Altijd het laatste voetbalnieuws!
'Mourinho vertrekt mogelijk bij Internazionale'
Advertentie: Wie wordt er deze zomer wereldkampioen? Waag een gokje en ontvang 50 euro gratis!
José Mourinho staat op het punt van vertrekken bij Internazionale. De oefenmeester ligt meerdere malen overhoop met voorzitter Massimo Moratti en heeft onlangs een doorlopend contract aangegeven dat hij niet verder wil bij de Italiaanse topclub.

De oefenmeester liet destijds al weten dat hij een vertrek naar de Premier League niet uitsluit en ook Real Madrid besluit mogelijk bij hem aan te kloppen, zo laat de Spaanse sportkrant Sport.es weten. De Spaanse topclub werd woensdagavond uitgeschakeld door Olympique Lyon en voorzitter Florentino Pérez.

Mourinho zelf ziet mogelijk een vertrek naar Real wel zitten, maar ook de Premier League heeft nog steeds zijn voorkeur. Volgens de Portugees is de Serie A tever afgedwaald en ziet hij een langer verblijf niet meer zitten. Real ruikt mogelijk een kans om een opvolger voor Manuel Pellegrini binnen te halen.

Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

ik geef je grotendeels gelijk, behalve leonardo vs berlusconi. ik denk niet echt dat leonardo naar berlusconi's pijpen danst.
en dan nog, ancelotti heeft altijd naar berlusconi's pijpen gedanst en we wonnen alles wat er te winnen viel en sheva werd de beste spits ter wereld dus blijkbaar kent berlusconi er iets van, 't is pas toen ancelotti z'n zin begon te doen (1 spits ipv 2 en 5 verdedigers ipv 4) dat het slecht begon te gaan


dat betekent dat al berluconi niet zijn zin krijgt gewoon de tegenstander omkoopt
heb je daar wel eens aangedacht

12-03-2010 20:57
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Misschien moet Berlusconi een carriere-switch maken.


laat het uit!

kan maar één ding positief zeggen over belusconi, en dat is dat hij altijd erg begaan is met zijn spelers maar voor de rest ben ik 100% anti-berlusconi
12-03-2010 20:54
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

ik geef je grotendeels gelijk, behalve leonardo vs berlusconi. ik denk niet echt dat leonardo naar berlusconi's pijpen danst.
en dan nog, ancelotti heeft altijd naar berlusconi's pijpen gedanst en we wonnen alles wat er te winnen viel en sheva werd de beste spits ter wereld dus blijkbaar kent berlusconi er iets van, 't is pas toen ancelotti z'n zin begon te doen (1 spits ipv 2 en 5 verdedigers ipv 4) dat het slecht begon te gaan


Misschien moet Berlusconi een carriere-switch maken.
12-03-2010 15:56
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Je hebt gelijk mbt. Balotelli. Het is gewoon een lastige jongen. Het is ook maar de vraag of dat te veranderen is. Wel pakt hij momenteel regelmatig zijn minuten en loopt hij redelijk in het gareel. Ik ben op dit vlak toch van mening dat Mourinho hier de credits voor mag krijgen. Veel autoritaire trainers zouden het anders aanpakken en hadden hem misschien al op de transferlijst geplaatst.

Of je moet luisteren als trainer naar clubeigenaren weet ik niet... We hebben gezien hoe dat is afgelopen met Avram Grant & Scolari (opvolgers Mourinho bij Chelsea), Leonardo (vs. Berlusconi begin dit seizoen) en de hele lading voormalig trainers van Real. Ik weet ook niet of Mourinho er goed aan doet daar naartoe te verhuizen want hij gaat dezelfde problemen krijgen als bij Chelsea.

Mourinho heeft zijn visie, gaat zijn eigen weg en wilt koste wat kost winnen. Natuurlijk is het soms discutabel en je kan er wel of geen fan van zijn. Maar gezien de resultaten kan je hem moeilijk een slechte trainer noemen (ook de CL-finale: Man U. - Chelsea was het elftal van Mourinho, het is alleen dat hij halverwege dat seizoen vanwege ruzie met de clubleiding vertrok).


ik geef je grotendeels gelijk, behalve leonardo vs berlusconi. ik denk niet echt dat leonardo naar berlusconi's pijpen danst.
en dan nog, ancelotti heeft altijd naar berlusconi's pijpen gedanst en we wonnen alles wat er te winnen viel en sheva werd de beste spits ter wereld dus blijkbaar kent berlusconi er iets van, 't is pas toen ancelotti z'n zin begon te doen (1 spits ipv 2 en 5 verdedigers ipv 4) dat het slecht begon te gaan
12-03-2010 15:43
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

ik heb het over balotelli's karakter en ongehoorzaamheid.
valt nog steeds niks mee aan te vangen.

als coach is het logisch dat je je eigen ding wil doen maar je moet ook luisteren naar de eigenaars, zij betalen ten slotte zijn loon.

alsof jij ooit op dat niveau gestaan hebt, staks ga je nog beweren dat je patrick kluivert ofzo bent
dat voetbal op dat niveau alleen om geld draait weet ik ook, maar de meeste clubs volgen min of meer een sportieve code.
mourinho totaal niet.
guardiola zal zich nooit druk maken laat staan uitspreken over het feit dat volgens hem real madrid rood had moeten krijgen tegen malaga ofzo.
mourinho wel.
en die voetballers trappen heus wél lol hoor op training,

financieel is het geen feest, maar naar de fans toe hoort het wel een feest te zijn


Je hebt gelijk mbt. Balotelli. Het is gewoon een lastige jongen. Het is ook maar de vraag of dat te veranderen is. Wel pakt hij momenteel regelmatig zijn minuten en loopt hij redelijk in het gareel. Ik ben op dit vlak toch van mening dat Mourinho hier de credits voor mag krijgen. Veel autoritaire trainers zouden het anders aanpakken en hadden hem misschien al op de transferlijst geplaatst.

Of je moet luisteren als trainer naar clubeigenaren weet ik niet... We hebben gezien hoe dat is afgelopen met Avram Grant & Scolari (opvolgers Mourinho bij Chelsea), Leonardo (vs. Berlusconi begin dit seizoen) en de hele lading voormalig trainers van Real. Ik weet ook niet of Mourinho er goed aan doet daar naartoe te verhuizen want hij gaat dezelfde problemen krijgen als bij Chelsea.

Mourinho heeft zijn visie, gaat zijn eigen weg en wilt koste wat kost winnen. Natuurlijk is het soms discutabel en je kan er wel of geen fan van zijn. Maar gezien de resultaten kan je hem moeilijk een slechte trainer noemen (ook de CL-finale: Man U. - Chelsea was het elftal van Mourinho, het is alleen dat hij halverwege dat seizoen vanwege ruzie met de clubleiding vertrok).
12-03-2010 14:46
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Tsja, Balotelli draait nog steeds mee op het hoogste niveau niet? En hoe oud was hij ook alweer? 19-20 ofzo? ...

Verder is Mourinho niet voor niks met een hoop bombarie/ruzie bij Chelsea vertrokken. Hij moet gewoon kunnen werken naar zijn eigen visie zonder dat iemand zich daarmee bemoeit en ik kan hem dat niet eens kwalijk nemen. Als je faalt moet dat zijn omdat je zelf fouten hebt gemaakt en niet omdat de voorzitter/eigenaar van de club graag zijn 'lievelingetje' op het veld had gezien.

Mourinho wilt gewoon koste wat het kost winnen. De club, fans, sponsoren, media, ambitieuze spelers (oftewel iedereen) verwacht dat van hem. Geloof me, in zo'n positie is voetbal allang geen feestje meer... Dat noemt men 'Topsport'. Misschien moeilijk voor jou om te begrijpen als jezelf nooit in zo'n positie gestaan hebt. Als je een feestje wilt en lol wilt trappen moet je lekker bij de lage zondag 10 amateurs gaan hangen.


ik heb het over balotelli's karakter en ongehoorzaamheid.
valt nog steeds niks mee aan te vangen.

als coach is het logisch dat je je eigen ding wil doen maar je moet ook luisteren naar de eigenaars, zij betalen ten slotte zijn loon.

alsof jij ooit op dat niveau gestaan hebt, staks ga je nog beweren dat je patrick kluivert ofzo bent
dat voetbal op dat niveau alleen om geld draait weet ik ook, maar de meeste clubs volgen min of meer een sportieve code.
mourinho totaal niet.
guardiola zal zich nooit druk maken laat staan uitspreken over het feit dat volgens hem real madrid rood had moeten krijgen tegen malaga ofzo.
mourinho wel.
en die voetballers trappen heus wél lol hoor op training,

financieel is het geen feest, maar naar de fans toe hoort het wel een feest te zijn

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 14:23 door gerardino)
12-03-2010 14:23
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

nou, heeft zijn aanpak al geholpen op balotelli?
die is nog niks veranderd.

en ja ik heb wat tegen mourinho, maar niet omdat hij coach is van inter dat trouwens maar 4 punten voor heeft op ons.
ik heb al iets tegen mourinho van zijn chelsea periode,
hij heeft shevchenko's carriere bewust kapot gemaakt en
bovendien kan ik hem ook niet uitstaan vanwege zijn benadering op het voetbal.
zijn visie is dat je zo hard mogelijk moet stoken tussen je tegenstanders en zo irritant mogelijk moet zijn en om ter meeste druk moet zetten op de scheids, terwijl mijn visie ( en die van de meeste voetballiefhebbers) is dat je je mmet je eigen team moet bezig houden en zien dat je wint.
voetbal is en moet een feest blijven en gasten als mourinho maken er telkens een oorlog van

...

feit is wel dat hij zowel sheva als ballack niet op niveau kon/ wou doen presteren.
elke coach die toen shevchenko had gekregen zou blij geweest zijn en hem opgesteld hebben, behalve mourinho die vond het nodig om die jongen af te breken en geen kans te geven, alleen omdat hij hem niet zelf gevraagd had
mourinho is een coach die altijd handel uit eigenbelang en niet uit teambelang, alles wat hij doet doet hij om ZELF de media te halen.



Tsja, Balotelli draait nog steeds mee op het hoogste niveau niet? En hoe oud was hij ook alweer? 19-20 ofzo? ...

Verder is Mourinho niet voor niks met een hoop bombarie/ruzie bij Chelsea vertrokken. Hij moet gewoon kunnen werken naar zijn eigen visie zonder dat iemand zich daarmee bemoeit en ik kan hem dat niet eens kwalijk nemen. Als je faalt moet dat zijn omdat je zelf fouten hebt gemaakt en niet omdat de voorzitter/eigenaar van de club graag zijn 'lievelingetje' op het veld had gezien.

Mourinho wilt gewoon koste wat het kost winnen. De club, fans, sponsoren, media, ambitieuze spelers (oftewel iedereen) verwacht dat van hem. Geloof me, in zo'n positie is voetbal allang geen feestje meer... Dat noemt men 'Topsport'. Misschien moeilijk voor jou om te begrijpen als jezelf nooit in zo'n positie gestaan hebt. Als je een feestje wilt en lol wilt trappen moet je lekker bij de lage zondag 10 amateurs gaan hangen.

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 12:55 door Balletje)
12-03-2010 12:55
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Deco is volgens mij een aankoop van Scolari geweest... Hoewel ik denk dat Mourinho hem ook graag erbij had willen hebben...
Shevchenko is gekocht door Abramovitch omdat hij graag een speler van Russische komaf in de selectie wilde hebben (van Mourinho had hij niet hoeven komen). En Ballack is een marketing-aankoop geweest. Hij is onder Mourinho ook nooit een stabiele basisspeler geweest.

Kortom, je moet met andere voorbeelden komen want deze 3 slaan nergens op.


feit is wel dat hij zowel sheva als ballack niet op niveau kon/ wou doen presteren.
elke coach die toen shevchenko had gekregen zou blij geweest zijn en hem opgesteld hebben, behalve mourinho die vond het nodig om die jongen af te breken en geen kans te geven, alleen omdat hij hem niet zelf gevraagd had
mourinho is een coach die altijd handel uit eigenbelang en niet uit teambelang, alles wat hij doet doet hij om ZELF de media te halen.



12-03-2010 12:40
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Balotelli is een probleemgeval. Het heeft geen nut om hem met de zachte hand te benaderen want hij maakt er misbruik van. Mourinho kiest hier om hem van tijd tot tijd (ook via de media) op een harde manier te corrigeren.
Verder is hij trouwens niet alleen maar negatief over Balotelli, hij prijst zijn talent ook regelmatig de hemel in.

Heb jij niet gewoon wat tegen Mourinho omdat hij trainer is van Inter en Milan momenteel niet eens in de schaduw mag staan van dat team? Blijf objectief en zit niet alleen alle negatieve 'feitjes' te zoeken, maar zoek een leven gast.


nou, heeft zijn aanpak al geholpen op balotelli?
die is nog niks veranderd.

en ja ik heb wat tegen mourinho, maar niet omdat hij coach is van inter dat trouwens maar 4 punten voor heeft op ons.
ik heb al iets tegen mourinho van zijn chelsea periode,
hij heeft shevchenko's carriere bewust kapot gemaakt en
bovendien kan ik hem ook niet uitstaan vanwege zijn benadering op het voetbal.
zijn visie is dat je zo hard mogelijk moet stoken tussen je tegenstanders en zo irritant mogelijk moet zijn en om ter meeste druk moet zetten op de scheids, terwijl mijn visie ( en die van de meeste voetballiefhebbers) is dat je je mmet je eigen team moet bezig houden en zien dat je wint.
voetbal is en moet een feest blijven en gasten als mourinho maken er telkens een oorlog van

12-03-2010 12:35
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

vooral bolatelli blijft buiten schot


Balotelli is een probleemgeval. Het heeft geen nut om hem met de zachte hand te benaderen want hij maakt er misbruik van. Mourinho kiest hier om hem van tijd tot tijd (ook via de media) op een harde manier te corrigeren.
Verder is hij trouwens niet alleen maar negatief over Balotelli, hij prijst zijn talent ook regelmatig de hemel in.

Heb jij niet gewoon wat tegen Mourinho omdat hij trainer is van Inter en Milan momenteel niet eens in de schaduw mag staan van dat team? Blijf objectief en zit niet alleen alle negatieve 'feitjes' te zoeken, maar zoek een leven gast.
12-03-2010 10:32
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Nee idd laten we eerlijk zijn Mourinho is echt een heel slechte trainer

Tuurlijk de arrogantie straalt ervan af maar dit doet hij naar mijn inziens met een reden; alle aandacht gaat naar hem zijn spelers blijven mooi buiten schot, daarbij komt hij altijd voor zijn spelers op dat vind ik een groot iets..

De echte toptrainers zijn nu eenmaal vaak niet de meest aardige mensen; Ferguson, Van Gaal, bovengenoemde..


vooral bolatelli blijft buiten schot
12-03-2010 10:25
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

helemaal niet eens, ballack en deco warn al toppers en een koning in het scherp zetten van mensen? ga dat eens zeggen tege shevchenko, die onder mourinho's leiding van de beste spits ter wereld naar 4e keus degradeerde

mourinho is een koning in de ketel verwijten dat hij zwart ziet



Deco is volgens mij een aankoop van Scolari geweest... Hoewel ik denk dat Mourinho hem ook graag erbij had willen hebben...
Shevchenko is gekocht door Abramovitch omdat hij graag een speler van Russische komaf in de selectie wilde hebben (van Mourinho had hij niet hoeven komen). En Ballack is een marketing-aankoop geweest. Hij is onder Mourinho ook nooit een stabiele basisspeler geweest.

Kortom, je moet met andere voorbeelden komen want deze 3 slaan nergens op.
12-03-2010 10:24
mojorisin
Rang: Vedette
Quote
[...]

Ownee, w8... Landskampioen worden in Engeland en Italie stelt natuurlijk niks voor...


Nee idd laten we eerlijk zijn Mourinho is echt een heel slechte trainer

Tuurlijk de arrogantie straalt ervan af maar dit doet hij naar mijn inziens met een reden; alle aandacht gaat naar hem zijn spelers blijven mooi buiten schot, daarbij komt hij altijd voor zijn spelers op dat vind ik een groot iets..

De echte toptrainers zijn nu eenmaal vaak niet de meest aardige mensen; Ferguson, Van Gaal, bovengenoemde..
12-03-2010 10:04
RSCA-Boy
Rang: Legende
Quote
[...]

Ownee, w8... Landskampioen worden in Engeland en Italie stelt natuurlijk niks voor...


Idd, zijn toch een paar domme/jaloerse mensen hier...


12-03-2010 01:29
gerardino
Rang: Legende
Quote
Ik ben niet echt voor hem maar vind wel dat voetbal alleen maar kan winnen met zulke persoonlijkheden ook al maakt hij iedereen kwaad maar het moet niet altijd volgens het boekje gaan want dan is de wereld heel saai en hoe kan iemand beweren dat hij al die titels heeft gewonnen omdat hij geen concurrentie had of de beste spelers had? kijk is naar Real aub de beste voorbeeld dat je met de beste spelers van de wereld nog niet de beste team hebt in de wereld, naar mijn mening is een sterrenteam coachen veel moeilijker dan een zwakkere ploeg


real is geen sterrenteam, real is een team met een paar aanvallende sterren. verdedigend zijn ze niks

chelsea had, chec, terry, alex, ferrera, cole, lampard, kalou, ballack, deco, drogba en shevchenko.

allemaal toppers op hun positie, in een periode dat arsenal henry kwijt was en man.u volop aan het bouwen was met ronaldo en rooney.

vanaf de moment dat man.u op dreef begon te komen vluchte hij naar italie, daar kon hij naar inter DE nr1 van de moment, juve kwam net uit de serie B en milan was al sinds het vertrek van Shevchenko op de dool. en nu milan in italie weerstand begint te bieden wil hij naar real madrid

en voetbal is en blijft een feest en daar brengt mourinho met zijn stokend gedrag totaal geen bijdrage aan

enkel zijn CL zege met porto hebik respect voor, toen was hij ook nog niet zo'n ontzettende zak, hij had het al in zich maar vanaf dat hij naar chelsea ko is het hem duidelijk naar zijn bol gestegen

gewoon mediageil, liever negatief in de media komen dan niet in de media komen

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 18:05 door gerardino)
11-03-2010 18:03
Parwez
Rang: Landskampioen
Ik ben niet echt voor hem maar vind wel dat voetbal alleen maar kan winnen met zulke persoonlijkheden ook al maakt hij iedereen kwaad maar het moet niet altijd volgens het boekje gaan want dan is de wereld heel saai en hoe kan iemand beweren dat hij al die titels heeft gewonnen omdat hij geen concurrentie had of de beste spelers had? kijk is naar Real aub de beste voorbeeld dat je met de beste spelers van de wereld nog niet de beste team hebt in de wereld, naar mijn mening is een sterrenteam coachen veel moeilijker dan een zwakkere ploeg

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 17:52 door Parwez)
11-03-2010 17:52
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Dan nog is het knap om een ploeg hongerig/gemotiveerd te houden... Verzadiging ligt vaak al snel op de loer (zie momenteel Barca en een jaar geleden AC Milan).

Verder moet je niet vergeten dat de spelers die hij in zijn Chelsea-tijd kocht goede spelers waren, maar daar bij Chelsea wereldsterren zijn geworden.

Mourinho is een koning in het opscherp zetten van mensen. Ik vind het goed dat hij de ego's die de neiging hebben zichzelf boven het team te stellen van tijd tot tijd ff de grond in boort.


helemaal niet eens, ballack en deco warn al toppers en een koning in het scherp zetten van mensen? ga dat eens zeggen tege shevchenko, die onder mourinho's leiding van de beste spits ter wereld naar 4e keus degradeerde

mourinho is een koning in de ketel verwijten dat hij zwart ziet

11-03-2010 17:48
kadir
Rang: Talent
van mij mag die man helemaal verdwijnen uit de voetbalwereld. Ik heb hem nooit gemogen ondanks dat hij wel een paar hele goeie prestaties heeft neergezet. Begreep dat hij iets van 8 jaar lang geen thuiswedstrijd verloren heeft, maar toch mag hij van mij verdwijnen!!!

PFf wordt echt moe van die man
11-03-2010 17:01
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

landskampoen worden in italie stelt inderdaad niks voor, aangezien net het zelfde inter net 2x kampioen was geworden onder mancini omdat al de concurentie uitgeschakeld was door een omkoop schandaal.

en wat chelsea betreft, hij kreeg alle spelers die hij wou





Dan nog is het knap om een ploeg hongerig/gemotiveerd te houden... Verzadiging ligt vaak al snel op de loer (zie momenteel Barca en een jaar geleden AC Milan).

Verder moet je niet vergeten dat de spelers die hij in zijn Chelsea-tijd kocht goede spelers waren, maar daar bij Chelsea wereldsterren zijn geworden.

Mourinho is een koning in het opscherp zetten van mensen. Ik vind het goed dat hij de ego's die de neiging hebben zichzelf boven het team te stellen van tijd tot tijd ff de grond in boort.

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 16:47 door Balletje)
11-03-2010 16:44
Patoo7
Rang: Semi-prof
BROODJE AAP
11-03-2010 16:24
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Wat heeft zijn voetbalcarriere met zijn trainerscarriere te maken? Staan compleet los van elkaar.



hij gedraagt zich alsof hij ooit een topvoetballer was, en hij breekt toppers van nu af tot tegen de grond terwijl hij zelf nooit tot aan hun dikke teen kwam.
11-03-2010 15:26
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Ownee, w8... Landskampioen worden in Engeland en Italie stelt natuurlijk niks voor...


landskampoen worden in italie stelt inderdaad niks voor, aangezien net het zelfde inter net 2x kampioen was geworden onder mancini omdat al de concurentie uitgeschakeld was door een omkoop schandaal.

en wat chelsea betreft, hij kreeg alle spelers die hij wou




(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 15:25 door gerardino)
11-03-2010 15:24
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

mt porto won hij ook een uefa cap maar das dan ook alles wat hij in europa won, ondankt dat hij al bijna 7 jaar teams als chelsea en internazionale ter zijne beschikking had/heeft

en zijn voetbalcarrier was ook niet vet, nochtans weet hij het altijd beter tegenover de toppers van nu


Ownee, w8... Landskampioen worden in Engeland en Italie stelt natuurlijk niks voor...
11-03-2010 15:15
Balletje
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

mt porto won hij ook een uefa cap maar das dan ook alles wat hij in europa won, ondankt dat hij al bijna 7 jaar teams als chelsea en internazionale ter zijne beschikking had/heeft

en zijn voetbalcarrier was ook niet vet, nochtans weet hij het altijd beter tegenover de toppers van nu


Wat heeft zijn voetbalcarriere met zijn trainerscarriere te maken? Staan compleet los van elkaar.

En verder lees ik hier dat Mourinho goede teams tot zijn beschikking heeft gehad waardoor hij deze resultaten behaald zou hebben... Ik denk dat hij al die volgevreten vedettes in bedwang heeft gehouden waarna de prestaties zijn gekomen... (Goede spelers is geen garanties voor succes, zie Real Madrid).

Jose is een apart/lastig mannetje, maar daarnaast ook zeer zeker een goeie trainer.
11-03-2010 15:14
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Hij heeft wel de CL met Porto gewonnen.
Arrogantie genoeg, past bij Real.


mt porto won hij ook een uefa cap maar das dan ook alles wat hij in europa won, ondankt dat hij al bijna 7 jaar teams als chelsea en internazionale ter zijne beschikking had/heeft

en zijn voetbalcarrier was ook niet vet, nochtans weet hij het altijd beter tegenover de toppers van nu

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 14:37 door gerardino)
11-03-2010 14:34
puntje
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

helemaal mee eens, hij haalt meer de media door zijn uitlatingen dan door zijn prestaties


Hij heeft wel de CL met Porto gewonnen.
Arrogantie genoeg, past bij Real.
11-03-2010 12:42
gerardino
Rang: Legende
Quote
ik zou deze man nooit aantrekken. zorgt teveel voor relletjes. buiten porto heeft hij nooit meer dingen gepresteert van enige orde. kampioen worden met inter of chelsea is niet buitgewoon, gezien de selecties.


helemaal mee eens, hij haalt meer de media door zijn uitlatingen dan door zijn prestaties
11-03-2010 12:32
hendrikvoetbal
Rang: Steward
ik zou deze man nooit aantrekken. zorgt teveel voor relletjes. buiten porto heeft hij nooit meer dingen gepresteert van enige orde. kampioen worden met inter of chelsea is niet buitgewoon, gezien de selecties.
11-03-2010 12:09
afransse
Rang: Vice-aanvoerder
Laat gaan, laat gaan, verliest inter meteen 1 van de beste coaches die er zijn.
En idd, met zijn arrogantie past hij goed bij Real.
11-03-2010 11:49
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
het wordt te heet onder zijn voeten, milan op 4 punten en veel kritiek op zijn persoonlijkheid en dan vlucht hij, net als bij chelsea.

vind dat zijn arrogantie wel bij real past


Hij maakt dit seizoen gewoon af.. Daar ben ik zeker van. Zolang Inter bovenaan staat, zal Mourinho blijven
11-03-2010 11:11
gerardino
Rang: Legende
het wordt te heet onder zijn voeten, milan op 4 punten en veel kritiek op zijn persoonlijkheid en dan vlucht hij, net als bij chelsea.

vind dat zijn arrogantie wel bij real past
11-03-2010 11:04
vandijki
Rang: Vedette
hoop dat naar real gaat en dan sneijder meeneemt
zoeiets van real je wilt mij hebben ...maaar niet zonder hem
11-03-2010 11:01
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
Laatste nieuws
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[1]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[1]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[2]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[4]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[90]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
07:23  Monaco en Mbokani strijken laatste plooien glad[4]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
14:47Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
14:45'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
14:45Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
14:45Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:45FC Volendam versterkt zich met routinier Linde...[2]
14:44Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfi...[1]
14:44Mexicanen tonen belangstelling in Manchester U...[4]
14:43Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over...[1]
14:43Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:42'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]