Altijd het laatste voetbalnieuws!
FC Twente mazzelt tegen RKC en neemt koppositie over
Advertentie: Waag een gokje op alle grote sportevenementen via je MOBIEL en ontvang 50 euro gratis!
FC Twente is de nieuwe koploper van de Nederlandse Eredivisie. Het beroerd spelende FC Twente won met 0-1 van RKC Waalwijk, waardoor de Tukkers PSV op de ranglijst passeren. Kenneth Perez werd de matchwinner voor FC Twente.

De eerste helft was het aanzien niet waard. Beide ploegen creërden weinig kansen. Sander Boschker moest als eerste handelend optreden bij een schot van Benjamin De Ceulaer. De toon was gezet en de thuisploeg toonde geen ontzag voor de Enschedeërs. Dat leverde weinig kansen op, die weinig gevaarlijk waren.

FC Twente was bijzonder koelbloedig. In de eerste helft werden er twee doelpunten gemaakt, de kopballen van Bryan Ruiz en Douglas werden echter afgekeurd vanwege buitenspel. Een goede beslissing van scheidsrechter Ed Janssen. Beide ploegen gingen met een 0-0 stand de rust in.

Na rust kon de ploeg van Steve McClaren nog steeds geen vuist maken. RKC voelde dat er iets te halen wil in het eigen stadion. Net toen de Waalwijkers kansen begonnen te krijgen, sloeg FC Twente keihard toe. Ruiz gaf een prachtige voorzet vanaf rechts op Perez. De Deense middenvelder kopte de bal tegen de touwen, ondanks een botsing met RKC-goalie Ohad Levita.

De ploeg van Ruud Brood zette nog een klein slotoffensief in, door met vier spitsen te gaan spelen, maar het leverde niets meer op. Frank van Mosselveld was het dichtste bij voor RKC, maar hij raakte de lat met een goed bekeken schot. Daardoor bleef het bij 0-1 voor de nieuwe koploper van de Eredivisie.

Scoreverloop:
0-1 (69') Kenneth Perez
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Je verwart nog steeds het hebben van de beste spelers met het hebben van de beste ploeg. Ik hoop voor jou dat vriend Jol het nog net op tijd op de rails heeft gekregen en dat je je feestje kan vieren in mei. Alleen vrees ik dat het net te laat is. We zullen zien


We hebben het hier over de beste wedstrijden. Niet over het constantste, want dat was Ajax overduidelijk niet. Maar ook in de eerste seizoenshelft hebben ze het beste voetbal laten zien. Misschien op PSV tegen Ajax uitgezonderd.
08-03-2010 16:27
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
[...]

Dat kan, ik wel. Al denk ik, dat ik daar misschien anders naar kijk dan jij.
Ik vond ze wel in wedstrijden het beste voetbal spelen dat ik in Nederland gezien heb, alleen niet het meest constant. Er waren wedstrijden bij dat ze het volledig lieten afweten, waar andere ploegen Twente en PSV maar metname Twente die dat wel met goed voetbal deed een stuk constanter was.



Je verwart nog steeds het hebben van de beste spelers met het hebben van de beste ploeg. Ik hoop voor jou dat vriend Jol het nog net op tijd op de rails heeft gekregen en dat je je feestje kan vieren in mei. Alleen vrees ik dat het net te laat is. We zullen zien
08-03-2010 16:18
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Over de 2e seizoenshelft geef ik je gelijk, maar voor de winterstop vond ik ajax absoluut niet de beste ploeg...


Dat kan, ik wel. Al denk ik, dat ik daar misschien anders naar kijk dan jij.
Ik vond ze wel in wedstrijden het beste voetbal spelen dat ik in Nederland gezien heb, alleen niet het meest constant. Er waren wedstrijden bij dat ze het volledig lieten afweten, waar andere ploegen Twente en PSV maar metname Twente die dat wel met goed voetbal deed een stuk constanter was.

08-03-2010 15:29
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

Ik denk zelfs beter voetbal dan Twente toen. Zit meer pressie in. Ajax moet het alleen nog zien vast te houden, en mogen eigenlijk zo goed als geen punt meer morsen.


ajax speel eigenlijk pas na feyenoord goed 6 wedstrijden
twente speelde toch wel zo 10/12 knap voetbal
08-03-2010 15:11
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
mocht twente kampioen worden ,dan hebben ze de basis voor het behalen ervan voor de winterstop gelegd
toen was twente goed met leuk voetbal
na de winterstop is her resultaat nog behoorlijk maar het voetbal duidelijk niet goed
ajax spelt op dit moment goed voetbal beter dan voor de winterstop
maar niet zo goed als twente toen speelde


Ik denk zelfs beter voetbal dan Twente toen. Zit meer pressie in. Ajax moet het alleen nog zien vast te houden, en mogen eigenlijk zo goed als geen punt meer morsen.
08-03-2010 14:58
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Over de 2e seizoenshelft geef ik je gelijk, maar voor de winterstop vond ik ajax absoluut niet de beste ploeg...


Ben ik met je eens, hoewel ze toen wel ook al de beste wedstrijden speelde, maar waren ze zeker de minst constante. Toch als je alles bij elkaar optelt is het niet voor niks dat Ajax zoveel doelpunten voor heeft, en zo weinig tegen. Het drukt zich alleen nog niet uit in punten, hoewel ze wel dichterbij kruipen met een moeilijker programma tot nu toe. PSV thuis zal een sleutel wedstrijd zijn.

(Reactie gewijzigd op 08-03-2010 14:56 door hsl)
08-03-2010 14:56
vandijki
Rang: Vedette
mocht twente kampioen worden ,dan hebben ze de basis voor het behalen ervan voor de winterstop gelegd
toen was twente goed met leuk voetbal
na de winterstop is her resultaat nog behoorlijk maar het voetbal duidelijk niet goed
ajax spelt op dit moment goed voetbal beter dan voor de winterstop
maar niet zo goed als twente toen speelde
08-03-2010 14:54
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Misschien wel de beste maar, ook de meest ongelukkige

Maar ik meen het echt hoor, niet omdat ik Ajacied ben al zullen jullie dat toch niet geloven. Ajax is met stip het beste elftal van dit seizoen. Ik heb ook nog steeds de hoop dat het recht zege zal vieren en Ajax kampioen wordt, dat komt dan natuurlijk wel omdat ik supporter ben.


Over de 2e seizoenshelft geef ik je gelijk, maar voor de winterstop vond ik ajax absoluut niet de beste ploeg...
08-03-2010 14:51
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Over de goals geef ik je gellijk maar feit blijft minder punten op de lijst.
Je kan wel wedsrtrijden winnen met 4-0 of meer maar als je daartegen tegen de mindere clubs ook gellijk speelt ben je aan het eind van de rit niet de beste.
Mischien wel de meeste goals voor maar daar heb je dan toch echt niks aan.


Misschien wel de beste maar, ook de meest ongelukkige

Maar ik meen het echt hoor, niet omdat ik Ajacied ben al zullen jullie dat toch niet geloven. Ajax is met stip het beste elftal van dit seizoen. Ik heb ook nog steeds de hoop dat het recht zege zal vieren en Ajax kampioen wordt, dat komt dan natuurlijk wel omdat ik supporter ben.
08-03-2010 14:47
Adder
Rang: Amateur
Conclusie: Het resultaat is het belangrijkste.
3 punten behalen is het belangrijkste of dat nou met 1-0 of 6-0 gebeurd, dat maakt geen verschil.
Het mooiste voorbeeld laatstleden was Ajax-Juventus.
Ajax is de betere ploeg met legio kansen en Juventus speelt dramatisch, maar maakt wel 2 doelpunten uit 3 kansen en gaat met de winst naar huis.
En is volgens mij ook een ronde verder.

Om prijzen te winnen moet je resultaten boeken. Het maakt niet uit op welke wijze.

Succes iedereen en moge de efficiëntste winnen.



(Reactie gewijzigd op 08-03-2010 14:08 door Adder)
08-03-2010 14:07
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is, je heb veruit de meeste voor en de minste goals tegen. Conclusie de beste staat op de 3e plek.


Over de goals geef ik je gellijk maar feit blijft minder punten op de lijst.
Je kan wel wedsrtrijden winnen met 4-0 of meer maar als je daartegen tegen de mindere clubs ook gellijk speelt ben je aan het eind van de rit niet de beste.
Mischien wel de meeste goals voor maar daar heb je dan toch echt niks aan.
08-03-2010 13:00
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Jammer dat je dit moet plaatsen
hoor ik daar een stukje afgunst psv wint bijna het hele seizoen met een punt verschil.
Ajax heeft meer laten liggen dus conclussie de beste staat bovenaan.



Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is, je heb veruit de meeste voor en de minste goals tegen. Conclusie de beste staat op de 3e plek.
08-03-2010 12:26
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

Geen 1 !!! Maar ik wordt een beetje moe van al die mensen die continu lopen mee surfen op de historie van hun club. Alle goede wedstrijden uit de jaren 90 zijn toch geen garantie dat je in de 21e eeuw een topclub bent. Misschien moet je wel zeggen: in de 20e eeuw waren jullie een topclub; Ajax, PSV en Feyenoord, maar in de 21e eeuw, die al 10!!!! jaar onderweg is; is er totaal niets wat erop duidt dat deze clubs nog steeds zgn. TOP is. PSV heeft hierin de meeste NL titels gehaald, maar europees is het ook drama. Dus laten we nu eens ophouden met het fenomeen TOPCLUB op basis van de vorige eeuw.

ik ben het helemaal met je eens

08-03-2010 08:42
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]Gelukkig vertrekt Kesler volgend seizoen. Weer een tukker minder in de KNVB.




daar gaan wij weer laten wij ook gellijk alle scheidsrechters uit het oosten niet meer fluiten.
Dan kunnen jullie daar niet meer over zeuren
08-03-2010 08:37
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

Maar resultaten kunnen wel behaald worden met mooi voetbal. Je kiest een strategie, en Ajax probeert dat met de intentie van mooi voetbal te doen. Iedere pleog zijn keuze, maar Twente en PSV kan je niet in die categorie scharen.


mischien dat ajax daar eens naar moet kijken want mooi voetbal alleen levert helaas in Nederland geen prijzen op.
08-03-2010 08:31
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

In Eindhoven maak je het niet zomaar af hoor!

Ajax wint in eigen huis van PSV en een week later eindigt PSV - Twente in een gelijkspelletje!


accoord dan staan wij nog steeds bovenaan
08-03-2010 08:20
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

groningen uit
twente uit
die werden ook niet gewonnen en was twente ook niet beter


en wie staat er bovenaan?
08-03-2010 08:18
richard7506
Rang: Amateur
Quote
Het zou een schande zijn als deze ploeg kampioen wordt. Voetbal is niet om aan te zien de laatste weken. Elke andere ploeg had vandaag gewonnen van dit Twente. Ze staan bovenaan maar trots op het spel zullen ze niet zijn.


Jammer dat je dit moet plaatsen
hoor ik daar een stukje afgunst psv wint bijna het hele seizoen met een punt verschil.
Ajax heeft meer laten liggen dus conclussie de beste staat bovenaan.

08-03-2010 08:16
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]Qua historie en aanzien zal Twente Ajax of PSV nooit voorbij en dat weet je zelf ook wel. Daarvoor moet je grote prijzen gewonnen hebben en grote prijzen zal een Nl club nooit meer winnen.




Nooit meer vind ik overdreven, als dat financial fairplay wordt gehanteerd, dan zie ik de kansen toch echt stijgen!
08-03-2010 07:50
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]PSV heeft na de winterstop geen uitwedstrijd bij FC Utrecht gespeeld. Thuis wonnen ze overigens wel van Utrecht of ben je dat soms vergeten? Ik zeg alleen dat het vanafg 27-03-2010 over en uit is met dat twente. Is toch ook zo want winnen of gelijkspelen zit er niet in voor jullie bij ons in 040 dus blijft er maar een optie open lijkt me hé?




Vind je het moeilijk om namen clubs te onthouden, of werk je met getalletjes?
08-03-2010 07:49
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

als twente dit nog 7wedstrijden volhouden zijn ze terecht kampioen
ik bedoel de nul houden en er 1 maken


Deed AZ vorig seizoen toch ook goed zat, de laatste wedstrijden met 1-0 winnen
08-03-2010 07:48
richard7506
Rang: Amateur
Quote
[...]

13x met 1 doelpunt verschil winnen vind ik niet echt overtuigend. Op basis van vertoonde spel verdient Ajax het, maar daar kopen we niets voor.


gellukig maar toch heeft ajax niet beter gespeeld op basis van hun spel.
Als ze dat hadden stonden die nu bovenaan en niet twente en psv.

08-03-2010 07:40
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Feli Kok,op naar het kampioenschap.


Dank je wel man...!! Pfff dat kampioenschap is nog ver weg
07-03-2010 23:12
kuurie
Rang: Legende
Quote
[...]

Thanks man, jij ook nog

Het is zeker niet beslist en ik ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren.


Feli Kok,op naar het kampioenschap.
07-03-2010 23:07
lucardie
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
07-03-2010 22:53
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

Logisch toch als je zo speelt?


iedereen vergeet dat twente voor de winterstop het beste voetbal van nederland speelde
en ajax niet
nu is het andersom en twente staat nog bovenaan
als ze blijven winnen en kampioen worden is dat terecht

en ja en ook ik hoop dat ajax het word

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 22:47 door vandijki)
07-03-2010 22:46
lucardie
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
07-03-2010 22:40
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]


gefeliciteerd kok

het word zowiezo tot het laatst spannend
binnen 2weken is er veel duidelijk maar niet beslist wat ik al zei




Thanks man, jij ook nog

Het is zeker niet beslist en ik ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
07-03-2010 22:35
jp75
Rang: Basisspeler
Quote
Het zou een schande zijn als deze ploeg kampioen wordt. Voetbal is niet om aan te zien de laatste weken. Elke andere ploeg had vandaag gewonnen van dit Twente. Ze staan bovenaan maar trots op het spel zullen ze niet zijn.


Schande of niet, ze hebben op dit moment de meeste punten en staan dus verdiend aan kop. Maar het is nog niet gespeeld, ik hoop dat het nog een heel spannend slot word van deze competitie.
07-03-2010 22:33
Clásico
Rang: Steward
Als je kampioen wilt worden moet je ook deze wedstrijden winnen!
Zelfde geld voor ajax die weer allemaal terug zijn in de titel race na de overwinning tegen sparta volgende week winnen van psv en het komt weer helemaal goed!
07-03-2010 22:31
vandijki
Rang: Vedette
Quote
Kanlsoze reacties weer hiero van sommige mensen. Wij zijn een topclub en Twente niet nanananana.

Dramatisch gespeeld en tóch gewonnen... Liever dat dan slecht spelen én verliezen (uit bij NAC) Doe ik ook even mee op het trieste niveau

Hoop dat het komende weken wel beter gaat, toch heb ik het idee dat als er een moeilijkere tegenstander op het veld staat we ineens beter gaan voetballen.





gefeliciteerd kok

het word zowiezo tot het laatst spannend
binnen 2weken is er veel duidelijk maar niet beslist wat ik al zei


07-03-2010 22:28
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Kanlsoze reacties weer hiero van sommige mensen. Wij zijn een topclub en Twente niet nanananana.

Dramatisch gespeeld en tóch gewonnen... Liever dat dan slecht spelen én verliezen (uit bij NAC) Doe ik ook even mee op het trieste niveau

Hoop dat het komende weken wel beter gaat, toch heb ik het idee dat als er een moeilijkere tegenstander op het veld staat we ineens beter gaan voetballen.




Ik weet iig wat ik heb gezien als het even niet gaat tegen ene betere tegenstander na de winter (Ajax uit, en Werder uit) dan blijft blijft het goede voetbal ook wel achterwegen. Maar Twente staat eerste, en moeten nu gaan bewijzen dat ze het vast kunnen houden. Ze hebben zeker geode kansen op de titel, ik zeg alleen dat het spel echt beter moet met nog 8 wedstrijden te gaan, want zometeen komen ook de we kunnen het echt worden zenuwen erbij.


07-03-2010 22:28
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Wat een frustratie en afgunst op dit bericht.
07-03-2010 22:27
K_kok
Rang: Legende
Kanlsoze reacties weer hiero van sommige mensen. Wij zijn een topclub en Twente niet nanananana.

Dramatisch gespeeld en tóch gewonnen... Liever dat dan slecht spelen én verliezen (uit bij NAC) Doe ik ook even mee op het trieste niveau

Hoop dat het komende weken wel beter gaat, toch heb ik het idee dat als er een moeilijkere tegenstander op het veld staat we ineens beter gaan voetballen.


07-03-2010 22:25
lucardie
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
07-03-2010 22:24
vandijki
Rang: Vedette
Quote
De meeste druk ligt bij Ajax, die moeten een achterstand goedmaken


dat heb je goed gezien
maar als je goed speel en de tegenstander is niet al te zwaar is dat toch een lekker gevoel
dan als je speel niet zo goed is en nog een aantal pittige uitwedstrijden heeft

denk wel dat het gemis van wisterhof belangrijk is gweest

07-03-2010 22:22
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Quote
Mooie zege van Twente. Dit verhoogt de druk op zowel Ajax als PSV. Over twee weken weten we meer.


Ik denk pas over 8 weken.
07-03-2010 22:21
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
De meeste druk ligt bij Ajax, die moeten een achterstand goedmaken
07-03-2010 22:17
puntje
Rang: Landskampioen
Mooie zege van Twente. Dit verhoogt de druk op zowel Ajax als PSV. Over twee weken weten we meer.
07-03-2010 22:10
kuurie
Rang: Legende
Quote
[...]

JC?


das logisch
07-03-2010 21:54
Dommetje
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
ze hebben niet in de laatste minuut gescoord,en als je 1 keer meer scoort dan je tegenstander ben je de terechte winnaar.


JC?
07-03-2010 21:50
kuurie
Rang: Legende
ze hebben niet in de laatste minuut gescoord,en als je 1 keer meer scoort dan je tegenstander ben je de terechte winnaar.
07-03-2010 21:46
almelo007
Rang: Legende
Quote
feli Twentenaren,waar ze de titel van dit topic nu weer vandaan halen is mij echt een raadsel,nogmaals van Harte.Waarschijnlijk uit nijd geboren.


Met deze titel is anders niets mis
07-03-2010 21:35
tukker
Rang: Aankomend talent
waar maken jullie je toch druk om?
het zijn toch 3 punten verdiend of niet het staat nu gewoon vast en k zou het heel knap vinden als je dat kon terug draaien dus niet zeuren.!
07-03-2010 21:30
kuurie
Rang: Legende
feli Twentenaren,waar ze de titel van dit topic nu weer vandaan halen is mij echt een raadsel,nogmaals van Harte.

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 21:45 door kuurie)
07-03-2010 21:27
vandijki
Rang: Vedette
Quote
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien maar zo te horen was het een drama. Waar ik wel een beetje moe van word is dat elke week als titel staat dat twente met mazzel wint. Volgens mij wonnen ajax feyenoord en psv vroeger bijna altijd met 1-0 of 2-1 en die zijn wel terrecht kampioen? Heb er nog steeds het vertrouwen in. Tegen betere teams speelt twente wel beter (behalve ajax en werder uit maar daar heb ik het nu ff niet over)


groningen uit
twente uit
die werden ook niet gewonnen en was twente ook niet beter
07-03-2010 21:27
Tukkermans
Rang: Amateur
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien maar zo te horen was het een drama. Waar ik wel een beetje moe van word is dat elke week als titel staat dat twente met mazzel wint. Volgens mij wonnen ajax feyenoord en psv vroeger bijna altijd met 1-0 of 2-1 en die zijn wel terrecht kampioen? Heb er nog steeds het vertrouwen in. Tegen betere teams speelt twente wel beter (behalve ajax en werder uit maar daar heb ik het nu ff niet over)

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 21:13 door Tukkermans)
07-03-2010 21:12
rodejo
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]Vanaf 27-03-2010 22:35 is het afgelopen voor FC Twente en gaat het tussen de 2 grootste clubs van NL




De 2 grootste clubs zijn in mijn ogen (en ik heb geen voorkeur qua clubs) toch nog Ajax en Feyenoord al wordt het verschil steeds kleiner
07-03-2010 20:32
vandijki
Rang: Vedette
Quote
Gefeliciteerd, Twentenaren.
Een kampioen wint ook deze wedstrijden.


als twente dit nog 7wedstrijden volhouden zijn ze terecht kampioen
ik bedoel de nul houden en er 1 maken
07-03-2010 20:23
TottiRomanista
Rang: Vedette
Quote
[...]

iig niet op de manier van vanmiddag hoor.
Dat had echt beide kanten op kunnen gaan.


Maar wie heeft er uiteindelijk gewonnen?
07-03-2010 20:20
Master_R
Rang: International
Quote
Gefeliciteerd, Twentenaren.
Een kampioen wint ook deze wedstrijden.


iig niet op de manier van vanmiddag hoor.
Dat had echt beide kanten op kunnen gaan.
07-03-2010 20:18
TottiRomanista
Rang: Vedette
Gefeliciteerd, Twentenaren.
Een kampioen wint ook deze wedstrijden.
07-03-2010 20:15
almelo007
Rang: Legende
Quote
[...]

ik heb toch liever dat twente verliest in einhoven ,anders blijf het verschil 4 punten
psv heeft nog een veel moeilijker programma dan twente , die laat toch nog wel ergens punten liggen



Heb je gelijk in.
07-03-2010 20:01
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

In Eindhoven maak je het niet zomaar af hoor!

Ajax wint in eigen huis van PSV en een week later eindigt PSV - Twente in een gelijkspelletje!


ik heb toch liever dat twente verliest in einhoven ,anders blijf het verschil 4 punten
psv heeft nog een veel moeilijker programma dan twente , die laat toch nog wel ergens punten liggen

07-03-2010 19:56
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Speel maar gelijk dan maken wij zelf wel het verschil in Eindhoven


In Eindhoven maak je het niet zomaar af hoor!

Ajax wint in eigen huis van PSV en een week later eindigt PSV - Twente in een gelijkspelletje!
07-03-2010 19:49
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Gelijkspelletje was op zijn plaats geweest.. Maarja, zo blijven winnen is ook een kunst! Gefeliciteerd Tukkers!
07-03-2010 19:46
Padre_Abraham
Rang: Ballenjongen
Ik heb de wedstrijd gezien op tv en het was idd niet best wat Twente liet zien, maar de reacties die ik hier lees van een PSV fan zijn mijns inziens nog slechter. De competitie is nog lang niet ten einde, dus ga a.u.b. niet zo gefrustreerd reacties lopen geven omdat je club nu even de kop positie uit handen heeft gegeven. Het lijkt er wel op dat geen andere club dan Ajax, PSV of Feyenoord kampioen mag worden van Nederland.
07-03-2010 19:43
AZ-er
Rang: Vedette
Quote
[...]

Als jullie ons nou ff een handje helpen komen we inderdaad een heel eind


Graag, maar dan wel als Ajax op minimaal 6 punten van jullie zit tegen die tijd
07-03-2010 18:55
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]Spelen jullie trouwens uit of thuis tegen ADO?




Thuis
07-03-2010 18:47
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Wat terecht is, is niet van belang. Het gaat erom dat je aan het eind van de 90 minuten met minimaal 1 doelpunt verschil van het veld stapt. Het is momenteel bepaald geen hoogstaand voetbal van Twente, verre van dat, maar ook een POTENTIELE topclub onscheidt zich middels individuele kwaliteiten. Ik hoop alleen dat het wel op een hele korte termijn gaat veranderen, anders zie ik het nog duister in. Vrijdag hopelijk de ommekeer tegen ADO.
Spelen jullie trouwens uit of thuis tegen ADO?


07-03-2010 18:46
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Ik zeg niet gekregen pingel voor RKC. Dat is eigenlijk al genoeg.

Maar een gelijkspel was over de gehele wedsrtijd gewoon terecht geweest. Je kan inet zeggen dat RKC is overklast. Maar jullie winnen het op individuele kwaliteit.


Wat terecht is, is niet van belang. Het gaat erom dat je aan het eind van de 90 minuten met minimaal 1 doelpunt verschil van het veld stapt. Het is momenteel bepaald geen hoogstaand voetbal van Twente, verre van dat, maar ook een POTENTIELE topclub onscheidt zich middels individuele kwaliteiten. Ik hoop alleen dat het wel op een hele korte termijn gaat veranderen, anders zie ik het nog duister in. Vrijdag hopelijk de ommekeer tegen ADO.
07-03-2010 18:42
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Ik zeg niet gekregen pingel voor RKC. Dat is eigenlijk al genoeg.

Maar een gelijkspel was over de gehele wedsrtijd gewoon terecht geweest. Je kan inet zeggen dat RKC is overklast. Maar jullie winnen het op individuele kwaliteit.


Helemaal mee eens
07-03-2010 18:35
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Inderdaad maar het blijven dikke kansen natuurlijk.
Kun je wel heel makkelijk alleen de kansen van Rkc opnoemen maar dan ben je wel heel partijdig bezig he.


Ik zeg niet gekregen pingel voor RKC. Dat is eigenlijk al genoeg.

Maar een gelijkspel was over de gehele wedsrtijd gewoon terecht geweest. Je kan inet zeggen dat RKC is overklast. Maar jullie winnen het op individuele kwaliteit.
07-03-2010 18:34
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Maar Ruiz gaat voor zijn eigen kans (wat te prijzen is, maar dan kan je daarna ook niet nog is een pingel geven). En de doelpunten waren gewoon 2 keer buitenspel. Kortom, niks te klagen gehad daarover.


Inderdaad maar het blijven dikke kansen natuurlijk.
Kun je wel heel makkelijk alleen de kansen van Rkc opnoemen maar dan ben je wel heel partijdig bezig he.
07-03-2010 18:31
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Zondag staan jullie op 5 punten lo, dat beloof ik je Maar dan is het de week daarna aan jullie zelf om te zorgen dat jullie dat behouden (wat uiteraard niet hoeft van mij). Afgesproken?


Speel maar gelijk dan maken wij zelf wel het verschil in Eindhoven
07-03-2010 18:30
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

En een paar afgekeurde goals al dan niet terecht laten we dan maar buiten beschouwing he en een Ruiz die als die zich laat vallen een 100% pingel had gekregen.


Maar Ruiz gaat voor zijn eigen kans (wat te prijzen is, maar dan kan je daarna ook niet nog is een pingel geven). En de doelpunten waren gewoon 2 keer buitenspel. Kortom, niks te klagen gehad daarover.

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 18:29 door hsl)
07-03-2010 18:27
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Als jullie ons nou ff een handje helpen komen we inderdaad een heel eind


Zondag staan jullie op 5 punten lo, dat beloof ik je Maar dan is het de week daarna aan jullie zelf om te zorgen dat jullie dat behouden (wat uiteraard niet hoeft van mij). Afgesproken?
07-03-2010 18:26
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

En een paar afgekeurde goals al dan niet terecht laten we dan maar buiten beschouwing he en een Ruiz die als die zich laat vallen een 100% pingel had gekregen.
Beide goals waren gewoon terecht afgekeurd hoor. Ik had toevallig met mijn UPC apparaatje die 2 momenten teruggespoeld en zowel Ruiz als Douglas stonden op het moment van spelen buitenspel. Ja oke die van Douglas is bijna niet op het blote oog te zien maar Rajkovic raakte de bal met zijn rug waardoor de bal bij Douglas komt maar die stond op dat moment dus buitenspel...


07-03-2010 18:26
RSCA-Boy
Rang: Legende
Quote
[...]

Ja, absoluut. Het was veel verzorgder, beter op elkaar ingespeeld, meer voetbalkwaliteiten. Als je dat team weet zou hebben, maar dan met Ruiz in de spits.......Dat zou pas een elftal zijn!!!!


Alleen jammer dat Ruiz geen spits is...


07-03-2010 18:25
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
Twente heeft weer erg veel moeite gehad, ongelovelijk, met dit voetbal gaan ze van de top-8 kansloos verliezen, maar ik voorspel je dat Twente zich gewoon aan de tegenstander aanpast, dus tegen PSV,Feyenoord en AZ ga je een heel ander Twente zien, dat is de klasse van een kampioen, let maar op!


Als jullie ons nou ff een handje helpen komen we inderdaad een heel eind
07-03-2010 18:25
james010
Rang: Basisspeler
Quote
[...]Oke wacht ff een Rotterdamse ajacied? Volgens mij kom jij niet vaak op straat hé

Ik bedoel dat is zowat hetzelfde als Puyol die in een Real shirt door Barcelona wandelt.




het zou onverstandig zijn om hier met een AJAX shirt rond te lopen ja dat klopt, maar ik ben voor wie ik ben en dat is nou eenmaal zo.
07-03-2010 18:25
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Vind je het overdrijven? Ik persoonlijk niet. Twente kwam niet aan veotballen toe, kwam geod weg dat ze geen pingel kregen, kwamen geod weg met Boschker - lat, en kwamen geod weg met Benson die 1 op 1 miste. Gelijkspel was niet meer dan terecht geweest.


En een paar afgekeurde goals al dan niet terecht laten we dan maar buiten beschouwing he en een Ruiz die als die zich laat vallen een 100% pingel had gekregen.
07-03-2010 18:24
AZ-er
Rang: Vedette
Twente heeft weer erg veel moeite gehad, ongelovelijk, met dit voetbal gaan ze van de top-8 kansloos verliezen, maar ik voorspel je dat Twente zich gewoon aan de tegenstander aanpast, dus tegen PSV,Feyenoord en AZ ga je een heel ander Twente zien, dat is de klasse van een kampioen, let maar op!
07-03-2010 18:24
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]Benschop.... Benson zit in China




Je hebt gelijk, zit ff fout in de naam.....
07-03-2010 18:22
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]Oke wacht ff een Rotterdamse ajacied? Volgens mij kom jij niet vaak op straat hé

Ik bedoel dat is zowat hetzelfde als Puyol die in een Real shirt door Barcelona wandelt.




dacht je echt dat er in Rotterdam geen Ajacieden woonde. En in Amsterdam zeker geen feyenoorders? 1 van mijn beste vrienden is zelfs Feyenoorder in Amsterdam. Kan best hoor, 't is alleen niet verstandig om op wedstrijddag met je feyenoordshirtje rond te lopen op t rembrand of leidse plein.
07-03-2010 18:22
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Vind je het overdrijven? Ik persoonlijk niet. Twente kwam niet aan veotballen toe, kwam geod weg dat ze geen pingel kregen, kwamen geod weg met Boschker - lat, en kwamen geod weg met Benson die 1 op 1 miste. Gelijkspel was niet meer dan terecht geweest.
Benschop.... Benson zit in China


07-03-2010 18:21
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Zo gezwijnd valt nou ook wel weer mee he. je kunt het ook overdrijven.
Maar als jij er moed uit put vind ik het best, ben er in ieder geval niet bang voor.



Vind je het overdrijven? Ik persoonlijk niet. Twente kwam niet aan veotballen toe, kwam geod weg dat ze geen pingel kregen, kwamen geod weg met Boschker - lat, en kwamen geod weg met Benson die 1 op 1 miste. Gelijkspel was niet meer dan terecht geweest.
07-03-2010 18:20
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

ik kom ervandaan en woon er.
Oke wacht ff een Rotterdamse ajacied? Volgens mij kom jij niet vaak op straat hé

Ik bedoel dat is zowat hetzelfde als Puyol die in een Real shirt door Barcelona wandelt.


07-03-2010 18:19
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Dat kan iedereen wel zeggen, maar ik moet het nog maar eens zien. Vind hun progamma ook niet heel erg zwaar.


Met het spel van de afgelopen weken krijg je erg lastig bij AZ uit, NAC uit, VVV uit (pas 1 keer verloren dit jaar thuis), en zijn Feyenoord thuis en Heerenveen thuis ook nog niet gewonnen. dan heb ik het nog niet eens over PSV uit, dat is nog een wedstrijd op zich. Zie ik toch nog als 6 finales die je even moet gaan afwerken.
07-03-2010 18:18
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
[...]

Ben je echt blij, of opgelucht dat je zo gezwijnd hebt, en ook een beetje bang omdat je weet dat het beter moet. Hiermee ga je het namelijk niet nog 8 wedstrijden redden tot de streep.


Zo gezwijnd valt nou ook wel weer mee he. je kunt het ook overdrijven.
Maar als jij er moed uit put vind ik het best, ben er in ieder geval niet bang voor.

07-03-2010 18:16
james010
Rang: Basisspeler
Quote
[...]Prachtige uitspraak

Wel ff een vraagje, kom jij uit Rotterdam of woon je daar alleen?




ik kom ervandaan en woon er.
07-03-2010 18:15
almelo007
Rang: Legende
Quote
[...]

Ben je echt blij, of opgelucht dat je zo gezwijnd hebt, en ook een beetje bang omdat je weet dat het beter moet. Hiermee ga je het namelijk niet nog 8 wedstrijden redden tot de streep.


Dat kan iedereen wel zeggen, maar ik moet het nog maar eens zien. Vind hun progamma ook niet heel erg zwaar.
07-03-2010 18:12
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
Een matige winst van FCT (mazzel vind ik weer te overdreven) neemt niet weg dat deze wel eens heel belangerijk kan zijn, alles is er nog mogenlijk. ze hebben het in iedergeval wel in eigenhanden en dat is klasse. en ik bedoel hun spel hoeft niet mooi te zijn.maar ik voel wel dat de druk bij FCT groter en groter wordt, kunnen ze hiermee omgaan? ben van mening dat de wisseling in de voorhoede ze geen goed doen ook al is hun aanvoerder uitvorm, het heeft temaken met vaste loop patronen en die moeten ze weer onder vinden met de jong.wat ik hier zeg is een heel belangerijk punt in het voetbal, daarom door slecht beleid is het de afgelopen jaren zo gegaan met AJAX. dus ben benieuwed hoe dit allemaal verder gaat.
Prachtige uitspraak

Wel ff een vraagje, kom jij uit Rotterdam of woon je daar alleen?


07-03-2010 18:12
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Begrijp waar je op doelt, maar zal liegen als ik zou zeggen dat ik niet blij ben.
Momenteel is de vorm er gewoon niet, maar als je dan toch constant de punten blijft pakken doe je het goed.
Maar idd zal het voor de resterende wedstrijden beter moeten.


Ben je echt blij, of opgelucht dat je zo gezwijnd hebt, en ook een beetje bang omdat je weet dat het beter moet. Hiermee ga je het namelijk niet nog 8 wedstrijden redden tot de streep.

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 18:11 door hsl)
07-03-2010 18:10
james010
Rang: Basisspeler
Een matige winst van FCT (mazzel vind ik weer te overdreven) neemt niet weg dat deze wel eens heel belangerijk kan zijn, alles is er nog mogenlijk. ze hebben het in iedergeval wel in eigenhanden en dat is klasse. en ik bedoel hun spel hoeft niet mooi te zijn.maar ik voel wel dat de druk bij FCT groter en groter wordt, kunnen ze hiermee omgaan? ben van mening dat de wisseling in de voorhoede ze geen goed doen ook al is hun aanvoerder uitvorm, het heeft temaken met vaste loop patronen en die moeten ze weer onder vinden met de jong.wat ik hier zeg is een heel belangerijk punt in het voetbal, daarom door slecht beleid is het de afgelopen jaren zo gegaan met AJAX. dus ben benieuwed hoe dit allemaal verder gaat.
07-03-2010 18:08
return of the "MANIAC"
Rang: International
Quote
gefeliciteerd Tukker, maar ik kan niet aannemen dat jullie echt blij zijn momenteel?


Begrijp waar je op doelt, maar zal liegen als ik zou zeggen dat ik niet blij ben.
Momenteel is de vorm er gewoon niet, maar als je dan toch constant de punten blijft pakken doe je het goed.
Maar idd zal het voor de resterende wedstrijden beter moeten.

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 18:05 door return of the "MANIAC")
07-03-2010 18:04
Z@3 Redrum
Rang: Vice-aanvoerder
Twente, matige ploeg, spelen slecht voetbal, winnen door 'n kutgoal in de laatste paar minuten, zo gaat het al 10 wedstrijden of zo. Tegen AZ, PSV en Feyenoord gaat het wel mis. Die straffen slecht voetbal wel af met 'n goal, ploegen als RKC niet.
07-03-2010 17:57
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Heb je weeer gelijk in.
Al moeten we wel eerlijk wezen dat de jeugd van Barça sinds Cruijff daar rondhangt op de Ajax manier wordt opgeleid hé dus zit er ook nederlandse invloed in Catalonié maar sjezus met hoeveel jeugdspelers WK en CL gewonnen?


07-03-2010 17:55
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Ik vindt anders de Catalaanse educatie ook van een hoogstaand niveau hoor




Heb je weeer gelijk in.
07-03-2010 17:52
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Moet overigens wel ff zeggen dat ik het twente van vorig seizoen toch beter vond met Elia en Arnautovic. Vindt jij dat ook?




Ja, absoluut. Het was veel verzorgder, beter op elkaar ingespeeld, meer voetbalkwaliteiten. Als je dat team weet zou hebben, maar dan met Ruiz in de spits.......Dat zou pas een elftal zijn!!!!
07-03-2010 17:52
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

JAAAAAHHHH, maar dat is voetbal van een andere planeet!!!
Ik doelde eigenlijk meer op de Nederlandse inbreng europees. Daarin willen wij te vaak mooi voetbal op de mat leggen, maar met onze begrotingen moeten we blij zijn als we een wedstrijd winnen. Wij moeten het nu meer van onze karakters hebben dan van mooi voetbal, want daar hebben wij Nederlandse clubs, geen materiaal voor. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug, want hoe je het went of keert, de Nederlandse school is wel de beste....
Ik vindt anders de Catalaanse educatie ook van een hoogstaand niveau hoor


07-03-2010 17:52
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Correctie, resultaten kunnen absoluut met mooi voetbal behaald worden. Komt ene FC Barcelona je bekend voor? 6 Prijzen achter elkaar gewonnen met schitterend voetbal. Vooral de overtuigende CL winst spreekt erg aan




JAAAAAHHHH, maar dat is voetbal van een andere planeet!!!
Ik doelde eigenlijk meer op de Nederlandse inbreng europees. Daarin willen wij te vaak mooi voetbal op de mat leggen, maar met onze begrotingen moeten we blij zijn als we een wedstrijd winnen. Wij moeten het nu meer van onze karakters hebben dan van mooi voetbal, want daar hebben wij Nederlandse clubs, geen materiaal voor. Hopelijk komt dat ooit nog eens terug, want hoe je het went of keert, de Nederlandse school is wel de beste....
07-03-2010 17:50
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Dank je wel , sportief van je!!!
Moet overigens wel ff zeggen dat ik het twente van vorig seizoen toch beter vond met Elia en Arnautovic. Vindt jij dat ook?


07-03-2010 17:49
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Oh ja ik wou nog even zeggen dat ik het overigens niet erg zou vinden als jullie kampioen worden hé. Misschien dat jij dat idee kreeg vanwege mijn uitspraken. Ik hoop alleen natuurlijk op PSV en anders Ajax maar ik zou het echt niet erg vinden als jullie kampioen worden want jullie verdienen het wel




Dank je wel , sportief van je!!!
07-03-2010 17:48
tukker
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]Correcte, resultaten kunnen absoluut met mooi voetbal behaald worden. Komt ene FC Barcelona je bekend voor? 6 Prijzen achter elkaar gewonnen met schitterend voetbal. Vooral de overtuigende CL winst spreekt erg aan




ik denk dat hij bedoelt als je mooi voetbalt maar geen punten haalt heb niks aan het mooie voetbal!
maar ja, slechte wedstrijd gezien vandaag ben blij met de 3 punten en daar gaat het om
07-03-2010 17:47
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Luister, ik wil je niet teleurstellen of beledigen, maar het feit dat je deze wedstrijden niet winnend afsluit zegt toch al genoeg?! Als je niet tekort kwam, had je van Juventus gewonnen omdat je zoveel sterker was. Ik heb al vaker aangegeven; er bestaat geen competitie waar je bovenaan staat met mooi voetbal, maar er bestaat alleen een competitie die bestaat uit resultaten. SORRY.
Correctie, resultaten kunnen absoluut met mooi voetbal behaald worden. Komt ene FC Barcelona je bekend voor? 6 Prijzen achter elkaar gewonnen met schitterend voetbal. Vooral de overtuigende CL winst spreekt erg aan



(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:46 door Bossenaar56)
07-03-2010 17:44
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Luister, ik wil je niet teleurstellen of beledigen, maar het feit dat je deze wedstrijden niet winnend afsluit zegt toch al genoeg?! Als je niet tekort kwam, had je van Juventus gewonnen omdat je zoveel sterker was. Ik heb al vaker aangegeven; er bestaat geen competitie waar je bovenaan staat met mooi voetbal, maar er bestaat alleen een competitie die bestaat uit resultaten. SORRY.


Maar resultaten kunnen wel behaald worden met mooi voetbal. Je kiest een strategie, en Ajax probeert dat met de intentie van mooi voetbal te doen. Iedere pleog zijn keuze, maar Twente en PSV kan je niet in die categorie scharen.
07-03-2010 17:42
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Alleen ajax komt echt niet tekort.
Kijk fiorentina,Maseilie. Alleen hebben wij dit x pech dat
wij een verdedigend ploeg geloot hebben..
Voor derest kan ajax dat niveau echt wel aan.
gewoon de betere ploeg tegen Juventus


Ajax de betere tegen Juventus, jij bent de weg echt kwijt.
Juventus speelde in de 3e versnelling, het interesseerde ze niet, net zoals het publiek.


07-03-2010 17:42
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Tja, kweet het ook niet, maar ik baal er wel van zo langzamerhand. Nooit kunnen we eens lekker achterover zitten omdat we comfortabel voorstaan met 2 of 3 doelpunten verschil of omdat wij zoveel sterker zijn.
Het moet echt beter gaan anders gaan we alles verspelen in de laatste fase en dat zou zonde zijn gezien de positie waarin we ons nu begeven.
IK hoop op een kentering a.s. vrijdag tegen ADO.
Oh ja ik wou nog even zeggen dat ik het overigens niet erg zou vinden als jullie kampioen worden hé. Misschien dat jij dat idee kreeg vanwege mijn uitspraken. Ik hoop alleen natuurlijk op PSV en anders Ajax maar ik zou het echt niet erg vinden als jullie kampioen worden want jullie verdienen het wel


07-03-2010 17:41
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Alleen ajax komt echt niet tekort.
Kijk fiorentina,Maseilie. Alleen hebben wij dit x pech dat
wij een verdedigend ploeg geloot hebben..
Voor derest kan ajax dat niveau echt wel aan.
gewoon de betere ploeg tegen Juventus


Luister, ik wil je niet teleurstellen of beledigen, maar het feit dat je deze wedstrijden niet winnend afsluit zegt toch al genoeg?! Als je niet tekort kwam, had je van Juventus gewonnen omdat je zoveel sterker was. Ik heb al vaker aangegeven; er bestaat geen competitie waar je bovenaan staat met mooi voetbal, maar er bestaat alleen een competitie die bestaat uit resultaten. SORRY.
07-03-2010 17:41
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Alleen ajax komt echt niet tekort.
Kijk fiorentina,Maseilie. Alleen hebben wij dit x pech dat
wij een verdedigend ploeg geloot hebben..
Voor derest kan ajax dat niveau echt wel aan.
gewoon de betere ploeg tegen Juventus
Wat een onzin om het de loting aan te rekenen. Juventus was gewoon slimmer en volwassener en hebben aan 2 kansjes voldoende. Ajax was idd in A'dam de betere ploeg maar in de Europa League gaat het daar (helaas) niet altijd om. In Turijn was Ajax ook in de 2e helft de betere ploeg maar konden ze helaas niet scoren. Maar als Ajax een Red Bull Salszburg had geloot was er waarschijnlijk hetzelfde gebeurd. Die spelen in eigen competitie 3-3-4 maar in El 4-5-1 dus zegt niets.


07-03-2010 17:39
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Het is elke keer billen knijpen met Twente! Kwaliteit zat, hoe kan het toch dat jullie wel vaker nipt winnen? 2-1 tegen NEC en nu nipt winst..


Tja, kweet het ook niet, maar ik baal er wel van zo langzamerhand. Nooit kunnen we eens lekker achterover zitten omdat we comfortabel voorstaan met 2 of 3 doelpunten verschil of omdat wij zoveel sterker zijn.
Het moet echt beter gaan anders gaan we alles verspelen in de laatste fase en dat zou zonde zijn gezien de positie waarin we ons nu begeven.
IK hoop op een kentering a.s. vrijdag tegen ADO.
07-03-2010 17:38
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]

Als je predikt dat je een topclub bent, hem je niet van dit soort spelers in je team. Het was al de tweede !!! opeenvolgende keer dat hij deze fout maakt. In een topteam was hij allang gewisseld voor iemand van dezelfde kwaliteiten. Jullie hebben deze luxe niet en dus ben je in deze een mindere als HSV.
Ook jullie komen europees tekort net als alle andere nederlandse teams. Doe je niet groter voor dan je bent.
Historie is leuk , maar DAS WAR EINMAL!!!!!!


Alleen ajax komt echt niet tekort.
Kijk fiorentina,Maseilie. Alleen hebben wij dit x pech dat
wij een verdedigend ploeg geloot hebben..
Voor derest kan ajax dat niveau echt wel aan.
gewoon de betere ploeg tegen Juventus

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:36 door ajacied15)
07-03-2010 17:35
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Dank je......


Het is elke keer billen knijpen met Twente! Kwaliteit zat, hoe kan het toch dat jullie wel vaker nipt winnen? 2-1 tegen NEC en nu nipt winst..
07-03-2010 17:34
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
Schitterende overwinning!


Dank je......
07-03-2010 17:32
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Dus omdat Salcido als een dolle stier die HSV speler onderuit kickt is PSV opeens geen topclub meer? Dat heeft niks met wel of geen topclub te maken dat is gewoon een stomme actie en dat heeft niets met wel of geen discipline te maken. PSV is gewoon beter dan Twente alleen Twente heeft meer geluk de laatste wedstrijden maar jullie gaan in Eindhoven absoluut niet winnen.




Als je predikt dat je een topclub bent, hem je niet van dit soort spelers in je team. Het was al de tweede !!! opeenvolgende keer dat hij deze fout maakt. In een topteam was hij allang gewisseld voor iemand van dezelfde kwaliteiten. Jullie hebben deze luxe niet en dus ben je in deze een mindere als HSV.
Ook jullie komen europees tekort net als alle andere nederlandse teams. Doe je niet groter voor dan je bent.
Historie is leuk , maar DAS WAR EINMAL!!!!!!
07-03-2010 17:31
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

dat was manolev
Hij had het over de thuiswedstrijd. Manolev moest er namelijk al na 15 minuten vanaf toen en HSV scoorde pas in de 2e helft.


07-03-2010 17:30
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Schitterende overwinning!
07-03-2010 17:30
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]Dus omdat Salcido als een dolle stier die HSV speler onderuit kickt is PSV opeens geen topclub meer? Dat heeft niks met wel of geen topclub te maken dat is gewoon een stomme actie en dat heeft niets met wel of geen discipline te maken. PSV is gewoon beter dan Twente alleen Twente heeft meer geluk de laatste wedstrijden maar jullie gaan in Eindhoven absoluut niet winnen.




dat was manolev
07-03-2010 17:29
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
De supporters van Ajax en PSV zijn het nog nooit zo eens geweest


Beangstigend heh?! Denk dat dat met de bedreiging te maken heeft dat de provincieclubs al drie jaar serieus meestrijden bovenin. Met het programma van volgend weekend krijgen ze al helemaal de zenuwen.
07-03-2010 17:27
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Thuis winnen wij ook met 1-0 van Bremen. Ook al ben je beter, dat vind je niet terug in de stand; alleen de uitslagen.
En als jullie zo goed waren thuis, waarom dan die onnodige tegendoelpunten?! Een ECHTE topclub speelt een wedstrijd met 2-0 op dicipline uit......PSV niet. Dus dan verdien het predicaat TOPCLUB ook nog niet, vind je wel?!
Dus omdat Salcido als een dolle stier die HSV speler onderuit kickt is PSV opeens geen topclub meer? Dat heeft niks met wel of geen topclub te maken dat is gewoon een stomme actie en dat heeft niets met wel of geen discipline te maken. PSV is gewoon beter dan Twente alleen Twente heeft meer geluk de laatste wedstrijden maar jullie gaan in Eindhoven absoluut niet winnen.


07-03-2010 17:27
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Ook in Hamburg was PSV de betere ploeg. Dat zei Labbadia zelf. Kwalitatief zijn ze gelijkwaardig. Jullie daarentegen worden met 4-1 van de mat geveegd door een ploeg dat minder is dan HSV dus misschien dat jij scherp moet blijven




Thuis winnen wij ook met 1-0 van Bremen. Ook al ben je beter, dat vind je niet terug in de stand; alleen de uitslagen.
En als jullie zo goed waren thuis, waarom dan die onnodige tegendoelpunten?! Een ECHTE topclub speelt een wedstrijd met 2-0 op dicipline uit......PSV niet. Dus dan verdien het predicaat TOPCLUB ook nog niet, vind je wel?!
07-03-2010 17:25
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
De supporters van Ajax en PSV zijn het nog nooit zo eens geweest
07-03-2010 17:23
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Ol. Marseille, Fenerbache, . Oh, en jouw uitslag van 3-2 was dat niet thuis.....ja...dat was thuis.

Blijf scherp of roep niets.
Ook in Hamburg was PSV de betere ploeg. Dat zei Labbadia zelf. Kwalitatief zijn ze gelijkwaardig. Jullie daarentegen worden met 4-1 van de mat geveegd door een ploeg dat minder is dan HSV dus misschien dat jij scherp moet blijven


07-03-2010 17:23
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Hahahaha laten we vooral die belabberde wedstrijd tegen de nummer 4 van de Bundesliga vergeten. Als je namelijk met dat voetbal met 3-2 van HSV wint wordt het tegen FC Twente een simpele overwinning. Daarnaast hebben jullie nog geen uitwedstrijd van de sterke ploegen gewonnen en dat zal zo blijven.




Ol. Marseille, Fenerbache, . Oh, en jouw uitslag van 3-2 was dat niet thuis.....ja...dat was thuis.

Blijf scherp of roep niets.
07-03-2010 17:21
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Zullen we dan voor een gelijkspel gaan?
1-1 2-2? kies jij maar.
Denk eerder 3-0 voor 040


07-03-2010 17:20
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]Thuis tegen Twente




Zullen we dan voor een gelijkspel gaan?
1-1 2-2? kies jij maar.
07-03-2010 17:20
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

haha sowieso een overwinning voor ons.


Daar ga ik wel van uit!! Jullie gaan volgende week PSV helemaal zoek spelen laten zien waarom jullie wel een serieuze kampioenskandidaat zijn en PSV niet.
07-03-2010 17:20
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

En met dat spel van jullie; volgende week: zwaai zwaai!!
Hahahaha laten we vooral die belabberde wedstrijd tegen de nummer 4 van de Bundesliga vergeten. Als je namelijk met dat voetbal met 3-2 van HSV wint wordt het tegen FC Twente een simpele overwinning. Daarnaast hebben jullie nog geen uitwedstrijd van de sterke ploegen gewonnen en dat zal zo blijven.


07-03-2010 17:19
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]

En met dat spel van jullie; volgende week: zwaai zwaai!!


haha sowieso een overwinning voor ons.
07-03-2010 17:18
Master_R
Rang: International
Echt een beroerde wedstrijd en totaal onverdiende "overwinning"
echt balen voor RKC
07-03-2010 17:18
dutchfruits
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

En met dat spel van jullie; volgende week: zwaai zwaai!!


Psv speelde beter tegen nac dan jullie tegen Notebene RKC!!!

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:19 door dutchfruits)
07-03-2010 17:18
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Als Ajax niet wint van Psv is het gewoon over. Dat is de realiteit.
07-03-2010 17:17
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Daarom, Twente wordt sowieso geen kampioen. Als je zoals vandaag dit spel op de mat brengt tegen AZ en PSV wordt je het stadion uitgeblazen. Tegen ADO vrijdag kan dit nog maar daarna is het zwaai zwaai




En met dat spel van jullie; volgende week: zwaai zwaai!!
07-03-2010 17:17
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Moet psv uit of thuis tegen twente ?
Thuis tegen Twente


07-03-2010 17:17
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]Daarom, Twente wordt sowieso geen kampioen. Als je zoals vandaag dit spel op de mat brengt tegen AZ en PSV wordt je het stadion uitgeblazen. Tegen ADO vrijdag kan dit nog maar daarna is het zwaai zwaai




Moet psv uit of thuis tegen twente ?
07-03-2010 17:16
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Ajax en PSV moeten zich schamen dat ze na 27 wedstrijden achter een club staan met de helft van de begroting, en vorig jaar waren zelfs az en Twente over een heel seizoen PSV en Ajax te snel af
Gelukkig vertrekt Kesler volgend seizoen. Weer een tukker minder in de KNVB.


07-03-2010 17:16
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]

vergeet je dat Fc Twente nog naar Az Psv Nac moet en nog thuis tegen Feyenoord moet en met dit wanhoopsvoetbal echt nog wel heel veel punten zal verliezen zelfs tegen Ado word je met dit voetbal afgestraft.

maar jij zal de Fc twente bril eens af moeten doen.


Idd, ze juichen nu al voor het kampioenschap
maar het is nog niet gespeelt
Zelfs ajax kan nog kampioen worden..
Ik denk dat ajax geen punten meer verspeelt.
Wij worden kampioen.
07-03-2010 17:15
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Toch zit er geluk bij als je de minste doelpunten voor hebt, en de meeste doelpunten tegen. Twente staat nr 1., maar speelt voor mij niet het beste.


Ajax en PSV moeten zich schamen dat ze na 27 wedstrijden achter een club staan met de helft van de begroting, en vorig jaar waren zelfs az en Twente over een heel seizoen PSV en Ajax te snel af
07-03-2010 17:15
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
He FCT 65, ik geef toe dat jullie er dit jaar dicht bij zijn ,maar hoeveel titels hebben jullie al?



Geen 1 !!! Maar ik wordt een beetje moe van al die mensen die continu lopen mee surfen op de historie van hun club. Alle goede wedstrijden uit de jaren 90 zijn toch geen garantie dat je in de 21e eeuw een topclub bent. Misschien moet je wel zeggen: in de 20e eeuw waren jullie een topclub; Ajax, PSV en Feyenoord, maar in de 21e eeuw, die al 10!!!! jaar onderweg is; is er totaal niets wat erop duidt dat deze clubs nog steeds zgn. TOP is. PSV heeft hierin de meeste NL titels gehaald, maar europees is het ook drama. Dus laten we nu eens ophouden met het fenomeen TOPCLUB op basis van de vorige eeuw.
07-03-2010 17:14
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

vergeet je dat Fc Twente nog naar Az Psv Nac moet en nog thuis tegen Feyenoord moet en met dit wanhoopsvoetbal echt nog wel heel veel punten zal verliezen zelfs tegen Ado word je met dit voetbal afgestraft.

maar jij zal de Fc twente bril eens af moeten doen.
Daarom, Twente wordt sowieso geen kampioen. Als je zoals vandaag dit spel op de mat brengt tegen AZ en PSV wordt je het stadion uitgeblazen. Tegen ADO vrijdag kan dit nog maar daarna is het zwaai zwaai


07-03-2010 17:14
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Snap het gelulk van sommigen niet helemaal. Laat ze vooral de klassieke top 3 topploegen noemen. Ajax is al een paar jaar geen kampioen meer geworden, vorig jaar was het AZ en dit jaar kijken ze verontwaardig naar Twente. Over F'noord wil ik het niet eens hebben.

Als je vooraf gaande aan deze wedstrijd de statistieken zou doornemen, weet ik zeker dat velen hun geld op RKC hadden ingezet. OK het was een dramatische pot. Niet vergeten; aan het einde van de rit kijkt men wie de meeste punten binnen heeft gehaald. Niet hoe mooi een ploeg speelt.

(anders was Twente al vaker kampioen geworden)


O nu snap ik het, RKC was de favoriet, en Twente heeft vandaag een wereldprestatie geleverd
07-03-2010 17:12
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Dat zijn er vier

als Twente supporter doet het mij goed dat Nederland begint door te krijgen dat de competitie zijn einde nadert en dat het programma van Twente met een bepaalde voorsprong misschien toch minder lastig is dan gedacht, als Twente volgende week wint loopt het verder uit en met steeds minder wedstrijden te spelen mag er niets meer verloren worden door PSV en Ajax, toch knap dat de club met veruit de laagste begroting van de top vier bovenaansttat na 27 wedstrijden


vergeet je dat Fc Twente nog naar Az Psv Nac moet en nog thuis tegen Feyenoord moet en met dit wanhoopsvoetbal echt nog wel heel veel punten zal verliezen zelfs tegen Ado word je met dit voetbal afgestraft.

maar jij zal de Fc twente bril eens af moeten doen.
07-03-2010 17:12
Jaap!!
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]Als mijn cluppie het niet wordt dan maar Ajax!! Gun ik ze wel na al die jaren met watertanden naar Eindhoven moeten kijken




Dankje

laten we het hopen
07-03-2010 17:12
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Dat zijn er vier

als Twente supporter doet het mij goed dat Nederland begint door te krijgen dat de competitie zijn einde nadert en dat het programma van Twente met een bepaalde voorsprong misschien toch minder lastig is dan gedacht, als Twente volgende week wint loopt het verder uit en met steeds minder wedstrijden te spelen mag er niets meer verloren worden door PSV en Ajax, toch knap dat de club met veruit de laagste begroting van de top vier bovenaansttat na 27 wedstrijden


Toch zit er geluk bij als je de minste doelpunten voor hebt, en de meeste doelpunten tegen. Twente staat nr 1., maar speelt voor mij niet het beste.
07-03-2010 17:11
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Snap het gelulk van sommigen niet helemaal. Laat ze vooral de klassieke top 3 topploegen noemen. Ajax is al een paar jaar geen kampioen meer geworden, vorig jaar was het AZ en dit jaar kijken ze verontwaardig naar Twente. Over F'noord wil ik het niet eens hebben.

Als je vooraf gaande aan deze wedstrijd de statistieken zou doornemen, weet ik zeker dat velen hun geld op RKC hadden ingezet. OK het was een dramatische pot. Niet vergeten; aan het einde van de rit kijkt men wie de meeste punten binnen heeft gehaald. Niet hoe mooi een ploeg speelt.

(anders was Twente al vaker kampioen geworden)
07-03-2010 17:10
twentegoal
Rang: Wereldkampioen
Quote
Twee woorden: slechte wedstrijd


Dat zijn er vier

als Twente supporter doet het mij goed dat Nederland begint door te krijgen dat de competitie zijn einde nadert en dat het programma van Twente met een bepaalde voorsprong misschien toch minder lastig is dan gedacht, als Twente volgende week wint loopt het verder uit en met steeds minder wedstrijden te spelen mag er niets meer verloren worden door PSV en Ajax, toch knap dat de club met veruit de laagste begroting van de top vier bovenaansttat na 27 wedstrijden
07-03-2010 17:08
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]Als mijn cluppie het niet wordt dan maar Ajax!! Gun ik ze wel na al die jaren met watertanden naar Eindhoven moeten kijken




Heel sportief !! Er is maar 1 club die het verdiend
en dat is ajax ! Na al die jaren knokken en ''weer net niet kampioen' vind ik dat Ajax weer een keer kampoen mag worden en die 3e ster pakt.



(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:08 door ajacied15)
07-03-2010 17:08
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Dus eigenlijk zeg je hier ook dat PSV Ajax qua historie nooit voorbij zal gaan. Ook al roepen jullie jezelf nog zo vaak uit tot voetbal hoofdstad
Je hoeft niet alle psv-ers over een kam te scheren. Ik heb nooit beweerd dat PSV een grotere club dan Ajax is. Ik weet zelf ook wel dat Ajax de grootste club van NL is


07-03-2010 17:06
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]Qua historie en aanzien zal Twente Ajax of PSV nooit voorbij en dat weet je zelf ook wel. Daarvoor moet je grote prijzen gewonnen hebben en grote prijzen zal een Nl club nooit meer winnen.




Dus eigenlijk zeg je hier ook dat PSV Ajax qua historie nooit voorbij zal gaan. Ook al roepen jullie jezelf nog zo vaak uit tot voetbal hoofdstad

(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:04 door hsl)
07-03-2010 17:04
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
Ik verwacht dat ajax makkelijk van psv gaat winnen.
ik weet niet waarom maar in de Arena is ajax gewoon niet te verslaan.
dus dat word punteverlies Psv, en dan is het maar 1 punt
jullie verliezen van twente en ajax staat 2e.
Zo zie ik het komende weken.
-------------------------------------------
Als mijn cluppie het niet wordt dan maar Ajax!! Gun ik ze wel na al die jaren met watertanden naar Eindhoven moeten kijken


07-03-2010 17:04
dutchfruits
Rang: Landskampioen
Overigens RKC had ook een penalty moeten krijgen. Ga me nou niet vertellen dat ze dat hebben afgedwongen
07-03-2010 17:03
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Quote
Ik verwacht dat ajax makkelijk van psv gaat winnen.
ik weet niet waarom maar in de Arena is ajax gewoon niet te verslaan.
dus dat word punteverlies Psv, en dan is het maar 1 punt
jullie verliezen van twente en ajax staat 2e.
Zo zie ik het komende weken.
-------------------------------------------


Doen we het voor.
07-03-2010 17:03
ajacied15
Rang: International
Ik verwacht dat ajax makkelijk van psv gaat winnen.
ik weet niet waarom maar in de Arena is ajax gewoon niet te verslaan.
dus dat word punteverlies Psv, en dan is het maar 1 punt
jullie verliezen van twente en ajax staat 2e.
Zo zie ik het komende weken.
-------------------------------------------


(Reactie gewijzigd op 07-03-2010 17:04 door ajacied15)
07-03-2010 17:02
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Quote
Twente speelde toch direct na winterstop 0-0 tegen utrecht!
Ik denk dat het tot het eind gewoon spannend blijft en dat ajax nog meer naar boven zal komen.. want die hebbe makkelijkste programma
PSV en TWENTE hebbe moeilijkere en die gaan beide punten laten liggen


Ik heb het net nog eens bekeken en het programma van Ajax lijkt inderdaad het makkelijkst. Maar wel 3 degradatie kandidaten uit.
Maar alles lijkt nog open. Afwachten (en hopen voor Twente)
07-03-2010 17:01
salland
Rang: Amateur
gefeliciteerd twente,als je deze wedstrijden gewoon met 1-0 wint doe je tot het laatst toe mee om het kampioenschap.
ben zelf psv supporter maar die bakken de laatste maanden geen biet van,ben benieuwd wat psv de komende weeek tegen ajax doet.
mochten ze die winnen (zwaar hoofd in)krijg we die week er op de kampioens wedstrijd tegen twente "hoop ik"
07-03-2010 17:00
dutchfruits
Rang: Landskampioen
Als Twente de Champions league wint dan zijn ze voor mij een officiële topclub.
07-03-2010 17:00
pharrel
Rang: Vice-aanvoerder
Gefeliciteerd Tukkers.

Knap van Twente, zonder overtuigend te spelen toch weer de 3 punten binnenhalen, zoals vaker dit seizoen.
Ben benieuwd hoe lang ze dit toch vol blijven houden, overtuigend is het nattuurlijk allesbehalve wat Twente laat zien.


07-03-2010 17:00
henkiecorner
Rang: Talent
He FCT 65, ik geef toe dat jullie er dit jaar dicht bij zijn ,maar hoeveel titels hebben jullie al?

07-03-2010 17:00
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Twente was hopeloos maar ze zijn een schande voor de eredivisie
07-03-2010 17:00
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Je vergeet feyenoord.
Oh ja sorry ik vergeet Feyenoord steeds te noemen omdat die slecht presteren laatste jaren maar idd Feyenoord hoort er ook gewoon tussen. Alleen al vanwege het stadion


07-03-2010 16:59
ajacied15
Rang: International
Quote
[...]Qua historie en aanzien zal Twente Ajax of PSV nooit voorbij en dat weet je zelf ook wel. Daarvoor moet je grote prijzen gewonnen hebben en grote prijzen zal een Nl club nooit meer winnen.




Je vergeet feyenoord.
07-03-2010 16:58
Mat-Superboer
Rang: Amateur
Twente speelde toch direct na winterstop 0-0 tegen utrecht!
Ik denk dat het tot het eind gewoon spannend blijft en dat ajax nog meer naar boven zal komen.. want die hebbe makkelijkste programma
PSV en TWENTE hebbe moeilijkere en die gaan beide punten laten liggen
07-03-2010 16:57
dutchfruits
Rang: Landskampioen
Twee woorden: slechte wedstrijd
07-03-2010 16:57
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Vanaf volgend weekend is het afgelopen voor PSV. Ajax zal met gemak winnen en PSV zal die klap de week erop niet teboven zijn en verliest thuis ook van Twente.
De uitschakeling van een topclub (qua HISTORIE en AANZIEN ) is een feit en het verval is ingezet.'
De provincieclubs zetten hun opmars voort en de topclubs (qua historie en aanzien enz. enz. ) hebben het nakijken.
Qua historie en aanzien zal Twente Ajax of PSV nooit voorbij en dat weet je zelf ook wel. Daarvoor moet je grote prijzen gewonnen hebben en grote prijzen zal een Nl club nooit meer winnen.


07-03-2010 16:57
henkiecorner
Rang: Talent
lucky tukkers!!!!!!
07-03-2010 16:56
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
Na de 0-0 uit tegen Utrecht direkt na de winterstop was het ook afgelopen.
PSV heeft na de winterstop geen uitwedstrijd bij FC Utrecht gespeeld. Thuis wonnen ze overigens wel van Utrecht of ben je dat soms vergeten? Ik zeg alleen dat het vanafg 27-03-2010 over en uit is met dat twente. Is toch ook zo want winnen of gelijkspelen zit er niet in voor jullie bij ons in 040 dus blijft er maar een optie open lijkt me hé?


07-03-2010 16:55
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]Vanaf 27-03-2010 22:35 is het afgelopen voor FC Twente en gaat het tussen de 2 grootste clubs van NL




Vanaf volgend weekend is het afgelopen voor PSV. Ajax zal met gemak winnen en PSV zal die klap de week erop niet teboven zijn en verliest thuis ook van Twente.
De uitschakeling van een topclub (qua HISTORIE en AANZIEN ) is een feit en het verval is ingezet.'
De provincieclubs zetten hun opmars voort en de topclubs (qua historie en aanzien enz. enz. ) hebben het nakijken.
07-03-2010 16:54
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Na de 0-0 uit tegen Utrecht direkt na de winterstop was het ook afgelopen.
07-03-2010 16:52
ajacied15
Rang: International
Onverdiende overwinning Rkc had minimaal 1 punt verdiend.

07-03-2010 16:52
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
Verrassende uitslag, ik had wel verwacht dat dit een makkelijke overwinning van Twente zou worden.. ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen mochten ze zo blijven spelen..

zaterdag 20-03-2010 19:45 PSV - FC Twente
zaterdag 27-03-2010 20:45 FC Twente - Sparta
zaterdag 03-04-2010 18:45 VVV-Venlo - FC Twente
zaterdag 10-04-2010 18:45 FC Twente - sc Heerenveen
dinsdag 13-04-2010 20:00 AZ - FC Twente
zondag 18-04-2010 14:30 FC Twente - Feyenoord
zondag 02-05-2010 14:30 NAC Breda - FC Twente

programma van twente
Vanaf 27-03-2010 22:35 is het afgelopen voor FC Twente en gaat het tussen de 2 grootste clubs van NL


07-03-2010 16:50
Mat-Superboer
Rang: Amateur
Ja moeilijk programma maar die van psv is ook moeilijk.. wat ik laatst las
07-03-2010 16:49
Jaap!!
Rang: Aanvoerder
Verrassende uitslag, ik had wel verwacht dat dit een makkelijke overwinning van Twente zou worden.. ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen mochten ze zo blijven spelen..

zaterdag 20-03-2010 19:45 PSV - FC Twente
zaterdag 27-03-2010 20:45 FC Twente - Sparta
zaterdag 03-04-2010 18:45 VVV-Venlo - FC Twente
zaterdag 10-04-2010 18:45 FC Twente - sc Heerenveen
dinsdag 13-04-2010 20:00 AZ - FC Twente
zondag 18-04-2010 14:30 FC Twente - Feyenoord
zondag 02-05-2010 14:30 NAC Breda - FC Twente

programma van twente
07-03-2010 16:47
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]Tegen wie moet Twente eigenlijk volgende week?




Ado.
07-03-2010 16:46
Mat-Superboer
Rang: Amateur
Wat is dat dan voor dom gezwets. zo te zien doen ze er alles aan om psv of ajax geen kampioen te maken.. afgelope jaren was het atlijd psv dat zoveel geluk had. dit jaaar Twente. dus niet zeuren
07-03-2010 16:45
FCT65
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Maar baart het spel van Twente je de afgelopen weken geen zorgen. Je kan toch niet blij zijn lijkt me. Je kot wekelijs met geluk weg. Zoals nu paal, geen pingel, misser van Benson. Vorige week nog grote kans tegen in de laatste minuut. En dat zijn toch de laagvliegers van de competitie. Met zulk spel hou je het uit tegen NAC en AZ volgens mij niet zo lang vol.


Nee, dat klopt. Dat geef ik ook al aan in mijn commentaar. Het niveau is bedenkelijk laag. Als je zo door gaat ga je absoluut punten laten liggen. Echter is een positief iets voor Twente dat wij al zeker zijn van Europees voetbal en daar zal ik mij maar eventjes op gaan focussen, want qua voetbal was het puinhoop.
07-03-2010 16:45
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Maar baart het spel van Twente je de afgelopen weken geen zorgen. Je kan toch niet blij zijn lijkt me. Je kot wekelijs met geluk weg. Zoals nu paal, geen pingel, misser van Benson. Vorige week nog grote kans tegen in de laatste minuut. En dat zijn toch de laagvliegers van de competitie. Met zulk spel hou je het uit tegen NAC en AZ volgens mij niet zo lang vol.
Tegen wie moet Twente eigenlijk volgende week?


07-03-2010 16:45
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
Tjonge, jonge, jonge....wat een allerbelabberste wedstrijd!!! Wederom door het oog van de naald. Dit was in mijn ogen de allerslechste wedstrijd tot nu toe.
Tweede afgekeurde doelpunt misschien een discutabele beslissing, maar je moet van Twente verwachten dat zij met dit materiaal RKC de wil opleggen en vroeg scoren om vervolgens snel korte metten te maken met RKC. Zeker gezien de uitslag van PSV en Ajax.
Ik mag echt hopen dat we vrijdag beter voor de dag gaan komen, het weekend van de waarheid als Ajax tegen PSV moet, anders is alles voor niets geweest.

Een positieve gedachte is: WIJ ZIJN ALS EERSTE GEPLAATST VOOR EUROPEES VOETBAL. En dus is de doelstelling al wel gehaald.
De goal van Douglas werd terecht afgekeurd. Ik heb zo'n UPC ding en kon het dus terugspoelen en op stop zetten en ook nog eens inzoomen en Rajkovic raakte de bal met de bovenkant van zijn aan dus verlengde hij de bal maar op het moment van spelen van Rajkovic stond Douglas buitenspel.

Overigens wederom een scheidsrechterlijke dwaling in het voordeel van FC Twente want Van Mosselveld moest een penalty krijgen. Zo te zien doen ze er alles aan om PSV of Ajax geen kampioen te maken


07-03-2010 16:43
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Niet blij? Ik wel. Is iedereen de rare uitslagen van eind vorige competitie vergeten toen de degradatiekandidaten onmogelijke punten gingen halen. Dus 3 punten zijn3 punten.


Maar baart het spel van Twente je de afgelopen weken geen zorgen. Je kan toch niet blij zijn lijkt me. Je kot wekelijs met geluk weg. Zoals nu paal, geen pingel, misser van Benson. Vorige week nog grote kans tegen in de laatste minuut. En dat zijn toch de laagvliegers van de competitie. Met zulk spel hou je het uit tegen NAC en AZ volgens mij niet zo lang vol.
07-03-2010 16:42
FCT65
Rang: Landskampioen
Tjonge, jonge, jonge....wat een allerbelabberste wedstrijd!!! Wederom door het oog van de naald. Dit was in mijn ogen de allerslechste wedstrijd tot nu toe.
Tweede afgekeurde doelpunt misschien een discutabele beslissing, maar je moet van Twente verwachten dat zij met dit materiaal RKC de wil opleggen en vroeg scoren om vervolgens snel korte metten te maken met RKC. Zeker gezien de uitslag van PSV en Ajax.
Ik mag echt hopen dat we vrijdag beter voor de dag gaan komen, het weekend van de waarheid als Ajax tegen PSV moet, anders is alles voor niets geweest.

Een positieve gedachte is: WIJ ZIJN ALS EERSTE GEPLAATST VOOR EUROPEES VOETBAL. En dus is de doelstelling al wel gehaald.
07-03-2010 16:41
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Niet blij? Ik wel. Is iedereen de rare uitslagen van eind vorige competitie vergeten toen de degradatiekandidaten onmogelijke punten gingen halen. Dus 3 punten zijn3 punten.
07-03-2010 16:40
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Mag hopen voor Twente dat dit volgend jaar niet zo is. Want in Europa kom je zo niet ver jammer genoeg.
07-03-2010 16:39
Bossenaar56
Rang: Aanvoerder
Quote
gefeliciteerd Tukker, maar ik kan niet aannemen dat jullie echt blij zijn momenteel?
Tuurlijk wel ze staan boven de 3 grootste clubs van Nederland (in punten dan hé, in aanzien, historie etc totaal niet)


07-03-2010 16:39
hsl
Rang: Vice-aanvoerder
gefeliciteerd Tukker, maar ik kan niet aannemen dat jullie echt blij zijn momenteel?
07-03-2010 16:37
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
Gerelateerde clubs
FC Twente
Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
RKC Waalwijk
Obodai vertrekt naar Houston Dynamo[0]
De Goey prefereert trainerschap bij RKC[3]
Laatste nieuws
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[1]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[1]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[2]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[4]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[90]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
07:23  Monaco en Mbokani strijken laatste plooien glad[4]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
14:47Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
14:45'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
14:45Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
14:45Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:45FC Volendam versterkt zich met routinier Linde...[2]
14:44Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfi...[1]
14:44Mexicanen tonen belangstelling in Manchester U...[4]
14:43Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over...[1]
14:43Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:42'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]