Koeman krijgt WK-afmelding binnen vanuit Manchester

Foto: Koeman krijgt WK-afmelding binnen vanuit Manchester

Het WK 2026 komt steeds dichterbij en helaas betekent dat ook dat er afmeldingen binnenkomen bij de bondscoaches. Zo heeft Manchester United vrijdag bekendgemaakt dat Matthijs de Ligt het mondiale toernooi moet missen.

Matthijs de Ligt moet eindtoernooi missen na rugoperatie

De mandekker kende een seizoen vol blessures en is nu geopereerd aan zijn rug. De Ligt begon dit seizoen nog veelbelovend, maar daarna sloeg het blessurespook toe. Op Instagram schrijft hij bij een foto vanuit zijn ziekenhuisbed: “Na zes maanden behandeling en hard werken om terug te keren, was een operatie de enige optie.”

De Ligt hoopt er volgend seizoen weer vanaf het begin bij te zijn, maar mist dus wel het WK. “Ik ben teleurgesteld.” Basisspeler zou hij niet zijn geweest, maar Koeman had hem anders zeker meegenomen. Eerder moesten Jerdy Schouten (PSV) en Xavi Simons (Tottenham Hotspur) zich al afmelden.

Snel meer…

De Ligt gaat erg gemist worden

  • Eens
  • Oneens
  • Eens
  • Oneens

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie