eredivisie 22:36 94+ ‘WK-drama voor PSV: exit Kovár’ Eredivisie 22:25 28+ ‘Bundesliga-miljoenen lonken voor Feyenoord’ Socials 22:07 87+ ‘NOS op zwart na Nederlands elftal tegen Oezbekistan’ Oranje 22:06 15+ Oranje-schandaal: “Gewoon een strafschop!” Eredivisie 21:55 42+ Hirving Lozano: ‘WK-ganger naar PSV’ Socials 21:34 102+ Heel Nederland in de ban van één man na Oranje-Oezbekistan Eredivisie 21:30 178+ ‘Kenneth Taylor terug naar Ajax’ Eredivisie 21:15 80+ ‘Feyenoord haalt nieuwe goalgetter in huis’ Socials 21:11 471+ ‘Buitenland schrikt zich kapot, Koeman gooit sterspeler uit Oranje’ Socials 21:01 161+ Nederland ergert zich rot aan één ding tijdens Oranje-Oezbekistan Oranje 21:00 15+ ‘Grote Van Dijk-verrassing op WK’ WK 2026 20:55 22+ ‘Hypocrisie bij Nederlands elftal, trainer per direct weg’ Oranje 20:40 35+ Koeman baalt van Arsenal: “Dat is duidelijk”