Gullit komt met opvallend Oranje-geluid

Foto: Gullit komt met opvallend Oranje-geluid

Ruud Gullit is aan tafel de grote positivo bij Rondo van Ziggo Sport. De Ballon d’Or-winnaar van 1987 heeft ongelofelijk veel vertrouwen in het Oranje van Ronald Koeman. De voormalig middenvelder spreekt daarom zijn vertrouwen uit.

Gullit: ‘Echt heel goed’

Er klonken wisselende geluiden over de twee WK-kwalificatieduels van het Nederlands elftal. De een vond het spel wat tam, een ander zag goede dingen (vooral tegen Finland) en weer een ander vond er weinig aan. Aan tafel bij Rondo worden de duels ook besproken. De meningen zijn sowieso verdeeld, maar het oordeel van Gullit valt extra op.

Gullit is namelijk zeer positief na de duels met Malta en Finland. “Ik ben hartstikke tevreden”, begint de 66-voudig Oranje-international. “Ik heb zelf ook zulke duels gespeeld, tegen Malta. En dan liep het ook niet altijd lekker, maar dan zorg je dat je wint. En als je er vier scoort… Ik vind het gewoon heel goed, dit Nederlands elftal.”

“Ik heb nog steeds het gevoel, en dat heb ik al eerder gezegd, dat er best wel iets moois kan gebeuren met dit elftal”, gaat de EK-winnaar van 1988 verder. “Je bent af en toe slordig in sommige dingen. Maar ik denk dat er genoeg potentie in zit, in de breedte ook, om een heel goed toernooi te kunnen spelen. Daar ben ik van overtuigd.”

Eens met Gullit?

  • Ja. topselectie
  • Nee, onzin
  • Ja. topselectie
  • Nee, onzin

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie