Kolo Touré over opstootje met Adebayor: “Niet eerste keer”

Soccernews

Kolo Touré en Emmanuel Adebayor gingen dinsdag met elkaar op de vuist tijdens een training van Manchester City. Het duo kreeg trammelant na een harde tackle van Touré op Adebayor. De Ivoriaan is echter luchtig over het incident en zei dat het niet de eerste, maar ook niet de laatste keer is.

“Het opstootje ontstond na een harde tackle”, zegt Touré. “We gingen allebei even door het lint, maar gelukkig kalmeerde de situatie al snel. Andere spelers en de trainer hielden ons uit elkaar. We zijn het alweer vergeten. Dit is niet de eerste keer dat er een akkefietje tussen ons plaats had en het zal ook niet de laatste keer zijn.”

Volgens Engelse media zouden beide heren door liefst acht ploeggenoten uit elkaar zijn gehaald. De club weigerde na het incident iets erover te zeggen en wil zich in alle rust voorbereiden op het duel met Arsenal.

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie