Ongeloof na blamage Willem II: ‘Wat er mis ging? Wat niet?’

Foto: Ongeloof na blamage Willem II: ‘Wat er mis ging? Wat niet?’

Het was geen goede middag voor Willem II. De gedegradeerde ploeg begon het Keuken Kampioen Divisie-seizoen met een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag en kreeg flink op de broek. Het werd 5-1 in Den Haag, tot ongeloof van kersverse aanvoerder Jari Schuurman. De captain van de Tilburgers reageert bij ESPN op de oorwassing.

Jari Schuurman reageert op slechte seizoensopener Willem II

Wat ging er mis? Dat is de vraag die Willem II-captain Schuurman moet beantwoorden. “Wat niet?”, verzuchtte hij tegenover de camera’s van ESPN. “Als we druk zetten, komen we te laat. Elke lange bal werd gevaarlijk. Het is gewoon slecht. De eerste helft mochten we nog blij zijn dat het maar 1-1 was bij de rust. We werden van het kastje naar de muur gespeeld.”

“Ik verwacht meer van mezelf, van Willem II. In de tweede helft zeker, maar het werd alleen maar slechter”, ging een teleurgestelde Schuurman verder. “ADO Den Haag heeft een goede ploeg, maar wij zijn Willem II. We kwamen hier om te winnen. Dat hebben we uitgesproken ook. Als je dan zo speelt, voelt dat heel kut.”

“We hebben nog genoeg wedstrijden om te winnen’, ging de Willem II-aanvoerder op positieve noot verder. “Ik hoop dat we dat gaan doen. Paniek? Dit was de eerste wedstrijd van het seizoen. We zijn gedegradeerd, dus we moeten nu wel meteen even goed gaan kijken wat hier vandaag nu allemaal mis is gegaan.”

Lees meer

Deel op sociale media:

Laatste nieuws

15:51
765+
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Oezbekistan: laatste test
15:35
47+
‘Weg vrij voor Gakpo: supertransfer na WK met Oranje’
15:15
67+
‘Na Verstappen treft ook Nederlands elftal WK-nachtmerrie’
15:02
50+
‘Vlak voor WK drama voor Memphis Depay’
14:48
1169+
‘Arne Slot naar 56-voudig landskampioen’
14:30
26+
“Dan was Nederland wereldkampioen geworden”
14:12
713+
Vlak voor WK ‘breaking news’ over Van Dijk
13:54
11+
Advocaat looft oud-Ajacied na oefenzege: “Deed het heel goed”
13:36
52+
Van Persie in de ban van vier topspelers: “Nooit eerder gezien”
13:32
242+
FC Groningen slaat grote slag: international zet handtekening
13:18
14+
Crisis richting WK bij Oranje-tegenstander: “Ik schaam me gewoon”
13:00
45+
“Dat wordt ontzettend lastig voor Oranje, succes!”
12:43
27+
‘Oorlog tussen Mourinho en Barça nu al losgebarsten’
12:25
137+
‘Dat gaat Van Persie de kop kosten bij Feyenoord’
12:07
20+
Ander geluid over WK van Oranje: “Dat wordt best overdreven”
11:48
33+
‘Oranje mist geniale ingevingen van deze Feyenoorder’
11:31
140+
PSV-fans schrikken zich rot: sterspeler wil vertrekken
11:13
19+
Van Persie: “Dat was een keerpunt in mijn leven”
10:53
489+
‘Óscar García verbaast heel Nederland met nieuwe club’
10:15
96+
Zo ziet Oranje eruit tegen Japan, Zweden en Tunesië

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie