‘Eénmalige terugkeer voor ‘irritante’ Vandaag Inside-gast’

Foto: ‘Eénmalige terugkeer voor ‘irritante’ Vandaag Inside-gast’

Na een lange tijd van afwezigheid verscheen Roxane Knetemann weer eens aan de bar bij Vandaag Inside. De wielerkenner was vorig jaar met enige regelmaat te gast bij het populaire praatprogramma, maar verdween vervolgens voor lange tijd van de radar.

Vandaag Inside-kijker ziet Knetemann liever niet terugkeren

Opvallend genoeg zat aan het begin van de Voorjaarsklassiekers dit jaar voormalig topwielrenster Annemiek van Vleuten aan de bar. Die verklaarde na de uitzending echter niet weer te willen terug te keren in de talkshow. En dus moet Wilfred Genee klaarblijkelijk toch weer teruggrijpen op Knetemann, die maandagavond dus te gast was. Al bleek niet iedere kijker daar even blij mee te zijn. Op X was er dan ook een hoop commentaar op de terugkeer van de wielerexpert. Een greep uit de reacties.

https://twitter.com/Hoogkerk1/status/1904430271547441581
https://twitter.com/PieterVJan68130/status/1904275975762063805

Hoeft Knetemann niet weer terug te keren?

  • Ja, vervelende gast
  • Nee, juist een leuke gast
  • Ja, vervelende gast
  • Nee, juist een leuke gast

0 Votes

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie