Gijp: “Ik had hem als Feyenoord zijnde ook niet weggedaan”

Foto: Gijp: “Ik had hem als Feyenoord zijnde ook niet weggedaan”

René van der Gijp is van mening dat Feyenoord een fout heeft gemaakt door afgelopen winter afscheid te nemen van Justin Bijlow, die voor een habbekrats vertrok naar Genoa CF uit Italië. Aldaar deed het kind van de Rotterdamse club het uitstekend, terwijl ondertussen Timon Wellenreuther toch behoorlijk wat foutjes maakte in De Kuip.

Discussie over Feyenoord-vertrek en Oranje-tegenvaller Justin Bijlow

Van der Gijp opent de discussie: “Ik had hem als Feyenoord zijnde ook niet weggedaan. Ik vind die eerste keeper namelijk niet zo best. Als je een geweldige eerste keeper hebt, had ik hem ook weggedaan.”

Tafelgast Job Knoester vindt het dan ook vreemd dat Bijlow niet bij Oranje zit. Ronald Koeman kiest voor Bart Verbruggen, Mark Flekken en Robin Roefs. Een vierde keeper, puur voor de trainingen, mocht Koeman niet meenemen omdat ‘de kosten dan te hoog werden volgens de KNVB’. Van der Gijp snapt wel dat Bijlow niet mee mag: “Als hij zijn tanden poetst, is hij al geblesseerd aan zijn onderarm.”

Derksen: “Als hij fit is, is het wel een goede keeper. De drie die ze nu hebben, daarvan vind ik geen één een echte Nederlands elftal-keeper. Maar als Koeman een vierde keeper mee moet nemen, moet hij zijn zoon meenemen!”

‘Bijlow slachtoffer van centenneukers bij KNVB’

Over het feit dat Bijlow om financiële redenen niet mee mag, zei Valentijn Driessen al: “Wat een centenneukers zijn dat bij de KNVB”, reageerde de journalist fel bij Vandaag Inside. “Er gaan drie doelmannen mee, maar een vierde is te duur. Dat is dan een verzekeringskwestie. We zijn zo professioneel, alles moet wijken, die spelers worden in de watten gelegd. Het kan zijn dat er een keeper geblesseerd raakt..”

Bijlow is beter dan Flekken

  • Eens
  • Oneens
  • Eens
  • Oneens

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie