“Dat valt niet te begrijpen als je Feyenoord-supporter bent”

Foto: “Dat valt niet te begrijpen als je Feyenoord-supporter bent”

De laatste dagen wordt er weer volop gesproken over de interne machtsstrijd bij Feyenoord. Ook commentator Vincent Schildkamp doet er zijn zegje over.

Hij vraagt zich bijvoorbeeld af wie nou echt de grote baas bij de club is. “Dat is een vraag die al zo’n twee à drie jaar boven de markt hangt. De eeuwige strijd tussen de Vrienden van Feyenoord, de Raad van Commissarissen en de directie die daar tussenzit. Niemand weet echt wie de baas is. De vraag werd ook gesteld tijdens de nieuwjaarsreceptie, daar kwam ook een warrig antwoord op van Mark Koevermans. Hij kwam met een heel rare metafoor”, vertelt Schildkamp op RTV Rijnmond.

“Maar volgens mij is het probleem vooral dat het niet meer uit te leggen is. Als jij als supporter van Feyenoord naar je club kijkt, dan denk je: al die mensen zeggen dat ze begaan zijn met het lot van Feyenoord, maar je krijgt ze niet aan tafel om een sluitend plan of oordeel te vellen over wat ze moeten doen. Dat valt niet te begrijpen als je supporter bent van Feyenoord”, aldus de FOX-commentator tot slot.

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie