Voetbalfans kijken er al maanden reikhalzend naar uit; de releasedatum van FIFA 18. Vandaag is het dan eindelijk zover, maar lang niet iedereen kan de game ook daadwerkelijk spelen op de dag van de release. Bol.com heeft veel van zijn klanten moeten teleurstellen, blijkt uit tweets.
Ongelofelijke slechte service van @bol_com! FIFA 18 al besteld in augustus en krijgen we vandaag ineens een mail. Super, super slecht! pic.twitter.com/GnrMJaA2VY
— Nick Klooster (@nickkloosterr) 29 september 2017
@bol_com ik pre-order fifa 18 juist om hem op de deurmat te hebben als ik thuiskom. Jullie hebben zojuist duizenden klanten verloren #fifa18
— Ole (@Ole050) 29 september 2017
@bol_com waarom is mijn pakketje van fifa 18 nog steeds bij het sorteercentrum. Het zou vandaag moeten komen dat hebben jullie beloofd?
— Kai ❌❌❌ (@Banter2Strong) 29 september 2017
3/4 maanden geleden FIFA 18 besteld op @bol_com. En alsnog word hij niet bezorgd op de dag van uitgaven. Joee
— Marise :) (@xMariseR) 29 september 2017
Vorige week Fifa 18 besteld zodat ik het vandaag in huis zou hebben, en dan krijg je bericht dat er iets mis is gegaan waardoor de bestelling morgen pas binnenkomt. En dan een cadeaubon aanbieden met de verwachting dat ik ooit nog iets bij jullie ga bestellen. @bol_com
— brambl (@brambl12) 29 september 2017