Jack van Gelder eruit gegooid bij De Oranjewinter

Foto: Jack van Gelder eruit gegooid bij De Oranjewinter

Hélène Hendriks claimde onlangs nog dat Jack van Gelder vanwege vakantie ontbreekt in De Oranjewinter, maar de sportjournalist vertelt nu zelf aan Mediacourant dat hier niets van klopt.

Hélène Hendriks loog over reden absentie van de sportjournalist

Van Gelder is er gewoonweg uitgegooid. “Ik heb deze uitleg van Frans Klein van Talpa gekregen: ‘Het team heeft mij laten weten vooralsnog met een andere basis te beginnen, zonder jou dus.'”

Met Hendriks had Van Gelder al contact. “Ja hoor. Hélène en ik hebben altijd een prima contact. Niets aan de hand dus.” Het is hem onbekend aan wie het nou precies ligt dat-ie niet meer welkom is. “Uiteraard kan de redactie bepalen wie ze aan tafel willen hebben. De kijkcijfers zijn super.”

Verder gaat het hartstikke goed met Van Gelder, meldt hij tot slot. “Ik heb fijne feestdagen gehad en ben 75 geworden.”

Jack gaat gemist worden in De Oranjewinter

  • Eens
  • Oneens
  • Eens
  • Oneens

0 Votes

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie