Van Marwijk: "Ik wil iedereen heel erg bedanken"

13 Jul 2010 om 23:27 | Reageer nu

Bondscoach Bert van Marwijk is trots op het Nederlandse publiek. De oefenmeester van Oranje, dat op het afgelopen WK tweede werd, heeft zijn ogen uitgekeken tijdens de huldiging op het Museumplein en de rondvaart door Amsterdam.

"We hebben in Zuid-Afrika wel veel gehoord over de sfeer in Nederland, maar dit slaat alles", aldus Van Marwijk. "Ik maakte een diepe buiging voor het publiek en wil iedereen heel erg bedanken." Hoeveel mensen er precies aanwezig waren tijdens het Oranje-feest is nog niet duidelijk.

KNVB-directeur Henk Kesler maakte tevens bekend dat Van Marwijk waarschijnlijk ook de komende twee jaar bondscoach zal zijn van Oranje. In het geruchtencircuit gingen verhalen rond dat de voormalig trainer van onder meer Feyenoord een contract kon tekenen bij verschillende Europese topclubs. Tijdens de huldiging heeft Kesler dit gerucht ontkracht.

167 reacties Reageer nu

Schrijf een reactie

Om een reactie te plaatsen moet je ingelogd zijn.
Nog geen lid? Registreer je dan nu!

AFC Ajax 14 Jul 2010 om 17:39


[...]

liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.

Heb liever Hiddink, met hem sta je garant voor succes (dat is bij van Gaal ook) maar mij lijkt Hiddink een betere coach.

OT:
Ik denk dat wij het meest van Marwijk moeten bedanken, hij is mede verantwoordelijk voor de sucessen van dit Nederlands elftal op het WK. Mede door hem zijn we zo ver gekomen!
Bertje


almelo007 14 Jul 2010 om 17:32

Rang: Legende

[...]

liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.


De man die het niet lukte om zich in 2002 te kwalificeren? hahaha dat meen je toch niet.

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 15:11

Rang: Vedette

[...]

Ajax speelt, op het laatste halfjaar van afgelopen seizoen na, ook al jaren slecht voetbal, dat mag ook geen excuus zijn.


Misschien had ik nog cynischer moeten zijn. Ik bedoel precies wat jij zegt.

Abraksas 14 Jul 2010 om 15:07


[...]

Ja, dat kan ik me voorstellen. Hiddink zou ik ook graag zien, maar dat lijkt me onhaalbaar. Van Gaal zal graag nog een keer willen, maar hij heeft volgens mij een team nodig waar hij dagelijks mee aan de slag kan, om zodoende zijn systeem er in te slijpen. Je ziet dat hij bij elke ploeg de tijd nodig heeft en dat heb je bij het nederlands elftal niet.


Precies. V. Gaal zou een goede keus zijn maar hij heeft idd een team nodig waar ie dagelijks mee kan werken vanwege zijn systeem.

Abraksas 14 Jul 2010 om 15:04

Ik ben ook blij dat Bert blijft. Ik ben er van overtuigt dat hij dit Oranje nog beter kan maken. Hij heeft nu immers 2 jaar de tijd er aan te werken en dan zullen we op het EK waarschijnlijk wel een controlerend en toch echt voetballend oranje zien.
Bovendien blijft de selectie op 2 spelers na (waarvan 1 bankzitter) intakt en voor v. Bronckhorst zullen we in die tijd wel een opvolger gevonden hebben denk ik (Drenthe of Blindt misschien). Verder zal v.Persie dan zijn oude vorm wel weer hebben of Huntelaar staat dan gewoon in de basis en scoort aan de lopende band.
v/d Wiel is dan ook wat ervarener en natuurlijk niet te vergeten het feit dat de jongens nu al een keer in de finale hebben gestaan en er waarschijnlijk dus nog meer dan ooit in zullen geloven de finale nog een keer te bereiken en dan nemen ze de ervaring van de finale 2010 mee.

Bovendien niet te vergeten dat Bert wel ff al dat wat ons vroeger altijd de kop kostte uit de selectie heeft weten te halen he, namelijk dat nonchalante enzo. Zal denk ik ook wel iets zijn wat ze mee zullen nemen naar komende eindrondes.

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 15:03


[...]

liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.


Wat ik ook mooi vind aan van Marwijk: hij roept tot nu toe gewoon de beste spelers op, ongeacht of hij ze nu mag of niet. En dat is wel een belangrijke kwaliteit bij een bondscoach. Hier beschikte zijn voorganger helaas niet over.

K_kok 14 Jul 2010 om 15:00

Rang: Legende

On Topic graag, wat een klets beginnen over leeftijd en gedoe wat je thuis doet, dit is een voetbalforum, geen Kleuterspeelzaal.


Niet met boter op je hoofd in de zon lopen is mijn advies...

K_kok 14 Jul 2010 om 14:58

Rang: Legende

[...]

Je hebt helemaal gelijk Morfeo. Begin dan eens aan een discussie waarin je goede argumenten aanvoert, hier en daar wat water bij de wijn doet, leert erkennen dat je je af en toe laat leiden door emoties en daardoor argumenten van de 'tegenpartij' niet op waarde schat. Dan zal dat andersom ook gebeuren en kan je nadien elkaars handen schudden in de wetenschap dat gewoon niet iedereen gelijk is (gelukkig maar), enr dat er niet 'één waarheid' bestaat...



Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 14:58


[...]

liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.


Ja, dat kan ik me voorstellen. Hiddink zou ik ook graag zien, maar dat lijkt me onhaalbaar. Van Gaal zal graag nog een keer willen, maar hij heeft volgens mij een team nodig waar hij dagelijks mee aan de slag kan, om zodoende zijn systeem er in te slijpen. Je ziet dat hij bij elke ploeg de tijd nodig heeft en dat heb je bij het nederlands elftal niet.

K_kok 14 Jul 2010 om 14:58

Rang: Legende

[...]

Ik weet dat je op jouw leeftijd nog bepaalde idealen hebt, maar ik zal je gauw uit de droom helpen. Als je niet veel beter bent dan je tegenstander kan je wel heel stoer aan gaan vallen en de meest bizarre trucs uithalen, maar dan ga je er ten alle tijden op.
Pas je op bepaalde punten aan en probeer je tegenstander te verrassen. Das aardig gelukt, want niemand had dit spel van Nederland verwacht. Ik vond het heel volwassen en tactisch ijzersterk. En het was bijna gelukt; als Robben 5 cm hoger had gemikt, waren we kampioen geworden.
Mensen als jij (niet al te persoonlijk nemen, geldt voor vele SN'ers) wijzen ook altijd graag naar wedstrijden van jaren geleden toen alles beter was. In de tijd van de grote Cruijff was het Nederlands elftal ook een aardige schopploeg. Ga maar eens NL-Brazil van 74 kijken. Ongeloofelijk! En toen we onze enige prijs wonnen, speelden we een keiharde 4-4-2 met veel aandacht voor het verdedigende (E. Koeman, Wouters, Muhren).
Het is een feit: zonder goede aanval win je geen wedstrijd, maar zonder goede verdediging win je geen toernooi.



Alsof ik het zelf geschreven heb...

K_kok 14 Jul 2010 om 14:57

Rang: Legende

[...]

liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.


Hiddink zit bij Turkije en V. Gaal is denk ik niet de juiste persoon als bondscoach. Hij is een coach die tijd nodig heeft en dat heb je als bondscoach nauwelijks.

Morfe0 14 Jul 2010 om 14:52

Rang: Legende

Oh ja, by the way: Welke trainer zou jij dan trouwens graag aan het roer zien de komende jaren Morfeo??


liefste Hiddink of Van Gaal, mits mogelijk natuurlijk.

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 14:49

Oh ja, by the way: Welke trainer zou jij dan trouwens graag aan het roer zien de komende jaren Morfeo??

Danick22 14 Jul 2010 om 14:27


[...]

Morfeo is voor Ajax he. Die zijn alleen maar goed voetbal gewend. Zijn opmerkingen zijn zo wel te verklaren.


Ajax speelt, op het laatste halfjaar van afgelopen seizoen na, ook al jaren slecht voetbal, dat mag ook geen excuus zijn.
Reactie gewijzigd op 14-07-2010 14:28 door Danick22

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 14:26

Rang: Vedette

[...]

goed gesproken


Dank dank

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 14:25

Rang: Vedette

[...]

Jij hebt ook altijd wat te zeiken hè, we worden 2e op een WK, 1 wedstrijd niet gewonnen (kwalificatie+eindtoernooi), helaas was dat de finale en met onze matige verdediging toch weinig doelpunten tegen en zelf ook redelijk gescoord.

Daarbij hadden we eindelijk is een eindronde zonder randzaken en als die er al waren kwamen die tenminste niet in het openbaar.

Dat het voetbal niet zo sprankelend was dat boeit me niet, ik heb me erg vermaakt tijdens de wedstrijden tegen Brazilië en Uruguay en ook tegen Spanje was ik tot op het laatste moment geboeid. Voor het eerst in 32 jaar weer eens in de finale en jij wilt beweren dat de man die ons grootste succes ooit heeft behaald (samen met Happel en Michels die hetzelfde bereikte) op moet rotten?? Wat een onzin, met deze man maken we tenminste eens kans om wat te winnen, dan maar met wat minder goed voetbal.


Morfeo is voor Ajax he. Die zijn alleen maar goed voetbal gewend. Zijn opmerkingen zijn zo wel te verklaren.

Danick22 14 Jul 2010 om 14:23


ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!


Jij hebt ook altijd wat te zeiken hè, we worden 2e op een WK, 1 wedstrijd niet gewonnen (kwalificatie+eindtoernooi), helaas was dat de finale en met onze matige verdediging toch weinig doelpunten tegen en zelf ook redelijk gescoord.

Daarbij hadden we eindelijk is een eindronde zonder randzaken en als die er al waren kwamen die tenminste niet in het openbaar.

Dat het voetbal niet zo sprankelend was dat boeit me niet, ik heb me erg vermaakt tijdens de wedstrijden tegen Brazilië en Uruguay en ook tegen Spanje was ik tot op het laatste moment geboeid. Voor het eerst in 32 jaar weer eens in de finale en jij wilt beweren dat de man die ons grootste succes ooit heeft behaald (samen met Happel en Michels die hetzelfde bereikte) op moet rotten?? Wat een onzin, met deze man maken we tenminste eens kans om wat te winnen, dan maar met wat minder goed voetbal.

almelo007 14 Jul 2010 om 14:22

Rang: Legende

[...]

Ik weet dat je op jouw leeftijd nog bepaalde idealen hebt, maar ik zal je gauw uit de droom helpen. Als je niet veel beter bent dan je tegenstander kan je wel heel stoer aan gaan vallen en de meest bizarre trucs uithalen, maar dan ga je er ten alle tijden op.
Pas je op bepaalde punten aan en probeer je tegenstander te verrassen. Das aardig gelukt, want niemand had dit spel van Nederland verwacht. Ik vond het heel volwassen en tactisch ijzersterk. En het was bijna gelukt; als Robben 5 cm hoger had gemikt, waren we kampioen geworden.
Mensen als jij (niet al te persoonlijk nemen, geldt voor vele SN'ers) wijzen ook altijd graag naar wedstrijden van jaren geleden toen alles beter was. In de tijd van de grote Cruijff was het Nederlands elftal ook een aardige schopploeg. Ga maar eens NL-Brazil van 74 kijken. Ongeloofelijk! En toen we onze enige prijs wonnen, speelden we een keiharde 4-4-2 met veel aandacht voor het verdedigende (E. Koeman, Wouters, Muhren).
Het is een feit: zonder goede aanval win je geen wedstrijd, maar zonder goede verdediging win je geen toernooi.



goed gesproken

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 14:21

Rang: Vedette

daarnaast wil ik nog 1 ding zeggen, daarna stop ik ermee,

waarom ga je Counter/Afbraak voetbal spelen, terwijl je noujuist topspelers voorin hebt staan, en de mankement de achterhoede is , ook weer zo een actie van Van Marwijk,

met spelers als Sneijder,Robben,Van Persie,Vd Vaart etc etc als je daarmee gaat Counteren ben je in mijn ogen heel heel erg laf, Counteren is de weg van de zwakkeren, die niet zo technies zijn , en dan met snelle spitsen eruit willen komen, als je techniese spelers hebt, kan je je wil op de tegenstander hebben, helaas durfde Van Marwijk het gewoon niet aan.


Je kan ook andersom redeneren. Als je weet dat je verdediging het zwakste deel van je team is, ga je een beetje naar achteren om die te ondersteunen. Met onze kwaliteit voorin scoren we in 99 van de 100 wedstrijden toch wel. Alleen zondag helaas niet..........

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 14:19

Rang: Vedette

ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!


Ik weet dat je op jouw leeftijd nog bepaalde idealen hebt, maar ik zal je gauw uit de droom helpen. Als je niet veel beter bent dan je tegenstander kan je wel heel stoer aan gaan vallen en de meest bizarre trucs uithalen, maar dan ga je er ten alle tijden op.
Pas je op bepaalde punten aan en probeer je tegenstander te verrassen. Das aardig gelukt, want niemand had dit spel van Nederland verwacht. Ik vond het heel volwassen en tactisch ijzersterk. En het was bijna gelukt; als Robben 5 cm hoger had gemikt, waren we kampioen geworden.
Mensen als jij (niet al te persoonlijk nemen, geldt voor vele SN'ers) wijzen ook altijd graag naar wedstrijden van jaren geleden toen alles beter was. In de tijd van de grote Cruijff was het Nederlands elftal ook een aardige schopploeg. Ga maar eens NL-Brazil van 74 kijken. Ongeloofelijk! En toen we onze enige prijs wonnen, speelden we een keiharde 4-4-2 met veel aandacht voor het verdedigende (E. Koeman, Wouters, Muhren).
Het is een feit: zonder goede aanval win je geen wedstrijd, maar zonder goede verdediging win je geen toernooi.

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 14:14


On Topic graag, wat een klets beginnen over leeftijd en gedoe wat je thuis doet, dit is een voetbalforum, geen Kleuterspeelzaal.


Je hebt helemaal gelijk Morfeo. Begin dan eens aan een discussie waarin je goede argumenten aanvoert, hier en daar wat water bij de wijn doet, leert erkennen dat je je af en toe laat leiden door emoties en daardoor argumenten van de 'tegenpartij' niet op waarde schat. Dan zal dat andersom ook gebeuren en kan je nadien elkaars handen schudden in de wetenschap dat gewoon niet iedereen gelijk is (gelukkig maar), enr dat er niet 'één waarheid' bestaat...

psychedelic 14 Jul 2010 om 14:11


On Topic graag, wat een klets beginnen over leeftijd en gedoe wat je thuis doet, dit is een voetbalforum, geen Kleuterspeelzaal.


Als het van iemand anders zou komen, dan zeg ik ok. Maar Morfeo?

almelo007 14 Jul 2010 om 14:05

Rang: Legende

On Topic graag, wat een klets beginnen over leeftijd en gedoe wat je thuis doet, dit is een voetbalforum, geen Kleuterspeelzaal.


Je bent toch geen moraalridder aan het worden he.

BHJ 14 Jul 2010 om 14:05

Rang: Goddelijk

[...]

Slowakije, Urugay in de halve finale! Dat noem ik een eenvoudige loting ja.


Tuurlijk want Slowakije is voor niks 2e geworden in een poule met Italie en Paraquay.....ze kunnen niet voetballen.
En Uruquay stelt helemaal niks voor, daarom stonden ze gewoon in de halve finale.

De loting is van te voren al bekend, de landen moeten alleen nog worden ingevuld.

Niks met geluk te maken, het gaat zoals het gaat.

Maar goed, zoals iemand al zei....gelukkig zijn er mensen zoals jij, dat houd de prijs van Azijn laag.

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:59

Rang: Legende
On Topic graag, wat een klets beginnen over leeftijd en gedoe wat je thuis doet, dit is een voetbalforum, geen Kleuterspeelzaal.

almelo007 14 Jul 2010 om 13:57

Rang: Legende

[...]

Dan bedoel je het 'laten leiden door emoties', neem ik aan??


Ja kan me inderdaad niet indenken dat hij het over zijn intelligentie heeft.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:56


[...]

Dan bedoel je het 'laten leiden door emoties', neem ik aan??


Laten leiden door emoties? Ach nee joh, hoe kom je erbij? Hij is de belichaming van het woord objectiviteit en ziet er waarschijnlijk ook uit als Dr. Spock!

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:51


[...]

Maar die zijn zo spectaculair, die verdienen speciale aandacht.


Die speciale aandacht krijg je ook van mij hoor! With all pleasure En ik moet je toch bedanken, figuren zoals jij laten me echt beter voelen over mezelf en mijn manier van met mensen omgaan!


Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 13:48


[...]

Dat gaat overigens helemaal vanzelf.


Dan bedoel je het 'laten leiden door emoties', neem ik aan??

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:46


[...]

32


En nog bij moeder in huis, om uiteindelijk een postorder Russin te bestellen! Ik durf het te wedden!

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:44

Rang: Amateur

[...]

Ik vind het best erg dat je hier blijkbaar graag slim wilt overkomen


Dat gaat overigens helemaal vanzelf.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:43

Rang: Amateur

[...]

Doe dan niet zo interessant om die van Psychedelic wel te corrigeren...


Maar die zijn zo spectaculair, die verdienen speciale aandacht.

almelo007 14 Jul 2010 om 13:43

Rang: Legende

[...]

Hij durft tenminste z'n leeftijd te geven... Daar ben jij (wellicht terecht) te angstig voor


Die zal niet zo heel hoog zijn. Helemaal niet als je naar zijn profiel kijkt.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:43

Rang: Amateur

[...]

Hij durft tenminste z'n leeftijd te geven... Daar ben jij (wellicht terecht) te angstig voor


32

almelo007 14 Jul 2010 om 13:43

Rang: Legende

[...]

Ik dank u zeer.


Graag gedaan!

K_kok 14 Jul 2010 om 13:42

Rang: Legende

[...]

En het erge is, je blijkt gewoon (binnenkort) 30 te zijn..


Hij durft tenminste z'n leeftijd te geven... Daar ben jij (wellicht terecht) te angstig voor

K_kok 14 Jul 2010 om 13:41

Rang: Legende

[...]

Het feit dat jij geen 'mooi' voetbal hebt kunnen zien kun je niet alleen wijten aan de finale Morfeo en dat weet je best. Het merendeel van de ploegen in het toernooi was gewoon verdedigend...
En dat je een grote teleurstelling voelde over dit toernooi geeft je nog niet het recht (volgens mij) om Oranje zomaar even af te kraken..


Precies!!

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 13:40


[...]

helemaal mee eens Toc


Ik dank u zeer.

almelo007 14 Jul 2010 om 13:40

Rang: Legende

[...]

Ja, het is niet eenvoudig leven vanuit een ivoren toren, maar het uitzicht op het feestende gepeupel beneden is wel mooi hoor.



Wat zou jij kunnnen slapen zeg,

K_kok 14 Jul 2010 om 13:39

Rang: Legende

[...]

Als ik alle taalfouten hier ga corrigeren, dan blijf ik tot in de eeuwigheid bezig, dus, zoals ik al eerder zei, daar ga ik niet meer op in (maar voor jou maak ik graag een uitzondering).


Doe dan niet zo interessant om die van Psychedelic wel te corrigeren...

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 13:39


[...]

Als ik alle taalfouten hier ga corrigeren, dan blijf ik tot in de eeuwigheid bezig, dus, zoals ik al eerder zei, daar ga ik niet meer op in (maar voor jou maak ik graag een uitzondering).


Ik vind het best erg dat je hier blijkbaar graag slim wilt overkomen, maar je aan de andere kant zo overduidelijk laat leiden door emoties. Dan kan ik het beter hebben van Morfeo...

almelo007 14 Jul 2010 om 13:39

Rang: Legende

[...]

Het feit dat jij geen 'mooi' voetbal hebt kunnen zien kun je niet alleen wijten aan de finale Morfeo en dat weet je best. Het merendeel van de ploegen in het toernooi was gewoon verdedigend...
En dat je een grote teleurstelling voelde over dit toernooi geeft je nog niet het recht (volgens mij) om Oranje zomaar even af te kraken..


helemaal mee eens Toc

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:39

Rang: Amateur

[...]

Het ligt aan iedereen behalve aan jou! Op jouw eenzame wolk moet het echt saai zijn, ik leef mee met de mensen om je heen..


Ja, het is niet eenvoudig leven vanuit een ivoren toren, maar het uitzicht op het feestende gepeupel beneden is wel mooi hoor.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:39

Rang: Legende

[...]

als dat zo is, dan is Spanje toch gewoon beter? en zijn ze toch dan gewoon de verdiende winnaar,
net wat ik al zei, ik ga liever met opgeheven hoofd met aanvallend voetbal eruit, dan Counter voetbal en krap aan verliezen.
maar je kan mij Lachwekkend vinden, maar iedereen heeft een ander kijk op voetbal, ik houd van echt mooi voetbal, de ander houd alleen van winnen.
dus je mag mij uitlachen, maar ik weet wel dat er ook een hoop mensen met mij eens zijn , die ook gewoon echt voetbal willen zien.


Dat zijn ze toch ook...vandaar dat je je tactiek aanpast. Ik heb liever de spanning van de finale dan eruit liggen in de kwartfinale.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:37


[...]

Nee, dat bedoel ik niet, ik vrees dat het niet aan mij ligt.


Het ligt aan iedereen behalve aan jou! Op jouw eenzame wolk moet het echt saai zijn, ik leef mee met de mensen om je heen..

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 13:35


[...]

als dat zo is, dan is Spanje toch gewoon beter? en zijn ze toch dan gewoon de verdiende winnaar,
net wat ik al zei, ik ga liever met opgeheven hoofd met aanvallend voetbal eruit, dan Counter voetbal en krap aan verliezen.
maar je kan mij Lachwekkend vinden, maar iedereen heeft een ander kijk op voetbal, ik houd van echt mooi voetbal, de ander houd alleen van winnen.
dus je mag mij uitlachen, maar ik weet wel dat er ook een hoop mensen met mij eens zijn , die ook gewoon echt voetbal willen zien.


Het feit dat jij geen 'mooi' voetbal hebt kunnen zien kun je niet alleen wijten aan de finale Morfeo en dat weet je best. Het merendeel van de ploegen in het toernooi was gewoon verdedigend...
En dat je een grote teleurstelling voelde over dit toernooi geeft je nog niet het recht (volgens mij) om Oranje zomaar even af te kraken..

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:34

Rang: Amateur

[...]

Oftewel je weet dat je jezelf volkomen klem geluld hebt...


Als jij met die interpretatie vrede hebt, dan ben ik blij voor je.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:33

Rang: Amateur

[...]

je bedoelt dat je er niet meer uit kan komen..


Nee, dat bedoel ik niet, ik vrees dat het niet aan mij ligt.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:32

Rang: Amateur

[...]

Wel apart dat je je enige medestander niet corrigeert op taalfouten....


Als ik alle taalfouten hier ga corrigeren, dan blijf ik tot in de eeuwigheid bezig, dus, zoals ik al eerder zei, daar ga ik niet meer op in (maar voor jou maak ik graag een uitzondering).

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:32


[...]

Wel apart dat je je enige medestander niet corrigeert op taalfouten....


HAHA Wedden dat hij Morfeo's scheten ook lekker vindt!?

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:32

Rang: Legende

[...]

Je bent echt lachwekkend Morfe0, serieus. Iedereen geniet van mooi voetba,l maar misschien kun zelfs jij begrijpen dat je dan tegen landen als Spanje keihard onderuit gaat.



als dat zo is, dan is Spanje toch gewoon beter? en zijn ze toch dan gewoon de verdiende winnaar,
net wat ik al zei, ik ga liever met opgeheven hoofd met aanvallend voetbal eruit, dan Counter voetbal en krap aan verliezen.
maar je kan mij Lachwekkend vinden, maar iedereen heeft een ander kijk op voetbal, ik houd van echt mooi voetbal, de ander houd alleen van winnen.
dus je mag mij uitlachen, maar ik weet wel dat er ook een hoop mensen met mij eens zijn , die ook gewoon echt voetbal willen zien.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:32

Rang: Legende

[...]

Laten we deze babylonische spraakverwarring maar even laten voor wat ie is, want ik denk niet dat ik het je nog duidelijk ga maken vandaag.


Oftewel je weet dat je jezelf volkomen klem geluld hebt...

almelo007 14 Jul 2010 om 13:30

Rang: Legende

[...]

ik stap niet over naar een andere, in de laatste 10 jaar , heeft Ajax wel getelt 1 keer AFbraak voetbal gespeeld, en dat was onder Ronald Koeman 2004, we werden wel Kampioen, maar Koeman werd meteen ontslagen,

in Ajax word gewoon verwacht dat je het Publiek vermaakt, en aanvallend voetbal speelt, dat ze een mindere wedstrijd spelen en verliezen , maar toch proberen het spel te maken, dan is het niet leuk, maar dan hebben we teminste wel momenten in de wedstrijd gehad dat je echt geniet van het spel, dat je ziet dat de combinaties heel goed gaan,

leuk detail Ajax laatste 3 jaar meeste Doelpunten gemaakt!,
dus ik heb niet zoveel te klagen, alleen Helaas dat we tijdje geen kampioen meer zijn geweest,

maar Afgelopen seizoen zijn de Ajacieden volgens mij echt wel het meeste vermaakt,

dus nee, ik stap nooit over, over jou vraag, hele lap tekst over mijn club, maar je vroeg erom.


Ohh dus jij bent zo tevreden? Lekker aanvallend voetbal en al jaren geen kampioen! Nou dan maar liever als PSV en elk jaar de CL in.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:29


[...]

Ja, weer dat dure woord.


Zoek de betekenis even op, voordat je het nog een keer gebruikt!

almelo007 14 Jul 2010 om 13:29

Rang: Legende

[...]

Wel apart dat je je enige medestander niet corrigeert op taalfouten....



Morfe0 14 Jul 2010 om 13:29

Rang: Legende

[...]

Het zou me een heeeeele dikke zorg zijn hoe ze gevoetbald hebben. Als ze maar winnen, daar gaat het om. Snap dan ook niet dat jij supporter van een club bent. Als je club slecht voetbalt, stap je dan over naar een andere...?
Ik vind NL ook niet geweldig om te zien, maar we wonnen bijna alles. Daar gaat het toch om?




ik stap niet over naar een andere, in de laatste 10 jaar , heeft Ajax wel getelt 1 keer AFbraak voetbal gespeeld, en dat was onder Ronald Koeman 2004, we werden wel Kampioen, maar Koeman werd meteen ontslagen,

in Ajax word gewoon verwacht dat je het Publiek vermaakt, en aanvallend voetbal speelt, dat ze een mindere wedstrijd spelen en verliezen , maar toch proberen het spel te maken, dan is het niet leuk, maar dan hebben we teminste wel momenten in de wedstrijd gehad dat je echt geniet van het spel, dat je ziet dat de combinaties heel goed gaan,

leuk detail Ajax laatste 3 jaar meeste Doelpunten gemaakt!,
dus ik heb niet zoveel te klagen, alleen Helaas dat we tijdje geen kampioen meer zijn geweest,

maar Afgelopen seizoen zijn de Ajacieden volgens mij echt wel het meeste vermaakt,

dus nee, ik stap nooit over, over jou vraag, hele lap tekst over mijn club, maar je vroeg erom.

mojorisin 14 Jul 2010 om 13:29

Rang: Vedette

[...]

ach , je hebt Voetballiefhebbers, en alleen Feest mensen,

de Feestende mensen houden alleen van Winnen, en als Gloryhunters dus achter de menigte mee lopen,

de voetballiefhebbers, waaronder ik 1 van ben, houd van mooi staaltje voetbal, techniese acties, leuke combinaties, daar kan ik van genieten,

ik heb serieus gewoon van Oranje ook de Finale, maar de helft van de wedstrijd echt 100% gevolgt, wel dat ik keek, maar het boeide me echt niet zoveel, want het was echt niet om aan te zien,

de 2 kansen die we Uberhaut Creeérde waren uit Counters, niet uit mooi vloeiende aanvallen,


of wil je beweren dat Nederland deze WK echt mooi voetbal op de mat heeft gelegt?



Ze hebben zeker geen mooi voetbal laten zien, heb zelf ook liever mooi voetbal en in de halve finale eruit bijv (hoe gek dat ook klinkt)..
Toch is het wel heel knap dat ze de finale behaald hebben en Europees kampioen en titelfavoriet tot het uiterste hebben getest, Oranje had zelfs de beste kansen..

K_kok 14 Jul 2010 om 13:28

Rang: Legende

[...]

Goh, toch nog iemand die er iets van begrijpt.




Wel apart dat je je enige medestander niet corrigeert op taalfouten....

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:28


[...]

En het erge is, je blijkt gewoon (binnenkort) 30 te zijn..


Sarcasme is jou niet bekend? Zomervakantie moet eens snel afgelopen zijn...

almelo007 14 Jul 2010 om 13:28

Rang: Legende

[...]

Laten we deze babylonische spraakverwarring maar even laten voor wat ie is, want ik denk niet dat ik het je nog duidelijk ga maken vandaag.


je bedoelt dat je er niet meer uit kan komen..

K_kok 14 Jul 2010 om 13:27

Rang: Legende

[...]

ach , je hebt Voetballiefhebbers, en alleen Feest mensen,

de Feestende mensen houden alleen van Winnen, en als Gloryhunters dus achter de menigte mee lopen,

de voetballiefhebbers, waaronder ik 1 van ben, houd van mooi staaltje voetbal, techniese acties, leuke combinaties, daar kan ik van genieten,

ik heb serieus gewoon van Oranje ook de Finale, maar de helft van de wedstrijd echt 100% gevolgt, wel dat ik keek, maar het boeide me echt niet zoveel, want het was echt niet om aan te zien,

de 2 kansen die we Uberhaut Creeérde waren uit Counters, niet uit mooi vloeiende aanvallen,


of wil je beweren dat Nederland deze WK echt mooi voetbal op de mat heeft gelegt?



Je bent echt lachwekkend Morfe0, serieus. Iedereen geniet van mooi voetba,l maar misschien kun zelfs jij begrijpen dat je dan tegen landen als Spanje keihard onderuit gaat.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:27

Rang: Amateur

[...]

Kom je weer met het woord OBJECTIEF!!??


Ja, weer dat dure woord.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:27

Rang: Amateur

[...]

Dat was Engels, met een hoofdletter E! Dank u!


En het erge is, je blijkt gewoon (binnenkort) 30 te zijn..

almelo007 14 Jul 2010 om 13:27

Rang: Legende

[...]

Hahahaha ja laten we tegen Spanje vooral heel aanvallend gaan spelen.... Je snapt er niet veel van of wel? Je moet je aanpassen aan je kwaliteiten en aan de kwaliteiten van de tegenstander


Juist! J had beter vol öp de aanval kunnen spelen tegen Spanje. Dat middenveld van hen stelt immers niet zoveel van.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:26

Rang: Amateur

[...]

Oftewel je praat gewoon dikke onzin... Je letterlijke woorden:

[...]

Dit is duidelijk géén loting


Laten we deze babylonische spraakverwarring maar even laten voor wat ie is, want ik denk niet dat ik het je nog duidelijk ga maken vandaag.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:25


[...]

O ja, dat is een hele sterke opmerking, inderdaad, dat was engels.. Heb je me goed te pakken zeg.


Dat was Engels, met een hoofdletter E! Dank u!

almelo007 14 Jul 2010 om 13:25

Rang: Legende

[...]

ach , je hebt Voetballiefhebbers, en alleen Feest mensen,

de Feestende mensen houden alleen van Winnen, en als Gloryhunters dus achter de menigte mee lopen,

de voetballiefhebbers, waaronder ik 1 van ben, houd van mooi staaltje voetbal, techniese acties, leuke combinaties, daar kan ik van genieten,

ik heb serieus gewoon van Oranje ook de Finale, maar de helft van de wedstrijd echt 100% gevolgt, wel dat ik keek, maar het boeide me echt niet zoveel, want het was echt niet om aan te zien,

de 2 kansen die we Uberhaut Creeérde waren uit Counters, niet uit mooi vloeiende aanvallen,


of wil je beweren dat Nederland deze WK echt mooi voetbal op de mat heeft gelegt?



Het zou me een heeeeele dikke zorg zijn hoe ze gevoetbald hebben. Als ze maar winnen, daar gaat het om. Snap dan ook niet dat jij supporter van een club bent. Als je club slecht voetbalt, stap je dan over naar een andere...?
Ik vind NL ook niet geweldig om te zien, maar we wonnen bijna alles. Daar gaat het toch om?


psychedelic 14 Jul 2010 om 13:25


[...]

Je kunt wel steeds (zoals de meeste enorm positieve mensen hier) roepen dat alle kritiek op het Nederlands elftal "de media napraten" is, maar volgens mij is dat gewoon objectief kijken. En nogmaal, als jij lekker met de hossende meute de polonaise meeloopt, praat ik lekker de media na.


Kom je weer met het woord OBJECTIEF!!??

K_kok 14 Jul 2010 om 13:25

Rang: Legende

daarnaast wil ik nog 1 ding zeggen, daarna stop ik ermee,

waarom ga je Counter/Afbraak voetbal spelen, terwijl je noujuist topspelers voorin hebt staan, en de mankement de achterhoede is , ook weer zo een actie van Van Marwijk,

met spelers als Sneijder,Robben,Van Persie,Vd Vaart etc etc als je daarmee gaat Counteren ben je in mijn ogen heel heel erg laf, Counteren is de weg van de zwakkeren, die niet zo technies zijn , en dan met snelle spitsen eruit willen komen, als je techniese spelers hebt, kan je je wil op de tegenstander hebben, helaas durfde Van Marwijk het gewoon niet aan.


Hahahaha ja laten we tegen Spanje vooral heel aanvallend gaan spelen.... Je snapt er niet veel van of wel? Je moet je aanpassen aan je kwaliteiten en aan de kwaliteiten van de tegenstander

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:24

Rang: Amateur

[...]

Dit is pas, taalkundig, stuitend! Je loopt je te ergeren over andermans Nederlandse spelling, maar ondertussen gooi je een Engelse one-liner erin. Zo snugger ben je niet, TRUST ME!


O ja, dat is een hele sterke opmerking, inderdaad, dat was engels.. Heb je me goed te pakken zeg.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:23

Rang: Amateur

[...]

ach , je hebt Voetballiefhebbers, en alleen Feest mensen,

de Feestende mensen houden alleen van Winnen, en als Gloryhunters dus achter de menigte mee lopen,

de voetballiefhebbers, waaronder ik 1 van ben, houd van mooi staaltje voetbal, techniese acties, leuke combinaties, daar kan ik van genieten,

ik heb serieus gewoon van Oranje ook de Finale, maar de helft van de wedstrijd echt 100% gevolgt, wel dat ik keek, maar het boeide me echt niet zoveel, want het was echt niet om aan te zien,

de 2 kansen die we Uberhaut Creeérde waren uit Counters, niet uit mooi vloeiende aanvallen,


of wil je beweren dat Nederland deze WK echt mooi voetbal op de mat heeft gelegt?



Goh, toch nog iemand die er iets van begrijpt.


psychedelic 14 Jul 2010 om 13:23


[...]

I rest my case...


Dit is pas, taalkundig, stuitend! Je loopt je te ergeren over andermans Nederlandse spelling, maar ondertussen gooi je een Engelse one-liner erin. Zo snugger ben je niet, TRUST ME!

almelo007 14 Jul 2010 om 13:23

Rang: Legende

[...]

Dat betekent dat ik iets goed doe.


Dat mag jij vinden, klop jezelf maar even op de borst *kuch*

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:22

Rang: Legende

[...]

Daaaaaaaag MOrfeo. We kunnen je toch niet meer serieus nemen nu?
Zeker als we kampioen waren ook zo geageerd?
Je kijkt teveel naar Hugo Borst.


ach , je hebt Voetballiefhebbers, en alleen Feest mensen,

de Feestende mensen houden alleen van Winnen, en als Gloryhunters dus achter de menigte mee lopen,

de voetballiefhebbers, waaronder ik 1 van ben, houd van mooi staaltje voetbal, techniese acties, leuke combinaties, daar kan ik van genieten,

ik heb serieus gewoon van Oranje ook de Finale, maar de helft van de wedstrijd echt 100% gevolgt, wel dat ik keek, maar het boeide me echt niet zoveel, want het was echt niet om aan te zien,

de 2 kansen die we Uberhaut Creeérde waren uit Counters, niet uit mooi vloeiende aanvallen,


of wil je beweren dat Nederland deze WK echt mooi voetbal op de mat heeft gelegt?

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:22

Rang: Amateur

[...]

2 dagen hier en dan al mensen die zich aan je ergeren. Dat wrdt nog wat.....


Dat betekent dat ik iets goed doe.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:22

Rang: Legende

[...]

Ja, dat zei ik.


Oftewel je praat gewoon dikke onzin... Je letterlijke woorden:


Slowakije, Urugay in de halve finale! Dat noem ik een eenvoudige loting ja.


Dit is duidelijk géén loting

almelo007 14 Jul 2010 om 13:21

Rang: Legende

daarnaast wil ik nog 1 ding zeggen, daarna stop ik ermee,

waarom ga je Counter/Afbraak voetbal spelen, terwijl je noujuist topspelers voorin hebt staan, en de mankement de achterhoede is , ook weer zo een actie van Van Marwijk,

met spelers als Sneijder,Robben,Van Persie,Vd Vaart etc etc als je daarmee gaat Counteren ben je in mijn ogen heel heel erg laf, Counteren is de weg van de zwakkeren, die niet zo technies zijn , en dan met snelle spitsen eruit willen komen, als je techniese spelers hebt, kan je je wil op de tegenstander hebben, helaas durfde Van Marwijk het gewoon niet aan.


Weer een heel groot voorbeeld dat je er maar weinig van snapt. Hoe aanvallender en verder je van de goal afspeelt, hoe kwetsbaarder de verdediging. En met snelle spelers moet je juist ruimte hebben. Maar daar heb jij waarschijnlijk nog niet over nagedacht.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:21

Rang: Amateur

[...]

Grote jongen!!


Je kunt wel steeds (zoals de meeste enorm positieve mensen hier) roepen dat alle kritiek op het Nederlands elftal "de media napraten" is, maar volgens mij is dat gewoon objectief kijken. En nogmaal, als jij lekker met de hossende meute de polonaise meeloopt, praat ik lekker de media na.
Reactie gewijzigd op 14-07-2010 13:23 door InterMilan

K_kok 14 Jul 2010 om 13:20

Rang: Legende

[...]

ik had niet gefeest, was hooguit even blij geweest, maar ben je trots op dit soort voetbal,?

dus je bent trots als iemand een Tackle maakt waar eigenlijk een speler door Invalide kon raken (lees actie De Jong),
voel je dan goed ?
sorry hoor, dit gaat mij te ver, jij hebt duidelijk geen besef over Fair Play,
tegenwoordig is alles maar, van als je maar wint,

winnen is leuk, maar het moet niet ten koste gaan van alles, je moet niet iemand Invalide willen schoppen, wat Nederland wel deed met die Tackles.

daarnaast zie ik veel liever dat we met opgeheven hoofd met aanvallend voetbal ten onder gaan , dan met afbraak voetbal,
we zijn godverdomme geen Italianen, we zijn Nederlanders, die bekend staan om mooi aanvallend voetbal.!!!


Wat hebben we daarmee bereikt de laatste jaren? Helemaal niets! Ik teken er direct voor om met dit voetbal de finale van de EK te halen (m.u.v. de tackle van de Jong maar dat lijkt me duidelijk)

almelo007 14 Jul 2010 om 13:20

Rang: Legende

[...]

I rest my case...


2 dagen hier en dan al mensen die zich aan je ergeren. Dat wrdt nog wat.....

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:19

Rang: Legende
daarnaast wil ik nog 1 ding zeggen, daarna stop ik ermee,

waarom ga je Counter/Afbraak voetbal spelen, terwijl je noujuist topspelers voorin hebt staan, en de mankement de achterhoede is , ook weer zo een actie van Van Marwijk,

met spelers als Sneijder,Robben,Van Persie,Vd Vaart etc etc als je daarmee gaat Counteren ben je in mijn ogen heel heel erg laf, Counteren is de weg van de zwakkeren, die niet zo technies zijn , en dan met snelle spitsen eruit willen komen, als je techniese spelers hebt, kan je je wil op de tegenstander hebben, helaas durfde Van Marwijk het gewoon niet aan.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:19

Rang: Amateur

[...]

Praat lekker voor jezelf, je lult jezelf tegen. JIJ zegt dat we een makkelijke loting hadden,


Ja, dat zei ik.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:18

Rang: Legende

[...]

Dat is wel jouw stokpaardje zeg..




Grote jongen!!

almelo007 14 Jul 2010 om 13:18

Rang: Legende

[...]

ik was liever 10e geworden met mooi voetbal , dan ingraven en iedereen neer schoppen,
heb je uberhaut die schop van De Jong gezien , was donker rood , mag van mij wel 10 wedstrijden geschorst worden ,
daarnaast die actie van Van Bommel, dat sloeg ook nergens op,

het gaat gewoon nergens op, je moet je tegenstander ook met respect behandelen, en niet kapot/invalide proberen te schoppen, waar nederlands elftal wel degelijk mee bezig was.
dat je wilt winnen oke, maar astublief wel met fair play.


Met mooi voetbal hebben we ook geen prijzen gewonnen,...

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:18

Rang: Amateur

[...]


Ga maar ergens anders je eigen scheten lekker vinden.



I rest my case...

K_kok 14 Jul 2010 om 13:18

Rang: Legende

[...]

Goed, nu weet ik dus waar half PVV-stemend en SBS-kijkend Nederland zich verzamelt op een vrije middag..
Ik zal het je uitleggen: Nederland had een makkelijke poule en zat in het makkelijke speelschema en ontliep daarmee tot aan de finale Spanje en Duitsland (en bovendien kom je zelf met Brazilie op de proppen, en dat was ook na de groepsfase).


Praat lekker voor jezelf, je lult jezelf tegen. JIJ zegt dat we een makkelijke loting hadden, nogmaals voor jou: na de groepsfase is het GEEN loting meer. Kom niet met die onzin over goeie kant van het speelschema enz want Uruguay was lastig genoeg, kijk maar naar Duitsland.

almelo007 14 Jul 2010 om 13:17

Rang: Legende

ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!


Daaaaaaaag MOrfeo. We kunnen je toch niet meer serieus nemen nu?
Zeker als we kampioen waren ook zo geageerd?
Je kijkt teveel naar Hugo Borst.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:16


[...]

Goed, nu weet ik dus waar half PVV-stemend en SBS-kijkend Nederland zich verzamelt op een vrije middag..
Ik zal het je uitleggen:



Nee, je hebt niks uit te leggen... Ga maar ergens anders je eigen scheten lekker vinden.

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:16

Rang: Legende

[...]

Oh wat had je gefeest als we kampioen waren geworden, hypocriet napraten van de media noem ik dit. Wees verdorie trots op wat we bereikt hebben!


ik had niet gefeest, was hooguit even blij geweest, maar ben je trots op dit soort voetbal,?

dus je bent trots als iemand een Tackle maakt waar eigenlijk een speler door Invalide kon raken (lees actie De Jong),
voel je dan goed ?
sorry hoor, dit gaat mij te ver, jij hebt duidelijk geen besef over Fair Play,
tegenwoordig is alles maar, van als je maar wint,

winnen is leuk, maar het moet niet ten koste gaan van alles, je moet niet iemand Invalide willen schoppen, wat Nederland wel deed met die Tackles.

daarnaast zie ik veel liever dat we met opgeheven hoofd met aanvallend voetbal ten onder gaan , dan met afbraak voetbal,
we zijn godverdomme geen Italianen, we zijn Nederlanders, die bekend staan om mooi aanvallend voetbal.!!!
Reactie gewijzigd op 14-07-2010 13:16 door Morfe0

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:14

Rang: Amateur

[...]

hypocriet napraten van de media noem ik dit.


Dat is wel jouw stokpaardje zeg..


Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 13:14


[...]

Slowakije, Urugay in de halve finale! Dat noem ik een eenvoudige loting ja.


Urugay in de halve finale... Hmmm, ja.. Dat was wel heel makkelijk. Gelukkig kon Duitsland ze oprollen in de troostfinale...
Face it, het zijn gewoon wedstrijden op zich en deze ploegen hadden al gerenommeerde teams uitgeschakeld...

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:13

Rang: Amateur

[...]

Oh, ga je nu de taalpolitie uithangen? HAHAHA Gast, je kan je om alles lopen ergeren, mag van mij hoor! Maar kijk uit dat je je pols niet doorsnijdt, het leven heeft meer te bieden.


Ik zal me, qua spelfouten, inhouden, maar het is wel vrij stuitend allemaal. Maar goed, daar zal ik me dus niet meer over uitlaten.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:13


[...]

Oh wat had je gefeest als we kampioen waren geworden, hypocriet napraten van de media noem ik dit. Wees verdorie trots op wat we bereikt hebben!


En met wat we hebben...

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:13

Rang: Legende

[...]


je schaamt je zelf zeker omdat we maar 2e waren van het wk


ik was liever 10e geworden met mooi voetbal , dan ingraven en iedereen neer schoppen,
heb je uberhaut die schop van De Jong gezien , was donker rood , mag van mij wel 10 wedstrijden geschorst worden ,
daarnaast die actie van Van Bommel, dat sloeg ook nergens op,

het gaat gewoon nergens op, je moet je tegenstander ook met respect behandelen, en niet kapot/invalide proberen te schoppen, waar nederlands elftal wel degelijk mee bezig was.
dat je wilt winnen oke, maar astublief wel met fair play.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:12

Rang: Amateur

[...]

Dat is toch geen loting? De loting is de groepsfase, daarna ben je veroordeeld aan uitslagen van andere wedstrijden


Goed, nu weet ik dus waar half PVV-stemend en SBS-kijkend Nederland zich verzamelt op een vrije middag..
Ik zal het je uitleggen: Nederland had een makkelijke poule en zat in het makkelijke speelschema en ontliep daarmee tot aan de finale Spanje en Duitsland (en bovendien kom je zelf met Brazilie op de proppen, en dat was ook na de groepsfase).

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:11


[...]

Gelukkig dat we jouw soort ook nog hebben, zo houden leraren Nederlands voorlopig nog wel hun baan.


Oh, ga je nu de taalpolitie uithangen? HAHAHA Gast, je kan je om alles lopen ergeren, mag van mij hoor! Maar kijk uit dat je je pols niet doorsnijdt, het leven heeft meer te bieden.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:10

Rang: Legende

ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!


Oh wat had je gefeest als we kampioen waren geworden, hypocriet napraten van de media noem ik dit. Wees verdorie trots op wat we bereikt hebben!

K_kok 14 Jul 2010 om 13:09

Rang: Legende

[...]

Slowakije, Urugay in de halve finale! Dat noem ik een eenvoudige loting ja.


Dat is toch geen loting? De loting is de groepsfase, daarna ben je veroordeeld aan uitslagen van andere wedstrijden

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:08

Rang: Legende

[...]

Geachte Meneer van Marwijk, wilt u alstublieft vertrekken?
Laat de KNVB zo snel mogelijk een opvolger aanstellen die een begin kan maken met het herstel van het Nederlands elftal.
Deze bondscoach heeft de naam van het Nederlandse voetbal te grabbel gegooid met zogenaamd "realistisch voetbal" (traag, fantasieloos, voorspelbaar en vooral veel schoppen) en krijgt daar een koninklijke onderscheiding voor!
Hopelijk speelt Nederland op het aanstaande EK, onder leiding van een andere bondscoach en zonder Nigel de Jong in de gelederen, weer het soort voetbal waar het jaren om bekend stond, en als we er dan in de kwartfinale uitvliegen, prima.

PS: Om de voorspelbare reacties voor te zijn.. dat zeg ik als Interfan ja, want Inter speelt geen traag, fantasieloos schopvoetbal en elke club of land moet spelen volgens de eigen traditie.



+1 niks aan toe te voegen helemaal met je eens.

010_gangster 14 Jul 2010 om 13:08


ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!



je schaamt je zelf zeker omdat we maar 2e waren van het wk

Morfe0 14 Jul 2010 om 13:07

Rang: Legende
ik schaam me kapot als Nederlander,
Van Marwijk ik zei het al vanaf dag 1 bij het WK , Van Marwijk rot aub op,

Afbraakvoetbal, Schop partijen, On Nederlands, hij heeft Nederland ter schande gemaakt,

nogmaals Van Marwijk Rot Op!!!!

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:06

Rang: Amateur

[...]

Brazilië loten was idd heel gunstig.....


Slowakije, Urugay in de halve finale! Dat noem ik een eenvoudige loting ja.

InterMilan 14 Jul 2010 om 13:05

Rang: Amateur

[...]

Maar goed dat we jou soort hebben, houdt de prijs van azijn nog redelijk laag.


Gelukkig dat we jouw soort ook nog hebben, zo houden leraren Nederlands voorlopig nog wel hun baan.

psychedelic 14 Jul 2010 om 13:04


[...]

Totaal geen sprake van tactiek. Veel geluk, goeie loting, meer niet.


Maar goed dat we jou soort hebben, houdt de prijs van azijn nog redelijk laag.

K_kok 14 Jul 2010 om 13:01

Rang: Legende

[...]

Totaal geen sprake van tactiek. Veel geluk, goeie loting, meer niet.


Brazilië loten was idd heel gunstig.....

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:57


[...]

Precies


Voor mij is het zo simpel in te zien als 1+1=2. Maar sommige mensen (Interfan incl.) zien hun persoonlijke voorkeur als de keiharde waarheid waar niemand om heen kan. Zo kortzichtig

BHJ 14 Jul 2010 om 12:55

Rang: Goddelijk

Clubs staan in de rij voor deze man. Dat kan niet anders. Maar Bertje blijft nog gewoon 2 jaar bij Oranje en dan worden we gewoon Europees Kampioen!


Ja of 2e omdat we weer tegen Spanje zullen staan in de Finale

BHJ 14 Jul 2010 om 12:54

Rang: Goddelijk
Geen dank bert, graag gedaan

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:52

Rang: Vedette

[...]

Verschilt van persoon tot persoon imo


Precies

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:50


[...]

In deze is dan de vraag: Wat is goed voetbal?




Verschilt van persoon tot persoon imo

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:48

Rang: Vedette

[...]

Zonder echt goed te voetballen en toch de finale bereiken..

Dat zegt imo meer over het niveau van het toernooi in het geheel, dan over het NL elftal.


In deze is dan de vraag: Wat is goed voetbal?


K_kok 14 Jul 2010 om 12:47

Rang: Legende
Graag gedaan Bert

Jij ook bedankt, misschien niet het mooiste voetbal maar o wat waren we dichtbij! Als je ons hiermee in de finale van de EK brengt hoor je mij, wederom, niet klagen!!

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:47


[...]

Tja, dat is een zinnige opmerking.


Soort zoekt soort toch?

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:46


[...]

Waar heb ik dat gezegd dan? Kun je me even de quote laten zien?


Excuses, dat neem ik even terug! Dacht dat je het voetbal van Oranje 'krampachtig etc.' vond.

booya_410 14 Jul 2010 om 12:45


[...]

Dat is nu juist mijn punt. Speel vanuit je eigen traditie. Laat Inter als Inter spelen en Nederland als Nederland.


Daar waren we in de kwalificatie / voorbereiding ook hard mee bezig..

Helaas door blessure Robben en uit vorm zijn van van Persie is het anders gelopen. Als het dan niet loopt dan probeer je als bondscoach zekerheidjes in te bouwen, en dat is dan ook gebeurt..

Zonder echt goed te voetballen en toch de finale bereiken..

Dat zegt imo meer over het niveau van het toernooi in het geheel, dan over het NL elftal.

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:44

Rang: Vedette

[...]

Het Nederlands elftal speelt totaal niet zoals Inter, dat is een kortzichtige kijk op het spel van Inter, daarvoor heeft Nederland de spelers niet. Als van Marwijk beschikking heeft over Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti en Cambiasso, dan mag hij Inter misschien kopieeren. Het Nederlands elftal was dit WK een ploeg die juist totaal geen idee had vanuit welk systeem het wilde voetballen. Telkens werd ons beloofd dat het voetbal "wel zou komen" als we tegen goede tegenstanders moesten spelen, maar het leek op niets. Mislukt bladerdeeg, dit Nederlands elftal. Als je dat met Inter vergelijkt, dan snap je het echt niet.




Ik denk dat je de vergelijking qua zaadwedstrijden prima kan trekken.
Verder twijfel ik lichtelijk aan je verstandelijke vermogen als je stelt dat Nederland geen idee had welk systeem het speelde. Dit is tactisch het sterkste team dat ik in jaren gezien heb. Ook vergelijkbaar met 'jouw' Inter trouwens.
Als je dat niet inziet, betwijfel ik ten zeerste of je 1) zelf ooit tegen een bal heb getrapt in teamverband, 2) je de afgelopen maand enigzins het WK hebt gevolgd en 3) of je de broer bent van Johan Cruijff? Veel gelul, weinig gevul

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:43

Rang: Amateur

[...]

Nee, je zei TIJDENS DE WEDSTRIJD!


Ik wacht nog steeds op die quote waarin ik dat heb gezegd..

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:42

Rang: Amateur

[...]


P.S.: als je een woning kan betalen in 't centrum van A'dam, dan kan je makkelijk iets vinden in Milan!


Tja, dat is een zinnige opmerking.

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:41

Rang: Amateur

[...]

Nee, je zei TIJDENS DE WEDSTRIJD! En nu heb je het over de huldiging?? Absoluut niet meer serieus te nemen! Doei!


Waar heb ik dat gezegd dan? Kun je me even de quote laten zien?

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:40


[...]

Mijn punt is dat ik dus geen Interfan ben sinds ze de CL wonnen en Inter speelt geen afbraakvoetbal. Dat is pas een cliché (bijna net zo erg als het wandtegel onwaardige "Jouw realiteit is fantasie voor iemand anders"



Dat Inter geen afbraakvoetbal speelt, is JOUW eigen mening/fantasie/realiteit! Dat jij sinds '93 een Interfan bent, kan je niet hardmaken. De feiten op tafel zijn dat jij na de CL-finale om de hoek komt kijken.

P.S.: als je een woning kan betalen in 't centrum van A'dam, dan kan je makkelijk iets vinden in Milan!

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:36

Rang: Amateur

[...]

We zullen ook nooit als Inter willen / kunnen spelen.. Aangezien de Nederlanders toch net iets aanvallender ingesteld zijn.


Dat is nu juist mijn punt. Speel vanuit je eigen traditie. Laat Inter als Inter spelen en Nederland als Nederland.

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:36


[...]

Wel als je langs de route woont die half debiel Nederland afloopt op weg naar het Museumplein voor de huldiging, dat bedoelde ik.


Nee, je zei TIJDENS DE WEDSTRIJD! En nu heb je het over de huldiging?? Absoluut niet meer serieus te nemen! Doei!

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:34

Rang: Amateur

[...]

En? Wat is je punt?

Mocht Inter de finale hebben verloren dan stond je zeker op je achterste poten hun afbraakvoetbal te bekritiseren? Man man, houd toch op! Als mensen loyaal blijven en hun land door dik en dun steunen, dan is dat iets om trots op te zijn. Zo vaak zijn we hier in NL niet eensgezind, mocht je dat niet weten.

En kom nou niet met 'objectief' zijn, want dat IEDEREEN is subjectief! Jouw realiteit is fantasie voor iemand anders, en andersom om! Dus kap gewoon met die clichés, te doorzichtig


Mijn punt is dat ik dus geen Interfan ben sinds ze de CL wonnen en Inter speelt geen afbraakvoetbal. Dat is pas een cliché (bijna net zo erg als het wandtegel onwaardige "Jouw realiteit is fantasie voor iemand anders" )

Reactie gewijzigd op 14-07-2010 12:39 door InterMilan

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:34


[...]

Het Nederlands elftal speelt totaal niet zoals Inter, dat is een kortzichtige kijk op het spel van Inter, daarvoor heeft Nederland de spelers niet. Als van Marwijk beschikking heeft over Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti en Cambiasso, dan mag hij Inter misschien kopieeren. Het Nederlands elftal was dit WK een ploeg die juist totaal geen idee had vanuit welk systeem het wilde voetballen. Telkens werd ons beloofd dat het voetbal "wel zou komen" als we tegen goede tegenstanders moesten spelen, maar het leek op niets. Mislukt bladerdeeg, dit Nederlands elftal. Als je dat met Inter vergelijkt, dan snap je het echt niet.




Nee, volgens mij snap jij het niet echt helemaal. Als mislukt bladerdeeg de finale haalt, dan neem ik daar graag een hapje van!

booya_410 14 Jul 2010 om 12:33


[...]

Het Nederlands elftal speelt totaal niet zoals Inter, dat is een kortzichtige kijk op het spel van Inter, daarvoor heeft Nederland de spelers niet. Als van Marwijk beschikking heeft over Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti en Cambiasso, dan mag hij Inter misschien kopieeren. Het Nederlands elftal was dit WK een ploeg die juist totaal geen idee had vanuit welk systeem het wilde voetballen. Telkens werd ons beloofd dat het voetbal "wel zou komen" als we tegen goede tegenstanders moesten spelen, maar het leek op niets. Mislukt bladerdeeg, dit Nederlands elftal. Als je dat met Inter vergelijkt, dan snap je het echt niet.




We zullen ook nooit als Inter willen / kunnen spelen.. Aangezien de Nederlanders toch net iets aanvallender ingesteld zijn.
Reactie gewijzigd op 14-07-2010 12:34 door booya_410

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:32

Rang: Amateur

[...]

Half debiel Nederland trekt niet aan je raam tijdens de wedstrijd, tenzij je kartonnen doos midden op een plein is..


Wel als je langs de route woont die half debiel Nederland afloopt op weg naar het Museumplein voor de huldiging, dat bedoelde ik.

booya_410 14 Jul 2010 om 12:31


[...]

Geconcentreerd? Als je de eerste 20 minuten van de finale geconcentreerd wilt noemen, prima.. Maar dan toch niet goed en tactisch sterk (heb ik het woord geconcentreerd gebruikt dan?)


Nogmaals, de 20 minuten kwamen we in de problemen omdat de veldbezetting niet goed was. Zeker niet op het middenveld waar Xavi en Iniesta veels te veel ruimte kregen om het spel te verleggen.

Uiteindelijk heeft de tactiek van van Marwijk ons de kop gekost, zeker als je ziet dat toen Fabregas erin kwam, de Jong en van Bommel in de problemen kwamen, waardoor er weer druk op de verdediging kwam.

En dat is nou net het verschil als met de voorgaan de wedstrijden incl brazilie..

Ons middenveld is nooit echt getest... En uiteindelijk werd het gat tussen het middenveld en de voorhoede veels te groot, waardoor we de lange bal gingen spelen.

Dus in dat opzicht heb je wel degelijk gelijk.

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:30

Rang: Amateur

[...]

Dus als ik het goed begrijp, is het voetbal van Inter heel goed, hard en tactisch sterk, maar als het Nederlands elftal een soortgelijk spelletje op de mat legt, is dat ineens slecht, te hard en niet om aan te zien?
Als je twee seconden had nagedacht voor te gaan tikken, had je kunnen bedenken dat Van Marwijk het systeem van Inter heeft gekopieerd om Sneijder zo goed mogelijk te benutten.


Het Nederlands elftal speelt totaal niet zoals Inter, dat is een kortzichtige kijk op het spel van Inter, daarvoor heeft Nederland de spelers niet. Als van Marwijk beschikking heeft over Maicon, Lucio, Samuel, Zanetti en Cambiasso, dan mag hij Inter misschien kopieeren. Het Nederlands elftal was dit WK een ploeg die juist totaal geen idee had vanuit welk systeem het wilde voetballen. Telkens werd ons beloofd dat het voetbal "wel zou komen" als we tegen goede tegenstanders moesten spelen, maar het leek op niets. Mislukt bladerdeeg, dit Nederlands elftal. Als je dat met Inter vergelijkt, dan snap je het echt niet.


psychedelic 14 Jul 2010 om 12:26


[...]

Als je het allemaal zo erg vind hier, kan je ook gewoon weggaan...... In Laos en Mozambique schijnen ze ook nog eens leuk voetbal te spelen.......


Ik heb een sterk vermoeden dat het gewoon 1 van die Belgen is..

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:24

Rang: Vedette

[...]

Dat heb ik ook gedaan. Maar ja, als half debiel Nederland aan je raam voorbij trekt, kun je er moeilijk onderuit komen (of je moet de stad uit, maar dan moet je je tussen de massa begeven richting CS, en dat is nog erger).


Als je het allemaal zo erg vind hier, kan je ook gewoon weggaan...... In Laos en Mozambique schijnen ze ook nog eens leuk voetbal te spelen.......

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:24


[...]

Dat heb ik ook gedaan. Maar ja, als half debiel Nederland aan je raam voorbij trekt, kun je er moeilijk onderuit komen (of je moet de stad uit, maar dan moet je je tussen de massa begeven richting CS, en dat is nog erger).


Half debiel Nederland trekt niet aan je raam tijdens de wedstrijd, tenzij je kartonnen doos midden op een plein is..

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:22


[...]

Wat ken jij mij blijkbaar goed. Van Inter ben ik fan sinds Bergkamp en Jonk daar in '93 kwamen spelen en dat is sindsdien nooit veranderd. Een account maakte ik recentelijk aan, nadat een vriend mij attent maakte op het bestaan van deze site.



En? Wat is je punt?

Mocht Inter de finale hebben verloren dan stond je zeker op je achterste poten hun afbraakvoetbal te bekritiseren? Man man, houd toch op! Als mensen loyaal blijven en hun land door dik en dun steunen, dan is dat iets om trots op te zijn. Zo vaak zijn we hier in NL niet eensgezind, mocht je dat niet weten.

En kom nou niet met 'objectief' zijn, want dat IEDEREEN is subjectief! Jouw realiteit is fantasie voor iemand anders, en andersom om! Dus kap gewoon met die clichés, te doorzichtig

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 12:21


[...]

Dat heb ik ook gedaan. Maar ja, als half debiel Nederland aan je raam voorbij trekt, kun je er moeilijk onderuit komen (of je moet de stad uit, maar dan moet je je tussen de massa begeven richting CS, en dat is nog erger).


Dan sluit je je er toch even vanaf? En ga je niet lopen roepen tegen iedereen die het wel leuk vindt wat voor een genante vertoning jij het wel niet vond?
Alsof ik tegen elke musical liefhebber zou verkondigen wat voor genante vertoning ik dat wel niet vind... Vrij doellloos..

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:20

Rang: Vedette

[...]

Nee, die 3-1 was niet aanvallend, heb ik dat gezegd dan? Het was wel heel goed, hard en tactisch sterk voetbal, en dat kun je van het Nederlands elftal niet zeggen.

Als Robben gescoord had was ik blij geweest natuurlijk. Ik had wel gezegd dat Nederland met veel mazzel en bepaald niet met het beste voetbal wereldkampioen was geworden, en in een polonaise heb ik nog nooit meegelopen en dat zal ik ook nooit doen.


Dus als ik het goed begrijp, is het voetbal van Inter heel goed, hard en tactisch sterk, maar als het Nederlands elftal een soortgelijk spelletje op de mat legt, is dat ineens slecht, te hard en niet om aan te zien?
Als je twee seconden had nagedacht voor te gaan tikken, had je kunnen bedenken dat Van Marwijk het systeem van Inter heeft gekopieerd om Sneijder zo goed mogelijk te benutten. Dat ging ten koste van het kijkspel. Ik moet er niet aan denken om na dit WK weer van dit soort voetbal te gaan kijken. Jij hebt daar blijkbaar minder moeite mee, gezien de sympathie voor Inter.....

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:20

Rang: Amateur

[...]

Hier ga je dus de boot in..

Als er een ding wat juist goed ging dit WK, is het feit dat we geconcentreerd bleven, en geduldig bleven.

Iets te gecontroleerd / zakelijk in mijn ogen. Maar dat is een andere discussie.


Geconcentreerd? Als je de eerste 20 minuten van de finale geconcentreerd wilt noemen, prima.. Maar dan toch niet goed en tactisch sterk (heb ik het woord geconcentreerd gebruikt dan?)

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:18

Rang: Amateur

[...]


En voor jou dus genant. Als je je er zo voor schaamt, dan doe je toch de tv uit?


Dat heb ik ook gedaan. Maar ja, als half debiel Nederland aan je raam voorbij trekt, kun je er moeilijk onderuit komen (of je moet de stad uit, maar dan moet je je tussen de massa begeven richting CS, en dat is nog erger).

booya_410 14 Jul 2010 om 12:16


[...]

Nee, die 3-1 was niet aanvallend, heb ik dat gezegd dan? Het was wel heel goed, hard en tactisch sterk voetbal, en dat kun je van het Nederlands elftal niet zeggen.

Als Robben gescoord had was ik blij geweest natuurlijk. Ik had wel gezegd dat Nederland met veel mazzel en bepaald niet met het beste voetbal wereldkampioen was geworden, en in een polonaise heb ik nog nooit meegelopen en dat zal ik ook nooit doen.


Hier ga je dus de boot in..

Als er een ding wat juist goed ging dit WK, is het feit dat we geconcentreerd bleven, en geduldig bleven.

Iets te gecontroleerd / zakelijk in mijn ogen. Maar dat is een andere discussie.

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:16

Rang: Amateur

[...]

Succes supporters dus...



Hoezo? Als Nederlander ben je voor Nederland. Als ze vervolgens winnen met erbarmelijk voetbal, dan zeg ik dat. Je kunt ook, ongeacht het spel, hossana roepen en meedoen in de polonaise, daar is vast ook een woord voor..

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:14

Rang: Amateur

[...]

Altijd makkelijk he, wachten totdat een club de CL wint en dan op een voetbalsite een account aanmaken om De Voetbalkenner te komen uithangen!! Dat is pas makkelijk!



Wat ken jij mij blijkbaar goed. Van Inter ben ik fan sinds Bergkamp en Jonk daar in '93 kwamen spelen en dat is sindsdien nooit veranderd. Een account maakte ik recentelijk aan, nadat een vriend mij attent maakte op het bestaan van deze site.

TottiRomanista 14 Jul 2010 om 12:14

Rang: Vedette

[...]

Bedanken voor het klote voetbal?


Ik neem aan dat jij wel heel tevreden was met het spel van jouw land, DUITSLAND?

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:13


[...]

Nee, die 3-1 was niet aanvallend, heb ik dat gezegd dan? Het was wel heel goed, hard en tactisch sterk voetbal, en dat kun je van het Nederlands elftal niet zeggen.

Als Robben gescoord had was ik blij geweest natuurlijk. Ik had wel gezegd dat Nederland met veel mazzel en bepaald niet met het beste voetbal wereldkampioen was geworden, en in een polonaise heb ik nog nooit meegelopen en dat zal ik ook nooit doen.


Succes supporters dus...

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:11

Rang: Amateur

[...]

haha, dus die 3-1 overwinning op barca was met aanvallend en attractief voetbal??

Ik durf te wedden dat mocht Robben één kans zou hebben afgemaakt, dan liep je nu net zo hard mee met de polonaise



Nee, die 3-1 was niet aanvallend, heb ik dat gezegd dan? Het was wel heel goed, hard en tactisch sterk voetbal, en dat kun je van het Nederlands elftal niet zeggen.

Als Robben gescoord had was ik blij geweest natuurlijk. Ik had wel gezegd dat Nederland met veel mazzel en bepaald niet met het beste voetbal wereldkampioen was geworden, en in een polonaise heb ik nog nooit meegelopen en dat zal ik ook nooit doen.

sundaymanara 14 Jul 2010 om 12:10


Als wij iemand moeten bedanken is het V Marwijk wel.


Bedanken voor het klote voetbal?

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 12:09


[...]

Inderdaad, ronduit genant.


Krampachtig? Commercieel?

En voor jou dus genant. Als je je er zo voor schaamt, dan doe je toch de tv uit?

booya_410 14 Jul 2010 om 12:08


[...]

Lees nog even de laatste alinea van mijn bericht (ik dacht een voorspelbare en nogal dommige reactie als deze daarmee voor te zijn, maar niet dus..)
Het Nederlands elftal lijkt in niets op Inter (dat weliswaar hard en verdedigend speelt, maar, anders dan Oranje, niet traag, sloom en voorspelbaar schopvoetbal speelt, de 3-1 tegen Barcelona is daar een voorbeeld van).

En wat napraten van de media betreft: als je die enorme Oranje bril even afzet, snap je misschien dat er mensen zijn die ook gewoon objectief naar een wedstrijd kunnen kijken in plaats van blind met de hossende menigte meehollen (nog altijd een stuk makkelijker dan de media napraten trouwens).



haha, dus die 3-1 overwinning op barca was met aanvallend en attractief voetbal??

Het type voetbal waar wij als Nederland groot mee zijn geworden? En ja, we speelden op het WK iets zakelijker, waardoor we iets minder aanvoetballen toe kwamen. Dat is van Marwijk aan te rekenen..

Maar het heeft wel gewerkt aangezien we voor het eerst in 32 jaar weer een keer de finale bereiken. Dat heeft geresulteerd in dat we nu 2e staan op de fifa wereldranglijkst.. En dat voor een land als Nederland!!

Maar het was absoluut geen schopvoetbal.. Dat de finale iets 'harder' was dan normaal,klopt. Al is dat logisch gezien de spanning die er op staat. En een scheidsrechter die nu ook niet bepaald de baas was in het veld...

Ik durf te wedden dat mocht Robben één kans zou hebben afgemaakt, dan liep je nu net zo hard mee met de polonaise

Dus een ding, de pot verwijt te ketel, jij vind dat ik een Oranje bril op heb, terwijl jij er net zo tegen aankijkt. En de Media als leider ziet waar jij als makke schaap achterna huppelt..

Hoezo hypocriet.

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:08

Rang: Amateur

[...]

Krampachtig?? Genant?? Commercieel??



Inderdaad, ronduit genant.

psychedelic 14 Jul 2010 om 12:07


[...]

Lees nog even de laatste alinea van mijn bericht (ik dacht een voorspelbare en nogal dommige reactie als deze daarmee voor te zijn, maar niet dus..)
Het Nederlands elftal lijkt in niets op Inter (dat weliswaar hard en verdedigend speelt, maar, anders dan Oranje, niet traag, sloom en voorspelbaar schopvoetbal speelt, de 3-1 tegen Barcelona is daar een voorbeeld van).

En wat napraten van de media betreft: als je die enorme Oranje bril even afzet, snap je misschien dat er mensen zijn die ook gewoon objectief naar een wedstrijd kunnen kijken in plaats van blind met de hossende menigte meehollen (nog altijd een stuk makkelijker dan de media napraten trouwens).



Altijd makkelijk he, wachten totdat een club de CL wint en dan op een voetbalsite een account aanmaken om De Voetbalkenner te komen uithangen!! Dat is pas makkelijk!

Niemand, die Nederland een warm hart toedraagt, zal zijn Oranje bril afdoen. Zowiezo, niemand is objectief, daar zijn mensen te menselijk voor! Dat een kikkerlandje met maar 16mln zich op de kaart weet te zetten (afgezien van de manier), verdient lof, vooral van de 16mln mensen zelf! Vind je het voetbal niet mooi, ga dan maar naar iets kijken wat je zelf mooi vindt (ballet ofzo) maar kom niet de trots van deze mensen neersabelen!

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:06

Rang: Amateur

[...]

Misschien denk je zelf dat je objectief bent? Maar als je echt diep in je hart kijkt ben je dat natuurlijk niet. Niet erg hoor, maar zoals velen van ons door een 'oranje-bril' kijken, kijk jij door een uhm... tja, wat voor bril eigenlijk??
De waarheid zal dus vast ergens tussenin liggen...


Natuurlijk ben ik ook voor het Nederlands elftal en hoop ik dat ze wereldkampioen worden, maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon objectief kan kijken naar het spel en dan moet de conclusie, volgens mij, zijn dat het gewoon een bar slecht toernooi was. Niet 1 goeie wedstrijd zat er tussen, hoogstens een kwartier tegen Urugay en 20 minuten tegen Brazilie (niet in de laatste plaats dankzij Brazilie zelf). De finale was zelfs een totale afgang (en ga nou niet weer zeggen dat Inter ook zo "hard" speelt, want dat is onzin).

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 12:04


[...]

Een krampachtige, genante en commerciele polonaise van een feestziek, middelmatig carnavalsvolk bedoel je.


Krampachtig?? Genant?? Commercieel??

Feestziek is correct en middelmatig carnavalsvolk klopt helemaal, gelukkig maar, want carnaval heb ik niet zoveel mee...

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 12:02


[...]

Lees nog even de laatste alinea van mijn bericht (ik dacht een voorspelbare en nogal dommige reactie als deze daarmee voor te zijn, maar niet dus..)
Het Nederlands elftal lijkt in niets op Inter (dat weliswaar hard en verdedigend speelt, maar, anders dan Oranje, niet traag, sloom en voorspelbaar schopvoetbal speelt, de 3-1 tegen Barcelona is daar een voorbeeld van).

En wat napraten van de media betreft: als je die enorme Oranje bril even afzet, snap je misschien dat er mensen zijn die ook gewoon objectief naar een wedstrijd kunnen kijken in plaats van blind met de hossende menigte meehollen (nog altijd een stuk makkelijker dan de media napraten trouwens).



Misschien denk je zelf dat je objectief bent? Maar als je echt diep in je hart kijkt ben je dat natuurlijk niet. Niet erg hoor, maar zoals velen van ons door een 'oranje-bril' kijken, kijk jij door een uhm... tja, wat voor bril eigenlijk??
De waarheid zal dus vast ergens tussenin liggen...

InterMilan 14 Jul 2010 om 12:00

Rang: Amateur

[...]

deze prachtige huldiging


Een krampachtige, genante en commerciele polonaise van een feestziek, middelmatig carnavalsvolk bedoel je.

Toc de Jongere 14 Jul 2010 om 11:57


[...]

Precies, dankzij deze carnavalsmentaliteit (toejuichen van verliezers, die bovendien arbarmelijk slecht voetbal hebben gespeeld) blijft Nederland de eeuwige tweede.



Ik was al benieuwd hoe dezelfde critici die het nederlands elftal afgebrand hebben om het zogenaamde beestachtige voetbal nu ook deze prachtige huldiging anders zouden kunnen uitleggen...

InterMilan 14 Jul 2010 om 11:56

Rang: Amateur

[...]

Nee Inter heeft door middel van sprankelend aanvallend voetbal de CL gewonnen zeker....


De media na praten is lekker makkelijk niet??



Lees nog even de laatste alinea van mijn bericht (ik dacht een voorspelbare en nogal dommige reactie als deze daarmee voor te zijn, maar niet dus..)
Het Nederlands elftal lijkt in niets op Inter (dat weliswaar hard en verdedigend speelt, maar, anders dan Oranje, niet traag, sloom en voorspelbaar schopvoetbal speelt, de 3-1 tegen Barcelona is daar een voorbeeld van).

En wat napraten van de media betreft: als je die enorme Oranje bril even afzet, snap je misschien dat er mensen zijn die ook gewoon objectief naar een wedstrijd kunnen kijken in plaats van blind met de hossende menigte meehollen (nog altijd een stuk makkelijker dan de media napraten trouwens).

Reactie gewijzigd op 14-07-2010 11:58 door InterMilan

booya_410 14 Jul 2010 om 11:32


Wij Nederlanders zijn de meest gekste supporters van de wereld.
gisteren leek het net of we wereldkampioen zijn geworden.



Het is alleen een beetje jammer en frapant, dat er geen woord over gezegd is in de buitenlandse pers.. Terwijl je afgelope Zondag om de 15 minuten beelden zag van het Museum plein op CNN.

Maar goed, we hadden het WK verpest, dus dat zal daar wel aan liggen...

booya_410 14 Jul 2010 om 11:21


[...]

Geachte Meneer van Marwijk, wilt u alstublieft vertrekken?
Laat de KNVB zo snel mogelijk een opvolger aanstellen die een begin kan maken met het herstel van het Nederlands elftal.
Deze bondscoach heeft de naam van het Nederlandse voetbal te grabbel gegooid met zogenaamd "realistisch voetbal" (traag, fantasieloos, voorspelbaar en vooral veel schoppen) en krijgt daar een koninklijke onderscheiding voor!
Hopelijk speelt Nederland op het aanstaande EK, onder leiding van een andere bondscoach en zonder Nigel de Jong in de gelederen, weer het soort voetbal waar het jaren om bekend stond, en als we er dan in de kwartfinale uitvliegen, prima.

PS: Om de voorspelbare reacties voor te zijn.. dat zeg ik als Interfan ja, want Inter speelt geen traag, fantasieloos schopvoetbal en elke club of land moet spelen volgens de eigen traditie.



Nee Inter heeft door middel van sprankelend aanvallend voetbal de CL gewonnen zeker....

Combinaties waarvan Spanje nog wat van kan leren...

Schei toch uit!

De media na praten is lekker makkelijk niet??

Ok, de veldbezetting was niet goed waardoor ze telkens een stap te laat waren, maar ze hebben gevochten als leeuwen, en als team geknokt tot het einde.

Ik durf te wedden dat als Robben er één had ingeschoten, zowel de buitenlandse media, als jij geen woord had gerept over de overtredingen die begaan zijn.
Reactie gewijzigd op 14-07-2010 11:24 door booya_410

linsey 14 Jul 2010 om 11:21

Wij Nederlanders zijn de meest gekste supporters van de wereld.
gisteren leek het net of we wereldkampioen zijn geworden.

Sgele™ 14 Jul 2010 om 11:16


[...]


Hopelijk speelt Nederland op het aanstaande EK, onder leiding van een andere bondscoach en zonder Nigel de Jong in de gelederen, weer het soort voetbal waar het jaren om bekend stond, en als we er dan in de kwartfinale uitvliegen, prima.



Hoezo zesjes mentaliteit...

Dus sensationeel voetbal, maar er in de kwartfinale uitliggen? Nee verdomme!

Ik wordt het liefst met sensationeel voetbal kampioen, maar als we het op een andere manier wat verder kunnen brengen.. dan moet het maar.




InterMilan 14 Jul 2010 om 11:05

Rang: Amateur

[...]

Ennuh, BERTJE?? Blijf nog maar t/m EK 2012 bij ons.


Geachte Meneer van Marwijk, wilt u alstublieft vertrekken?
Laat de KNVB zo snel mogelijk een opvolger aanstellen die een begin kan maken met het herstel van het Nederlands elftal.
Deze bondscoach heeft de naam van het Nederlandse voetbal te grabbel gegooid met zogenaamd "realistisch voetbal" (traag, fantasieloos, voorspelbaar en vooral veel schoppen) en krijgt daar een koninklijke onderscheiding voor!
Hopelijk speelt Nederland op het aanstaande EK, onder leiding van een andere bondscoach en zonder Nigel de Jong in de gelederen, weer het soort voetbal waar het jaren om bekend stond, en als we er dan in de kwartfinale uitvliegen, prima.

PS: Om de voorspelbare reacties voor te zijn.. dat zeg ik als Interfan ja, want Inter speelt geen traag, fantasieloos schopvoetbal en elke club of land moet spelen volgens de eigen traditie.

Reactie gewijzigd op 14-07-2010 11:07 door InterMilan

InterMilan 14 Jul 2010 om 10:57

Rang: Amateur

Dit soort feesten zie je nergens in de wereld bij het behalen van de 2e plaats!



Precies, dankzij deze carnavalsmentaliteit (toejuichen van verliezers, die bovendien arbarmelijk slecht voetbal hebben gespeeld) blijft Nederland de eeuwige tweede.

Dewaide 14 Jul 2010 om 10:23


Wat een geweldige rondvaart gister... Net zo mooi als die van 88! Echt top! Ik had het er gister nog moeilijk mee dat we net naast GOUD gegrepen hadden, maar deze dag heeft ook mij veel goed gedaan... We zijn een raar landje op sportgebied zo af en toe...maar ook wel een mooi landje! Dit soort feesten zie je nergens in de wereld bij het behalen van de 2e plaats!

Oranje is voor mij de enige echte kampioen!!!


helemaal mee eens!!
Het was echt geweldig, vond het achteraf jammer dat ik niet ben gegaan. Als ze hadden gewonnen, was ik sowieso gegaan, maar nu ze 2e werden leek het me niet zo boeiend.. Maarja, het tegendeel is bewezen. Het was heel mooi, hulde aan de selectie en aan al die mensen die toch gewoon zijn geweest.

Ennuh, BERTJE?? Blijf nog maar t/m EK 2012 bij ons.

WjL88 14 Jul 2010 om 10:10

Graag gedaan, Bert!

babyboy 14 Jul 2010 om 09:36

Ik had gister tv gezien van nederland supporters en ook spelers zijn gewoon blij!

En robben zei zo van :
Spanje mag een mooie beker hebben maar wij zijn de beste festival van de wereld hahaha!

Dus ja nederland is ook wel zo dat de beste feestjes vieren van de wereld!

FCHeineken 14 Jul 2010 om 06:47

Wat een geweldige rondvaart gister... Net zo mooi als die van 88! Echt top! Ik had het er gister nog moeilijk mee dat we net naast GOUD gegrepen hadden, maar deze dag heeft ook mij veel goed gedaan... We zijn een raar landje op sportgebied zo af en toe...maar ook wel een mooi landje! Dit soort feesten zie je nergens in de wereld bij het behalen van de 2e plaats!

Oranje is voor mij de enige echte kampioen!!!

SCP 14 Jul 2010 om 01:25

Rang: Legende

[...]

Klopt hij heeft een behoorlijke prestatie geleverd, en zelfs t WK bijna gewonnen..

Toppie BERT!!


behoorlijk? een finale halen?

lijkt me toch meer dan behoorlijk... gewoon heel erg goed

BATI 14 Jul 2010 om 01:16


Als wij iemand moeten bedanken is het V Marwijk wel.


Klopt hij heeft een behoorlijke prestatie geleverd, en zelfs t WK bijna gewonnen..

Toppie BERT!!

Bobsels 14 Jul 2010 om 01:15

Clubs staan in de rij voor deze man. Dat kan niet anders. Maar Bertje blijft nog gewoon 2 jaar bij Oranje en dan worden we gewoon Europees Kampioen!

AJACIEDFOREVER 13 Jul 2010 om 23:28

Rang: Legende
Als wij iemand moeten bedanken is het V Marwijk wel.
Eredivisie
  • Stand
  • Uitslagen
1 Ajax 4-10
2 PSV 4-10
3 Twente 4-8
4 Groningen 4-8
5 Feyenoord 4-7
6 NEC 4-7
7 Roda JC 4-7
8 Excelsior 4-7
9 Utrecht 4-6
10 Heerenveen 4-5
11 Heracles 4-4
12 ADO Den Haag 4-4
13 NAC Breda 4-3
14 AZ 4-3
15 VVV 4-3
16 Vitesse 4-3
17 De Graafschap 4-3
18 Willem II 4-0
Laatste reacties