Ex-Arsenalspits opgepakt voor drugssmokkel op vliegveld SN Redactie Volg ons Gepubliceerd op: 19 sep 2024, 12:30 Foto: © Pro Shots Het zijn andere tijden voor oud-profvoetballers, eerder deze maand was er al een verhaal over een Nederlandse speler die na zijn carrière een drugshandeltje begon. Nu is er in Engeland een spits die niet kon wachten tot zijn pensioen: Jay Emmanuel-Thomas die ooit voor The Gunners speelde is gepakt op het Stansted vliegveld met een flinke buit. Van spelen bij Arsenal tot waarschijnlijk brommen in de gevangenis Emmanuel-Thomas komt momenteel uit op het tweede niveau van Schotland bij Greenock Morton, maar waarschijnlijk niet voor lang meer. De 33-jarige aanvaller werd opgepakt met zeshonderdduizend pond aan cannabis in zijn bagage. Hoe hij dacht dat dit plannetje zou lukken, is voor iedereen een raadsel. Hij moet op 19 september 2024 voorkomen voor drugssmokkel. De jeugdinternational van Engeland kende zijn beste tijd als voetballer van 2013 tot 2015 bij Bristol City in League One. Later kende hij redelijk succes bij Aberdeen. De laatste seizoenen speelde hij nooit lang bij één club en hopte hij van competitie naar competitie, nu leek hij te zijn neergestreken bij een laagvlieger in de Scottish Championship na een uitstapje naar India. Echter blijkt dit nu van korte duur te zijn geweest… Greenock Morton forward Jay Emmanuel-Thomas has been arrested in connection with the seizure of £600,000 worth of cannabis at Stansted Airport. The 33yo, who has also played for Arsenal, Ipswich, Bristol City, QPR & Aberdeen, is due to appear at Carlisle Magistrates Court today pic.twitter.com/NLZgoAHdK5— Anthony Joseph (@AnthonyRJoseph) September 19, 2024 Arsenal Ipswich Town Lees meer BREAKING: Jurriën Timber mist WK Van Persie in de ban van vier topspelers: “Nooit eerder gezien” ‘Victoria Pelova maakt gevoelige transfer’ Ruud Gullit en Wesley Sneijder clashen in Rondo Alderweireld laakt Arsenal: “En dan zo spelen…” Jurriën Timber sluit later aan bij Oranje ‘Danny Blind krijgt ontslag na CL-finale’ “Dit is gewoon zijn tweede gele kaart, klaar” ‘Matchfixing bij PSG-Arsenal’ Nederland woest tijdens PSG-Arsenal: ‘Waar-de-loos’ Deel op sociale media: Laatste nieuws Eredivisie 10:00 0+ ‘Feyenoord smijt onmiddellijk met WK-miljoenen’ Exclusief 09:40 236+ Grote plottwist: Ten Hag wil topclubs afschrikken met contractverlenging WK 2026 09:20 4+ Derksen trekt pijnlijke conclusie: ‘Zij zijn niveau Oranje’ Eredivisie 09:00 26+ ‘Belletje uit de ArenA: Sneijder en Van der Vaart samen naar Ajax’ WK 2026 08:40 7+ Driessen ziet nu al een bizar WK: ‘Schizofrene belevenis’ Oranje 08:20 41+ ‘Ontslag op staande voet bij Nederlands elftal’ Eredivisie 08:00 359+ ‘Rigaux gaat he-le-maal los met Feyenoord-transfers’ Oranje 07:30 12+ Wout Weghorst verrast alles en iedereen op Oranje-training WK Update 07:10 16+ Dit zijn de uitslagen in Groep A | WK Update WK Gemist 07:00 13+ Kaartenfestival in Mexico, Feyenoorder pakt hoofdrol | WK Gemist 03:00 0+ Voorspelling USA – Paraguay: Gastland onder druk in WK-opener WK 2026 23:36 35+ Japans Ajax-duo blikt vooruit op wedstrijd tegen Oranje WK 2026 23:29 32+ Donyell Malen is ‘excited’ en gaat voor hoofdprijs WK 2026 23:11 94+ ‘Vlak voor Japan gigantische verandering bij Oranje’ Eredivisie 22:48 289+ ‘Óscar GarcÃa stunt met nieuwe club’ WK 2026 22:39 288+ ‘Joey Veerman alsnog naar WK’ WK 2026 22:29 134+ ‘WK-analist NOS al na één dag op straat’ WK 2026 22:11 350+ Groot verdriet na ‘WK-schandaal’ Curaçao WK 2026 21:48 301+ Nederland razend tijdens Mexico-Zuid-Afrika: ‘aanfluiting’ WK 2026 21:38 90+ Ten Hag waarschuwt Oranje: “Niet normaal…”