Altijd het laatste voetbalnieuws!
Man Utd geeft Milan pak slaag en gaat door naar kwartfinale
Advertentie: Wie wordt er deze zomer wereldkampioen? Waag een gokje en ontvang 50 euro gratis!
Manchester United heeft zich ten koste van AC Milan geplaatst voor de kwartfinale van de Champions League. De Italiaanse topclub had weinig te vertellen op Old Trafford en werd ook volkomen van de mat gespeeld.

Klaas-Jan Huntelaar smeekte zijn coach Leonardo om te mogen spelen tegen de Engelse topclub, maar miste al gauw een grote kans. In het vervolg kwam The Hunter niet veel meer in beeld en was het United dat het initiatief nam. Wayne Rooney liet opnieuw zijn bloedvorm zien en was zeer belangrijk voor de ploeg van trainer Sir Alex Ferguson.

Met een rake kopbal zette Rooney United op een 1-0 voorsprong. Ook de 2-0 was een plaatje. Een prachtige voorzet van Nani kwam terecht bij de bonkige spits, die daar wel raad mee wist en verdubbelde de score. Darren Fletcher en Ji-Sung Park waren ook belangrijk en wisten ook beiden een treffer op zich te nemen. David Beckham viel na rust in en kreeg veel applaus vanaf de tribunes. De Engelsman wist ook het tij niet te keren, waardoor United eenvoudig doorgaat naar de kwartfinale van de Champions League.

Scoreverloop:
1-0 (13') Wayne Rooney
2-0 (46') Wayne Rooney
3-0 (59') Ji-Sung Park
4-0 (88') Darren Fletcher
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

pfffffff, zeker geen middelbare schoolopleiding gehad......


ga je weer persoonlijk worden omdat je het met woorden niet kan halen?
12-03-2010 15:45
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

spits
1) Aanval 2) Aanvaller 3) Aanvalsspeler 4) Bijdehand 5) Bovenste deel 6) Bovenste deel van een kerk 7) Buitenspeler 8) Centrumspits 9) Deel van gewei 10) Deel van hooggebergte 11) Deel van toren 12) Dier 13) Eindsnede van een brood 14) Flankspeler





heb je zeker van aad de mos

12-03-2010 15:24
Harde Harrie
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

welk eigenvermogen? van de club? dan hadden ze zo geen schulden gehad

van de overnemer? niemand wil 540 miljoen schulden+de overnameprijs+ de spelerssalarissen+.... ophoesten


pfffffff, zeker geen middelbare schoolopleiding gehad......
12-03-2010 15:21
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

spits
1) Aanval 2) Aanvaller 3) Aanvalsspeler 4) Bijdehand 5) Bovenste deel 6) Bovenste deel van een kerk 7) Buitenspeler 8) Centrumspits 9) Deel van gewei 10) Deel van hooggebergte 11) Deel van toren 12) Dier 13) Eindsnede van een brood 14) Flankspeler




Leuk gegoogled
12-03-2010 14:21
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

spits
1) Aanval 2) Aanvaller 3) Aanvalsspeler 4) Bijdehand 5) Bovenste deel 6) Bovenste deel van een kerk 7) Buitenspeler 8) Centrumspits 9) Deel van gewei 10) Deel van hooggebergte 11) Deel van toren 12) Dier 13) Eindsnede van een brood 14) Flankspeler




respect
12-03-2010 14:09
Apekool
Rang: Supertalent
Quotejij spreekt over spitsen, dat je de definitie van een spits niet kent kan ik niet aan doen.
jij rekent al de aanvallende spelers als spits ofzo?


spits
1) Aanval 2) Aanvaller 3) Aanvalsspeler 4) Bijdehand 5) Bovenste deel 6) Bovenste deel van een kerk 7) Buitenspeler 8) Centrumspits 9) Deel van gewei 10) Deel van hooggebergte 11) Deel van toren 12) Dier 13) Eindsnede van een brood 14) Flankspeler



(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 12:50 door Apekool)
12-03-2010 12:47
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Als je goed had gelezen (wederom) had je begrepen dat ik zowel de linksbuiten als de rechtsbuiten ook als spitsen reken.


jij spreekt over spitsen, dat je de definitie van een spits niet kent kan ik niet aan doen.
jij rekent al de aanvallende spelers als spits ofzo?


[...]

Wat een onzin, kijk die kans nog maar even terug...
[/quote]

zou jij beter ook doen... maar zet dan wel eerst je huntelaar-bril af
12-03-2010 12:43
Apekool
Rang: Supertalent
Quote
let op het woord 'spits' zeg je?
huntelaar stond niet in de spits!


Als je goed had gelezen (wederom) had je begrepen dat ik zowel de linksbuiten als de rechtsbuiten ook als spitsen reken.

Quote
[...]

Hoop dat je lekker onder je Huntelaar-dekbedje heb geslapen?
Die verheerlijking gaat werkelijk nergens over. Bereid je deze zomer maar vast voor op een flinke teleurstelling, want Huntelaar zal indien iedereen fit is, dit WK maar weinig spelen. Misschien ben je volgend EK weer blij, want dan zou hij de spits kunnen worden, maar dan moet hij het wel eens op hoog niveau gaan laten zien.en basisspeler worden en scoren.


Welke "'verheerlijking'' heb jij het over? Ook blijk van gebrekkig leesvaardigheid. Ik heb gezegd, nogmaals, dat Kuyt bij nederland (en tevens ook blij Liverpool) niet presteert in de spits. v.Persie zou eventueel in de spits kunnen spelen, maar hem hebben we daar nog niet gezien. Het verschil tussen v.Nistelrooy en Huntelaar is te verwaarlozen, dus waarom dan v.Nistelrooy mee nemen? Maar goed, op 1 punt heb je gelijk: ik zal waarschijnlijk Huntelaar niet in de spits zien dit WK.

QuoteFout! hij was juist te vroeg, tijd zat want de voorzet kwam vanop de flank dus die bal is lang genoeg onderweg.
hij stond onder de bal ipv achter de bal en dan wordt het moeilijk om een bal nog vooruit te koppen


Wat een onzin, kijk die kans nog maar even terug...
12-03-2010 12:31
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Huntelaar op rechts is ook geen denderende zet van leonardo...
Kortom: tactische blunder net als in de vorige wedstrijd


het was wel huntelaar die zelf zei dat leonardo hem moest opstellen samen met borriello, normaal staat pato op rechts.

maar leonardo heeft een hele hoop tactische blunder gemaakt,
-abbiati ipv dida
-abate ipv zambrotta
-jankulovski ipv kaladze (die al een heel seizoen op de bank zit terwijl hij de enige degelijk LV is van milan)
- op de plaats van ambrosini had gattuso moeten staan, op de plaats van pirlo had seedorf moeten staan en op de plaats van huntelaar had pirlo of beckham moeten staan

zodat je speelt met gattuso als CVM
seedorf als CAM
ronaldinho LA pirlo/beckham RA
en borriello/huntelaar/inzaghi in de spits

(Reactie gewijzigd op 12-03-2010 10:23 door gerardino)
12-03-2010 10:21
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]
Fout! Hij had te weinig tijd om op de bal te reageren en daarom was hij te laat met zijn sprong en kreeg hij de bal te hoog op zijn hoofd.



Fout! hij was juist te vroeg, tijd zat want de voorzet kwam vanop de flank dus die bal is lang genoeg onderweg.
hij stond onder de bal ipv achter de bal en dan wordt het moeilijk om een bal nog vooruit te koppen

Quote
[...]
Ronaldinho komt hem inderdaad goed in, maar hij krijgt de bal dan ook wel gelukkig op zijn hoofd. Hierin zit het verschil: Bij deze actie was de voorbereiding matig maar door geluk werd het een grote kans. Bij de kans van Huntelaar was de hele aanval dreigend. Hoe kan je beoordelen wat gevaarlijker is vraag je je dan af niet? Bedenk jezelf eens welke aanval je het liefst 10x per wedstrijd terug wilt zien bij jouw favoriete ploeg...



zo kan je alles uitleg geven, huntelaar heeft pech dat hij de bal 2 meter over kopt en ronalinho heeft geluk dat zijn kopbal maar 1cm naast gaat

ronaldinho plaatste een degelijke voorzet mooi in de hoek maar net niet goed genoeg, huntelaar kopte een prima voorzet onbegrijpelijk over, net als tegen roma afgelopen weekend

12-03-2010 10:15
mounaim
Rang: Vedette
Quote
[...]

let op het woord 'spits' zeg je?
huntelaar stond niet in de spits!

dat was net het hele probleem, hij stond op rechts en borriello in de spits maar Klaasje moest zonodig toch telken in de spits gaan staan waardoor de rechter flank niet bezet was.
gevolg: abate moet naar voor komen om huntelaars positie op te vullen en milan staat met een verdediger minder en een open rechter flank.



Huntelaar op rechts is ook geen denderende zet van leonardo...
Kortom: tactische blunder net als in de vorige wedstrijd
12-03-2010 10:12
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]
Lees mijn opmerking nog een 3e keer en let dan op het woord 'spits'



let op het woord 'spits' zeg je?
huntelaar stond niet in de spits!

dat was net het hele probleem, hij stond op rechts en borriello in de spits maar Klaasje moest zonodig toch telken in de spits gaan staan waardoor de rechter flank niet bezet was.
gevolg: abate moet naar voor komen om huntelaars positie op te vullen en milan staat met een verdediger minder en een open rechter flank.

12-03-2010 10:02
GREET
Rang: Aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
12-03-2010 09:51
Apekool
Rang: Supertalent
Quote
...ook beckham en flamini hadden een gevaarlijke trap in huis...

Lees mijn opmerking nog een 3e keer en let dan op het woord 'spits'

Quote
huntelaar timede die bal totaal verkeerd dat zie je aan zijn reactie, hij wil koppen en dan verschiet hij ineens omdat hij de bal tegen z'n kop krijgt

Fout! Hij had te weinig tijd om op de bal te reageren en daarom was hij te laat met zijn sprong en kreeg hij de bal te hoog op zijn hoofd.


Quote
die van ronaldinho was veel gevaarlijker en veel beter gekopt dus

Ronaldinho komt hem inderdaad goed in, maar hij krijgt de bal dan ook wel gelukkig op zijn hoofd. Hierin zit het verschil: Bij deze actie was de voorbereiding matig maar door geluk werd het een grote kans. Bij de kans van Huntelaar was de hele aanval dreigend. Hoe kan je beoordelen wat gevaarlijker is vraag je je dan af niet? Bedenk jezelf eens welke aanval je het liefst 10x per wedstrijd terug wilt zien bij jouw favoriete ploeg...

[quote]
Huntelaar heeft gewoon amper ervaring op het hoogste niveau.Eredivisie zegt weinig. Daarna alleen maar bankzitter.Goals in interlands waren in grotendeels in nietsgezzende oefeninterlands.
Op het WK heb je sowieso v.Pesrie & v.Nistelrooij die voorop gaan in de pikorde.Kuijt kan ook prima op die positie. Eigenlijk heb je Huntelaar op het wk helemaal niet nodig,3 spitsen dat zijn er genoeg.
[quote]
Tja, we hebben v.Persie alleen nog "nooit" gezien in de spits bij Oranje. Kuijt presteert helemaal niet in de spits, ongeacht wat jij vindt. En zou het zoveel uitmaken of Huntelaar of v.Nistelrooij in de spits zou staan? Nee! Dus waarom dan weer de moeite nemen om v.Nistelrooij terug te nemen?
12-03-2010 00:07
GREET
Rang: Aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 23:39
gerardino
Rang: Legende
Quote
Nou daar gaan we:

''en dan nog zeg jij dat huntelaar de enige goei speler op het veld was'' Dat zei ik niet, ik zei dat huntelaar niet goed speelde maar de enige spits was die gevaarlijk was. Beter lezen.

''en koppbal die 2 meter over doel gaat vind ik niet gevaarlijk, dan was ronaldinho zijn kopbal die een cm naast ging veel gevaarlijker'' Met deze opmerking wek je de impressie nog nooit een bal te hebben gekopt. Had Huntelaar de bal 1 cm lager op z'n hoofd gekregen was hij in goal verdwenen, dat de bal vervolgens 2 meter over ging doet niet af van het gevaar dat de actie met zich mee bracht.

''dat borriello en huntelaar nog niet weten dat je onaanspeelbaar bent als je achter je verdediger kruipt, kan ronaldinho niks aan doen.'' Het lijkt me duidelijk dat zowel Boriello, Inzaghi als Huntelaar deze opdracht meekrijgen van Leonardo

''ronaldinho liet zijn klasse al zien in de heenmatch, huntelaar niet, dus die 2 moet je al niet vergelijken'' Ik heb Huntelaar en Ronaldinho nergens in mijn opmerking met elkaar vergeleken, wederom getuige van jouw gebrekkige leesvaardigheid.






het gevaar bij die kopbal komt van degene die de voorzet geeft want die was perfect, een echte topspits scoord die bal altijd, huntelaar miste in het weekend ook al zo'n kans.
huntelaar timede die bal totaal verkeerd dat zie je aan zijn reactie, hij wil koppen en dan verschiet hij ineens omdat hij de bal tegen z'n kop krijgt

die van ronaldinho was veel gevaarlijker en veel beter gekopt dus je moet niet zeggen dat huntelaar de enige was die voor gevaar zorgde, ook beckham en flamini hadden een gevaarlijke trap in huis.

wat me ook ergert aan huntelaar en borrielo is dat zo nooit te bespeuren zijn op een afvallende bal, ze hadden bij man.u elke keer alle tijd om de bal weg te werken.

van borriello kan ik nog geloven dat leonardo de opdracht gaf van achter zijn verdediger te kruipen hoewel ik het ten zeerste betwijfel, maar van huntelaar?
nee hoor die speelde op de rechter flank dus die moest zich opstellen als ronaldinho maar dan op rechts, maar dat deed hij niet hij kwam zich telkens moeie in de spits waardoor abate telkens naar voor moest komen om de rechter flank te bezetten waardoor hij achter zich een gat moest laten

of denk jij echt dat leonardo die 2 de opdracht heeft gegeven van altijd onaanspeelbaar te zijn


11-03-2010 23:37
Apekool
Rang: Supertalent
Nou daar gaan we:

''en dan nog zeg jij dat huntelaar de enige goei speler op het veld was'' Dat zei ik niet, ik zei dat huntelaar niet goed speelde maar de enige spits was die gevaarlijk was. Beter lezen.

''en koppbal die 2 meter over doel gaat vind ik niet gevaarlijk, dan was ronaldinho zijn kopbal die een cm naast ging veel gevaarlijker'' Met deze opmerking wek je de impressie nog nooit een bal te hebben gekopt. Had Huntelaar de bal 1 cm lager op z'n hoofd gekregen was hij in goal verdwenen, dat de bal vervolgens 2 meter over ging doet niet af van het gevaar dat de actie met zich mee bracht.

''dat borriello en huntelaar nog niet weten dat je onaanspeelbaar bent als je achter je verdediger kruipt, kan ronaldinho niks aan doen.'' Het lijkt me duidelijk dat zowel Boriello, Inzaghi als Huntelaar deze opdracht meekrijgen van Leonardo

''ronaldinho liet zijn klasse al zien in de heenmatch, huntelaar niet, dus die 2 moet je al niet vergelijken'' Ik heb Huntelaar en Ronaldinho nergens in mijn opmerking met elkaar vergeleken, wederom getuige van jouw gebrekkige leesvaardigheid.




11-03-2010 23:17
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Hahahahaha! ik lag me altijd dood met jou. Goed, laten we deze opmerkingen even uitzetten:

''Z'n laatste goal in de CL Dateert uit 2006'' Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld in de CL?

''Komt tekort voor de absolute top'' Dat verklaart de interesse van Real en Milan, slechts sub-top.

''...en dus ook voor oranje'' Wie stel je dan voor om in de spits te zetten? Kuyt? We hebben allemaal tegen de V.S. gezien hoe dat verloopt. Kuyt is geen diepe spits meer. v.Persie zou een optie zijn, mits hij fit is. v.Nistelrooy zullen we waarschijnlijk niet terugzien in Oranje. Daarnaast heeft Huntelaar een fantastisch moyenne in Oranje, er is eigenlijk geen reden hem niet op te stellen als hij zo presteerd bij oranje.

''Wat een drama was die Huntelaar weer.'' deze was ik al bijna vergeten: Ja, huntelaar speelde niet sterk, maar was eigenlijk de enige spits die gevaarlijk was in 90 minuten milan. Boriello en Ronaldinho hebben we helemaal niet gezien. Zijn deze spelers ook niet geschikt voor AC Milan?

Sorry hoor, maar jij hebt een anti-Huntelaar bril op. Dat Huntelaar niet de beste voetballer ter wereld is, weten we allemaal. Maar je kan niet ontkennen dat hij een van de gevaarlijkste spits ter wereld is. Ondanks dat hij 3 kansen liet liggen tegen United.



zet jij je pro-huntelaar bril met vergrootlazen eens af

huntelaar is geen enkele keer gevaarlijk geweest, een koppbal die 2 meter over doel gaat vind ik niet gevaarlijk, dan was ronaldinho zijn kopbal die een cm naast ging veel gevaarlijker+ ronaldinho kwam aan de bal en gaf een aantal goeie passen.
dat borriello en huntelaar nog niet weten dat je onaanspeelbaar bent als je achter je verdediger kruipt, kan ronaldinho niks aan doen.

enige reden dat milan intresse had in huntelaar is dat hij de goedkoopste was

een hele match raakt hij 2 ballen 1 kopt hij ver over van op een meter afstand en de andere controleerd hij zo slecht dat hij over de achterlijn gaat, ahja en dan nog dat afstandschotje dat van der sar met zijn handen in zijn zakken kon stoppen. en dan nog zeg jij dat huntelaar de enige goei speler op het veld was
er was gistere geen enkele goeie speler op het veld.
beckham en ronaldinho waren de enige die niet bij elke pas of controle balverlies leden.

ronaldinho liet zijn klasse al zien in de heenmatch, huntelaar niet, dus die 2 moet je al niet vergelijken
11-03-2010 22:46
Apekool
Rang: Supertalent
Quote
Wat een drama was die Huntelaar weer. Kan nog niet eens een bal normaal aannemen, had hij dat wel gedaan, had het een heel andere wedstrijd kunnen worden.
Zn laatste goal in de CL dateert uit 2006?
Komt tekort voor de absolute top en dus ook voor oranje.


Hahahahaha! ik lag me altijd dood met jou. Goed, laten we deze opmerkingen even uitzetten:

''Z'n laatste goal in de CL Dateert uit 2006'' Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld in de CL?

''Komt tekort voor de absolute top'' Dat verklaart de interesse van Real en Milan, slechts sub-top.

''...en dus ook voor oranje'' Wie stel je dan voor om in de spits te zetten? Kuyt? We hebben allemaal tegen de V.S. gezien hoe dat verloopt. Kuyt is geen diepe spits meer. v.Persie zou een optie zijn, mits hij fit is. v.Nistelrooy zullen we waarschijnlijk niet terugzien in Oranje. Daarnaast heeft Huntelaar een fantastisch moyenne in Oranje, er is eigenlijk geen reden hem niet op te stellen als hij zo presteerd bij oranje.

''Wat een drama was die Huntelaar weer.'' deze was ik al bijna vergeten: Ja, huntelaar speelde niet sterk, maar was eigenlijk de enige spits die gevaarlijk was in 90 minuten milan. Boriello en Ronaldinho hebben we helemaal niet gezien. Zijn deze spelers ook niet geschikt voor AC Milan?

Sorry hoor, maar jij hebt een anti-Huntelaar bril op. Dat Huntelaar niet de beste voetballer ter wereld is, weten we allemaal. Maar je kan niet ontkennen dat hij een van de gevaarlijkste spits ter wereld is. Ondanks dat hij 3 kansen liet liggen tegen United.

11-03-2010 21:25
the omen
Rang: International
goed zo, Berlusconi eruit
11-03-2010 21:02
ajacied15
Rang: International
oeioei.. Milan kon niks brengen tegen manchester United.
gewoon kansloos!
11-03-2010 19:13
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Ik snap wat je bedoeld en ben er ook mee eens dat de lonen veel te overdreven zijn maar het is maar hoe je zoiets ziet, als je bv een huis wilt kopen maar je kunt niet alles ineens betalen dan leen je geld dat verspreidt wordt over een bepaalde periode tot jij het afbetaald hebt en een vergelijking met wat Man Utd heeft gedaan lijkt me niet te ver want ze hebben iets van 700miljoen geleend omdat ze natuurlijk niet alles ineens kunnen betalen maar ze kunnen het wel degelijk af betalen want ze verkopen verzekeringen,credit kaarten en veel meer het is een groot bedrijf gewoon... waarom gaat Moescroen of Portsmouth wel failliet? omdat ze behalve sponsors en misschien eigenaars geld niet al te veel extra inkomens hebben...



ik snap jou standpunt ook, maar al je geen geld hebt om een huis te kopen, dan koop je een bescheiden huis 150.000 of 200.000 euro, maar je gaat toch geen lening vragen voor een huis van 2.000.000 euro als je dat geld niet hebt.
en zo zouden die clubs ook moeten redeneren, dat zou een pak zever besparen en de competitie eerlijker maken naar de teams toe die zo'n leningen niet kunnen krijgen/willen aangaan.

ik vind dat iedereen moet strijden met z'n eigen middelen en niet met die van de bank
11-03-2010 17:55
Parwez
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

het gaat me niet om de inkopen maar om de schulden.
man.u heeft een bangelijk goed team maar eigenlijk hebben ze het geld er niet voor.
en dan de fifa maar hun best doen voor fair play in de sport te krijgen

als al die spelers maar een vierde van hun loon zouden verdienen dan hadden ze nog genoeg en kwam hun club minder in de problemen.
maar dat gaat niet want dan staat de ander club klaar met een miljoenen bod en ben je hem kwijt aan een andere club (met schulden).

hoe kunnen clubs zonder die schulden nu kans maken om iets te betekenen in europa?
of je gaat mee in de schuldenbergen of je verliest al je goeie spelers aan schuldenclubs


Ik snap wat je bedoeld en ben er ook mee eens dat de lonen veel te overdreven zijn maar het is maar hoe je zoiets ziet, als je bv een huis wilt kopen maar je kunt niet alles ineens betalen dan leen je geld dat verspreidt wordt over een bepaalde periode tot jij het afbetaald hebt en een vergelijking met wat Man Utd heeft gedaan lijkt me niet te ver want ze hebben iets van 700miljoen geleend omdat ze natuurlijk niet alles ineens kunnen betalen maar ze kunnen het wel degelijk af betalen want ze verkopen verzekeringen,credit kaarten en veel meer het is een groot bedrijf gewoon... waarom gaat Moescroen of Portsmouth wel failliet? omdat ze behalve sponsors en misschien eigenaars geld niet al te veel extra inkomens hebben...


(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 17:42 door Parwez)
11-03-2010 17:41
gerardino
Rang: Legende
Quote
Waarom toch zoveel bullshit over schulden bij Man Utd dat heeft niets met spelers aankopen te maken... voor dit seizoen hebben ze alleen Valencia voor ongeveer 17miljoen binnengehaald en voor de rest om de 2-3jaar een goede speler.... ze halen vooral jonge spelers voor weinig geld leiden ze op en presteren daarmee, niet zoals Real dat is toch een groot verschil en wat Milan betreft het beleid trekt op niets als je in Europa iets wilt betekenen kun je toch niet met bijna dezelfde ploeg 10jaar aan een stuk spelen het wordt tijd dat ze daar hun pensioen krijgen of op zijn minst redelijke spelers halen want voor het geld van Huntelaar,Flamini en Thiago Silva alleen al kun je 2 toppers binnen halen


het gaat me niet om de inkopen maar om de schulden.
man.u heeft een bangelijk goed team maar eigenlijk hebben ze het geld er niet voor.
en dan de fifa maar hun best doen voor fair play in de sport te krijgen

als al die spelers maar een vierde van hun loon zouden verdienen dan hadden ze nog genoeg en kwam hun club minder in de problemen.
maar dat gaat niet want dan staat de ander club klaar met een miljoenen bod en ben je hem kwijt aan een andere club (met schulden).

hoe kunnen clubs zonder die schulden nu kans maken om iets te betekenen in europa?
of je gaat mee in de schuldenbergen of je verliest al je goeie spelers aan schuldenclubs
11-03-2010 15:14
gerardino
Rang: Legende
Quote
Waarom toch zoveel bullshit over schulden bij Man Utd dat heeft niets met spelers aankopen te maken... voor dit seizoen hebben ze alleen Valencia voor ongeveer 17miljoen binnengehaald en voor de rest om de 2-3jaar een goede speler.... ze halen vooral jonge spelers voor weinig geld leiden ze op en presteren daarmee, niet zoals Real dat is toch een groot verschil en wat Milan betreft het beleid trekt op niets als je in Europa iets wilt betekenen kun je toch niet met bijna dezelfde ploeg 10jaar aan een stuk spelen het wordt tijd dat ze daar hun pensioen krijgen of op zijn minst redelijke spelers halen want voor het geld van Huntelaar,Flamini en Thiago Silva alleen al kun je 2 toppers binnen halen


tiago silva is een topper maar hij kan alleen niet het werk van 4 verdedigers doen.
bij die 2e goal gaat niet silva maar pirlo in de fout.
Pirlo besliste van ineens onnodig van flank te veranderen
met een gigantisch slordige bal waar silva ondanks zijn inspanning net niet meer bij kon.

11-03-2010 15:10
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

De vergelijking tussen F1 en voetbal raakt kant noch wal.
Er is veel meer interesse in voetbal waardoor er meer geld te verdienen valt.
De schulden bij de top zijn sneller weggehoest dan dat wij ons zouden kunnen bedenken.


hoe komt dan dat ze zolang met hun schulden blijven zitten?
11-03-2010 15:07
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Kaka hadden ze niet hoeven te kopen, want die speelde namelijk al bij Milan!


dat weet ik ook

ik zeg ook als...
11-03-2010 15:06
Parwez
Rang: Landskampioen
Waarom toch zoveel bullshit over schulden bij Man Utd dat heeft niets met spelers aankopen te maken... voor dit seizoen hebben ze alleen Valencia voor ongeveer 17miljoen binnengehaald en voor de rest om de 2-3jaar een goede speler.... ze halen vooral jonge spelers voor weinig geld leiden ze op en presteren daarmee, niet zoals Real dat is toch een groot verschil en wat Milan betreft het beleid trekt op niets als je in Europa iets wilt betekenen kun je toch niet met bijna dezelfde ploeg 10jaar aan een stuk spelen het wordt tijd dat ze daar hun pensioen krijgen of op zijn minst redelijke spelers halen want voor het geld van Huntelaar,Flamini en Thiago Silva alleen al kun je 2 toppers binnen halen

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 14:18 door Parwez)
11-03-2010 14:16
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

welk eigenvermogen? van de club? dan hadden ze zo geen schulden gehad

van de overnemer? niemand wil 540 miljoen schulden+de overnameprijs+ de spelerssalarissen+.... ophoesten


dat is niet waar ze hebben elningen, en vermogen in de vorm van vastgoed. Dat kan elkaar compenseren omdat je dat als een soort "borg" tegenover de lening in handen hebt. ik weet niet hoe het met MAnU zit, maar Barca en real hebben behoorlijk veel eigen vermogen in de vorm van Vastgoed en grond in de stad achter de hand.
11-03-2010 14:08
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

milan moet niet onder doen lyon hoor.
Arsenal is de enige ploeg die verdiend van daar te staan
en bayern ook.

wat schiet er nog over van de duitse kompetitie?
ook niks e.
als milan ook 500 miljoen schulden had en spelers als kaka , rooney en messi had gekocht dan had dit niet gebeurd.
waarom steeds ontkennen dat die clubs aan competitie vervalsing dien.
als moeskroen 1 miljoen schulden heeft worden ze failliet verklaard.
spanje ik dan ook het land waar dopingzondaars niet vervolgt worden é, zolang hun landgenoten maar presteren.
en england is het land van de oliesjeiks, chelse, city en arsenal en man.u heeft zich in de schulden gewerkt om te kunnen volgen.
als die clubs die schulden niet konden maken dan lag hun niveau ook een pak lager.

in de F1 spreken ze van budgetbeperkingen, in voetbal spreken ze van schuldenbeperkingen... zegt genoeg denk ik


De vergelijking tussen F1 en voetbal raakt kant noch wal.
Er is veel meer interesse in voetbal waardoor er meer geld te verdienen valt.
De schulden bij de top zijn sneller weggehoest dan dat wij ons zouden kunnen bedenken.

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 14:04 door Daan010)
11-03-2010 14:03
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

milan moet niet onder doen lyon hoor.
Arsenal is de enige ploeg die verdiend van daar te staan
en bayern ook.

wat schiet er nog over van de duitse kompetitie?
ook niks e.
als milan ook 500 miljoen schulden had en spelers als kaka , rooney en messi had gekocht dan had dit niet gebeurd.
waarom steeds ontkennen dat die clubs aan competitie vervalsing dien.
als moeskroen 1 miljoen schulden heeft worden ze failliet verklaard.
spanje ik dan ook het land waar dopingzondaars niet vervolgt worden é, zolang hun landgenoten maar presteren.
en england is het land van de oliesjeiks, chelse, city en arsenal en man.u heeft zich in de schulden gewerkt om te kunnen volgen.
als die clubs die schulden niet konden maken dan lag hun niveau ook een pak lager.

in de F1 spreken ze van budgetbeperkingen, in voetbal spreken ze van schuldenbeperkingen... zegt genoeg denk ik


Kaka hadden ze niet hoeven te kopen, want die speelde namelijk al bij Milan!
11-03-2010 13:58
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Rooney is op dit moment zeker de beste spits
11-03-2010 13:25
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Ooit van eigen vermogen gehoord?


welk eigenvermogen? van de club? dan hadden ze zo geen schulden gehad

van de overnemer? niemand wil 540 miljoen schulden+de overnameprijs+ de spelerssalarissen+.... ophoesten
11-03-2010 12:51
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Ik denk dat je minder roddel sites moet bezoeken want als dat zo was waren ze nu al in paniek ze hebben nog genoeg jaren om alles af te betalen en btw de eigenaars staan garant voor de lening dat zijn miljardairs zoals iedereen weet dus alles is dik in orde in Manchester jij bent zo gefrustreerd man dat is je probleem


het is ook paniek bij man.u!!!

ze zitten daar allemaal met de handen in het haar, alleen de oppervlakkige fans weten dat niet, maar de echte fans die hun club door en door kenen weten dat ook, vandaar de protesten in england
11-03-2010 12:48
Pokemonnieuws
Rang: Basisspeler
Weer Rooney
11-03-2010 12:47
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Die paar particulieren? Dat dachten ze bij de DSB bank ook........ Weet jij wel wat voor catastrofale gevolgen het zou hebben als pakweg 3 miljoen mensen hun geld van een bepaalde bank afhalen?.....
En ja, als je iets verkoopt ben je het kwijt....
En de transfer van Ronaldo was binnen een paar weken al terugverdiend met de shirt-verkoop.
Gerard, het zal moeilijk voor je zijn het te accepteren, maar Milan is momenteel gewoon een subtopper in Europa en staat achter ploegen als Lyon en Arsenal.
Waar interesse is, is geld en buiten Italie zijn de mensen momenteel (en terecht) gewoon vooral geintresseerd in de Premier League en La Liga. En nu hopen voor het Italiaanse voetbal dat Inter dit jaar wel presteert in Europa, anders is de vrije val echt ingezet.


milan moet niet onder doen lyon hoor.
Arsenal is de enige ploeg die verdiend van daar te staan
en bayern ook.

wat schiet er nog over van de duitse kompetitie?
ook niks e.
als milan ook 500 miljoen schulden had en spelers als kaka , rooney en messi had gekocht dan had dit niet gebeurd.
waarom steeds ontkennen dat die clubs aan competitie vervalsing dien.
als moeskroen 1 miljoen schulden heeft worden ze failliet verklaard.
spanje ik dan ook het land waar dopingzondaars niet vervolgt worden é, zolang hun landgenoten maar presteren.
en england is het land van de oliesjeiks, chelse, city en arsenal en man.u heeft zich in de schulden gewerkt om te kunnen volgen.
als die clubs die schulden niet konden maken dan lag hun niveau ook een pak lager.

in de F1 spreken ze van budgetbeperkingen, in voetbal spreken ze van schuldenbeperkingen... zegt genoeg denk ik
11-03-2010 12:46
puntje
Rang: Landskampioen
Quote
Wat een drama was die Huntelaar weer. Kan nog niet eens een bal normaal aannemen, had hij dat wel gedaan, had het een heel andere wedstrijd kunnen worden.
Zn laatste goal in de CL dateert uit 2006?
Komt tekort voor de absolute top en dus ook voor oranje.


Zoveel wedstrijden zal hij ook niet gespeelt hebben in de CL. Maar stelde gisteren wel teleur.
11-03-2010 12:29
puntje
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

iedereen is hier anti real, maar barca en man.u die het zelfde doen vinden jullie allemaal toffe clubs


Heeft er waarschijnlijk mee te maken met het feit dat Real ieder jaar weer aan 268 miljoen nieuwe spelers koopt. De aankopen van Barca en ManUnt zijn niets vergeleken daarbij.

Ik ben het wel met je eens, er moet maar eens een eind gemaakt worden aan de schulden. Elk jaar 10% van de huidige schuld eraf of meer en anders het verschil in miljoenen als punten in mindering verrekenen. Kijken of ze dan wel hun schulden kunnen aflossen.
11-03-2010 12:28
GREET
Rang: Aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
11-03-2010 11:33
Parwez
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

jij weet noggeneens hoe je uigen club er voor staat

man.u heeft 5 jaar geleden een lening aangegaan van een dikke 600 miljoen euro en die moest terugbetaald worden in 7 jaar tijd.
nu 5 jaar later hebben ze nog maar 60 miljoen terug betaald.
als je kan rekenen weet je dat dat op 2 jaar tijd niet meer in orde komt.
dus jullie langetermijnsplan is een flop!





Ik denk dat je minder roddel sites moet bezoeken want als dat zo was waren ze nu al in paniek ze hebben nog genoeg jaren om alles af te betalen en btw de eigenaars staan garant voor de lening dat zijn miljardairs zoals iedereen weet dus alles is dik in orde in Manchester jij bent zo gefrustreerd man dat is je probleem

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 11:34 door Parwez)
11-03-2010 11:28
Harde Harrie
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

club is zoveel waard dan er voor betaald wil worden door een zot.
wie koopt er een club op met 540 miljoen euro schulden?


Ooit van eigen vermogen gehoord?
11-03-2010 11:15
Harde Harrie
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

voor uit hun schulden te geraken zullen ze veel moeten verkopen, dat zijn ze dan kwijt.
eens dat verkocht is blijven de rekeningen lopen.

het loon van ronaldo en messi alleen al kost ze de helft van hun inkomsten aan shirts of het schilt niet veel,

al die velden en torenflats kunnen ze niet zomaar verkopen, daar zullen zowiso een heel groot aantal verschillende aandeelhouder zijn dus dan moeten ze eerst overeenkomen met al die aandeelhouders en blablabla.
anders hadden ze dat toch al lang gedaan.

voor man.u geld het zelfde. als je al je eigendommen verkoopt heb je niks meer als club dus zo simpel is het niet.

60 van de 600 miljoen afbetaalt op 5 jaar tijd zegt genoeg.

waarom zouden ze leningen met rente aangaan als ze gewoon met wat vastgoed te verkopen ook rond komen?

en een bank maakt even slechte reclame door hun geld niet terug te eisen, want dan zal niemand die bank nog serieus nemen.
die paar partikulieren die ze daardoor verliezen zal ze worst wezen, elke bank leeft van de grote multinationals


Die paar particulieren? Dat dachten ze bij de DSB bank ook........ Weet jij wel wat voor catastrofale gevolgen het zou hebben als pakweg 3 miljoen mensen hun geld van een bepaalde bank afhalen?.....
En ja, als je iets verkoopt ben je het kwijt....
En de transfer van Ronaldo was binnen een paar weken al terugverdiend met de shirt-verkoop.
Gerard, het zal moeilijk voor je zijn het te accepteren, maar Milan is momenteel gewoon een subtopper in Europa en staat achter ploegen als Lyon en Arsenal.
Waar interesse is, is geld en buiten Italie zijn de mensen momenteel (en terecht) gewoon vooral geintresseerd in de Premier League en La Liga. En nu hopen voor het Italiaanse voetbal dat Inter dit jaar wel presteert in Europa, anders is de vrije val echt ingezet.
11-03-2010 11:14
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

denk dat hij bedoelde ,dat er wel tegen die schuld bezittingen staan
dus de schuld is vel lager
de club zelf is natuurlijk ook geld waard
spelers maar ze hebben ook een hoge omzet


club is zoveel waard dan er voor betaald wil worden door een zot.
wie koopt er een club op met 540 miljoen euro schulden?
11-03-2010 11:06
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

voor uit hun schulden te geraken zullen ze veel moeten verkopen, dat zijn ze dan kwijt.
eens dat verkocht is blijven de rekeningen lopen.

het loon van ronaldo en messi alleen al kost ze de helft van hun inkomsten aan shirts of het schilt niet veel,

al die velden en torenflats kunnen ze niet zomaar verkopen, daar zullen zowiso een heel groot aantal verschillende aandeelhouder zijn dus dan moeten ze eerst overeenkomen met al die aandeelhouders en blablabla.
anders hadden ze dat toch al lang gedaan.

voor man.u geld het zelfde. als je al je eigendommen verkoopt heb je niks meer als club dus zo simpel is het niet.

60 van de 600 miljoen afbetaalt op 5 jaar tijd zegt genoeg.

waarom zouden ze leningen met rente aangaan als ze gewoon met wat vastgoed te verkopen ook rond komen?

en een bank maakt even slechte reclame door hun geld niet terug te eisen, want dan zal niemand die bank nog serieus nemen.
die paar partikulieren die ze daardoor verliezen zal ze worst wezen, elke bank leeft van de grote multinationals


denk dat hij bedoelde ,dat er wel tegen die schuld bezittingen staan
dus de schuld is vel lager
de club zelf is natuurlijk ook geld waard
spelers maar ze hebben ook een hoge omzet
11-03-2010 10:54
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Als je de schulden zwart/wit bekijkt, ja dan hebben ze idd veel schulden.

Ik meen echter dat Arsenal het niet zo slecht doet op dit moment, kan mis zitten...

Maar, clubs als Madrid, Barca en Man United maken ontzettend veel omzet, bezitten stukken grond, gebouwen.. Dus is de eigenvermogen van die clubs enorm. Waardoor ze zich kunnen permiteren om een schuld op de bouwen.

En ik ben het met je eens dat het niet langer zo door kan gaan en dat zowel de Fifa als de UEFA er iets aan moeten doen. Maar dat brengt ons naar een andere discussie, en totaal niet on topic..

Milan werd gewoon overklast door een fantastische man united. Is niets tegen te doen. Zeker als je beide selecties bekijkt, en tegen over elkaar afstreept.


denk dat het finaciele zwaar overschat wordt, je moet ook nog een koper vinden ook é.
de omzet is wat binnen komt, daar moet nog afgetrokken worden wat buiten gaat.
ik heb in een drukkerij gewerkt met een jaaromzet van 800.000 euro toch staan ze op het randje van een faillisement
dus omzet zegt echt niks.

milan werd inderdaad overklast.
maar als je beide selecties bekijkt zie je duidelijk een verschil.
de ene selectie is die van een ploeg die roeit met de riemen die ze hebben en de ander is er een van een ploeg die er torenhoge schulden aan overgehouden heeft, net als real en barca.

iedereen is hier anti real, maar barca en man.u die het zelfde doen vinden jullie allemaal toffe clubs
11-03-2010 10:53
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Wat een kortzichtig gezever weer. Om Real en Barca erbij te pakken, die ZIJN HELEMAAL NIET FAILLIET. Beide clubs hebben zo veel vastgoed en grond in handen dat ze alsnog dikke miljoenen in de plus staan. Hele torenflats, lappen grond, stadia noem maar op. Ze hebben alleen een gebrek aan liquide middelen. Maar a. de bank zal nooit op korte termijn geld eisen, slechte reclame voor die bank natuurlijk omdat alle fans dan gelijk hun geld eraf halen (en geloof me, dat doen ze in Spanje). En b. ook al zouden ze dat doen, verkopen ze gewoon wat van hun grond of vastgoed en is er nog niks aan het handje.
Kijk nou is verder dan je neus lang is!


voor uit hun schulden te geraken zullen ze veel moeten verkopen, dat zijn ze dan kwijt.
eens dat verkocht is blijven de rekeningen lopen.

het loon van ronaldo en messi alleen al kost ze de helft van hun inkomsten aan shirts of het schilt niet veel,

al die velden en torenflats kunnen ze niet zomaar verkopen, daar zullen zowiso een heel groot aantal verschillende aandeelhouder zijn dus dan moeten ze eerst overeenkomen met al die aandeelhouders en blablabla.
anders hadden ze dat toch al lang gedaan.

voor man.u geld het zelfde. als je al je eigendommen verkoopt heb je niks meer als club dus zo simpel is het niet.

60 van de 600 miljoen afbetaalt op 5 jaar tijd zegt genoeg.

waarom zouden ze leningen met rente aangaan als ze gewoon met wat vastgoed te verkopen ook rond komen?

en een bank maakt even slechte reclame door hun geld niet terug te eisen, want dan zal niemand die bank nog serieus nemen.
die paar partikulieren die ze daardoor verliezen zal ze worst wezen, elke bank leeft van de grote multinationals
11-03-2010 10:48
booya_410
Rang: Vedette
Quote
[...]

het niveau in de serie a is gedaald door het omkoopschandaal, maar het niveu van de topbclubs in england en spanje is ook enorm gestegen net als hun schulden... toevallig?



Als je de schulden zwart/wit bekijkt, ja dan hebben ze idd veel schulden.

Ik meen echter dat Arsenal het niet zo slecht doet op dit moment, kan mis zitten...

Maar, clubs als Madrid, Barca en Man United maken ontzettend veel omzet, bezitten stukken grond, gebouwen.. Dus is de eigenvermogen van die clubs enorm. Waardoor ze zich kunnen permiteren om een schuld op de bouwen.

En ik ben het met je eens dat het niet langer zo door kan gaan en dat zowel de Fifa als de UEFA er iets aan moeten doen. Maar dat brengt ons naar een andere discussie, en totaal niet on topic..

Milan werd gewoon overklast door een fantastische man united. Is niets tegen te doen. Zeker als je beide selecties bekijkt, en tegen over elkaar afstreept.
11-03-2010 10:16
Harde Harrie
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

het niveau in de serie a is gedaald door het omkoopschandaal, maar het niveu van de topbclubs in england en spanje is ook enorm gestegen net als hun schulden... toevallig?





Wat een kortzichtig gezever weer. Om Real en Barca erbij te pakken, die ZIJN HELEMAAL NIET FAILLIET. Beide clubs hebben zo veel vastgoed en grond in handen dat ze alsnog dikke miljoenen in de plus staan. Hele torenflats, lappen grond, stadia noem maar op. Ze hebben alleen een gebrek aan liquide middelen. Maar a. de bank zal nooit op korte termijn geld eisen, slechte reclame voor die bank natuurlijk omdat alle fans dan gelijk hun geld eraf halen (en geloof me, dat doen ze in Spanje). En b. ook al zouden ze dat doen, verkopen ze gewoon wat van hun grond of vastgoed en is er nog niks aan het handje.
Kijk nou is verder dan je neus lang is!
11-03-2010 10:05
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Natuurlijk kwam hij niet in het spel voor, simpel weg omdat hij niet geschikt is de "top" van europa.

Hij heeft geen techniek, mist snelheid en creeerd zelf weinig ruimte voor zichzelf of anderen.

Is wel een killer in de 16, maar als hij er niet staat, of de ballen komen niet precies voor zijn voeten, scoort hij niet.

Dus is hij onzichtbaar..


Eindelijk een ajacied die het ook ziet, dit zeg ik al tijden en wordt constant aangevallen. Ik vind ook dat hij teveel tekortkomingen heeft om een échte topspits te zijn.

Maar goed: OT (in dit geval on topic ipv Old Trafford ):

Geweldige wedstrijd met een fantastisch Man Utd, vooral die pass van Nani was geweldig, buitenkant rechts en precies goed aangesneden. Jammer dat het schot van Beckham er niet in vloog, geweldige knal. Overigens een prachtig onthaal voor Beckham op OT. (Kunnen jullie het nog volgen?)
11-03-2010 09:50
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Geen enkele topploeg gaat failliet...


typerend de mantaliteit van de clubs die nu de macht hebben in europa.

Wij kunnen schulden maken zoveel we willen want geen enkele topclub gaat failliet, tijd dat de fifa ingrijpt tegen deze competitievervalsing
11-03-2010 09:37
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Tja, geld maakt meer kapot dan je lief is.

Door al die commercie + opzet van de CL is het onmogelijk voor de kleinere landen om eens een prijs te pakken.

Maar dat neemt niet weg dat Man United verdient heeft gewonnen, en dat dit maar weer eens bewijst dat de Serie A geen ene reet meer voorstelt..

Half volle stadions, een sfeer van een golf wedstrijd...

De PL daarintegen is wekelijks genieten van een fantastisch voetballend Arsenal of een Manchester die door spelers als Rooney ook mooie dingen laat zien...

Maar goed, voor de italianen is het even uithuilen, en er zal een analyse gemaakt moeten worden van wat er allemaal fout gaat in de Serie A.. Waarom presteren ze niet naar behoren op europees niveau.


het niveau in de serie a is gedaald door het omkoopschandaal, maar het niveu van de topbclubs in england en spanje is ook enorm gestegen net als hun schulden... toevallig?



11-03-2010 09:35
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Natuurlijk kwam hij niet in het spel voor, simpel weg omdat hij niet geschikt is de "top" van europa.

Hij heeft geen techniek, mist snelheid en creeerd zelf weinig ruimte voor zichzelf of anderen.

Is wel een killer in de 16, maar als hij er niet staat, of de ballen komen niet precies voor zijn voeten, scoort hij niet.

Dus is hij onzichtbaar..


dat ze ik al het hele seizoen
11-03-2010 09:32
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Geen enkele topploeg gaat failliet ze hebben allemaal een lange termijn plan voor alles af te betalen en jij bent een slechte verliezer jij zoekt excuses door te zeggen dat iedereen schulden heeft en dit en dat maar in het huidige voetbal heeft elke topploeg schulden omdat ze alsmaar meer winstpremies betalen enzovoort en ja clubs als Miland en Bayern zijn laatste jaren nergens verl geraakt geen prijzen=geen premies=beter voor de club=minder schulden en er is ook een verschil tussen de schulden van Real en Man Utd, Man Utd heeft het geld geleend om Old Trafford te updaten nieuwe accomodaties te zette voor de jeugd enzovoort...


jij weet noggeneens hoe je uigen club er voor staat

man.u heeft 5 jaar geleden een lening aangegaan van een dikke 600 miljoen euro en die moest terugbetaald worden in 7 jaar tijd.
nu 5 jaar later hebben ze nog maar 60 miljoen terug betaald.
als je kan rekenen weet je dat dat op 2 jaar tijd niet meer in orde komt.
dus jullie langetermijnsplan is een flop!




(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 09:31 door gerardino)
11-03-2010 09:31
booya_410
Rang: Vedette
Quote
[...]

Feli man,grote klasse wat Man.United heeft laten zien over die twee wedstrijden,maar hoe deed ons aller vriend Huntelaar het,heeft hij nog kansen gehad of kwam hij niet uit de verf omdat de trainer hem op de verkeerde positie opstelt??




Natuurlijk kwam hij niet in het spel voor, simpel weg omdat hij niet geschikt is de "top" van europa.

Hij heeft geen techniek, mist snelheid en creeerd zelf weinig ruimte voor zichzelf of anderen.

Is wel een killer in de 16, maar als hij er niet staat, of de ballen komen niet precies voor zijn voeten, scoort hij niet.

Dus is hij onzichtbaar..
11-03-2010 08:25
kuurie
Rang: Legende
Quote
United krijg je niet kapot het is een religie!! WE WILL NEVER DIE!!!

1958 munchen vliegramp,iedereen dacht die club is kapot en 10 jaar later ec1 winnaar.....BEAT THAT!!!!!!!!!!!!!!

you cant buy history,but you can make history

GLORY GLORY man utd


Feli man,grote klasse wat Man.United heeft laten zien over die twee wedstrijden,maar hoe deed ons aller vriend Huntelaar het,heeft hij nog kansen gehad of kwam hij niet uit de verf omdat de trainer hem op de verkeerde positie opstelt??


11-03-2010 07:37
Parwez
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

nu juichen jullie nog maar normaal gezien is man.u binnen dit en 2 jaar failliet, dan mogen ze nog de komende 2 jaar alle prijzengeld winnen en rooney verkopen, dan nog krijgen ze hun schulden niet op tijd afbetaald.
dan spelen jullie 2e of 3e klasse, dure prijs voor het huidige succes als je het mij vraagt


Geen enkele topploeg gaat failliet ze hebben allemaal een lange termijn plan voor alles af te betalen en jij bent een slechte verliezer jij zoekt excuses door te zeggen dat iedereen schulden heeft en dit en dat maar in het huidige voetbal heeft elke topploeg schulden omdat ze alsmaar meer winstpremies betalen enzovoort en ja clubs als Miland en Bayern zijn laatste jaren nergens verl geraakt geen prijzen=geen premies=beter voor de club=minder schulden en er is ook een verschil tussen de schulden van Real en Man Utd, Man Utd heeft het geld geleend om Old Trafford te updaten nieuwe accomodaties te zette voor de jeugd enzovoort...

(Reactie gewijzigd op 11-03-2010 07:26 door Parwez)
11-03-2010 07:19
booya_410
Rang: Vedette
Quote
Was te verwachten. de PL is gewoon 2 klasse beter dan de serie A. Gaat ook meer geld in om. Erg jammer overigens dat het voetbal zo gedomineerd word door 1 land. Maakt het toch minder leuk.


Tja, geld maakt meer kapot dan je lief is.

Door al die commercie + opzet van de CL is het onmogelijk voor de kleinere landen om eens een prijs te pakken.

Maar dat neemt niet weg dat Man United verdient heeft gewonnen, en dat dit maar weer eens bewijst dat de Serie A geen ene reet meer voorstelt..

Half volle stadions, een sfeer van een golf wedstrijd...

De PL daarintegen is wekelijks genieten van een fantastisch voetballend Arsenal of een Manchester die door spelers als Rooney ook mooie dingen laat zien...

Maar goed, voor de italianen is het even uithuilen, en er zal een analyse gemaakt moeten worden van wat er allemaal fout gaat in de Serie A.. Waarom presteren ze niet naar behoren op europees niveau.
11-03-2010 07:01
Busby Babes
Rang: Supertalent
United krijg je niet kapot het is een religie!! WE WILL NEVER DIE!!!

1958 munchen vliegramp,iedereen dacht die club is kapot en 10 jaar later ec1 winnaar.....BEAT THAT!!!!!!!!!!!!!!

you cant buy history,but you can make history

GLORY GLORY man utd
11-03-2010 03:38
Busby Babes
Rang: Supertalent
Quote
ff mijn score op 10

abbiatti 0,5
abate 0
bonera 2
silva 3
jankulovski 0
ambrosini 0,000000
pirlo 3
ronaldinho 4,5
flamini 1 (voor zijn afstandschot)
huntelaar 0
borriello 0
seedorf 3
inzaghi 0,5
beckham 5 (beste speler bij milan)

conclusie: abbiati,ambrosini, flamini, huntelaar, borriello, inzaghi, abate en jankulovski verdienen allemaal hun CV !!!

Pirlo moet dringend beter spelen of ook zijn CV

dit was de grootste wanvertoning van milan die ik ooit meegemaakt heb.

1 lichtpunt: we hebben verloren van een team dat 600 miljoen euro in het rood staat om te staan waar het staat.

heel pijnlijk


Hey en weet je wat nog meer pijn doet,dat is da die schuld niet eens van de club zelf is maar van de eigenaren die het met leningen heeft gekocht en het zo probeert af te lossen is gebeurt.waarom denk je dat al die protesten aan de gang zijn dan op OT...wij zijn al jaren de meest winstgevende club in de wereld op merchendising en op inkomsten uit het winnen van prijzen van de wereld!! de schuld die de club heeft is allmaal op naam van die smerige amerikanen en die MOETEN weg! glory man utd!!

PS becks,je was weer welkom op OT na al die jaren.. bij geen enkele club in de wereld zal je zo'n ontvangst krijgen als in manchester,de meeste clubs fluiten de oud spelers allemaal uit.....wij weten beter there's only 1 david beckham
11-03-2010 03:31
Robin Albers
Redactie
Quote
[...]

nu juichen jullie nog maar normaal gezien is man.u binnen dit en 2 jaar failliet, dan mogen ze nog de komende 2 jaar alle prijzengeld winnen en rooney verkopen, dan nog krijgen ze hun schulden niet op tijd afbetaald.
dan spelen jullie 2e of 3e klasse, dure prijs voor het huidige succes als je het mij vraagt


Ik denk dat als de clubs hun schuld direct moeten afbetalen, het wellicht kansen voor de Nederlandse competitie weer iets in beeld komt. Maarja geld heeft uiteindelijk gewoon het voetbal kapot gemaakt. en het lijkt alsmaar erger te worden. Die gasten moeten zich eens schamen met die belachelijke bedragen die ze verdienen. Gewoon voetballen.
11-03-2010 01:24
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Tja misschien moest jullie maar is paar miljoen in het rood gaan door is een goede JONGE speler binnen te halen want jullie coach kan eigenlijk even goed meedraaien met de oude garde, wanneer gaat het besef komen dat je niet met een gemiddelde leeftijd van boven de 30jaar iets in Europa kunt doen vraag ik me af....


nu juichen jullie nog maar normaal gezien is man.u binnen dit en 2 jaar failliet, dan mogen ze nog de komende 2 jaar alle prijzengeld winnen en rooney verkopen, dan nog krijgen ze hun schulden niet op tijd afbetaald.
dan spelen jullie 2e of 3e klasse, dure prijs voor het huidige succes als je het mij vraagt
11-03-2010 00:37
gerardino
Rang: Legende
Quote
nou stel mij maar op, aldus huntelaar.
wat hebben we genoten.
maar ja het is geen vvv, ado, rkc enz.


inderdaad, als die zijn voetballend vermogen even groot was dan zijn ego dan hedden we 3-12 gewonnen

zelfs met pato had milan verloren, verdediging was zwak met name de flanken, het middenveld is hopeloos.
en aanvallen raakte enkel ronadinho goeie ballen

kanppe volley van beckham, dat wel
11-03-2010 00:24
gerardino
Rang: Legende
Quote
[...]

Tja misschien moest jullie maar is paar miljoen in het rood gaan door is een goede JONGE speler binnen te halen want jullie coach kan eigenlijk even goed meedraaien met de oude garde, wanneer gaat het besef komen dat je niet met een gemiddelde leeftijd van boven de 30jaar iets in Europa kunt doen vraag ik me af....


jonge spelers oke, miljoenen in het rood niet oke.

wat leonardo betreft, 'tis goed dat hij in de serie a degelijk voetbal brengt want op basis van de CL moet hij op staande voet ontslagen worden. hij stapelde de tactische blunder op

als je ziet hoe slecht ambrosini, flamini, huntelaar en abate waten in de heenmatch is het onbegrijpelijk dat hi met die zelfde spelers terug in de basis begint in de trugmatch.

de goed invalsbeurt van seedorf bestraft hij dan met de bank

abbiati, zeer slecht, pakt geen bal

jankulovski en abate kunnen geen deftige voorzet geven nog hun mannetje beihouden.

flamini is ook helemaal niks

huntelaar en borriello raakten weer geen bal deftig en stonden beide altijd veel te diep opgesteld en dan nog wel op de zelfde lijn ook met als gevolg dar ronaldinho alleen de bal af kon spelen achter zich.

en ambrosini was weer de loser bij uitstek, geen nekle goeie pas, geen enkele balrecupperatie en bovendie blijkt hij nog dementerend te zijn ook want hij vergeet elke 5 minuten zijn man te dekken waardoor hij gigantische gaten creeert in de verdedigigne en veel te veel ruimte weg geeft.

ronaldinho kan je niet veel verwijten, hij had niks steun van zijn teamgenoten.
ik vond dat hij wel een ongemotiveerde indruk maakte, maar wat wil je als je in zo'n team staat
11-03-2010 00:21
benny-boys
Rang: Steward
nou stel mij maar op, aldus huntelaar.
wat hebben we genoten.
maar ja het is geen vvv, ado, rkc enz.
10-03-2010 23:49
Parwez
Rang: Landskampioen
Quote
ff mijn score op 10

abbiatti 0,5
abate 0
bonera 2
silva 3
jankulovski 0
ambrosini 0,000000
pirlo 3
ronaldinho 4,5
flamini 1 (voor zijn afstandschot)
huntelaar 0
borriello 0
seedorf 3
inzaghi 0,5
beckham 5 (beste speler bij milan)

conclusie: abbiati,ambrosini, flamini, huntelaar, borriello, inzaghi, abate en jankulovski verdienen allemaal hun CV !!!

Pirlo moet dringend beter spelen of ook zijn CV

dit was de grootste wanvertoning van milan die ik ooit meegemaakt heb.

1 lichtpunt: we hebben verloren van een team dat 600 miljoen euro in het rood staat om te staan waar het staat.

heel pijnlijk


Tja misschien moest jullie maar is paar miljoen in het rood gaan door is een goede JONGE speler binnen te halen want jullie coach kan eigenlijk even goed meedraaien met de oude garde, wanneer gaat het besef komen dat je niet met een gemiddelde leeftijd van boven de 30jaar iets in Europa kunt doen vraag ik me af....
10-03-2010 23:44
gerardino
Rang: Legende
ff mijn score op 10

abbiatti 0,5
abate 0
bonera 2
silva 3
jankulovski 0
ambrosini 0,000000
pirlo 3
ronaldinho 4,5
flamini 1 (voor zijn afstandschot)
huntelaar 0
borriello 0
seedorf 3
inzaghi 0,5
beckham 5 (beste speler bij milan)

conclusie: abbiati,ambrosini, flamini, huntelaar, borriello, inzaghi, abate en jankulovski verdienen allemaal hun CV !!!

Pirlo moet dringend beter spelen of ook zijn CV

dit was de grootste wanvertoning van milan die ik ooit meegemaakt heb.

1 lichtpunt: we hebben verloren van een team dat 600 miljoen euro in het rood staat om te staan waar het staat.

heel pijnlijk
10-03-2010 23:36
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

en grappig genoeg is Italie de huidige wereldkampioen
ManU was gewoon een stuk beter dan Milan vandaag.
Die Abate moet eens een redelijke voorzet leren geven, ik irriteerde me mateloos aan die zwabberballen van hem


Maar dat zegt niks. Heb nooit gezegd dat de Engelse beter zijn. Hoewel MAnU nog wel redelijk wat Engelse in de ploeg heeft rondlopen, kan je de PL toch niet een bakermat voor Engelse voetballers noemen. ze drijven op buitenlandse sterren. verder is dat Italië wereldkampioen werd, 4 jaar geleden. en er kan veel gebeuren in 4 jaar.
10-03-2010 23:28
Master_R
Rang: International
Quote
Was te verwachten. de PL is gewoon 2 klasse beter dan de serie A. Gaat ook meer geld in om. Erg jammer overigens dat het voetbal zo gedomineerd word door 1 land. Maakt het toch minder leuk.


en grappig genoeg is Italie de huidige wereldkampioen
ManU was gewoon een stuk beter dan Milan vandaag.
Die Abate moet eens een redelijke voorzet leren geven, ik irriteerde me mateloos aan die zwabberballen van hem
10-03-2010 23:26
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Was te verwachten. de PL is gewoon 2 klasse beter dan de serie A. Gaat ook meer geld in om. Erg jammer overigens dat het voetbal zo gedomineerd word door 1 land. Maakt het toch minder leuk.
10-03-2010 23:21
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[183]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[92]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[30]
Laatste nieuws
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[1]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[2]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[2]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[4]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[183]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[30]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[92]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
07:23  Monaco en Mbokani strijken laatste plooien glad[4]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
14:54'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[92]
14:53'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[92]
14:53Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[183]
14:51Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[30]
14:50Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[183]
14:50Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[183]
14:49Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over...[2]
14:47Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
14:45'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[92]
14:45Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]