Altijd het laatste voetbalnieuws!
'Ajax en Eriksen komen nog niet tot overeenstemming'
Advertentie: Kan jij een beetje pokeren? Meld je dan nu aan en ontvang 100 euro gratis!
Ajax en Christian Eriksen zijn vooralsnog niet tot een overeenstemming gekomen. Beide partijen gingen met elkaar om de tafel, maar komen er vooralsnog niet samen uit. Mocht Eriksen zijn contract niet verlengen, dan azen diverse Europese topclubs op het Deense talent.

Volgens zijn zaakwaarnemer, Martin Schoots, verlopen de onderhandelingen stroef zo laat hij weten aan Bold.dk. Ajax wil de aanvallende middenvelder graag vastleggen tot medio 2015 om zo te concurrentie af te schudden. De pas achttienjarige speler heeft nog een contract lopen tot medio 2011.

Eriksen maakte dit seizoen zijn debuut onder trainer Martin Jol. In eerste instantie leek hij zijn debuut te vroeg te maken in het duel tegen NAC Breda. De jongeling kreeg toendertijd een basisplaats, maar kon niet imponeren. Inmiddels lijkt de Deen de voorkeur te genieten bij de eerste elf en speelde al enkele goede wedstrijden. Wel heeft zowel Ajax als Eriksen zelf goede hoop op een langere verbintenis. De jonge international liet weten graag te blijven om zich door te ontwikkelen.

Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
the omen
Rang: International
Ik denk dat zijn zaakwaarnemer het voor hem financieel interessanter vindt als hij naar Arsenal gaat. Daar kan hij zich ontwikkelen, al zal hij niet heel veel wedstrijden spelen nog.
Maar als ie echt zo goed is, dan komt dat vanzelf.
Ik denk voor hem ook een betere optie als bv Barcelona of Real of United.
Bij Barcelona zie je dat er spelers als Bojan , gewoojn op de tribune zitten.
Als hij bij Ajax blijft en hij blijft zich zo ontwikkelen, dan is ie gewoon in de komende winterstop weg, een half jaar uitstel derhalve.
12-03-2010 10:13
mojorisin
Rang: Vedette
Quote
[...]

Met betrekking tot speelminuten lijkt ajax mij op dit moment juist een betere optie...


Idd, maar ben niet bang dat het wel goed komt waarom zou hij dan voor Ajax gekozen hebben in de eerste plaats?
Het lijkt me ook geen voetballer die meteen voor het grote geld gaat, dat komt wel goed bij hem..
12-03-2010 09:56
mounaim
Rang: Vedette
Quote
[...]

Inderdaad. Arsenal is een goede stap. Niet voor het Nederlandse voetbal, maar wel voor Eriksen zelf. Wenger en Arsenal weten hoe ze met zo'n talenten om moeten gaan. Al denk ik dat een langer verblijf in Amsterdam ook niet slecht is voor Eriksen.


Met betrekking tot speelminuten lijkt ajax mij op dit moment juist een betere optie...
12-03-2010 09:51
puntje
Rang: Landskampioen
Quote
als ik hem was, had ik zelf niet verlengd,
lekker naar Arsenal gaan,
die club toont al jaren aan dat ze echte talenten heel goed kunnen opleiden.
Zelf ben ik voor Ajax en ik hoop dat hij bijtekent, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren


Inderdaad. Arsenal is een goede stap. Niet voor het Nederlandse voetbal, maar wel voor Eriksen zelf. Wenger en Arsenal weten hoe ze met zo'n talenten om moeten gaan. Al denk ik dat een langer verblijf in Amsterdam ook niet slecht is voor Eriksen.
12-03-2010 00:01
De_echte_voetbalkenner
Rang: Aanvoerder
als ik hem was, had ik zelf niet verlengd,
lekker naar Arsenal gaan,
die club toont al jaren aan dat ze echte talenten heel goed kunnen opleiden.
Zelf ben ik voor Ajax en ik hoop dat hij bijtekent, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren
11-03-2010 22:26
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Nee tot nu toe nog niets gehoord alleen dat er diverse topclubs interesse hebben

Dus het lijkt mij dat hij mits hij weg zou gaan naar een andere topclub zou gaan


Had zelf ook nog niet van dat gerucht gehoord.

Denk dat het voor beide partijen goed is dat hij nog even bij ajax blijft. Goed voor hem (leerschool) en ook voor ajax ($$$$). Weet ook niet wat de reden is waarom er nu vertraging is met verlengen. Hoop wel dat ze (belanghebbende/zaakwaarnemer) hem de kop niet gek laten maken. Miljoenen gaat hij echt wel verdienen. Het stappen-plan lijkt mij op dit moment belangrijker dan de poen......


11-03-2010 22:13
black and white
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

ik denk dat hij opvalt omdat de meeste spelers van ajax ondermaats zijn...


dat is ook zo.
11-03-2010 21:42
heracles de club uit het oosten
Rang: Supertalent
Quote
tuurlijk joh, een jongen heeft een paar goede wedstrijden gespeeld en er is weer een topic over weggaan.

Bij huntelaar duurde het 150 topics dus voorlopig zal Eriksen wel blijven.

Kan met trouwens voorstellen als hij zou gaan, ajax is niet meer dan suptop/middenmoot in europa.


ik denk dat hij opvalt omdat de meeste spelers van ajax ondermaats zijn...
11-03-2010 21:40
black and white
Rang: Basisspeler
tuurlijk joh, een jongen heeft een paar goede wedstrijden gespeeld en er is weer een topic over weggaan.

Bij huntelaar duurde het 150 topics dus voorlopig zal Eriksen wel blijven.

Kan met trouwens voorstellen als hij zou gaan, ajax is niet meer dan suptop/middenmoot in europa.
11-03-2010 21:39
peterhaarlem
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 21:10
the omen
Rang: International
die is dus weg
11-03-2010 21:00
Dappere strijder
Rang: Talent
Quote
[...]

Hij is liefhebber van aanvallend voetbal en niet van afwachtend. Hij hou van het spel, dus ws kan Twente lekker wegblijven. Gaat Stoch nog naar een topclub volgend jaar?


Zou kunnen dan moet het ajax of psv zijn meer topclubs hebben wij niet zou jammer zijn dat hij uit Nld weg ging


11-03-2010 20:51
Dappere strijder
Rang: Talent
Quote
Iemand het gerucht al gehoord dat Twente zich ook al heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer?


Nee tot nu toe nog niets gehoord alleen dat er diverse topclubs interesse hebben

Dus het lijkt mij dat hij mits hij weg zou gaan naar een andere topclub zou gaan
11-03-2010 20:49
kuurie
Rang: Legende
Quote
[...]

Hij is liefhebber van aanvallend voetbal en niet van afwachtend. Hij hou van het spel, dus ws kan Twente lekker wegblijven. Gaat Stoch nog naar een topclub volgend jaar?


de altijd grappige Lucardie weer
11-03-2010 20:20
ajacied15
Rang: International
Quote
ajax kan gewoon nier onderhandelen


hahahaha., jij wel zeker.

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 19:57 door ajacied15)
11-03-2010 19:55
okketje10
Rang: Amateur
ajax kan gewoon nier onderhandelen
11-03-2010 19:38
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Hij is liefhebber van aanvallend voetbal en niet van afwachtend. Hij hou van het spel, dus ws kan Twente lekker wegblijven. Gaat Stoch nog naar een topclub volgend jaar?


hahaha
11-03-2010 19:29
lucardie
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 19:22
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Iemand het gerucht al gehoord dat Twente zich ook al heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer?
11-03-2010 19:17
kuurie
Rang: Legende
zou die jongen soms denken dat hij het al heeft gemaakt bij Ajax of zou hij gek worden gemaakt door zijn zaakwaarnemer
11-03-2010 19:11
ajacied15
Rang: International
Word tijd dat hij bijtekent.
het loopt heel stroef.
11-03-2010 18:57
ajacied77
Rang: Landskampioen
Geloof er niks van, sensatie gewoon
11-03-2010 18:46
tijdelijk verbannen
Rang: Semi-prof
Lekker weg gaan na 2011, en je zakken lekker vol met geld..
11-03-2010 18:18
Tirano
Rang: Supertalent
Ik verwacht dat Eriksen nog wel bij zal tekenen. Hij zelf wil graag langer blijven, dus ze zullen er wel uitkomen... Als hij voor het grote geld zou kiezen had hij dat al eerder gedaan, toen het ook kon. Wat mij betreft gewoon zo lang mogelijk vastleggen, dus tot 2015.
11-03-2010 18:02
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Hopelijk gebeurt dit nog wel. anders loopt er een talent uit de deur

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 17:32 door voetbalkoekie)
11-03-2010 17:32
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Hij vond het een eer om ploeggenoot van Suarez te worden
Maar hij mag inderdaad best wat vaker spelen , is met veel ophef naar Ajax gehaald maar waarom als je hem niet eens opstelt.


Belachelijk noem ik het! Hij had bij ons in de basis gestaan!
11-03-2010 17:23
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
Als er een club met veel geld komt is deze jongen tog niet te houden.


Als hij de aankomende 3 jaar veel wil spelen tekent hij wel bij. dat weet hij ook.
11-03-2010 16:08
Hattrick
Rang: Landskampioen
Als er een club met veel geld komt is deze jongen tog niet te houden.
11-03-2010 16:04
puntje
Rang: Landskampioen
Waarschijnlijk probeert Eriksen nog even te wachten zodat hij nog wat goede wedstrijden kan spelen en dan meer geld kan vragen. Ik zie dollartekens in de ogen bij Eriksen (of eurotekens).
11-03-2010 14:27
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

Boeiend wie zijn zaakwaarnemer is , als Eriksen "gewoon" wilt verlengen in Amsterdam dan gebeurd dat ook.


Het maakt wel degelijk uit wie zijn zaakwaarnemer is. Als ene meneer Raiola (die van Ibracadabra) komt, dan mag je oppassen. Dan accepteert hij gewoon het beste bod (voor de hemzelf dan).
11-03-2010 14:01
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Hoop dat ze het contract gewoon verlengen, wordt een grote denk ik!
11-03-2010 13:51
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

helaas voor ons Martin Schoots is zijn zaakwaarnemer


Boeiend wie zijn zaakwaarnemer is , als Eriksen "gewoon" wilt verlengen in Amsterdam dan gebeurd dat ook.
11-03-2010 13:37
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
[...]

helaas voor ons Martin Schoots is zijn zaakwaarnemer


Ik heb bij Voetbal International en Studio Voetbal gehoord dat zijn zaakwaarnemer Lerby is i.p.v. Schoots. Missschien is Schoots van het kantoor van Lerby.
11-03-2010 13:34
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:33
T!WW!3
Rang: Talent
Ik zeg: Het komt wel goed. Dit is geen domme jongen en ik geloof dat zijn zaakwaarnemer Sören Lerby (i.p.v. die gast die ze in het verhaal noemen) is, dus dat komt zeker goed.

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 13:33 door T!WW!3)
11-03-2010 13:33
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

je bedoelt Eriksen die Arsenal en Barcelona had afgewimpelt.

nou ik kan je vertellen dat verhaal klopt niet helemaal.
bij Barcelona en Arsenal heeft hij stage gelopen .
maar die wilde allebei Bedenktijd om na te denken of ze hem wel wilde Contracteren.
ze wilde eigenlijk wel maar wisten nog niet zeker.
toen kwam Ajax .
Ajax vroeg een Stage aan hem .
hij zei nee ik wil geen stage heb al genoeg stages gedaan.
en toen had Ajax hem maar Vast gelegt.
omdat hij anders niet wilde tekenen.
toen was hij al zo .



Nee ik bedoel dat beide clubs nu weer meer dan gemiddelde interesse hebben in Eriksen.
11-03-2010 13:31
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:29
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Jullie hebben Kerlon ook al met zn alle afgeschreven maar dat leek mij juist een speler die het helemaal kon gaan maken hier in Nederland.


Kerlon is nadat hij weer ene ernstige blessure van 9 maanden had gekregen, terug naar Inter gegaan. Denk niet dat we nog veel van Kerlon gaan horen, helaas, want als hij fit was geweest had ik hem graag aan het werk willen zien. Maar nu is het risico te groot om hem te kopen lijkt me.
11-03-2010 13:29
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]


Ajax heeft in die Contract Onderhandeling een Salaris van 6 ton gegeven .
en dat wimpelen ze af
voor een 18 jarige 6 ton is toch aardig veel geld vind je niet?





wat heeft leeftijd metsalaris te maken
zeker in het voetbal niet

messi vediende ook al 5miljoen toen hij 20/21 was
salaris in voetbal huidige kwaliteit-posititie- en leeftijd
hoe jonger hoe beter

11-03-2010 13:29
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

dat is een ander verhaal
kerlon heeft 2 wedstrijden mee gespeeld bij Jong Ajax. en kreeg een blessure waar hij door 1 jaar uit de roelatie was.
laat nou net zijn dat we hem voor een jaar hadden gehuurt.
die is dus al terug bij Inter.


Oh oke dan weet ik dat
11-03-2010 13:29
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Lodeiro verdient ook 6 ton
en hij vond het een Eer om voor Ajax uit te komen
hij wilde Ajax boven AZ terwijl AZ meer Salaris bood.
zo kan het dus ook
waarom geef je hem dan de kans niet.



Hij vond het een eer om ploeggenoot van Suarez te worden
Maar hij mag inderdaad best wat vaker spelen , is met veel ophef naar Ajax gehaald maar waarom als je hem niet eens opstelt.
11-03-2010 13:28
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:28
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Lodeiro verdient ook 6 ton
en hij vond het een Eer om voor Ajax uit te komen
hij wilde Ajax boven AZ terwijl AZ meer Salaris bood.
zo kan het dus ook
waarom geef je hem dan de kans niet.



Maar Lodeiro kon niet kiezen uit Arsenal en Barcelona. En waarom moet je Eriksen nu afstraffen omdat hij niet gelijk hapt op het eerste bod van Ajax. Het gaat om hoe ze voeten spreken, en dat is naar mijn mening aller redelijkst.
11-03-2010 13:27
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:27
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

De Jong speelt nu goed, maar is denk ik de minst technische van origine van de 3. Wel weer de krachtigste. Maar mensen zijn snel ongeduldig. Lodeiro is nu al bijna afgeschreven, en Eriksen kan opeens niet scoren. Gaat me allemaal een beetje snel om dat te concluderen.


Jullie hebben Kerlon ook al met zn alle afgeschreven maar dat leek mij juist een speler die het helemaal kon gaan maken hier in Nederland.
11-03-2010 13:27
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:25
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

van die 3 vind ik Siem De Jong verruit het beste spelen .
maar is dus ook de oudste van die 3
annuel 21 jaar niet oud is natuurlijk


De Jong speelt nu goed, maar is denk ik de minst technische van origine van de 3. Wel weer de krachtigste. Maar mensen zijn snel ongeduldig. Lodeiro is nu al bijna afgeschreven, en Eriksen kan opeens niet scoren. Gaat me allemaal een beetje snel om dat te concluderen.
11-03-2010 13:23
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]


Ajax heeft in die Contract Onderhandeling een Salaris van 6 ton gegeven .
en dat wimpelen ze af
voor een 18 jarige 6 ton is toch aardig veel geld vind je niet?




ook als Barca 1,5 miljoen bied? Gaat niet over zijn leeftijd, maar over zijn voetbal kwaliteiten. Ik ga niet oordelen of 6 ton genoeg is of niet. Het is aan Ajax en de zaakwaarnemer om er uit te komen, en jij denkt nu alleen uit het belang van Ajax, en niet van Eriksen.
11-03-2010 13:21
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:21
Japsertjuhaz
Rang: International
Quote
[...]

ik was toen ook al niet Positief over zijn Scorend Vermogen.
heb altijd gezegt dat hij Kansen om zeep hielp.
Voetballend zelf is hij wel goed zei ik net toch ook ?
alleen open kansen missen dat kan niet bij Absolute Topclubs uit Europa ( nee Ajax is geen Topclub en Nee er zijn geen Topclubs meer in Nederland ).


Die jongen is ook nog maar 17 hè!
Laten we niet net doen alsof het de vedette van Ajax is.

Het is voor Ajax wel zaak om zijn contract te verlengen.
Het is natuurlijk altijd afwachten hoe hij zich ontwikkelt, maar dat het sowieso een bruikbare speler wordt lijkt me duidelijk.

En Ajax is nog steeds een topclub in Nederland hoor!
Alleen behoren ze niet meer tot de topclubs van Europa, maar zoals je zegt: Dat is geen een Nederlandse club meer!
11-03-2010 13:21
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:20
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

ik was toen ook al niet Positief over zijn Scorend Vermogen.
heb altijd gezegt dat hij Kansen om zeep hielp.
Voetballend zelf is hij wel goed zei ik net toch ook ?
alleen open kansen missen dat kan niet bij Absolute Topclubs uit Europa ( nee Ajax is geen Topclub en Nee er zijn geen Topclubs meer in Nederland ).


Tuurlijk zijn er in Nederland wel topclubs , maar dat geld dan alleen op eigen velden, want Europees hebben we al jaren niks meer te zoeken.
Topclubs in Nederland :

PSV
Ajax
Feyenoord(kan je oneindig over discusseren)
Twente komt eraan.
11-03-2010 13:20
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
Lodeiro mag van mij part ook meer ingezet mogen worden
of ben ik nou gek.


wacht nou maar ff. Dat komt nog wel. Maar het is moelijk om met en de Jong en Eriksen en Lodeiro te spelen. En never change a winning team.
11-03-2010 13:19
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:18
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Ik denk niet dat je zelf weet wat je zegt. Hij is niet arrogant. Het mag gewoon gezegd worden dat dit talent van wereldklasse is.

Deze MOET Ajax behouden. Dat is beter voor iedereen.

En Morfeo hoe bedoel je duur? Hij verdient nu 1 ton. Een speler van zijn kwaliteiten krijgt minimaal 5x zoveel betaald. Weet bijna zeker dat deze jongen slim genoeg is om bij te gaan tekenen.


Het nieuwe bod schijnt 6 ton per jaar te zijn, dat Ajax hem bied. Dat is relatief nog niet veel geld, als hij bij een topclub in het buitenland tekent, gaat hij makkelijk over de miljoen heen. Toch denk ik ook dat hij bij gaat tekenen.
11-03-2010 13:18
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:17
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Ik ben het met je eens dat hij redelijk arrogant is met verschillende eisen..
Maargoed, dat word allemaal in de media geschreven..
We weten niet wat er allemaal echt rond die onderhandelingstafel gebeurd.

Wat ik niet snap is dat je hem in een eerdere reactie op voetballende kwaliteiten helemaal de grond in stampt terwijl je 2 maanden geleden enorm positief over hem was!
Leg eens uit waarom?


Waarom Arrogant. zijn zaakwaarnemer is aan het onderhandelen. Die hoeft niet bij Ajax zijn eerste bod te zeggen maar natuurlijk. Of het een geode zaakwaarnemer is die verstandig handeld, daar heb ik verder geen zicht op.

Ik heb Eriksen nog geen 1 keer in een interview op arrogantie kunnen betrappen. Wel op heel veel nuchterheid.
11-03-2010 13:16
T!WW!3
Rang: Talent
Quote
ik weet niet of we hem moeten behouden
Tuurlijk het is een groot talent.
Tuurlijk Ajax kan op langere Termijn er veel aan verdienen.
maar die gast is zo Arrogant nu al.
hij speelt 1 wedstrijdje Aardig niet meer dan dat .
en hij gaat alles al roepen en wilt meer salaris etc.

hij heeft al een stuk of 5 grote kansen gemist in het 1e van Ajax (alle wedstrijden bij Elkaar ).
en heeft nog geen 1 doelpunt gemaakt.
tegen Sparta pas zijn 1e assist.
ik zou zeggen gast ga maar weg als je meer Salaris wilt hebben
Lodeiro moet ook een groot talent zijn
laat Lodeiro dan maar spelen ipv Eriksen.
kijken hoe hij dan reageert.

bij de Topclubs die worden genoemt zal hij in het 2e komen te spelen.
want hij is nog lang niet rijp voor de Top.
laat hem zijn Carriere maar kapot gaan .
hij is echt een misselijk mannetje.


Ik denk niet dat je zelf weet wat je zegt. Hij is niet arrogant. Het mag gewoon gezegd worden dat dit talent van wereldklasse is.

Deze MOET Ajax behouden. Dat is beter voor iedereen.

En Morfeo hoe bedoel je duur? Hij verdient nu 1 ton. Een speler van zijn kwaliteiten krijgt minimaal 5x zoveel betaald. Weet bijna zeker dat deze jongen slim genoeg is om bij te gaan tekenen.
11-03-2010 13:14
Dprasan90
Rang: Amateur
Lodeiro mag van mij part ook meer ingezet mogen worden
of ben ik nou gek.
11-03-2010 13:12
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Komt wel goed dit , al hoop ik inderdaad niet dat hij zich nu te goed gaat voelen(beetje zoals Mido in zijn Ajax tijd).
Vind hem nog te kort komen voor de echte top , laat hem eerst maar even door onwikkelen daar in adam en dan komen er vanzelf aanbiedingen uit de echte top.

p.s kan het me nog goed herinneren die arrogante Mido in zijn ferrari

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 13:14 door Daan010)
11-03-2010 13:12
Japsertjuhaz
Rang: International
Quote
[...]

Jonge
Vanochtend in Sporten.DK heeft de zaakwaarnemer gezegt dat het op korte termijn nog niet rond is .
met andere woorden hij wil gewoon Wachten tot de zomer en op de Aanbiedingen
wat zal jij dan doen?
hem in de basis elke keer zetten?
ik zou zeggen laat Lodeiro Starten.
want die hebben we volgend jaar wel gewoon nog.
laat Eriksen maar weg rotten.
(begin nou niet over Suarez dat je die buiten elftal moet houden omdat hij van de zomer vertrekt ).
want Suarez is Ajax Trouw gebleven 3 jaar lang. en heeft zich goed ontwikkeld en heeft de Transfer Verdient.
in tegenstelling tot Eriksen.


Ik ben het met je eens dat hij redelijk arrogant is met verschillende eisen..
Maargoed, dat word allemaal in de media geschreven..
We weten niet wat er allemaal echt rond die onderhandelingstafel gebeurd.

Wat ik niet snap is dat je hem in een eerdere reactie op voetballende kwaliteiten helemaal de grond in stampt terwijl je 2 maanden geleden enorm positief over hem was!
Leg eens uit waarom?
11-03-2010 13:12
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

wil alleen zeggen als hij niet verlengt heeft voor de Transferperiode .
dan zet Lodeiro er maar in .
zet Eriksen maar mooi onder Druk
(Lodeiro kan ook linksbuiten dus vandaar).
stel dat Jol Eriksen tot einde van jaar opstelt
en hij gaat dan weg voor 1 miljoen omdat hij nog maar 1 jaar contract heeft wat dan?
lodeiro nog niet ingespeelt en dan heb je helemaal een probleem.


Ik heb ook wel is gedacht, misschien gaat het net te snel voordat hij zijn contract verlengd heeft. Maar ik verwacht dat dat nog steeds gaat gebeuren. Gewoon tot de Zomer laten spelen, indien hij niet wil bijtekenen kan je hem dan altijd nog op de bank neerzetten. Maar ik verwacht dat Eriksen zelf gewoon wil blijven, en dan komt Ajax er ook wel uit. Ze willen alleen gewoon 2 á 3 ton meer geld zien.
11-03-2010 13:10
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

wat een reactie. waaruit blijkt dat hij Arrogant is? Omdat zijn zaakwaarnemer het onderste uit de kan probeert te halen? daar zijn zaakwaarnemers voor. Die moeten de best mogelijke contracten voor hun cli"ent proberen af te sluiten.

daarnaast ga je hem nu op zijn voetballende kwaliteiten afbranden omdat hij nog niet gescoord heeft? Hij heeft ene beetje pech gehad, maar dat komt echt wel. Hij speelt gewoonweg wel goed, maar speelt bijv. ook op linksbuiten ipv achter de spitsen zoals hij gewend is. daarnaast is hij 18, en moet je zo'n jongen de tijd geven.

Sorry, maar je hele reactie slaat kant nog wal, en we mogen blij zijn als er een overeenstemming komt, zodat we nog minimaal 2 á 3 jar van zo´n jongen kunnen genieten.



ben ik het helemaal mee eens

bedoelde ik ook te zeggen,alleen met minder woorden

11-03-2010 13:07
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:07
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:05
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
ik weet niet of we hem moeten behouden
Tuurlijk het is een groot talent.
Tuurlijk Ajax kan op langere Termijn er veel aan verdienen.
maar die gast is zo Arrogant nu al.
hij speelt 1 wedstrijdje Aardig niet meer dan dat .
en hij gaat alles al roepen en wilt meer salaris etc.

hij heeft al een stuk of 5 grote kansen gemist in het 1e van Ajax (alle wedstrijden bij Elkaar ).
en heeft nog geen 1 doelpunt gemaakt.
tegen Sparta pas zijn 1e assist.
ik zou zeggen gast ga maar weg als je meer Salaris wilt hebben
Lodeiro moet ook een groot talent zijn
laat Lodeiro dan maar spelen ipv Eriksen.
kijken hoe hij dan reageert.

bij de Topclubs die worden genoemt zal hij in het 2e komen te spelen.
want hij is nog lang niet rijp voor de Top.
laat hem zijn carrière maar kapot gaan .
hij is echt een misselijk mannetje.


wat een reactie. waaruit blijkt dat hij Arrogant is? Omdat zijn zaakwaarnemer het onderste uit de kan probeert te halen? daar zijn zaakwaarnemers voor. Die moeten de best mogelijke contracten voor hun cli"ent proberen af te sluiten.

daarnaast ga je hem nu op zijn voetballende kwaliteiten afbranden omdat hij nog niet gescoord heeft? Hij heeft ene beetje pech gehad, maar dat komt echt wel. Hij speelt gewoonweg wel goed, maar speelt bijv. ook op linksbuiten ipv achter de spitsen zoals hij gewend is. daarnaast is hij 18, en moet je zo'n jongen de tijd geven.

Sorry, maar je hele reactie slaat kant nog wal, en we mogen blij zijn als er een overeenstemming komt, zodat we nog minimaal 2 á 3 jar van zo´n jongen kunnen genieten.

11-03-2010 13:05
AJACIEDFOREVER
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 13:02
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

de wegen van morfe0 zijn ondoorgrondelijk

grapje, ik ben het wel met morfe0 eens dat spelers niet meteen teveel praatjes moeten krijgen, hij mag blij zijn dat hij af en toe mee mag doen, heeft nog niets bewezen en daarbij past ook wel wat bescheidenheid


Hij is net als een ander basisspeler. Of niet? Dus hij heeft ook z'n eisen.. Als je dat soort niet wilt, moet je hem niet laten spelen. Zo simpel is dat. Doet Ajax wel een beetje zelf hoor!
11-03-2010 13:02
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Jonge
Vanochtend in Sporten.DK heeft de zaakwaarnemer gezegt dat het op korte termijn nog niet rond is .
met andere woorden hij wil gewoon Wachten tot de zomer en op de Aanbiedingen
wat zal jij dan doen?
hem in de basis elke keer zetten?
ik zou zeggen laat Lodeiro Starten.
want die hebben we volgend jaar wel gewoon nog.
laat Eriksen maar weg rotten.
(begin nou niet over Suarez dat je die buiten elftal moet houden omdat hij van de zomer vertrekt ).
want Suarez is Ajax Trouw gebleven 3 jaar lang. en heeft zich goed ontwikkeld en heeft de Transfer Verdient.
in tegenstelling tot Eriksen.


Eriksen is er net man! Lijkt me logisch dat hij wilt wachten, hij heeft nog een contract tot volgend jaar!
11-03-2010 13:00
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Eerst hemel je hem helemaal op, en nu zeg je dat hij een verwende aap is?? Sorry MorfeO, soms snap ik jou niet hoor! Nu weer niet.


de wegen van morfe0 zijn ondoorgrondelijk

grapje, ik ben het wel met morfe0 eens dat spelers niet meteen teveel praatjes moeten krijgen, hij mag blij zijn dat hij af en toe mee mag doen, heeft nog niets bewezen en daarbij past ook wel wat bescheidenheid
11-03-2010 13:00
vandijki
Rang: Vedette
Quote
ik weet niet of we hem moeten behouden
Tuurlijk het is een groot talent.
Tuurlijk Ajax kan op langere Termijn er veel aan verdienen.
maar die gast is zo Arrogant nu al.
hij speelt 1 wedstrijdje Aardig niet meer dan dat .
en hij gaat alles al roepen en wilt meer salaris etc.

hij heeft al een stuk of 5 grote kansen gemist in het 1e van Ajax (alle wedstrijden bij Elkaar ).
en heeft nog geen 1 doelpunt gemaakt.
tegen Sparta pas zijn 1e assist.
ik zou zeggen gast ga maar weg als je meer Salaris wilt hebben
Lodeiro moet ook een groot talent zijn
laat Lodeiro dan maar spelen ipv Eriksen.
kijken hoe hij dan reageert.

bij de Topclubs die worden genoemt zal hij in het 2e komen te spelen.
want hij is nog lang niet rijp voor de Top.
laat hem zijn Carriere maar kapot gaan .
hij is echt een misselijk mannetje.



dit is gewoon het spel van de spelersmakelaars

wel vreemd dat hij nu niet nog niet bijtekent,zie je opeens
wel de zogenaamde tekortkomingen
je gedraagt je al een klein kind wat zijn zin niet krijgt

11-03-2010 12:59
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 12:59
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
ik weet niet of we hem moeten behouden
Tuurlijk het is een groot talent.
Tuurlijk Ajax kan op langere Termijn er veel aan verdienen.
maar die gast is zo Arrogant nu al.
hij speelt 1 wedstrijdje Aardig niet meer dan dat .
en hij gaat alles al roepen en wilt meer salaris etc.

hij heeft al een stuk of 5 grote kansen gemist in het 1e van Ajax (alle wedstrijden bij Elkaar ).
en heeft nog geen 1 doelpunt gemaakt.
tegen Sparta pas zijn 1e assist.
ik zou zeggen gast ga maar weg als je meer Salaris wilt hebben
Lodeiro moet ook een groot talent zijn
laat Lodeiro dan maar spelen ipv Eriksen.
kijken hoe hij dan reageert.

bij de Topclubs die worden genoemt zal hij in het 2e komen te spelen.
want hij is nog lang niet rijp voor de Top.
laat hem zijn Carriere maar kapot gaan .
hij is echt een misselijk mannetje.


Eerst hemel je hem helemaal op, en nu zeg je dat hij een verwende aap is?? Sorry MorfeO, soms snap ik jou niet hoor! Nu weer niet.
11-03-2010 12:56
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 12:54
T!WW!3
Rang: Talent
Dit kan slapende honden wel wakker maken. Misschien dat Arsenal nu direct een bod neerlegd bij Ajax. Zullen zeker nog andere op de loer liggen voor Eriksen.

Ik hoop voor Ajax dat hij blijft. Ook goed voor hemzelf. Dan speelt hij in NL op het hoogste niveau en op de plek waar hij hoort te spelen. Bij een Europese topclub komt hij niet aan de bak (de eerst komende jaren).
11-03-2010 12:51
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 12:46
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Dit gaat toch wel goed komen denk ik voor Ajax.


Wel heeft zowel Ajax als Eriksen zelf goede hoop op een langere verbintenis. De jonge international liet weten graag te blijven om zich door te ontwikkelen.

Dat staat er gelukkig ook.
11-03-2010 12:41
puntje
Rang: Landskampioen
Dit gaat toch wel goed komen denk ik voor Ajax.
11-03-2010 12:39
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[185]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[30]
Gerelateerde clubs
Ajax
Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[185]
De Zeeuw: \"El Hamdaoui geeft me het idee dat ...[8]
Laatste nieuws
14:56  Ronaldo: "Ik zou het nummer van Raul graag dragen"[2]
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[1]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[2]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[2]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[4]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[185]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[30]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[98]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
15:02'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
15:01'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
15:00'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
14:58Ronaldo: "Ik zou het nummer van Raul graag dr...[2]
14:58Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[185]
14:58'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
14:57Ronaldo: "Ik zou het nummer van Raul graag dr...[2]
14:56'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]
14:56Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[185]
14:56'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[98]