Brobbey spreekt zich uit na Ajax-vertrek

Foto: Brobbey spreekt zich uit na Ajax-vertrek

Brian Brobbey is dolgelukkig nu zijn Ajax-periode er definitief op zit. De spits heeft maandagavond een Premier League-avontuur gerealiseerd door over te stappen naar Sunderland AFC.

Sunderland-aanwinst Brian Brobbey in zijn nopjes

Brobbey wilde deze zomer graag een transfer maken en heeft die stap nu te pakken. “Het voelt echt goed om Sunderland-speler te zijn”, vertelt hij op de website van zijn nieuwe club. “Ik heb gesproken met Nordi Mukiele, die ik nog kende uit mijn tijd bij RB Leipzig. Hij vertelde me over de club, de fans, en hoe het voelt als een familie.”

De interesse van Sunderland haalde pas maandagochtend het nieuws, maar dat speelde al langer. “Ik sprak een maand geleden voor het eerst met Sunderland. Ik heb het stadion en de fans dit seizoen gezien en ik kan niet wachten om onderdeel te zijn van die passie.”

Wel vindt Brobbey het jammer om Amsterdam achter zich te laten. “Het is emotioneel om afscheid te nemen van Ajax. Ik ben daar opgegroeid en ik ga iedereen missen, maar de Premier League is het grootste toneel ter wereld en ik ben klaar voor een nieuw hoofdstuk.”

Brobbey maakt voor maximaal 25 miljoen euro de overstap naar Sunderland.

Gaat Brobbey slagen bij Ajax?

  • Ja
  • Nee
  • Ja
  • Nee

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie