‘NOS grijpt keihard in na één dag Olympische Spelen’

Foto: ‘NOS grijpt keihard in na één dag Olympische Spelen’

De komende weken staan naast het voetbal ook in het teken van de Olympische Spelen. Die vinden plaats in Italië en vrijdagavond vond de openingsceremonie plaats. Deze werd gehouden in het stadion van AC Milan en Internazionale. Het Giuseppe Meazza of in de volksmond ook wel bekend als San Siro. Ook de NOS deed verslag van de opening, maar de kijker was niet echt blij met de commentatoren. Vooral oud-schaatser Mark Tuitert moest het flink ontgelden.

Keiharde kritiek op NOS-commentator Mark Tuitert

Tuitert gaf samen met Erik van Dijk commentaar en sprak onder meer ook over de voormalig topvoetballers Ruud Gullit, Marco van Basten en Frank Rijkaard, die zeer succesvolle tijden beleefden bij AC Milan. De kijker denkt echter dat Tuitert het misschien alleen maar beter moet houden bij het analyseren van het schaatsen in plaats van commentaar geven.

Op X klonken vrijdagavond dan ook veel kritische geluiden. “Vanuit een hotel in Milaan kijk ik de opening van de OS via de NOS-stream. Al snel afgezet en overgeschakeld naar de Italiaanse tv. Geen idee wat ze zeggen, maar alles is beter dan Mark Tuitert”, werd er onder meer geroepen. En: “#olympischespelen Tuitert commentaar geven op een opening is anders dan bij een schaatssport. Laat de kijker ook eens ff rustig kijken!” En: “Sorry, maar dat klungelige, opgelezen commentaar van Mark Tuitert is niet om te harden. #Faal #Opening #OlympischeSpelen #NOS”

Nee, wat betreft de kijker hoeft Tuitert dit nooit weer te doen. “Wat doet die Tuitert op die Commentaar positie #olympischespelen”, vraagt men zich dan ook af. En: “Kan iemand de schuif van de microfoon van Mark Tuitert dichtzetten? #olympischespelen.” En: “Mart Tuitert als presentator. TV uit. Bedankt #nos #olympischespelen”

De voormalig schaatser won zelf ook eens goud op de Olympische Spelen. Dat deed Tuitert in 2010 op de Olympische Spelen van Vancouver in Canada op de afstand 1500 meter.

Ga jij alles van de Olympische Spelen volgen?

  • Ja, vind ik geweldig
  • Ik kijk af en toe eens wat
  • Nee, interesseert me echt helemaal niets
  • Ja, vind ik geweldig
  • Ik kijk af en toe eens wat
  • Nee, interesseert me echt helemaal niets

0 Votes

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie