Megasalaris voor Feyenoord-reserve: ‘Schrok ik wel van’

Foto: Megasalaris voor Feyenoord-reserve: ‘Schrok ik wel van’

Feyenoord kocht afgelopen zomer een aardig aantal nieuwe spelers, maar lang niet allemaal wisten ze tot dusver te overtuigen. Sterker nog: één van de nieuwelingen is al weer vertrokken.

Liam Kelly kwam van Reading FC mee met coach Jaap Stam, maar tekende deze maand op huurbasis bij Oxford United. Journalist Valentijn Driessen reageert in Voetbalpraat op FOX Sports: “Ik schrok wel van het salaris van Kelly: 600.000 euro. Die is nu naar Oxford, alleen betalen zij niks. Dat betekent dat Feyenoord zes ton per jaar betaalt, voor een speler die geen een wedstrijd heeft meegedaan. Een speler die dat salaris verdiend, zou een zekerheid moeten zijn”, stelt Driessen.

Kelly kwam op aandringen van Stam; interim-directeur Sjaak Troost zwichtte. “Iedereen vindt dat Troost moet blijven, alleen die heeft verschillende dingen gedaan die helemaal niet nodig waren”, is clubwatcher Martijn Krabbendam van VI daarover kritisch.

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie