Altijd het laatste voetbalnieuws!
Kesler over Rutten: "Provinciaal gezeur"
Advertentie: Wie wordt er deze zomer wereldkampioen? Waag een gokje en ontvang 50 euro gratis!
KNVB-directeur Henk Kesler stoort zich aan de suggesties van PSV-trainer Fred Rutten. Volgens de oefenmeester van de Eindhovenaren zou FC Twente in de strijd om de landstitel bevoordeeld worden. "In de kritiek van Fred Rutten ken ik de echte Fred Rutten niet meer terug. Wat een provinciaal gezeur zeg", aldus Kesler.

"Net zo provinciaal als het houdinkje van Martin Jol bij Ajax. Doet ook steeds verongelijkt. Als trainer van zo'n club en als trainer met zo'n groot salaris dien je je te gedragen. Je bent een voorbeeld. Als je dat niet kunt, moet je vertrekken en wat anders gaan doen", vervolgde de Tukker.

Rutten vindt dat er teveel invloedrijke personen uit Twente komen. Naast Kesler, die in het verleden voor FC Twente werkte als penningmeester, komen ook de arbiters Bas Nijhuis, Eric Braamhaar en Björn Kuipers uit de Overijsselse regio. "Het is zulke gemakkelijke onzin. De kritiek van deze mensen zegt toch meer over die mensen zelf? Wat beweren ze nou? Niks wordt hard gemaakt en ze creëren een sfeer van wantrouwen. Ik voerde als penningmeester van FC Twente onderhandelingen over premies met de speler Fred Rutten. Dat was een heel andere man dan hoe hij zich nu laat kennen", besloot Kesler.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]


ik denk dat kesler een beetje onrust probeert te stoken


dat mag die natuurlijk niet doen
mediageil mannetje
12-03-2010 17:35
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Vlak voor zo`n belangrijke wedstrijd, komt die lampenkap van een Kesler weer met zo`n trieste uitspraak, en niet voor de eerste keer dit seizoen.

Wanneer stopt die Kesler er nou eigenlijk mee bij de KNVB????


Is je trouwens al opgevallen waar die skippy-bal in zijn trainingspak mee aankomt zetten, vlak voor zo'n belangrijke wedstrijd?????


12-03-2010 17:33
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
Vlak voor zo`n belangrijke wedstrijd, komt die lampenkap van een Kesler weer met zo`n trieste uitspraak, en niet voor de eerste keer dit seizoen.

Wanneer stopt die Kesler er nou eigenlijk mee bij de KNVB????


als ie de kampioensschaal naar het oosten gebracht heeft, althans dat zijn zijn eigen woorden, en volgens de planning zou hij deze zomer stoppen

ik denk dat kesler een beetje onrust probeert te stoken
12-03-2010 17:30
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Waar komt die haat ten opzichte van Rutten bij die Twentenaren eigenlijk vandaan? Heeft jullie toch een redelijk zet gegeven om te komen waar jullie nu zijn. Ik niet snap.


Haat? Ik heb dat woord niet ingetikt. Haat over iemand hebben doet jezelf niet zo goed namelijk. Ik vergelijk Rutten alleen met een dier. Haat ken ik niet.

Btw, Joop geeft Twente een zet in de goede richting. Fred was een passant door toedoen van Joop.



(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 17:30 door 20 horsepower)
12-03-2010 17:27
pharrel
Rang: Vice-aanvoerder
Vlak voor zo`n belangrijke wedstrijd, komt die lampenkap van een Kesler weer met zo`n trieste uitspraak, en niet voor de eerste keer dit seizoen.

Wanneer stopt die Kesler er nou eigenlijk mee bij de KNVB????
12-03-2010 16:49
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Wat een onzin weer.. Die kerel heeft psv-ajax toch niet gefloten?? (meen ik te herrineren)



Inderdaad ! en daarom vind ik het dus ook zo kinderachtig dat Jol hier weer naar refereert en dan noemt die psv ook weer een provincieclub en dan nuanceert die dat weer gauw, maar z'n statement is wel weer gezet maar goed zal er allemaal wel bijhoren.



(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 16:32 door return of the "MANIAC")
12-03-2010 16:28
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
Wat een gezeur allemaal.

Rutten is net een duif. Eerst pikt ie uit je handen en daarna schijt ie je op je kop.


Waar komt die haat ten opzichte van Rutten bij die Twentenaren eigenlijk vandaan? Heeft jullie toch een redelijk zet gegeven om te komen waar jullie nu zijn. Ik niet snap.
12-03-2010 15:49
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Wat een gezeur allemaal.

Rutten is net een duif. Eerst pikt ie uit je handen en daarna schijt ie je op je kop.
12-03-2010 15:14
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]Twijfelachtig of niet, mag ook wel. Er worden Ajax wekelijks penalty's onthouden.


Ja bij Ajax ligt het altijd aan de scheidsrechter en nooit is aan de spelers zelf.
12-03-2010 15:09
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]Twijfelachtig of niet, mag ook wel. Er worden Ajax wekelijks penalty's onthouden.


Sorry?? Ik vind dat juist erg meevallen..
12-03-2010 15:06
Jst
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

De 1-0 viel ook uit een twijfelachtige penalty hoor.. Maar dat het qua beslissingen aan het einde meestal gelijk staat geef ik je gelijk in
Twijfelachtig of niet, mag ook wel. Er worden Ajax wekelijks penalty's onthouden.
12-03-2010 15:01
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
[...]

Dit is ook provinciaal gezeur.Als je als ploeg bijna constant op de helft van de tegenstander speelt kom je eenmaal vaker in situaties die een pingel kunnen opleveren.Wel grote jongen zijn he...


Maar het oeverloze gezeur over niet gegeven penaltys wordt op een gegeven moment een beetje irritant. Altijd maar wijzen naar de dingen die je niet krijgt. Doet mijn zoontje van twee ook.
12-03-2010 14:41
dehen
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]

Tegen Roda stond het al 1-0 trouwens. Daarna kwam de rode kaart. Maar dat terzijde. Ik verwijs nog even naar mijn eerdere post: Over een heel jaar word alles verdeeld. Dus voordeel en nadeel afgewogen is het gelijk.


De 1-0 viel ook uit een twijfelachtige penalty hoor.. Maar dat het qua beslissingen aan het einde meestal gelijk staat geef ik je gelijk in
12-03-2010 14:08
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Maakt niet uit of Ajax beter was of niet, door de beslissingen van de scheidsrechter werden ze gewoon heel erg goed op weg geholpen want het stond gewoon 0-0.


Tegen Roda stond het al 1-0 trouwens. Daarna kwam de rode kaart. Maar dat terzijde. Ik verwijs nog even naar mijn eerdere post: Over een heel jaar word alles verdeeld. Dus voordeel en nadeel afgewogen is het gelijk.
12-03-2010 14:01
dehen
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]

Tegen NEC in de beker kwamen ze goed weg. Tegen Roda was Ajax constant de betere eigenlijk. DUs ik vind dit zo een onzin dat dit aangehaald wordt. Als we het over calimero gedrag hebben (nog niet gehoord volgens mij).


Maakt niet uit of Ajax beter was of niet, door de beslissingen van de scheidsrechter werden ze gewoon heel erg goed op weg geholpen want het stond gewoon 0-0.
12-03-2010 13:58
T!WW!3
Rang: Talent
Ik ook, maar hij moet het anders zeggen.
12-03-2010 13:45
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Ben het niet vaak met Kesler eens. Maar wat hij hier zegt, moet ik hem toch gelijk geven.. Het slaat ook nergens op wat Rutten en Jol zeggen..
Als je geen kampioen wordt, dan moet je niet met je wijsvingertje naar iemand anders wijzen..
12-03-2010 13:29
T!WW!3
Rang: Talent
Wat zeiden de grotere voetballers:

Over een heel jaar genomen ben je de beste of net niet de beste. Over een heel jaar genomen worden beslissingen van en door een scheidsrechter verdeeld en zal iedere club er evenveel voordeel of nadeel op hebben.

Geloof jullie werkelijk dat scheidsrechters EXPRES beslissingen nemen? Ik geloof er niks van. Als jij een fout op je werk maakt, doe je dat toch ook niet expres?
12-03-2010 13:28
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Ik denk dat hij daar niet alleeen doelt op een penalty maar ook op een speler die eruit werd gestuurd, net als bij nec.


Tegen NEC in de beker kwamen ze goed weg. Tegen Roda was Ajax constant de betere eigenlijk. DUs ik vind dit zo een onzin dat dit aangehaald wordt. Als we het over calimero gedrag hebben (nog niet gehoord volgens mij).
12-03-2010 13:26
J-SCF
Rang: International
Quote
[...]

Roda thuis? 3-0 of 4-0 toch? Zal echt niet komen door die ene penalty.


Ik denk dat hij daar niet alleeen doelt op een penalty maar ook op een speler die eruit werd gestuurd, net als bij nec.
12-03-2010 13:23
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Zoals gezegt Roda thuis, NEC thuis (beker) en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. Dat geldt ook wel voor Feyenoord en PSV, dus wat dat betreft is er niet veel verschil (alleen dat de Ajax supporters het meestal niet toegeven).


Roda thuis? 3-0 of 4-0 toch? Zal echt niet komen door die ene penalty.
12-03-2010 13:19
puntje
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Hoe bedoel je mee heeft gehad in thuiswedstrijden? Enige dat ik kan verzinnen is Ajax - Feyenoord 5 - 1. Meer ook echt niet. Maar goed zal wel aan mij liggen.


Zoals gezegt Roda thuis, NEC thuis (beker) en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. Dat geldt ook wel voor Feyenoord en PSV, dus wat dat betreft is er niet veel verschil (alleen dat de Ajax supporters het meestal niet toegeven).
12-03-2010 13:11
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Het is jouw mede supporter hoor die het allemaal zo in-objectief bekijkt. Waar opzich niks mis mee is, als hij het zou durven toegeven, zolang hij het niet toegeeft vind ik het een beperkt persoon maar ja, is mijn bescheiden mening maar.

Blij dat er mensen zijn als jij, die gewoon wel objectief kunnen kijken en niet alles afkraakt en kleineert wat er met Ajax of Amsterdam te maken heeft..

Maar goed, jij kent waarschijnlijk dan ook echt, echte Amsterdammers en niet alleen van horen zeggen of TV


Dat weet jij als geen ander BHJ. Maar ik weet niet precies of het zo is dat Ajax bevoordeeld werd in de Arena, maar tegen Feyenoord was de enige wedstrijd dat ik 'het idee' had, dat de scheidsrechter een paar verkeerde beslissingen nam. Verder kan ik me echt niet heugen dat Ajax gesponsord werd door de scheids.

In tegendeel: Roda JC - Ajax. Emanuelson kreeg een rode kaart waar je normaal geel voor zou krijgen. Ajax heeft op zich het hele jaar hard moeten werken. De laatste weken draait het top bij Ajax. Dus op zich is het Ajax wel gegund om de titel te winnen. Helaas jammer dat dit de realiteit is.

Denk overigens dat wij Feyenoorders dit jaar niet te klagen hebben, met hetgeen wat we voorgaande jaren te zien hebben gekregen. En voor de komende jaren weten we waar we aan toe zijn.

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 13:11 door T!WW!3)
12-03-2010 13:10
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Kesler heeft groot gelijk, vind ik.
Ik heb eerder het gevoel dat Ajax en Psv eerder bevoordeeld worden dan benadeeld.
Als er een trainer wat dat betreft recht van spreken heeft lijkt het me Brood van Rkc. Zijn een beetje de pechvogels dit jaar.Krijg je ervan als je een kleine club bent.
12-03-2010 13:09
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Het zijn de provinciale die Provinciaal als een belediging opvatten wat ik persoonlijk belachelijk vind. Als iemand zegt dat Stadse gelul, voel ik me toch ook niet beledigd. Net als een marokaan die zich beledigd voelt als je hem marokaan noemt....gebeurd ook vaak. Belachelijk vind ik persoonlijk maar dat ter zijde.

Ik vind dat als kritiek rechtvaardig is er kritiek geuit mag worden. Dat er een Twents tintje aan de gehele KNVB zit ben ik het absoluut mee eens, het is gewoon een feit dat er heel veel tukkers zitten bij de KNVB.

Of dat ermee te maken heeft dat Twente zo goed draait? Nee lijkt me niet.
Of het te maken heb dat Ajax en PSV onder Twente staan?
Nee totaal niet, dat is gewoon eigen schuld dikke bult (met name van Ajax)


Ik snap wat je bedoelt. Maar aangezien Kesler het over voorbeelden heeft, dan is hij er zeker 1. Dus vind niet dat hij dit ZO kan zeggen. Tuurlijk mag hij kritiek leveren, maar dat kan ook netjes.
12-03-2010 13:06
AJACIEDFOREVER
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
12-03-2010 13:02
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
[...]

Ja, maar aangezien hijzelf nu benadeeld wordt en trainer van PSV is, noemt hij het provinciaal gezeur vanuit Brabant dus.. Nouja, Rutten moet niet zeuren, de scheids is ook een keer tegen PSV..

Wij liepen vorig seizoen minstens 7 strafschoppen mis en dit jaar weer een stuk of 5 omdat de scheidsrechters niet objectief fluiten!


Klopt, de scheidsrechters zijn ook altijd tegen Ajax. Ik geloof dat ze dit seizoen pas een strafschop op 18, 19 gehad hebben. Is veel te weinig.
12-03-2010 12:43
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Kesler moet zelf niet zo zeiken om dit weer eens in de media te brenge. Daarbij mag blijkbaar een grensrechter wel uitspraken doen? Ik denk als jullie club zo genaaid wordt door een scheids en grens je ook gaat blaffe. Daarbij is de uitspraak van Kesler op tv dat zijn mooiste afscheidskado zou zijn dat hij de schaal mag overhandigen aan Fc twente wel iets wat door de beugel kan?


wat mij betreft wel

iedereen heeft een mening en vindt iets van elkaar, niet meer en niet minder, vind jij als psv supporter dan niet dat rutten zich kinderachtig gedroeg na nac
12-03-2010 12:39
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

Ja, maar aangezien hijzelf nu benadeeld wordt en trainer van PSV is, noemt hij het provinciaal gezeur vanuit Brabant dus.. Nouja, Rutten moet niet zeuren, de scheids is ook een keer tegen PSV..

Wij liepen vorig seizoen minstens 7 strafschoppen mis en dit jaar weer een stuk of 5 omdat de scheidsrechters niet objectief fluiten!


je moet het een beetje over een heel seizoen bekijken
de ene keer krijg je wat de andere keer niet
12-03-2010 12:39
pauwal
Rang: Aanvoerder
Of hij nou wel of geen gelijk heeft met dit soort uitspraken maakt hij zichzelf ook belachelijk als directeur van de KNVB
12-03-2010 12:35
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
Rutten komt zelf toch ook uit die regio??


Ja, maar aangezien hijzelf nu benadeeld wordt en trainer van PSV is, noemt hij het provinciaal gezeur vanuit Brabant dus.. Nouja, Rutten moet niet zeuren, de scheids is ook een keer tegen PSV..

Wij liepen vorig seizoen minstens 7 strafschoppen mis en dit jaar weer een stuk of 5 omdat de scheidsrechters niet objectief fluiten!
12-03-2010 12:35
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

spanning wordt langzaam opgebouwd, jammer dat veel supporters niet objectief kunnen beamen dat kesler hier gelijk heeft, dat past toch niet bij de trainers van de clubs met veruit de grootste budgetten om je tot dit gedrag te verlagen, gun henk kesler ook zijn momentjes


ik ben het wel met je eens dat de trainers veel kritiek hebben op de scheidsrechters.
veel suc6 vanavond en hoop voor jouw op de 3 punten
maar voor mijzelf iets anders
12-03-2010 12:34
Dewaide
Rang: International
Rutten komt zelf toch ook uit die regio??
12-03-2010 12:32
Eindje
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

henk kesler
helemaal eens, jol en rutten zijn net kleine kinderen met dat gezeur over scheidrechters, terwijl dat juist de trainers zijn die het minst mogen klagen over een geheel seizoen gezien

calimero gedrag van de bovenste plank


Kesler moet zelf niet zo zeiken om dit weer eens in de media te brenge. Daarbij mag blijkbaar een grensrechter wel uitspraken doen? Ik denk als jullie club zo genaaid wordt door een scheids en grens je ook gaat blaffe. Daarbij is de uitspraak van Kesler op tv dat zijn mooiste afscheidskado zou zijn dat hij de schaal mag overhandigen aan Fc twente wel iets wat door de beugel kan?
12-03-2010 12:31
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

aan je reactie te zien ben je al een beetje gespannen voor vanavond
ach kesler maak niet uit of die nuwel of geen gelijk heeft
als hij maar in de publiciteit komt


spanning wordt langzaam opgebouwd, jammer dat veel supporters niet objectief kunnen beamen dat kesler hier gelijk heeft, dat past toch niet bij de trainers van de clubs met veruit de grootste budgetten om je tot dit gedrag te verlagen, gun henk kesler ook zijn momentjes
12-03-2010 12:29
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

henk kesler
helemaal eens, jol en rutten zijn net kleine kinderen met dat gezeur over scheidrechters, terwijl dat juist de trainers zijn die het minst mogen klagen over een geheel seizoen gezien

calimero gedrag van de bovenste plank


aan je reactie te zien ben je al een beetje gespannen voor vanavond
ach kesler maak niet uit of die nuwel of geen gelijk heeft
als hij maar in de publiciteit komt

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 12:25 door vandijki)
12-03-2010 12:21
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
Vind dat Kesler hier idd gelijk heeft,
1 keertje zeuren dat kan.
Maar met name Jol, wat altijd een sympathieke man was moet is kappen met dat gezeur. Als je ziet hoe vaak ajax dit seizoen de scheids, met name in thuiswedstrijden mee heeft gehad, heeft Jol eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Jol heeft zich blijkbaar snel aan zn omgeving aangepst.


henk kesler
helemaal eens, jol en rutten zijn net kleine kinderen met dat gezeur over scheidrechters, terwijl dat juist de trainers zijn die het minst mogen klagen over een geheel seizoen gezien

calimero gedrag van de bovenste plank
12-03-2010 12:18
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Hoe bedoel je mee heeft gehad in thuiswedstrijden? Enige dat ik kan verzinnen is Ajax - Feyenoord 5 - 1. Meer ook echt niet. Maar goed zal wel aan mij liggen.


Het is jouw mede supporter hoor die het allemaal zo in-objectief bekijkt. Waar opzich niks mis mee is, als hij het zou durven toegeven, zolang hij het niet toegeeft vind ik het een beperkt persoon maar ja, is mijn bescheiden mening maar.

Blij dat er mensen zijn als jij, die gewoon wel objectief kunnen kijken en niet alles afkraakt en kleineert wat er met Ajax of Amsterdam te maken heeft..

Maar goed, jij kent waarschijnlijk dan ook echt, echte Amsterdammers en niet alleen van horen zeggen of TV

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 11:53 door BHJ)
12-03-2010 11:51
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Vind dat Kesler hier idd gelijk heeft,
1 keertje zeuren dat kan.
Maar met name Jol, wat altijd een sympathieke man was moet is kappen met dat gezeur. Als je ziet hoe vaak ajax dit seizoen de scheids, met name in thuiswedstrijden mee heeft gehad, heeft Jol eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Jol heeft zich blijkbaar snel aan zn omgeving aangepst.


Wat een gelul weer Greet, lekker aan het generaliseren. Wanneer stap je nou eens af van dat hokjes denken. .

Dan zijn we arrogant, dan liegen we, dan hebben we geen recht van spreken, dan zeuren we en we zijn niet sympathiek..dan weer dit, dan weer dat.

Laat ik 1 ding duidelijk stellen, dit is jouw probleem. Maak er dan niet die van ons van.
12-03-2010 11:49
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Ik vind dit een beetje ongenuanceerd. Erg slecht van het 'voorbeeld' Kesler. Dit had hij ook anders mogen verwoorden.

Tuurlijk heeft Rutten geen recht van spreken en Jol soms ook niet, maar om dan meteen Rutten en Jol als 'provinciale zeurders' neer te zetten, vind ik rond uit belachelijk.


Het zijn de provinciale die Provinciaal als een belediging opvatten wat ik persoonlijk belachelijk vind. Als iemand zegt dat Stadse gelul, voel ik me toch ook niet beledigd. Net als een marokaan die zich beledigd voelt als je hem marokaan noemt....gebeurd ook vaak. Belachelijk vind ik persoonlijk maar dat ter zijde.

Ik vind dat als kritiek rechtvaardig is er kritiek geuit mag worden. Dat er een Twents tintje aan de gehele KNVB zit ben ik het absoluut mee eens, het is gewoon een feit dat er heel veel tukkers zitten bij de KNVB.

Of dat ermee te maken heeft dat Twente zo goed draait? Nee lijkt me niet.
Of het te maken heb dat Ajax en PSV onder Twente staan?
Nee totaal niet, dat is gewoon eigen schuld dikke bult (met name van Ajax)
12-03-2010 11:44
dehen
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]

Hoe bedoel je mee heeft gehad in thuiswedstrijden? Enige dat ik kan verzinnen is Ajax - Feyenoord 5 - 1. Meer ook echt niet. Maar goed zal wel aan mij liggen.


Reken daar die wedstrijd tegen Roda ook maar bij...
12-03-2010 11:41
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
Vind dat Kesler hier idd gelijk heeft,
1 keertje zeuren dat kan.
Maar met name Jol, wat altijd een sympathieke man was moet is kappen met dat gezeur. Als je ziet hoe vaak ajax dit seizoen de scheids, met name in thuiswedstrijden mee heeft gehad, heeft Jol eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Jol heeft zich blijkbaar snel aan zn omgeving aangepst.


Hoe bedoel je mee heeft gehad in thuiswedstrijden? Enige dat ik kan verzinnen is Ajax - Feyenoord 5 - 1. Meer ook echt niet. Maar goed zal wel aan mij liggen.
12-03-2010 11:26
ajacied77
Rang: Landskampioen
Wat een rare gozer die Kesler, alsof hij alles zo goed doet
12-03-2010 11:10
Trikson
Rang: Vice-aanvoerder
Een scheidsrechter ten opzichte van een trainer is als een trainer ten opzichte van de KNVB-directeur,....

Goed voorbeeld meneer Kesler. Jij mag wel kritiek hebben op het functioneren (persconferenties en reageren op wedstrijden hoort bij het trainersvak) van de trainers, maar de trainers niet op de scheidsrechters.

Het zou je sieren als de KNVB ook eens toe zou geven dat er inderdaad veel dubieuze beslissingen door scheidsrechters genomen worden. En dat dit mensen zijn die fouten maken... maar wel toegeven dat sommige fouten echt niet kunnen.

Waarom zouden trainers daar niets van mogen zeggen? Als de grensrechter vorige week tegen Fred Rutten heeft gezegd dat ze enigszins Twents gekleurd zijn, waarom zou hij dat niet in de pers mogen melden?

Ga lekker met de FIFA in een bejaardentehuis rondhangen, met oude videobanden van hoe het voetballen vroeger was. Maar laat de hedendaagse voetballerij met rust en laat anderen bepalen welke technische hulpmiddelen geoorloofd zijn en hoe we met zijn allen de voetballerij minder afhankelijk kunnen laten zijn van individuele beoordelingen.

Neem een voorbeeld aan sporten als hockey, ijshockey, basketbal, die hier al actie op hebben ondernomen... 2 scheidsrechters en een videoarbiter!!!

12-03-2010 10:44
booya_410
Rang: Vedette
Quote
[...]

Bereid je maar vast voor, want ik las net alweer uitspraken van Jol waarvan je haren overeind gaan staan.
Want meneer kan het weer eens niet laten om de beslissingen van de scheids tijdens psv-ajax erbij te halen om de zodoende weer eens de scheids onder de druk te zetten .


Wat een onzin weer.. Die kerel heeft psv-ajax toch niet gefloten?? (meen ik te herrineren)

Het is maar goed dat MCclaren zo;n lievertje is en nooit zeurt over wat er allemaal wel of niet gebeurt
12-03-2010 10:28
booya_410
Rang: Vedette
Quote
"Niks wordt hard gemaakt en ze creëren een sfeer van wantrouwen"

Nee Kessler, jullie creeeren dat wantrouwen zelf door je achtergrond, en het selecteren van zoveel scheidsrechters uit het Oosten. Het wordt de laatste jaren alleen maar meer, als ze nou ook nog eens altijd goed fluiten zou ik me stilhouden.


ach... nog even, en dan zijn we van deze vent af..

Al heeft hij wel deels gelijk, maar dat houdt niet in dat men geen kritiek mag hebben op het beleid bij de knvb.

Wel frapant dat hij kritiek heeft op trainers over hin "provinciale gedrag" terwijl meneertje zelf ook niet al te goed omspringt met zijn woorde keus.

Kan me nog een gevalletje politie herrineren, en uitlatingen over spelers in de media (suarez). Dat doe je ook niet als voorzitter van de KNVB.

Kortom, de pot verwijt de ketel.
12-03-2010 10:25
mounaim
Rang: Vedette
Quote
Vind dat Kesler hier idd gelijk heeft,
1 keertje zeuren dat kan.
Maar met name Jol, wat altijd een sympathieke man was moet is kappen met dat gezeur. Als je ziet hoe vaak ajax dit seizoen de scheids, met name in thuiswedstrijden mee heeft gehad, heeft Jol eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Jol heeft zich blijkbaar snel aan zn omgeving aangepst.


Jol wordt wel steeds geliefder in de hoofdstad...
12-03-2010 10:23
J-SCF
Rang: International
"Niks wordt hard gemaakt en ze creëren een sfeer van wantrouwen"

Nee Kessler, jullie creeeren dat wantrouwen zelf door je achtergrond, en het selecteren van zoveel scheidsrechters uit het Oosten. Het wordt de laatste jaren alleen maar meer, als ze nou ook nog eens altijd goed fluiten zou ik me stilhouden.
12-03-2010 10:20
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
Vind dat Kesler hier idd gelijk heeft,
1 keertje zeuren dat kan.
Maar met name Jol, wat altijd een sympathieke man was moet is kappen met dat gezeur. Als je ziet hoe vaak ajax dit seizoen de scheids, met name in thuiswedstrijden mee heeft gehad, heeft Jol eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Jol heeft zich blijkbaar snel aan zn omgeving aangepst.


Bereid je maar vast voor, want ik las net alweer uitspraken van Jol waarvan je haren overeind gaan staan.
Want meneer kan het weer eens niet laten om de beslissingen van de scheids tijdens psv-ajax erbij te halen om de zodoende weer eens de scheids onder de druk te zetten .

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 10:19 door return of the "MANIAC")
12-03-2010 10:18
return of the "MANIAC"
Rang: International
Niets aan toe te voegen geef hem helemaal gelijk.
12-03-2010 10:10
the omen
Rang: International
De wijzen komen toch uit het oosten??
12-03-2010 10:07
GREET
Rang: Aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
12-03-2010 10:03
Jst
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Juist. Niets aan toe te voegen
Vind dit eigenlijk nergens op slaan.
Dus omdat een club beter is dan een andere club moet die dit kunnen laten zien ookal wordt je duidelijk benadeeld door de scheidsrechter?

Tuurlijk het is leuk hoe twente een paar seizoenen of misschien wel langer in de top mee draait, maar dat wilt niet zeggen dat je geen kritiek kan uiten op het dramatische scheidsrechters corps.
12-03-2010 10:01
mounaim
Rang: Vedette
Quote
Ik vind dit een beetje ongenuanceerd. Erg slecht van het 'voorbeeld' Kesler. Dit had hij ook anders mogen verwoorden.

Tuurlijk heeft Rutten geen recht van spreken en Jol soms ook niet, maar om dan meteen Rutten en Jol als 'provinciale zeurders' neer te zetten, vind ik rond uit belachelijk.


Vind vooral de kritiek op rutten niet kunnen, veel te persoonlijk...
12-03-2010 10:00
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
Ben normaal niet zo'n fan van Kessler maar hier heeft hij toch echt gelijk in..
Clubs als PSV en Ajax zijn groot genoeg om voetballend te moeten laten zien dat ze boven Twente behoren, dat lukt dus nu ff niet en dan meteen op de arbiters fitten..
Beetje kleinzielig..


Juist. Niets aan toe te voegen
12-03-2010 09:57
T!WW!3
Rang: Talent
Ik vind dit een beetje ongenuanceerd. Erg slecht van het 'voorbeeld' Kesler. Dit had hij ook anders mogen verwoorden.

Tuurlijk heeft Rutten geen recht van spreken en Jol soms ook niet, maar om dan meteen Rutten en Jol als 'provinciale zeurders' neer te zetten, vind ik rond uit belachelijk.
12-03-2010 09:55
Ajax-Amsterdam
Rang: Amateur
kesler is een beetje een irritant ventje aan het worden iedereen ziet dat de scheidsrechters er wekelijks een potje van maken
12-03-2010 09:40
mounaim
Rang: Vedette
Dus als je veel verdient , mag je opeens geen kritiek meer hebben...?


12-03-2010 09:34
mojorisin
Rang: Vedette
Ben normaal niet zo'n fan van Kessler maar hier heeft hij toch echt gelijk in..
Clubs als PSV en Ajax zijn groot genoeg om voetballend te moeten laten zien dat ze boven Twente behoren, dat lukt dus nu ff niet en dan meteen op de arbiters fitten..
Beetje kleinzielig..
12-03-2010 09:33
Jst
Rang: Basisspeler
Hij heeft de schijn ook een beetje tegen als oud bestuurslid van FC Twente, zeker samens met Uilenberg (hoofd scheidsrechterzaken) die tevens die functie bekleed heeft.

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 09:58 door Jst)
12-03-2010 09:27
proof-fia-
Rang: Ballenjongen
nou kesler jij mag van mij ook vertrekkenL
12-03-2010 09:19
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[89]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
Gerelateerde clubs
PSV
Wuytens ziet af van overgang naar Sint-Truiden[8]
Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
Laatste nieuws
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[0]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[0]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[1]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[5]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[1]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[3]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[89]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
07:23  Monaco en Mbokani strijken laatste plooien glad[4]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
14:42'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[89]
14:41Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:40Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:39Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:36Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:35Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:34Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:33Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:32Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]
14:28Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[178]