Ajax-fans woedend na nieuws over Zinchenko

Foto: Ajax-fans woedend na nieuws over Zinchenko

In Amsterdam en omstreken rekende men er toch een beetje op dat Oleksandr Zinchenko, nadat hij zijn ‘schuldgevoel’ richting de club uitsprak, wel zou gaan verlengen voor volgend seizoen. Maar daar zijn nu grote twijfels over.

Oekraïner heeft al afscheid genomen van de club

De Oekraïner heeft namelijk al afscheid genomen van Ajax en gaat niet in Amsterdam revalideren. Dat bevestigt interim Fred Grim vrijdagmiddag. “Je merkt het aan de ploeg en aan iedereen die bij het eerste elftal betrokken is. Er is teleurstelling. Hij heeft alleen uitgelegd dat hij zich schuldig voelt door deze blessure en dat hij hier enorm mee zit. Dat is typerend voor zijn karakter.”

Maar dat de oud-PSV’er al afscheid heeft genomen, hikt bij veel Ajax-fans tegen her zere been. Velen vinden dat de club dan ook maar zijn salaris niet meer zou moeten betalen, ook al werkt het natuurlijk helemaal niet zo….

Een greep uit de reacties op X:

Snap jij dat Zinchenko niet in Amsterdam gaat revalideren?

  • Ja
  • Nee
  • Ja
  • Nee

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie