Van Dijk reageert op overlijden Jota: “Ben hier compleet kapot”

Foto: Van Dijk reageert op overlijden Jota: “Ben hier compleet kapot”

Virgil van Dijk heeft via de sociale media gereageerd op het verschrikkelijke nieuws dat zijn ploeggenoot Diogo Jota (Liverpool FC) na een verkeersongeval is komen te overlijden, in Spanje. De Nederlandse captain is er ‘kapot van’, zo schrijft hij.

‘Je hebt zo veel voor ons allemaal betekend en dat zal je altijd blijven doen’

“Man, ik kan het niet geloven. Ik wil het niet geloven. Ik ben hier compleet kapot van en ik leef in ongeloof”, rouwt Van Dijk, die vol lof is over Jota. “Wat een mens, wat een speler, maar nog belangrijker, wat een ongelofelijk familiemens. Je hebt zo veel voor ons allemaal betekend en dat zal je altijd blijven doen. Dat je familie twee zoons, een man en een vader moet verliezen, kan ik me echt niet voorstellen. Het is wreed en oneerlijk. Mijn hart breekt voor je hele prachtige familie, voor Rute (weduwe Jota, red.) en jullie kinderen. Ik beloof dat we er altijd voor je familie zullen zijn, in deze moeilijke periode en erna.”

“Voor altijd een kampioen, voor altijd nummer 20. Het was een privilege om met je op het veld te mogen staan en om daarbuiten je vriend te zijn. Woorden kunnen niet omschrijven hoe erg we je zullen missen en we zullen je nooit vergeten. Je nalatenschap zal voortleven, daar zullen we voor zorgen! Rust in vrede, Diogo en André”, aldus Van Dijk tot slot.

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie