Nederland zet massaal de tv uit: “Geen Eredivisie!”

Foto: Nederland zet massaal de tv uit: “Geen Eredivisie!”

Mocht Willem II promoveren naar de Eredivisie hoeft het de man met de trommel op de tribune zeker niet mee te nemen. Hij zorgt voor grote ergernis tijdens de play-off tegen Almere City.

Grote ergernis bij de kijkers van Almere City-Willem II

In Almere wordt woensdagavond de heenwedstrijd gespeeld in de halve finale van de play-offs om promotie/degradatie. De winnaar van dit treffen neemt het in de eindstrijd op tegen de nummer zestien uit de Eredivisie.

Het uitvak van Willem II laat zich massaal horen, begeleid onder luid getrommel. Juist aan dat laatste feit ergeren kijkers zich rot. Ook is men niet te spreken over de totale ambiance, aangezien de supporters van de thuisclub zich maar weinig laten horen. Na ruim een half uur kwamen de bezoekers op voorsprong wat de sfeer van de gastheren ook niet bevorderd.

Een greep uit de reacties op X:

Heel irritant die trommel?

  • Enorm!
  • Ze maken tenminste sfeer
  • Enorm!
  • Ze maken tenminste sfeer

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie