Johan Derksen belt John de Mol met bizarre boodschap Maikel de Lange Volg ons Gepubliceerd op: 16 mei 2026, 23:06 Foto: © Alamy Johan Derksen gaat op vakantie! Of nou ja: Vandaag Inside wordt binnenkort uitgezonden vanaf Curaçao en dat wil toch iedereen wel? Derksen weigert vliegtuigmaatschappij De Snor niet, die heeft eigenlijk helemaal geen zin in het tripje en moest overgehaald worden om het vliegtuig überhaupt te pakken. En over dat vliegtuig gesproken: de hele trip wordt gesponsord door Corendon, maar de televisiepersoonlijkheid pakte gelijk de telefoon om zijn baas John de Mol te vertellen: daar vlieg ik niet mee. Mooi niet. In een interview met De Telegraaf vertelt Derksen dat hij de stoeltjes van Corendon nogal ongemakkelijk vindt: “Ik vlieg met KLM in de businessclass. Ik ga privé niet opgevouwen zitten in een vliegtuig, en als ik voor mijn werk moet ook niet. Daarbij is het heel vervelend dat als je iedere dag op televisie bent, iedereen tegen je aan gaat zeiken.” Ook op Curaçao zelf wil de oud-hoofdredacteur van Voetbal International het gewone volk niet tegenkomen: “Nee, ik zal niet al te veel flaneren over het eiland. Ik gedraag me wat teruggetrokken, want ik ben sowieso niet zo’n type die mee op stap gaat. Dat mogen anderen doen.” En… gaat zijn vrouw eigenlijk mee? “Zij gaat er zeker niet mee naartoe. Die is wars van alles wat met televisie te maken heeft.” Het moge duidelijk zijn, Derksen heeft dus geen zin in het Curaçao-tripje: “Ik begrijp best dat het aantrekkelijk is voor een reisbureau, want de zon schijnt daar altijd, je hebt mooie stranden en uitgaansmogelijkheden. En voor Nederlanders is het hartstikke fijn dat je daar Nederlands kan spreken. Maar ik zou daar zelf niet privé heen gaan.” Is Derksen moe? René van der Gijp zei onlangs dat hij Derksen moe vond overkomen. De Snor sloeg meteen terug: “Ik vind het persoonlijk klinkklare onzin. Ik vind het heel aardig dat hij zich zorgen maakt over mij. Maar daar is geen enkele reden toe. René moet zich niet met mijn schema bemoeien. Als ik niet meer kan, zeg ik dat wel. Ik word weleens moe van Wilfred en René. En nee, ik ga niet zeggen waarom, dat weten zij wel.” Pijnlijk voor Corendon? Kun je wel stellen Vind ik niet Kun je wel stellen Vind ik niet 0 Votes Deel op sociale media: Laatste nieuws WK 2026 11:44 45+ ‘FIFA grijpt keihard in tegen Messi’ WK 2026 11:32 3+ ‘Koning van de jungle’ Haaland ‘komt dichter bij Zlatan’ WK 2026 11:22 4+ Vlaar over Van Dijk: “Zeg maar gerust dat ik me daaraan heb gestoord” WK 2026 11:00 120+ Iedereen bij Oranje op WK verbijsterd om Van Nistelrooij WK 2026 10:49 445+ ‘Nieuwe bondscoach Oranje bekend’, feest in Nederland Scoop 10:38 61+ AZ heeft beet: mondeling akkoord bereikt over Eredivisie-transfer WK 2026 10:20 83+ ‘Virgil van Dijk pakt vliegtuig na ruzie’ Eredivisie 10:04 16+ “Frenkie had daar compleet schijt aan” Eredivisie 09:30 177+ Amsterdam in paniek: ‘Ajax haalt oude bekende’ WK 2026 09:15 40+ Johan Derksen vindt biddende Oranje-spelers ‘vreemd’ WK 2026 09:05 19+ Messi onthult waarom hij huilde na eerste doelpunt WK 2026 08:59 25+ ‘Oranje-Zweden in gevaar door Koeman’ WK 2026 08:57 51+ Mathieu van der Poel onthult: ‘Of ik Nederland of België support?’ LaLiga 08:42 104+ Opeens bijzonder nieuws over ‘Kees Smit naar Real Madrid’ WK 2026 08:26 34+ Dit is waarom de Oranje-shirts op het WK zo fel zijn WK Update 08:10 3+ Dit zijn de uitslagen in Groep J | WK Update WK 2026 07:56 13+ ‘Kwartfinale tegen Frankrijk? Laten we er nog niet aan denken’ WK 2026 07:42 858+ ‘Memphis Depay uit Oranje, vlucht geboekt’ WK 2026 07:27 126+ Had Lionel Messi rood moeten krijgen op WK? Dit zijn de beelden WK Update 07:10 6+ Dit zijn de uitslagen in Groep I | WK Update