Van der Gijp biecht op: “Daar heb ik spijt van”

Foto: Van der Gijp biecht op: “Daar heb ik spijt van”

René van der Gijp heeft spijt van zijn grappen over voormalig PSV’er Stanislav Manolev. De oud-international vindt dat hij geregeld te ver ging hiermee.

René van der Gijp is niet trots op oude Manolev-grappen

Van der Gijp maakte in de tijd van Voetbal International, de voorganger van Vandaag Inside, vaak grappen over de kwaliteiten van Manolev. “Eigenlijk had ook iemand best tegen mij kunnen zeggen, maar dat was zo aan het begin, met Manolev van: joh, je weet niet wat je aan het doen bent. Het is best een keer leuk om een voorzet van die jongen, die op de parkeerplaats komt, te laten zien, maar maak er geen gewoonte van“, blikt hij terug in de rubriek De Krantjes.

“In die tijd was ik misschien niet voor rede vatbaar geweest. Dat was ook het begin van mij dat ik bij de bakker, slager en naar de bank ging om geld te pinnen, dat mensen zeiden: Manolev-momentje?”, lacht hij. “Dan denk je toch bij jezelf: je moet niet teleurstellen. Dan zit je de hele wedstrijd van PSV te kijken voor zo’n kutmomentje.”

De 51-voudig Bulgaars international speelde uiteindelijk 121 officiële voor PSV, waarin hij goed was voor zeven treffers en twaalf assists. Hij won met de Eindhovenaren eenmaal de beker en de Johan Cruijff Schaal.

Ging dat te ver?

  • Zeker wel
  • Ach, laat gaan
  • Zeker wel
  • Ach, laat gaan

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie