”Vandaag Inside-schandvlek’ met de grond gelijkgemaakt’ Ronald Bulthuis Volg ons Gepubliceerd op: 19 aug 2025, 08:31 Foto: © Alamy Het nieuwe seizoen van Vandaag Inside is maandag weer van start gegaan. En zoals vanouds kon ook de politiek niet vergeten worden. Met nieuwe verkiezingen op komst duidde ook Johan Derksen zijn politieke voorkeur, maar gaf hij ook zijn mening over het net gepresenteerde partijprogramma van PvdA/GL. Erg enthousiast is Derksen daar niet over. Keiharde kritiek op politieke praat Johan Derksen in Vandaag Inside “Ze willen 60.000 migranten toestaan. Nou, waar halen we de huizen vandaan? Er zijn nog 500.000 mensen die geen woning hebben en dan komen er elk jaar 60.000 bij. Dan komt er elk jaar een stad als Emmen bij!”, klonk het onder meer uit de mond van Derksen, die echter op veel kritiek kon rekenen vanuit de kijker. Volgens velen lult De Snor maar wat en is men ook wel een beetje klaar met zijn gelul over het politieke landschap. Op X ging men dan ook flink los over Derksen. Een greep uit de reacties. Derksen is de domste man van de NLtv. Bijna nog dommer dan de grootste schandvlek van de journalistiek, Duk. Samen op tv is dus dubbelop aardsdommigheid. #pastbijdomrechts— J. van Aalst (@JvanAalst2) August 18, 2025 Johan Derksen is een geflipte voetbal deskundige die in een populistisch bagger programma zit van SBS— Henk Azië (@hen97590) August 19, 2025 En natuurlijk , daar komen ze weer : de "fascisme "en "racist" schreeuwers, die zelf NIETS hebben in te brengen , geestelijk te beperkt om de humor te vatten en het enige wat ze oppikken is dat zaken kritisch worden benaderd , maar geen benul van de essentie .— John Evertsz (@JohnEvertsz) August 19, 2025 Anders gaat ie ff lekker zelf asperges steken, vrachtwagen rijden, ziekenhuizen schoonmaken, ik noem maar wat🤷♂️🤷♂️— Ladriaens1 (@Ladriaens1) August 18, 2025 die demente bejaarde fileert helemaal niks.Louter wartaal en verzinsels uit de waffel van johanna drekse— TweetTweetTweet (@Tweety_the_1) August 19, 2025 Na #OnderbuikZomer gaan we verder met #VandaagInfantiel— LittleKingToni (@LittleKingToni) August 18, 2025 #vandaaginside Voor de vaccinatie was #Bomtenbal voor en Bontenbal na.En na de vakantie is het ineens 50+ voor #Derksen.Het is grappig om naar te kijken, maar serieus kun je hem niet meer nemen— Corne Bettieakkumaai (@achutmoarwit) August 18, 2025 Is er te veel politiek praat in Vandaag Inside? Ja, vind ik wel Nee, valt wel mee Ja, vind ik wel Nee, valt wel mee 0 Votes Deel op sociale media: Laatste nieuws 04:00 0+ Voorspelling Zweden – Tunesië: Zlatanloze Zweden zoeken naar WK-start WK 2026 01:50 221+ ‘FIFA grijpt genadeloos in na Brazilië-Marokko’ 01:00 0+ Voorspelling Ivoorkust – Ecuador: Strijd om de tweede plek in Groep E WK 2026 00:52 73+ Buitenland gaat he-le-maal los over Saibari WK 2026 00:38 184+ Heel Nederland roept hetzelfde over Marokko WK 2026 00:26 26+ ‘Aanfluiting bij Brazilië-Marokko’ Eredivisie 00:04 43+ Ontslag Slot lijkt Feyenoord nieuwe trainer op te leveren Eredivisie 23:42 1176+ ‘Ajax huilt: WK-speler Oranje naar Feyenoord’ WK 2026 23:36 61+ Japans Ajax-duo blikt vooruit op wedstrijd tegen Oranje Eredivisie 23:29 85+ ‘WK-ster’ Feyenoord op voorpagina om transfer Eredivisie 23:18 32+ Miljoenentransfer Feyenoord bíjna helemaal rond WK 2026 23:10 620+ ‘Van Dijk is er klaar mee en stopt bij Oranje’ WK 2026 23:08 5+ Opstellingen Brazilië-Marokko: mét Ismael Saibari WK 2026 22:39 20+ ‘Dat heeft mijn vader helemaal niet over Veerman gezegd’ SN TV Gids 22:22 20+ Op welke zender kijk je Brazilië – Marokko live? | WK Gids WK 2026 22:19 7+ “Mijn vader was gek van het Nederlands elftal” Eredivisie 22:14 42+ ‘Iedereen bij Feyenoord wordt voor de gek gehouden’ 22:00 0+ Voorspelling Nederland – Japan: Oranje op de proef gesteld door Japanse discipline WK 2026 21:50 28+ “We moeten af van die twee keer 45 minuten” WK 2026 21:41 11+ Summerville: “Ik ben een jager”