Ajax-debutant maar wat blij: “Hier moet ik van genieten”

Foto: Ajax-debutant maar wat blij: “Hier moet ik van genieten”

Voor Sean Steur was het woensdag een heugelijke avond in Azerbeidzjan. De 17-jarige middenvelder won niet alleen met Ajax tegen Qarabag, daarnaast maakte hij zijn eerste minuten in de Champions League. En dat voor het eerst vanaf de aftrap.

Sean Steur straalt na Champions League-debuut bij Ajax

“Een debuut in de Champions League kan eigenlijk niet slecht zijn, dus het was een heerlijke avond”, stelde Steur voor de camera’s van het clubkanaal van Ajax. “Ik ben een rustige jongen, met zenuwen gaat het ook altijd wel goed. Toen ik het veld op kwam, dacht ik wel: hier moet ik van genieten en mijn eigen spel spelen.”

Fred Grim was ook te spreken over het optreden van Steur. “Ik kreeg net complimenten”, aldus de jonge middenvelder. “Het ging wel lekker en het is ook wel lekker als je als team wint. Misschien was het iets te laat, maar het is wel lekker dat ze binnen zijn. Niemand neemt die assist van mij af, al heb ik wel eens mooiere gegeven. Een mooi moment, maar ik moet Kasper (Dolberg, red.) daar eigenlijk heel erg voor bedanken.”

Steur kon niet de wedstrijd niet uitspelen en moest vlak voor tijd naar de kant. “Ik heb de laatste weken niet heel veel gespeeld en ik hoorde gisteren dat ik in de basis moest starten. Aan het einde voelde ik het wel in mijn benen. Hier moet ik mee verder en dan moet ik een volle wedstrijd kunnen spelen. Ik ga dit nooit vergeten. Het was een hele mooie avond”, besloot het talent, die deze week nog werd gelinkt aan een move naar Eintracht Frankfurt.

Goed debuut?

  • Ja, echt wel
  • Nou…
  • Ja, echt wel
  • Nou…

0 Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Laatste nieuws

12:55
0+
‘Koeman gooit sterspeler uit Oranje, absurde wissel tegen Japan’
12:46
2+
FC Twente heeft vervanger Mats Rots binnen
12:37
0+
Oosting nieuwe trainer Go Ahead Eagles
12:19
53+
‘Nieuwe trainer en ‘droomspeler’ tekenen bij Feyenoord’
11:58
86+
‘Nederlands elftal in rep en roer na grote ruzie’
11:50
76+
‘Rigaux gaat he-le-maal los met Feyenoord-transfers’
11:20
12+
FIFA verrast: ‘Orgel Joke met Oranje naar het WK’
11:00
28+
‘Schokkende verrassing in opstelling van Oranje’
10:40
171+
PSV meldt zich met miljoenen bij parel, Ten Hag wil meer
10:20
87+
Driessen in de bres voor ‘Belgische snotneus’ van Feyenoord
10:00
217+
‘Memphis Depay schrikt: rol bij Oranje live op tv onthuld’
09:40
1323+
‘Feyenoord ontkurkt champagne na deal van 35 miljoen’
09:20
37+
Koeman voor gek verklaard: “De beste zit thuis!”
09:00
55+
‘Marokko in shock na vernietigend WK-nieuws’
08:40
13+
‘Status Virgil van Dijk bepaalt Oranje-verdediging’
08:20
191+
‘Feyenoord verrast achterban met miljoenentransfer’
08:00
252+
Paniek in België: Mika Godts toch naar WK?
07:30
104+
‘Silvano Vos zet handtekening in Eredivisie, niet bij Ajax’
04:00
0+
Voorspelling Zuid-Korea – Tsjechië: Cruciale start in Groep A
23:31
151+
Droomkandidaat Feyenoord reageert op geruchten

Bevestig je leeftijd om door te gaan

Belangrijk!

Deze website bevat gokgerelateerde inhoud en is niet geschikt voor minderjarigen, personen met risicovol gokgedrag of mensen die zichzelf hebben uitgesloten van deelname aan kansspelen. Dergelijke inhoud wordt alleen weergegeven als u bevestigt dat u 24 jaar of ouder bent.

Wat is je leeftijd?

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie