Altijd het laatste voetbalnieuws!
Lindgren: "Ik heb het idee dat ik er weer bij hoor"
Rasmus Lindgren moest het eerste deel van de winterstop vooral met het tweede van Ajax voetballen, maar de laatste weken is hij weer een basisspeler in het elftal van Martin Jol. "Ik heb het idee dat ik er weer bij hoor", vertelt Lindgren aan Ajax Life.

Marco van Basten, oud-trainer van Ajax, maakte hem zelfs aanvoerder, maar in de loop van het seizoen viel hij buiten de boot. "Vorig seizoen had ik altijd wel een pijntje, vaak mijn voet. Daardoor kwam ik niet in een lekker ritme."

Over zijn toekomst wil de Zweed echter nog niet praten. "De trainer weet wat hij aan me heeft, dat is het belangrijkste. Over mijn situatie hebben we verder niet meer gesproken Ik heb toch het idee dat ik er weer bij hoor. Maar ik vind het nog te vroeg om te zeggen wat er komende zomer gebeurt. Zo ver kijk ik nu nog niet vooruit."
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Best bruikbare speler voor Ajax.. Snap niet dat hij zo weinig heeft gespeeld.


leuk als reserve, hij brengt niet extra's iemand moet dat toch op zijn positie.

Ik zou trouwens de Jong laten staan, hij doet het goed dus geen rede om te wisselen.

Misschien lindgren een linie naar achter halen, kijken of Enoh alweer fit is en anders Gabri (die ik toch al boven lindgren zou verkiezen) op die positie

(Reactie gewijzigd op 08-02-2010 23:17 door BHJ)
08-02-2010 23:14
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

met dank aan de knvb valt die kans op rood erg mee hoor. als hij bij een andere club zou spelen zou hij inderdaad bijna elke wedstrijd at hij speelt rood krijgen.


Wat probeer je hier nou te forceren?

ga lekker een petitie opstellen en bied het aan, of schrijf een brief naar de KNVB.

Je mening is bekend, of je nou gelijk heb of niet maakt geen reet uit want wij hier kunnen er toch niets aan veranderen.
08-02-2010 23:07
Pascal Feller
Rang: Vedette
Best bruikbare speler voor Ajax.. Snap niet dat hij zo weinig heeft gespeeld.
08-02-2010 22:55
pilootje
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

met dank aan de knvb valt die kans op rood erg mee hoor. als hij bij een andere club zou spelen zou hij inderdaad bijna elke wedstrijd at hij speelt rood krijgen.


Word jij nooit moe van jezelf?
08-02-2010 22:54
peterhaarlem
Rang: Basisspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
08-02-2010 22:29
quickboysajax
Rang: Talent
Quote
[...]

Lindgren heeft in het verleden veel op CV positite gespeeld. Maar op LB positie..hmm.. lijkt me beetje een risico hoor.



Ik wil het blok Alderweireld - Vertonghen niet wijzigen dus dan maar Lindgren linksback. Je kan het altijd proberen toch?
Al is het maar een helftje.
08-02-2010 22:21
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
Ik zie het toch het liefst zo:

-------------------------------Stekelenburg-----------------------------------
v.d. Wiel--------Alderweireld--------Vertonghen-------------Emanuelson
Gabri--------------de Zeeuw-------------Enoh---------------------Lindgren
---------------------Suárez---------------Pantelíc----------------------------

En zo zou het natuurlijk ook kunnen:

-------------------------------Stekelenburg-----------------------------------
v.d. Wiel--------Alderweireld--------Vertonghen----------------Lindgren
------------Gabri--------------de Zeeuw-------------Enoh------------------
Rommedahl--------------------Pantelíc------------------------------Suárez

Ik zou Lindgren wel een keer als linksback willen uitproberen. Ik vind Emanuelson eigenlijk te wisselvallig en Anita simpelweg niet goed genoeg.


Lindgren heeft in het verleden veel op CV positite gespeeld. Maar op LB positie..hmm.. lijkt me beetje een risico hoor.

08-02-2010 20:57
quickboysajax
Rang: Talent
Ik zie het toch het liefst zo:

-------------------------------Stekelenburg-----------------------------------
v.d. Wiel--------Alderweireld--------Vertonghen-------------Emanuelson
Gabri--------------de Zeeuw-------------Enoh---------------------Lindgren
---------------------Suárez---------------Pantelíc----------------------------

En zo zou het natuurlijk ook kunnen:

-------------------------------Stekelenburg-----------------------------------
v.d. Wiel--------Alderweireld--------Vertonghen----------------Lindgren
------------Gabri--------------de Zeeuw-------------Enoh------------------
Rommedahl--------------------Pantelíc------------------------------Suárez

Ik zou Lindgren wel een keer als linksback willen uitproberen. Ik vind Emanuelson eigenlijk te wisselvallig en Anita simpelweg niet goed genoeg.
08-02-2010 20:48
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

De Jong speelt opzich wel aardig
maar denk dat Jol Lodeiro ook een kans gaat geven .
en als hij blijkt beter te zijn dan is het logisch dat De Jong gaat banken
zo niet dan blijft De Jong erin staan .


Of Aisatti moet zich ineens als de malle ontwikkelen.

08-02-2010 20:32
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]


Nou ik heb dit seizoen bijna geen thuisduel gemist en heb veel op zitten letten op het positiespel van ajax. Voor zover ik heb gezien is Enoh ook nuttig zonder een bal. Loopt veel gaten dicht, vrijstaan etc.
Nogmaals he, ben zelf ook onder indruk van Lindgren, maar als je een echt blok wilt neerzetten is Enoh toch eerste keus.

Vraag me eerder af wat er nu met De Jong gaat gebeuren nu Lodeiro is gehaald. Zal Jol hem offeren of Lodeiro op de bank houden?


De Jong speelt opzich wel aardig
maar denk dat Jol Lodeiro ook een kans gaat geven .
en als hij blijkt beter te zijn dan is het logisch dat De Jong gaat banken
zo niet dan blijft De Jong erin staan .
08-02-2010 20:30
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Maar geeft de Zeeuw weer meer mogelijkheid om mee naar voren te gaan omdat hij beter opbouwt. Ik denk dat het aan de tegenstander ligt aan wie je meer hebt. Daarnaast heb je meer aan kopduels met Lindgren. Ik vind ze beide goed, en kan moeilijk kiezen persoonlijk.



Nou ik heb dit seizoen bijna geen thuisduel gemist en heb veel op zitten letten op het positiespel van ajax. Voor zover ik heb gezien is Enoh ook nuttig zonder een bal. Loopt veel gaten dicht, vrijstaan etc.
Nogmaals he, ben zelf ook onder indruk van Lindgren, maar als je een echt blok wilt neerzetten is Enoh toch eerste keus.

Vraag me eerder af wat er nu met De Jong gaat gebeuren nu Lodeiro is gehaald. Zal Jol hem offeren of Lodeiro op de bank houden?
08-02-2010 20:29
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
waarom kan gabri niet op de plek van enoh


Omdat Gabri meer diep wil dan Enoh, en je hebt met de Zeeuw een controleur nodig.
08-02-2010 20:27
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
waarom kan gabri niet op de plek van enoh



Omdat in Enoh toekomst is denk ik. heb geen idee. Gabri is al op leeftijd

(Reactie gewijzigd op 08-02-2010 20:25 door voetbalkoekie)
08-02-2010 20:24
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Voor zover ik kan oordelen is De Zeeuw de voornaamste persoon op het MV.
Je moet eens opletten hoeveel verdedigend werk hij moet doen als Enoh erin zit als wanneer Lindgren er staat.
Enoh geeft De Zeeuw juist meer de mogelijkheid om richting de 16 te gaan. Lindgren is een goede speler, daar niet van, maar staat minder zijn mannetje als Enoh qua verdediging.




Maar geeft de Zeeuw weer meer mogelijkheid om mee naar voren te gaan omdat hij beter opbouwt. Ik denk dat het aan de tegenstander ligt aan wie je meer hebt. Daarnaast heb je meer aan kopduels met Lindgren. Ik vind ze beide goed, en kan moeilijk kiezen persoonlijk.
08-02-2010 20:24
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Is dat zo? Is de balans altijd beter met Enoh? tot nu toe is de balans met Lindgren/ De Zeeuw ook niet heel slecht.


Voor zover ik kan oordelen is De Zeeuw de voornaamste persoon op het MV.
Je moet eens opletten hoeveel verdedigend werk hij moet doen als Enoh erin zit als wanneer Lindgren er staat.
Enoh geeft De Zeeuw juist meer de mogelijkheid om richting de 16 te gaan. Lindgren is een goede speler, daar niet van, maar staat minder zijn mannetje als Enoh qua verdediging.


08-02-2010 20:21
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

En beide kwaliteit zijn onmisbaar voor Ajax. Enige nadeel voor Lindgren is dat Jol een beter balans gevonden heeft met Enoh en De Zeeuw.

In een 4-4-2 zie ik Lindgren makkelijk naast Enoh spelen achter De Zeeuw en De Jong.


Is dat zo? Is de balans altijd beter met Enoh? tot nu toe is de balans met Lindgren/ De Zeeuw ook niet heel slecht.
08-02-2010 20:19
vandijki
Rang: Landskampioen
waarom kan gabri niet op de plek van enoh
08-02-2010 20:18
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

zijn niet te vergelijken de een is een technische voetballer en de ander is een stofzuiger op het middenveld.


En beide kwaliteit zijn onmisbaar voor Ajax. Enige nadeel voor Lindgren is dat Jol een beter balans gevonden heeft met Enoh en De Zeeuw.

In een 4-4-2 zie ik Lindgren makkelijk naast Enoh spelen achter De Zeeuw en De Jong.
08-02-2010 20:14
Fan
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Ik vind Lindgren persoonlijk een betere voetballer dan Enoh.


zijn niet te vergelijken de een is een technische voetballer en de ander is een stofzuiger op het middenveld.
08-02-2010 20:03
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Denk dat Aisati weg is volgend jaar. van der Heijden ben ik benieuwd naar of hij het niveau aan kan. Maar je hebt gelijk verder want je hebt ook Eriksen nog voor die positie.


haha en die heb je ook nog. helemaal vergeten

08-02-2010 19:46
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]


Je hebt gelijk dat er niet van. Ik denk alleen dat we te veel nummer 10 spelers hebben. De Jong Aissati, en dan komt volgend seizoen nog Van der Heijden terug.


Denk dat Aisati weg is volgend jaar. van der Heijden ben ik benieuwd naar of hij het niveau aan kan. Maar je hebt gelijk verder want je hebt ook Eriksen nog voor die positie.
08-02-2010 19:44
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Lodeiro kan op linksbuiten ja !.
maar van Orgine is hij Nummer 10 .
waarom haal je Lodeiro voor nummer 10 dan ?
want Jol had gezegt dat hij Lodeiro voor Nummer 10 heeft gehaald
zal wel heel ongeloofwaardig zijn als Jol hem daarna op Linksbuiten zet vind je niet?



Je hebt gelijk dat er niet van. Ik denk alleen dat we te veel nummer 10 spelers hebben. De Jong Aissati, en dan komt volgend seizoen nog Van der Heijden terug.
08-02-2010 19:40
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

hoe ik Jol laatste tijd hoor snap ik Jol net wat ik al aan had gegeven van Concurrentie die tegen elkaar moeten uitvechten voor een Plekje


Enoh en Lindgren zijn meer Types die echt puur een Verdedigende Mid zijn en vrijwel tot niet mee aanvallen en de man moeten uitschakelen vandaar zet Jol altijd Enoh of Lindgren op.

en De Zeeuw+Gabri zijn 2 spelers met meer diepgang . dus wilt hij geen 2 spelers met meer diepgang opstellen omdat als er een counter komt kunnen ze er meteen overheen als Gabri en De Zeeuw dan in 1 wedstrijd spelen en allebij voorin zijn.

hij heeft wel getelt 1 x met Gabri en De Zeeuw gespeeld
maar toen had hij een middenveld met Gabri De Zeeuw Enoh


dus neem maar van mij aan De Zeeuw met Combi Gabri komt nauwelijks voor !.


Dat weet ik, en snap ik ook geheel. daarbij heeft de Zeeuw veel meer inzicht en techniek dan Gabri, en scoort hij makkelijker. Vind Gabri ook niet slecht, maar ik ben niet zo lyrisch over hem als vele anderen. Zie ook zijn mindere punten. En als stand-in is hij een te dure kracht.
08-02-2010 19:37
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
ik heb nog steeds liever een middenveld als

-Gabri---Enoh-
--De Zeeuw--


De Zeeuw dus als nummer 10. Misschien kan Lodeiro wel Links voor staan ?

dat je dit hebt

-----Gabri--Enoh---------
-------De Zeeuw---------
Suarez-Pantelic-Lodeiro

en dan Lindgren als 2e optie voor als Enoh of Gabri zou uitvallen


Lodeiro kan op linksbuiten ja !.
maar van Orgine is hij Nummer 10 .
waarom haal je Lodeiro voor nummer 10 dan ?
want Jol had gezegt dat hij Lodeiro voor Nummer 10 heeft gehaald
zal wel heel ongeloofwaardig zijn als Jol hem daarna op Linksbuiten zet vind je niet?
08-02-2010 19:37
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
ik heb nog steeds liever een middenveld als

-Gabri---Enoh-
--De Zeeuw--


De Zeeuw dus als nummer 10. Misschien kan Lodeiro wel Links voor staan ?

dat je dit hebt

-----Gabri--Enoh---------
-------De Zeeuw---------
Suarez-Pantelic-Lodeiro

en dan Lindgren als 2e optie voor als Enoh of Gabri zou uitvallen

(Reactie gewijzigd op 08-02-2010 19:35 door voetbalkoekie)
08-02-2010 19:35
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Ik heb nooit gezegd dat ik Lindgren beter vind Morfeo, ik zeg alleen dat ze verschillend zijn, en beide erg nuttig kunnen zijn. Het lig een beetje aan wie de tegenstander is en wie er naast staat. daarbij heb je met Enoh wel meer kans op rood in een wedstrijd. Verder kan je niet met 11 man een seizoen spelen, en ik zie Lindgren wel liever dan Gabri.



hoe ik Jol laatste tijd hoor snap ik Jol net wat ik al aan had gegeven van Concurrentie die tegen elkaar moeten uitvechten voor een Plekje


Enoh en Lindgren zijn meer Types die echt puur een Verdedigende Mid zijn en vrijwel tot niet mee aanvallen en de man moeten uitschakelen vandaar zet Jol altijd Enoh of Lindgren op.

en De Zeeuw+Gabri zijn 2 spelers met meer diepgang . dus wilt hij geen 2 spelers met meer diepgang opstellen omdat als er een counter komt kunnen ze er meteen overheen als Gabri en De Zeeuw dan in 1 wedstrijd spelen en allebij voorin zijn.

hij heeft wel getelt 1 x met Gabri en De Zeeuw gespeeld
maar toen had hij een middenveld met Gabri De Zeeuw Enoh


dus neem maar van mij aan De Zeeuw met Combi Gabri komt nauwelijks voor !.
08-02-2010 19:34
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Lindgren is voetballend inderdaad beter
maar Enoh is meer een bijtertje en kan beter iemand uit de wedstrijd spelen dan Lindgren
aangezien De Zeeuw onze Regisseur al is vind ik persoonlijk Enoh Nuttiger dan een Lindgren .
maar ieder zijn mening Natuurlijk
had onlangs nog discussie met Hupweer hierover
en Hupweer vond Lindgren ook beter dan Enoh.
maar ik blijf erbij ik vind Enoh nuttiger .


Ik heb nooit gezegd dat ik Lindgren beter vind Morfeo, ik zeg alleen dat ze verschillend zijn, en beide erg nuttig kunnen zijn. Het lig een beetje aan wie de tegenstander is en wie er naast staat. daarbij heb je met Enoh wel meer kans op rood in een wedstrijd. Verder kan je niet met 11 man een seizoen spelen, en ik zie Lindgren wel liever dan Gabri.

08-02-2010 19:31
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
als iedereen fit is en nu met lodeiro er bij zal ie toch weer snel op de tribune moeten plaats nemen..


Lodeiro en Lindgren is appels met Peren vergelijken
Jol heeft al aangegeven dat Lodeiro voor Nummer 10 is gehaald.
dus achter de Spitsen
Lodeiro moet het uitvechten met De Jong
Lindgren moet met Enoh voor een plekje vechten
en Gabri met De Zeeuw
Vandaar dat Gabri Nauwelijks speelt omdat hij De Zeeuw voor zijn neus heeft!.

08-02-2010 19:30
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Ik vind Lindgren persoonlijk een betere voetballer dan Enoh.


Lindgren is voetballend inderdaad beter
maar Enoh is meer een bijtertje en kan beter iemand uit de wedstrijd spelen dan Lindgren
aangezien De Zeeuw onze Regisseur al is vind ik persoonlijk Enoh Nuttiger dan een Lindgren .
maar ieder zijn mening Natuurlijk
had onlangs nog discussie met Hupweer hierover
en Hupweer vond Lindgren ook beter dan Enoh.
maar ik blijf erbij ik vind Enoh nuttiger .
08-02-2010 19:28
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Ik vind Lindgren persoonlijk een betere voetballer dan Enoh.



maar op het gebied van de bal veroveren is Enoh beter en feller.
08-02-2010 19:27
Robin Albers
Redactie
Quote
als iedereen fit is en nu met lodeiro er bij zal ie toch weer snel op de tribune moeten plaats nemen..


Ik vind Lindgren persoonlijk een betere voetballer dan Enoh.
08-02-2010 19:26
voetbalkoekie
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
als iedereen fit is en nu met lodeiro er bij zal ie toch weer snel op de tribune moeten plaats nemen..



ik zelf denk van niet. omdat hij nu gewoon goed speelt.
08-02-2010 19:26
SCP
Rang: Wereldspeler
als iedereen fit is en nu met lodeiro er bij zal ie toch weer snel op de tribune moeten plaats nemen..
08-02-2010 19:24
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
2.Jans: "Het leek helemaal nergens op"[3]
3.Record aantal PSV supporters op training [13]
4."McClaren wilde N'Kufo sparen voor duel met PS...[39]
5.'AS Roma wil Govou, Clerc en Vermaelen binnenh...[15]
6.Van Nistelrooy: "HSV wordt mijn laatste hoofds...[9]
7.Spelers Nürnberg moeten rennen voor leven in B...[1]
8.Rommedahl: "De winnende treffer? Daar teken ik...[27]
9.Twee treffers Robben helpen Bayern aan overwin...[8]
10.Uitblinker Janssen: "We zijn nu wel veilig"[3]
Mister Money: Vergelijk objectief alle rentes
» Sparen, lenen en hypotheek. Vergelijk alle rentes
VoetbalBookmaker.com
Veilig wedden op voetbal doe je via VoetbalBookmaker.com, de meest bekende weddenschappen website van de Benelux. Vergelijk dagelijks de beste quoteringen van alle Europese topbookmakers en profiteer van de hoogste bonussen!
Laatste nieuws
16:29  Feyenoord voorkomt nederlaag in blessuretijd[30]
16:27  Manchester United heeft weinig moeite met Fulham[3]
16:26  LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
16:15  McClaren denkt nog niet aan terugkeer naar Engeland[1]
16:11  Hart: "Manchester City bepaalt over mijn toekomst"[0]
16:09  Exclusief: Op bezoek bij FC Omniworld, deel 2[0]
15:34  Van Vossen: "We praten te veel over de play-offs"[0]
15:16  Ferguson: "Sluit terugkeer Ronaldo niet uit"[3]
14:53  Cole kan het wereldkampioenschap wel vergeten[2]
14:51  Carragher: "We moeten Portsmouth niet onderschatten"[0]
14:49  Huurling FC Twente beslist de IJsselderby[1]
13:05  Van Nistelrooy: "HSV wordt mijn laatste hoofdstuk"[9]
12:08  'AS Roma wil Govou, Clerc en Vermaelen binnenhalen'[15]
11:52  Wenger: "Veel vertrouwen in het winnen van de titel"[12]
11:42  Beckham: "Absoluut nog niet zeker van WK-deelname"[5]
11:29  Uitblinker Janssen: "We zijn nu wel veilig"[3]
11:25  Van Gaal en Robben ontevreden na winst op Freiburg[2]
11:24  Lampard: "Voor WK-finale zou ik handsbal Henry nadoen"[4]
11:13  Rommedahl: "De winnende treffer? Daar teken ik altijd voor"[27]
11:11  Van Dijk: "Druk ligt bij de achtervolgers, niet bij ons"[1]
11:00  Penders: "We hadden een off-day tegen Groningen"[1]
10:52  Keller: "Initiatief goed overgenomen in de tweede helft"[0]
10:43  Brood: "We hebben de tegenstander geen pijn gedaan"[6]
10:35  Maaskant: "We deden onszelf te kort in balbezit"[4]
07:31  Jans: "Het leek helemaal nergens op"[3]
Statistieken
1.  Twente 27-70 10.  Roda JC 27-32
2.  PSV 26-65 11.  Heerenveen 27-29
3.  Ajax 26-61 12.  VVV Venlo 27-28
4.  Feyenoord 27-51 13.  NEC 27-28
5.  AZ 27-45 14.  Sparta Rotterdam 27-25
6.  Heracles 27-43 15.  Vitesse 27-24
7.  Utrecht 27-42 16.  Willem II 27-23
8.  Groningen 27-39 17.  ADO Den Haag 27-23
9.  NAC Breda 27-37 18.  RKC Waalwijk 27-12
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
17:30LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:29LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:29LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:28LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:27LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:26LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:24LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:22LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:22LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]
17:21LIVE: Ajax - PSV bij Soccernews.nl[36]