Altijd het laatste voetbalnieuws!
Ibrahimovic: 'Bij 1-0 winst floten Ajax-fans je uit'
FC Barcelona-aanvaller Zlatan Ibrahimovic voelt zich als een vis in het water in de Primera División. Ondanks dat de sterspeler een mindere periode doormaakt, is hij content met zijn verblijf in de Catalaanse kuststad. De Zweed vergelijkt het zelfs met zijn periode bij Ajax en haalt ook zijn Italiaanse avontuur aan.

"Hier bij Barcelona lijkt het net alsof ik in de Ajax-tijd terugkeer", vertelde Ibrahimovic tegen El Periódico. "In Italië is men niet geďnteresseerd in mooi voetbal. Ze hebben daar alleen een 1-0 zege nodig. Niets anders dan een overwinning telt. Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien. Ze willen spektakel."

Ibrahimovic scoorde tot op heden elf doelpunten in vijftien wedstrijden voor Barcelona. Na zijn uitstekende start op de Spaanse velden staat de spits de laatste weken echter droog.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
BHJ,

Jammer dat jij je aangevallen voelt.
Je schrijft in je stuk dat het jouw mening is en die respecteer ik.
Ik kom alleen met feiten zoals ik het zie (mijn mening).
Er is bij ajax idd doorstromming van jeugd, maar het is slecht een deeltje wat doorstroomt van de jeugdopleiding die neergezet wordt als een van de beste van de wereld.
Als jij vindt dat er genoeg jeugdspelers spelen in ajax, dan heb ik gelijk dat ajax koopgeil is. Want als jij per jaar voor miljoenen investeerd in je team en je moet noodgedwongen jeugdspelers opstellen .....
Maar goed, ik ben toch erg benieuwd naar jouw referentiekader. Het kan je niet ontgaan zijn dat Fc Twente, Fc Groningen, AZ en Heereveen de laatste vijf jaar mooi voetbal hebben laten zien.
Of zat je toen alleen maar naar ajax te kijken



Je komt met feiten zoals jij het ziet?
Vriend, feiten zijn feiten dat is geen mening.

De doorstroming is niet anders dan in de jaren 80 of 90, toen kwamen er ook slechts 1 of 2 per seizoen door die goed genoeg waren. Verschil is alleen dat ze nu al op hun 23ste weg gaan en vroeger op hun 25ste of 26ste.

Ajax is ook koopgeil geweest de laatste jaren, ze zijn er volgens mij ook druk mee bezig om van spelers af te komen en niet teveel onnodig dure spelers aan te trekken, je haalt dus i.m.o. oude koeien uit de sloot.

Waar zeg ik dan dat andere clubs geen mooi voetbal laten zien? AZ heeft zeker leuk voetbal gespeelt, sterker nog die heeft 2 seizoenen des Ajax´ gespeeld. Heerenveen, Grunn en Twente hebben ook met regelmaat goede partijen op de mat gelegd. Ik vind overigens dat je Utrecht van dit seizoen vergeet in het rijtje al is het de laatste weken iets minder.

Als ik iets over Ajax zeg wil dat niet zeggen dat ik het tegenovergestelde voor andere clubs beweer.
De enige andere club waarover ik commentaar op het spel heb gegeven is het spel van PSV en niemand anders.

Daarnaast zeg ik dat ik vind, dat Ajax heb mooiste voetbal heeft laten zien. Als men vraagt waar ik dat op basseer zeg ik, het aantal gescoorde doelpunten.

Een VI blijkt onderzoek te hebben gedaan waarin naar boven is gekomen dat de mensen het met mij eens zijn....Waarom moet ik me dan hier gaan zitten verdedigen.

Waarom accepteren jullie mijn mening niet gewoon?
Is het nou zo moeilijk? je leeft in een democratie hoor, niet in een dictatuur waarin ik perse iemands ander mening moet hebben. (deze is tegen iedereen die mij tegenspreekt, niet tegen jouw persoonlijk)

Je kan het eens zijn of oneens.
Feit is wel dat mijn mening/statement ondersteund wordt door een onderzoek van de VI, dus zo gek is het niet wat ik zeg
09-02-2010 16:33
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Je hebt gelijk de beste wint niet altijd. Alleen vind ik als je jarenlang de beste zou zijn, dat je dan wel meer gewonnen zou moeten hebben. Dat jaar van ten Cate was Ajax denk ik wel de beste, maar hadden ze weer last van een dip in het seizoen. Jij zegt grootste budget, dat klopt. Alleen wordt een groot deel uitgegeven aan spelers die niks, maar dan ook niks toevoegen: Luque, Atouba, Aisatti, Sulejmani, Wielaert, Ogararu, Silva. Dat vind ik geen argument. Kracht van Ajax blijft de jeugd en dat red ze nu al jaren. Dat zal ook wel zo blijven als je nu bijvoorbeeld Daley Blind ziet voetballen.

Vorig jaar vond ik Ajax zeker niet de beste en zeker ook niet het mooiste voetballen. Dit jaar vind ik Ajax ook niet de beste en ook niet het mooiste voetballen. Ajax speelt dit jaar mooier dan vorig jaar, maar dat komt toch echt door sierlijkheid van spelers als Suarez, Emanuelson, van der Wiel en de Zeeuw. Pantelic, Enoh, Lindgren, Rommedahl, Alderweireld zijn geen mooie voetballers. Twente speelt als team mooi en dat vind ik van Ajax niet. Twente gaat ook geen prijs winnen dit jaar en dat is misschien wel zonde, want in mijn ogen zijn zij dit jaar de mooiste.

Dat denigrerende over PSV vind ik ook niet helemaal terecht. Ik vind Dzudzak een schitterende voetballer. Zelfde geldt voor het middenveld van PSV. Bakkal, Affelay en Engelaar. Dat zijn 3 aanvallend ingestelde spelers. Bij Ajax staan er toch 2 verdedigend ingestelde spelers doorgaans.

Verschil tussen PSV en Ajax is dat PSV minder risico's neemt als het niet hoeft.


Ik heb het niet over de spelers als individu, ik vind Bakkal een geweldige voetballer. Persoonlijk vind ik hem de beste speler van PSV zelfs dit seizoen, de man wordt zwaar onderschat.

Maar goed, op veel punten ben ik het helemaal niet met je eens. Als ik naar het doelsaldo wijs zegt dat genoeg vind ik, zeker als ik de kans en aantal doelpogingen erbij pak.
Dan geeft dat toch wel aan dat Ajax veruit het meest aanvallende spel heeft laten zien dit seizoen.

Ik ben een voorstander van Aanvallend voetbal en daarvoor moet ik toch echt in Amsterdam zijn en zeker niet in Eindhoven. Het is geen geheim hoor dat PSV behouden voetbal speelt, dat is gewoon een feit.

Jij vind het denigrerend, dat is het niet. Het is slechts een afkeer die ik heb tegen de speelstijl, als je alles van mij heb gelezen in dit topic begrijp je het misschien beter.

Twente speelt dit seizoen leuk voetbal in veel wedstrijden, ben ik zeker met je eens, ik zeg ook nergens dat het niet zo is.

Maar goed, mijn mening is dat Ajax het beste spel heeft laten zien, dat onderbouw ik door te wijzen naar het doelsaldo. Jij en andere vinden van niet, dat mag toch niks mis mee hoor.

Maar laat mij gewoon lekker me mening hebben, dan doe ik dat bij jouw ook
09-02-2010 16:23
Piet Paulusma
Rang: Semi-prof
Quote
[...]


vind jij (als je de laatste 10 jaar bekijkt) PSV echt minder in europees voetbal als ajax??



Ja ik moet je gelijk geven.
Ajax heeft de laatste jaren niet echt veel punten gescoord in het Europeesvoetbal.
Mijn inziens horen er maar drie Nederlandse clubs (volgens de geschiedenis) thuis in Europa. Dat zijn ajax, Feyenoord en PSV.
Door het goede voetbal van andere Nederlandse clubs in Europa worden er nog steeds genoeg punten gehaald. Maar daar heeft ajax de laatste jaren niet echt aan meegewerkt.


(Reactie gewijzigd op 09-02-2010 16:10 door Piet Paulusma)
09-02-2010 16:07
Piet Paulusma
Rang: Semi-prof
BHJ,

Jammer dat jij je aangevallen voelt.
Je schrijft in je stuk dat het jouw mening is en die respecteer ik.
Ik kom alleen met feiten zoals ik het zie (mijn mening).
Er is bij ajax idd doorstromming van jeugd, maar het is slecht een deeltje wat doorstroomt van de jeugdopleiding die neergezet wordt als een van de beste van de wereld.
Als jij vindt dat er genoeg jeugdspelers spelen in ajax, dan heb ik gelijk dat ajax koopgeil is. Want als jij per jaar voor miljoenen investeerd in je team en je moet noodgedwongen jeugdspelers opstellen .....
Maar goed, ik ben toch erg benieuwd naar jouw referentiekader. Het kan je niet ontgaan zijn dat Fc Twente, Fc Groningen, AZ en Heereveen de laatste vijf jaar mooi voetbal hebben laten zien.
Of zat je toen alleen maar naar ajax te kijken


(Reactie gewijzigd op 09-02-2010 16:01 door Piet Paulusma)
09-02-2010 15:58
SCP
Rang: Wereldspeler
Quote
Tuurlijk gaat het uiteindelijk om het winnen, maar je kunt ook mooi winnen (zie Barca nu). En ik als Ajacied vind dus ook dat Ajax ALTIJD moet proberen om mooi te winnen en er naar moet streven om het mooiste voetbal van NL te spelen.

En de beste wint wel (vrijwel) altijd, over 34 wedstrijden wint de beste. Je hebt ploegen zoals PSV die dat supergoed kunnen over een heel seizoen, maar bijv. vrij slecht zijn in bekervoetbal of Europees voetbal.



vind jij (als je de laatste 10 jaar bekijkt) PSV echt minder in europees voetbal als ajax??

09-02-2010 14:14
Rogier1973
Rang: Steward
Tuurlijk gaat het uiteindelijk om het winnen, maar je kunt ook mooi winnen (zie Barca nu). En ik als Ajacied vind dus ook dat Ajax ALTIJD moet proberen om mooi te winnen en er naar moet streven om het mooiste voetbal van NL te spelen.

En de beste wint wel (vrijwel) altijd, over 34 wedstrijden wint de beste. Je hebt ploegen zoals PSV die dat supergoed kunnen over een heel seizoen, maar bijv. vrij slecht zijn in bekervoetbal of Europees voetbal.
09-02-2010 14:09
obiku!
Rang: Talent
Quote
[...]

Daar ben ik het niet mee eens, de beste wint niet altijd. Zeker niet in het voetbal.
en inderdaad, wij houden ervan om dat te roepen.

Ik vind het ook, er wordt het meest betaald aan spelers, er wordt het meest uitgegeven aan spelers, je heb het grootste budget in de Eredivisie, je scoort de meeste goals...en dus vind ik dat, bovendien vind ik ook dat het zo hoort te zijn als je de meeste materialen tot je beschikking heb.

Dat het niet gepaard gaat met prijzen de laatste jaren, is wat anders.

Maar het is zeker niet zo dat de beste altijd wint.


Je hebt gelijk de beste wint niet altijd. Alleen vind ik als je jarenlang de beste zou zijn, dat je dan wel meer gewonnen zou moeten hebben. Dat jaar van ten Cate was Ajax denk ik wel de beste, maar hadden ze weer last van een dip in het seizoen. Jij zegt grootste budget, dat klopt. Alleen wordt een groot deel uitgegeven aan spelers die niks, maar dan ook niks toevoegen: Luque, Atouba, Aisatti, Sulejmani, Wielaert, Ogararu, Silva. Dat vind ik geen argument. Kracht van Ajax blijft de jeugd en dat red ze nu al jaren. Dat zal ook wel zo blijven als je nu bijvoorbeeld Daley Blind ziet voetballen.

Vorig jaar vond ik Ajax zeker niet de beste en zeker ook niet het mooiste voetballen. Dit jaar vind ik Ajax ook niet de beste en ook niet het mooiste voetballen. Ajax speelt dit jaar mooier dan vorig jaar, maar dat komt toch echt door sierlijkheid van spelers als Suarez, Emanuelson, van der Wiel en de Zeeuw. Pantelic, Enoh, Lindgren, Rommedahl, Alderweireld zijn geen mooie voetballers. Twente speelt als team mooi en dat vind ik van Ajax niet. Twente gaat ook geen prijs winnen dit jaar en dat is misschien wel zonde, want in mijn ogen zijn zij dit jaar de mooiste.

Dat denigrerende over PSV vind ik ook niet helemaal terecht. Ik vind Dzudzak een schitterende voetballer. Zelfde geldt voor het middenveld van PSV. Bakkal, Affelay en Engelaar. Dat zijn 3 aanvallend ingestelde spelers. Bij Ajax staan er toch 2 verdedigend ingestelde spelers doorgaans.

Verschil tussen PSV en Ajax is dat PSV minder risico's neemt als het niet hoeft.
09-02-2010 13:59
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Wat BHJ zegt begrijp ik wel. Alleen houden Ajacieden (en ook PSV supporters) van het roepen van: Wij zijn de beste! Volgens mij als je de beste bent dan win je. Nu is dat dus het probleem van Ajax. Ikzelf bij Feyenoorder en zeg het niet graag, maar bij Ajax zie je vaak het mooiste voetbal. Probleem bij Ajax is al jaren: te weinig mentaliteit. Je kan schitterend 5-1 van PSV winnen, maar als je dan weer 1-0 van NAC verliest, dan is dat toch echt voor niets geweest. Dat maakt Ajax onvoorspelbaar en dat maakt het ook leuk om naar te kijken. Als je naar de feiten kijkt is PSV de beste en maakt Ajax er de meeste show van. Al vind ik Twente de laatste 2 jaar leuker om naar te kijken (en die halen nog meer punten ook)


Daar ben ik het niet mee eens, de beste wint niet altijd. Zeker niet in het voetbal.
en inderdaad, wij houden ervan om dat te roepen.

Ik vind het ook, er wordt het meest betaald aan spelers, er wordt het meest uitgegeven aan spelers, je heb het grootste budget in de Eredivisie, je scoort de meeste goals...en dus vind ik dat, bovendien vind ik ook dat het zo hoort te zijn als je de meeste materialen tot je beschikking heb.

Dat het niet gepaard gaat met prijzen de laatste jaren, is wat anders.

Maar het is zeker niet zo dat de beste altijd wint.
09-02-2010 13:49
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Volgens een van de laatste VI's is de amusementwaarde van de wedstrijden van Ajax het allerhoogst in de eredivisie. En in mijn ogen gaat het nog steeds daarom....het publiek vermaken. Die betalen grof geld voor (hopelijk) een leuke pot voetbal.



Kijk, daar ben ik het dus mee eens.
09-02-2010 13:46
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]


Houden van voetbal zoals het gespeeld hoort te worden, dat ben ik met je eens.
Maar wat is jouw referentiekader?

De laatste jaren heb ik jouw clubje niet het spel zien spellen zoals ze pretenderen dat het gespeeld moet worden.
Als Ajax zich al aanpast aan zijn tegenstander, dan speelt ze niet volgens hun eigen filosofie.
Nee helaas, dan heb ik de laatste vijf jaar toch andere clubs gezien die mooi, verzorgd en oogstrelend voetbal hebben gespeeld, met wat voor een gevoel zijn deze supporters dan thuis gekomen zijn?
Ajax speelt niet meer met een eigen indentiteit, doorstromming uit eigen jeugd, goede scouting en een gedegen management is er niet meer bij.
Nu is het alleen maar koopgeil, is men meer bezig met commercie en denkt men amper aan de jeugd.

Jammer, want op deze manier maak je een cultuur van "de" topclub van Nederland naar de Kl@te.



Ik ben het niet met je eens, zoals ik aangeef is het minder vaak geweest de laatste jaren. Daarintegen heb ik wel sowieso bij thuis wedstrijden bijna altijd wedstrijden gezien waarin Aanvallend voetbal gespeeld werd en sowieso getracht werd te spelen.

Eigen jeugd? Doorstroming zat, blijkt wekelijks.
Noem mij nog een club waarbij er wekelijks 6 uit de eigen jeugd in de basis staan dus begrijp niet echt waar je het op basseert.

En het NU wat jij zegt, is niet meer NU. NU is het zo dat ze weer terug willen naar de eigen filosofie, dat ze een aantal jaar geleden van het spoor zijn geraakt is algemeen bekend, daar wordt nu weer aan gewerkt.

Ik heb overigens ook niet gezegd dat er geen andere clubs zijn die niet mooi en verzorgd spelen of hebben gespeeld. Ik zeg alleen dat ik het voetbal van PSV niet om aan te zien vind in de meeste wedstrijden.

Je hoeft me niet aan te vallen omdat ik een andere mening heb dan jij, dat vind ik een beetje vreemd.

Het is MIJN mening, ik vraag niet of je het eens bent, sterker nog dat boeit me ook niet eens. Dus een referentiekader, die hoef ik je niet te geven.

1 Ding is duidelijk, ik heb een stuk meer wedstrijden gezien van Ajax dan jij, ook de laatste jaren. Jij basseert het zeer waarschijnlijk op wat je ziet en hoort in de media.

Niet verstandig om zoveel naar die bromsnor te luisteren, wordt je negatief van
Maar goed, aangezien ik het een en ander live van dichtbij mee maakt lijkt mij dat jij degene bent die met een referentiekader moet komen......Niet ik.

En kom niet met jullie hebben geen prijzen gewonnen want dat is een beejte te makkelijk.
09-02-2010 13:45
obiku!
Rang: Talent
Wat BHJ zegt begrijp ik wel. Alleen houden Ajacieden (en ook PSV supporters) van het roepen van: Wij zijn de beste! Volgens mij als je de beste bent dan win je. Nu is dat dus het probleem van Ajax. Ikzelf bij Feyenoorder en zeg het niet graag, maar bij Ajax zie je vaak het mooiste voetbal. Probleem bij Ajax is al jaren: te weinig mentaliteit. Je kan schitterend 5-1 van PSV winnen, maar als je dan weer 1-0 van NAC verliest, dan is dat toch echt voor niets geweest. Dat maakt Ajax onvoorspelbaar en dat maakt het ook leuk om naar te kijken. Als je naar de feiten kijkt is PSV de beste en maakt Ajax er de meeste show van. Al vind ik Twente de laatste 2 jaar leuker om naar te kijken (en die halen nog meer punten ook)
09-02-2010 13:31
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Juist, net als Arsenal. Alleen.... die winnen ook nooit wat. Voetbal gaat om winnen. Hoe dat gebeurt, is voor mij van minder belang. Maar je kan van mening verschillen uiteraard.


Niet alleen, het gaat om winnen met mooi spel. Tuurlijk moet je wel willen winnen. MAar kijk is naar BArca, dat wil toch iedereen. Dat bedoelt Zlatan dus om maar terug te komen op het onderwerp. dat is ook de insteek van Ajax.
09-02-2010 13:15
TottiRomanista
Rang: International
Quote
Volgens een van de laatste VI's is de amusementwaarde van de wedstrijden van Ajax het allerhoogst in de eredivisie. En in mijn ogen gaat het nog steeds daarom....het publiek vermaken. Die betalen grof geld voor (hopelijk) een leuke pot voetbal.


Juist, net als Arsenal. Alleen.... die winnen ook nooit wat. Voetbal gaat om winnen. Hoe dat gebeurt, is voor mij van minder belang. Maar je kan van mening verschillen uiteraard.
09-02-2010 13:07
Rogier1973
Rang: Steward
Volgens een van de laatste VI's is de amusementwaarde van de wedstrijden van Ajax het allerhoogst in de eredivisie. En in mijn ogen gaat het nog steeds daarom....het publiek vermaken. Die betalen grof geld voor (hopelijk) een leuke pot voetbal.
09-02-2010 13:01
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]


Houden van voetbal zoals het gespeeld hoort te worden, dat ben ik met je eens.
Maar wat is jouw referentiekader?

De laatste jaren heb ik jouw clubje niet het spel zien spellen zoals ze pretenderen dat het gespeeld moet worden.
Als Ajax zich al aanpast aan zijn tegenstander, dan speelt ze niet volgens hun eigen filosofie.
Nee helaas, dan heb ik de laatste vijf jaar toch andere clubs gezien die mooi, verzorgd en oogstrelend voetbal hebben gespeeld, met wat voor een gevoel zijn deze supporters dan thuis gekomen zijn?
Ajax speelt niet meer met een eigen indentiteit, doorstromming uit eigen jeugd, goede scouting en een gedegen management is er niet meer bij.
Nu is het alleen maar koopgeil, is men meer bezig met commercie en denkt men amper aan de jeugd.

Jammer, want op deze manier maak je een cultuur van "de" topclub van Nederland naar de Kl@te.







Erg makkelijk hoe je het schets. Tuurlijk heeft Ajax niet gewledig voetbal gespeled de afgelopen jaar, en tuurlijk is er niet een top beleid geweest. MAar dat is niet wat BHJ bedoeld. Hij bedoeld het spprt voetbal, en de intentie die het voetbal met zicg mee brengt. Niet te behouwen en indien mogelijk, altijd op de aaval spelen. niet een wedstrijd neutraliseren, en rustig met 1-0 proberen uit te spelen. Dat het niet altijd meer lukt dat is iedereen bekend. Dat er pleogen zijn geweest die verzorgend voetbal hebben gepseeld weten we ook allemaal. Maar de intentei is bij Ajax over het algemeen nog steeds hetzelfde, en ze hebben geloof ik wel bijna elk jaar van de afgelopen 5 jaar de meeste doelpunten voor gehad, met het niet goede spel.....


(Reactie gewijzigd op 09-02-2010 12:55 door Hupweereentrein)
09-02-2010 12:50
Morfe0
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]


Houden van voetbal zoals het gespeeld hoort te worden, dat ben ik met je eens.
Maar wat is jouw referentiekader?

De laatste jaren heb ik jouw clubje niet het spel zien spellen zoals ze pretenderen dat het gespeeld moet worden.
Als Ajax zich al aanpast aan zijn tegenstander, dan speelt ze niet volgens hun eigen filosofie.
Nee helaas, dan heb ik de laatste vijf jaar toch andere clubs gezien die mooi, verzorgd en oogstrelend voetbal hebben gespeeld, met wat voor een gevoel zijn deze supporters dan thuis gekomen zijn?
Ajax speelt niet meer met een eigen indentiteit, doorstromming uit eigen jeugd, goede scouting en een gedegen management is er niet meer bij.
Nu is het alleen maar koopgeil, is men meer bezig met commercie en denkt men amper aan de jeugd.

Jammer, want op deze manier maak je een cultuur van "de" topclub van Nederland naar de Kl@te.






laatste 5 jaar is overdreven
kwa Selectie mooi Voetbal en eigenlijk de beste dat jaar dat was onder Sneijder Stam Huntelaar Davids Babel etc. weet je nog?

toen legde we PSV zelfs in Philips stadion helemaal onze wil op met 5-1 gewonnen daar
nee dat jaar was onze enigste jaar dat we eigenlijk het meeste recht hadden op de kampioenschap
helaas ging psv toen met 1 rot doelpuntje verschil er mee vandoor.

maargoed dat was enigste jaar van al die jaren dat we vrijwel alles eigen jeugd hadden en veel teams onze wil oplegde en via Ajax Filosofie.
maar dat is inderdaad maar 1 schamele jaartje geweest! onder Henk Ten Cate
09-02-2010 11:11
Bossenaar56
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
09-02-2010 10:54
Piet Paulusma
Rang: Semi-prof
Quote
[...]

Houden van voetbal zoals dat gespeeld hoort te worden.

Het is jammer dat we daardoor wel eens het kampioenschap mislopen.

Maar goed, liever (thuis in iedergeval) waarde voor me geld door een leuke pot voetbal te zien, dan iedere week een slechte pot voetbal zien en toch winnen.....

Dat kunnen mensen vreemd vinden maar, na lang nadenken denk ik er wel zo over.

Wat heb je aan een kampioenschap als je voor je 200 tot 300 Euro per seizoen bijna alleen maar bagger wedstrijden ziet, zoals in Eindhoven.

Ik ga bijna wekelijks met een goed gevoel naar huis, omdat ik een goede pot heb gezien met veel doelpunten en veel kansen. PSV heeft dan 1x in het jaar een goed gevoel wanneer ze kampioen zijn geworden, want voor de rest is het bijna alleen maar afbraak voetbal.

(vind ik , is mijn mening dus niet boos worden, doe ik ook niet omdat jullie het niet met mij eens zullen zijn)

In een beker is dat anders, in een uitwedstrijd ook. Alleen als ik wekelijks een afbraak pot zit te kijken, had ik niet meer gegaan, daar wil ik namelijk niet achter gaan staan. Mindere periodes zijn wat anders, dat kan gebeuren.



Houden van voetbal zoals het gespeeld hoort te worden, dat ben ik met je eens.
Maar wat is jouw referentiekader?

De laatste jaren heb ik jouw clubje niet het spel zien spellen zoals ze pretenderen dat het gespeeld moet worden.
Als Ajax zich al aanpast aan zijn tegenstander, dan speelt ze niet volgens hun eigen filosofie.
Nee helaas, dan heb ik de laatste vijf jaar toch andere clubs gezien die mooi, verzorgd en oogstrelend voetbal hebben gespeeld, met wat voor een gevoel zijn deze supporters dan thuis gekomen zijn?
Ajax speelt niet meer met een eigen indentiteit, doorstromming uit eigen jeugd, goede scouting en een gedegen management is er niet meer bij.
Nu is het alleen maar koopgeil, is men meer bezig met commercie en denkt men amper aan de jeugd.

Jammer, want op deze manier maak je een cultuur van "de" topclub van Nederland naar de Kl@te.





(Reactie gewijzigd op 09-02-2010 09:14 door Piet Paulusma)
09-02-2010 09:08
akker
Rang: Amateur
De manier van voetballen dat de supporters van Ajax nastreven, is fantastisch wanneer je dit als team kunt waarmaken. Je hebt er de kwaliteit van spelers en natuurlijk de juiste soort spelers voor nodig. De laatste jaren heeft Ajax dit niet meer, waardoor het team kwetsbaar wordt en de Ajax voetbalvisie er niet uitkomt. Ook het voetbal van Ajax is de laatste jaren niet om aan te zien, een paar wedstrijden daargelaten. Het voetbal van PSV is niet sprankelend, maar realistisch voor het behalen van de titel.
08-02-2010 23:14
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

ten1e: tegen ajax krijg je veel sneller rood dan in andere wedstrijden.
ten 2e: spelers van ajax mogen de smerigste overtredingen maken zonder een kaart te krijgen.
ten 3e: je bent zelf sneu.



Aparte gedachte, vraag me af of het waar is?

en dan nog, zoveel onterechte rode kaarten heb ik niet gezien bij tegenstanders van Ajax. Als je zegt dat er in wedstrijden met 2 maten gemeten is, kan ik me daar nog iets bij voorstellen maar dat is toch wat anders dan wat jij zegt.

Wat jij zegt is gewoon frustratie, weet niet waar het vandaan komt maar iets anders kan ik het niet noemen. Zou ik ook niet doen als ik jouw was,jezelf frustreren is niet goed voor je gemoeds toestand
08-02-2010 21:58
peterhaarlem
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Ten eerste: De tegenstander doet het zelf rood krijgen?
Ten tweede: De scheidsrechter kiest er zelfo voor hoe hij fluit
Ten derde: JE BENT GEWOON SNEU


ten1e: tegen ajax krijg je veel sneller rood dan in andere wedstrijden.
ten 2e: spelers van ajax mogen de smerigste overtredingen maken zonder een kaart te krijgen.
ten 3e: je bent zelf sneu.

08-02-2010 21:35
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Nee, moeten ze eens proberen....
Dat heet ambitie vriend. Elke ploeg zou die vanaf dag 1 vh seizoen moeten hebben.
Of het nou lukt of nie is ander verhaal, maar moge duidelijk zijn waarnaar ajax streeft.
Tis nu de vraag waarnaar NAC streeft


Dat is te makkelijk. Als ze roepen dat ze kampioen worden is het niet reëel. Denk dat ze iig als doel hebben play-offs te halen. Dat lijken me reële doelstellingen...
08-02-2010 20:21
Master_R
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Het scheelt dat NAC nooit roept dat ze kampioen worden....


Nee, moeten ze eens proberen....
Dat heet ambitie vriend. Elke ploeg zou die vanaf dag 1 vh seizoen moeten hebben.
Of het nou lukt of nie is ander verhaal, maar moge duidelijk zijn waarnaar ajax streeft.
Tis nu de vraag waarnaar NAC streeft
08-02-2010 20:18
SCP
Rang: Wereldspeler
tja we zijn nou eenmaal veel eisend
08-02-2010 19:23
SCP
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

als je iedere keer met 12 tegen 9 speelt is het niet zo moeilijk om een goed doelsaldo te hebben.



voetbal is toch 11 tegen 11? en de jupiler league is 20 teams oh nee 19.. waar is jouw cluppie?


08-02-2010 19:22
Ajax_Fan
Rang: Ballenjongen
Quote
[...]

Dat zijn we wel gewend van hem.. Hij is overigens niet de enige


O jaa Sorry! Ik vergat jou helemaal voel je je nu beledigd?xd
08-02-2010 19:11
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Wij roepen alleen de waarheid.
Het is gewoon een feit dat PSV voetbalt vanuit een gesloten defensie speelt en weinig risico's nemen. Dat doen ze al vanaf de jaren 80 (voor zover ik me het kan herinneren) en dat is gewoon de speelstijl van PSV.

Dat is prima, niks mis mee alleen niet het spelletje zoals ik vind dat het spelletje gespeeld hoort te worden en dus ook niet de manier van voetbal die ik kan supporten.

Ik kan daarintegen niet zeggen dat het niet effectief is, dat is het wel. Ik heb dan ook al mijn hele leven lang een hekel aan Italiaans voetbal, al is er af en toe een team dat niet op die manier speelt zoals Inter dit jaar en Milan wel vaker in het verleden.

Ik begrijp ook wel dat het allemaal om poen gaat en ik begrijp en zie ook wel dat je er prijzen mee pakt, alleen loop ik er persoonlijk niet warm voor.

Jij zegt dat het aan Suarez ligt maar, sla de boeken er eens op na. Ajax is vrijwel altijd de club die de meeste doelpunten scoort, vaak ook veel meer dan de rest. Ook toen Suarez er niet was.
Ook dat heb ik al vaker gezegd, haal Suarez weg en er zal weer een nieuwe opstaan. Zo is het altijd gegaan, kan soms een jaartje tussen zitten maar uiteindelijk komt er weer een echte topper.

De vergelijking zit in de verwachtingen van de Supporters van Barca en Ajax, die niet verassend is hoor gezien het verleden die beide clubs hebben. Wij zijn vroeger nogal verwend wat tactisch en technisch hoogstaand voetbal betreft en dat is iets dat niet zomaar slijt.

Wie weet denk ik er over 10 jaar heel anders over als we die 3e ster nog steeds niet hebben (wat ik me niet kan voorstellen overigens), alleen voorlopig nog niet. Het streven van mij (en veel andere supporters) is niet bijgesteld wat veldspel betreft, ondanks de prestaties stukken minder zijn.
Het begrip dat het allemaal niet meer zo eenvoudig is voor een NL club is er wel.

Ik denk ook dat je het streven moet houden, dat is een mooi doel om naar toe te werken.

Voor mij is voetbal nog altijd een spel van vermaak, voor zowel de spelers als de supporters en het plezier straalt niet van de stijl af die PSV speelt.
Bij Ajax ook minder vaak de laatste jaren, dat is erg jammer alleen is dat door gebrek aan kwaliteit en vooral mentaliteit bij enkele spelers.

Plezier is het sleutelwoord, dat mis ik te vaak bij PSV. Ook bij Ajax hoor de laatste tijd, alleen wel minder vaak


kijk iemand met een goed verhaal, netjes
08-02-2010 18:44
booya_410
Rang: Vedette
Quote
[...]


Ten derde: JE BENT GEWOON SNEU


Dat zijn we wel gewend van hem.. Hij is overigens niet de enige
08-02-2010 18:36
booya_410
Rang: Vedette
Quote
[...]

Wij roepen alleen de waarheid.
Het is gewoon een feit dat PSV voetbalt vanuit een gesloten defensie speelt en weinig risico's nemen. Dat doen ze al vanaf de jaren 80 (voor zover ik me het kan herinneren) en dat is gewoon de speelstijl van PSV.

Dat is prima, niks mis mee alleen niet het spelletje zoals ik vind dat het spelletje gespeeld hoort te worden en dus ook niet de manier van voetbal die ik kan supporten.

Ik kan daarintegen niet zeggen dat het niet effectief is, dat is het wel. Ik heb dan ook al mijn hele leven lang een hekel aan Italiaans voetbal, al is er af en toe een team dat niet op die manier speelt zoals Inter dit jaar en Milan wel vaker in het verleden.

Ik begrijp ook wel dat het allemaal om poen gaat en ik begrijp en zie ook wel dat je er prijzen mee pakt, alleen loop ik er persoonlijk niet warm voor.

Jij zegt dat het aan Suarez ligt maar, sla de boeken er eens op na. Ajax is vrijwel altijd de club die de meeste doelpunten scoort, vaak ook veel meer dan de rest. Ook toen Suarez er niet was.
Ook dat heb ik al vaker gezegd, haal Suarez weg en er zal weer een nieuwe opstaan. Zo is het altijd gegaan, kan soms een jaartje tussen zitten maar uiteindelijk komt er weer een echte topper.

De vergelijking zit in de verwachtingen van de Supporters van Barca en Ajax, die niet verassend is hoor gezien het verleden die beide clubs hebben. Wij zijn vroeger nogal verwend wat tactisch en technisch hoogstaand voetbal betreft en dat is iets dat niet zomaar slijt.

Wie weet denk ik er over 10 jaar heel anders over als we die 3e ster nog steeds niet hebben (wat ik me niet kan voorstellen overigens), alleen voorlopig nog niet. Het streven van mij (en veel andere supporters) is niet bijgesteld wat veldspel betreft, ondanks de prestaties stukken minder zijn.
Het begrip dat het allemaal niet meer zo eenvoudig is voor een NL club is er wel.

Ik denk ook dat je het streven moet houden, dat is een mooi doel om naar toe te werken.

Voor mij is voetbal nog altijd een spel van vermaak, voor zowel de spelers als de supporters en het plezier straalt niet van de stijl af die PSV speelt.
Bij Ajax ook minder vaak de laatste jaren, dat is erg jammer alleen is dat door gebrek aan kwaliteit en vooral mentaliteit bij enkele spelers.

Plezier is het sleutelwoord, dat mis ik te vaak bij PSV. Ook bij Ajax hoor de laatste tijd, alleen wel minder vaak


Amen

Had het niet beter kunnen verwoorden.
08-02-2010 18:35
Ajax_Fan
Rang: Ballenjongen
Quote
[...]

als je iedere keer met 12 tegen 9 speelt is het niet zo moeilijk om een goed doelsaldo te hebben.



Ten eerste: De tegenstander doet het zelf rood krijgen?
Ten tweede: De scheidsrechter kiest er zelfo voor hoe hij fluit
Ten derde: JE BENT GEWOON SNEU
08-02-2010 18:12
Luis Suárez
Rang: Vedette
Quote
[...]

Waarom roept iedere ajaxsupporter toch altijd dat PSV slecht en triest voetbal speelt. In Eindhoven staan ze vaak genoeg te springen op de banken. Dat wij geen uitslagen hebben 4-0, 3-0 of 4-2 tja, dat ligt bij jullie een deel aan Suarez. Neem die jonge weg en de helft van de doelpunten en de helft van de creativiteit valt weg.

Overigens snap ik niet echt waarover dit gaat. De Nederlands competitie mag je gewoon niet eens meer vergelijken met de Spaanse. En inderdaad in Italië is het gewoon heel anders voetballen. Niet van de trucjes en hoogstandjes. Maar gewoon knokken voor wat je waard bent. Soms letterlijk zelfs. En in Spanje is het veel meer flair. En ik denk dat in Nederland het eigenlijk geen van beide is. Er zijn maar weinig spelers die nog echt werken voor hun geld en echt een competitie met veel flair en veel technische hoogstandjes is het ook niet. Dus ik snap de vergelijking niet helemaal.



Ben ik het niet mee eens, want dan zal er wel weer een nieuwe ''leider'' opstaan voorin. We missen dan inderdaad heel veel creativiteit, maar doelpunten zullen we niet veel minder maken.
08-02-2010 18:08
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Waarom roept iedere ajaxsupporter toch altijd dat PSV slecht en triest voetbal speelt. In Eindhoven staan ze vaak genoeg te springen op de banken. Dat wij geen uitslagen hebben 4-0, 3-0 of 4-2 tja, dat ligt bij jullie een deel aan Suarez. Neem die jonge weg en de helft van de doelpunten en de helft van de creativiteit valt weg.

Overigens snap ik niet echt waarover dit gaat. De Nederlands competitie mag je gewoon niet eens meer vergelijken met de Spaanse. En inderdaad in Italië is het gewoon heel anders voetballen. Niet van de trucjes en hoogstandjes. Maar gewoon knokken voor wat je waard bent. Soms letterlijk zelfs. En in Spanje is het veel meer flair. En ik denk dat in Nederland het eigenlijk geen van beide is. Er zijn maar weinig spelers die nog echt werken voor hun geld en echt een competitie met veel flair en veel technische hoogstandjes is het ook niet. Dus ik snap de vergelijking niet helemaal.



Als allereerst gaat het over de instelling van supporters niet over de kwaliteit van de competitie waar Zlatan het oer heeft. En de 1-0 is meer een metafoor. Als je kijkt naar de wedstrijd die PSV afgelopen week met 2-0 wint van Ado, is het degelijk, maar er is geen ene bal aan om naar te kijken. dat komt omdat PSV die wedstrijd geheel neutraliseert. Dat is hun goed recht, maar je vermaakt je publiek er niet echt mee. Ik heb overigens dit jaar ook betere wedstrijden van PSV gezien, maar het begint nu weer in het oude stramien te vervallen.

Een 1-0 overwinning heb ik overigens niks op tegen als het ene mooi spektakel is geweest. Zo als de 1-0 tegen AZ hoor je niemand over klagen. Maar het moet niet na 15 minuten 1-0 staan, en dan de boel achterin dicht gooien in een thuiswedstrijd. Dan gaat het publiek morren. Ze willen voetbal zien, en verwachten ook dat er 90 munten vol voor gegaan word. Kortom de instelling die een Suarez bijvoorbeeld ook altijd heeft.
08-02-2010 18:07
Luis Suárez
Rang: Vedette
Quote
[...]

als je iedere keer met 12 tegen 9 speelt is het niet zo moeilijk om een goed doelsaldo te hebben.



Ga ergens in een hoekje stil zitten janken, zodat we je niet hoeven te horen..
08-02-2010 18:06
peterhaarlem
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Als je als Ajax zijnde de ambitie niet heb om Kampioen te worden dan kan je er net zo goed mee stoppen.

Ik sluit niet uit dat wij het nog worden, dat roep ik al weken. Ik vind ook dat wij de beste ploeg hebben en dat kan ik onderbouwen door te wijzen naar het doelsaldo.



als je iedere keer met 12 tegen 9 speelt is het niet zo moeilijk om een goed doelsaldo te hebben.

08-02-2010 18:02
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Waarom roept iedere ajaxsupporter toch altijd dat PSV slecht en triest voetbal speelt. In Eindhoven staan ze vaak genoeg te springen op de banken. Dat wij geen uitslagen hebben 4-0, 3-0 of 4-2 tja, dat ligt bij jullie een deel aan Suarez. Neem die jonge weg en de helft van de doelpunten en de helft van de creativiteit valt weg.

Overigens snap ik niet echt waarover dit gaat. De Nederlands competitie mag je gewoon niet eens meer vergelijken met de Spaanse. En inderdaad in Italië is het gewoon heel anders voetballen. Niet van de trucjes en hoogstandjes. Maar gewoon knokken voor wat je waard bent. Soms letterlijk zelfs. En in Spanje is het veel meer flair. En ik denk dat in Nederland het eigenlijk geen van beide is. Er zijn maar weinig spelers die nog echt werken voor hun geld en echt een competitie met veel flair en veel technische hoogstandjes is het ook niet. Dus ik snap de vergelijking niet helemaal.



Wij roepen alleen de waarheid.
Het is gewoon een feit dat PSV voetbalt vanuit een gesloten defensie speelt en weinig risico's nemen. Dat doen ze al vanaf de jaren 80 (voor zover ik me het kan herinneren) en dat is gewoon de speelstijl van PSV.

Dat is prima, niks mis mee alleen niet het spelletje zoals ik vind dat het spelletje gespeeld hoort te worden en dus ook niet de manier van voetbal die ik kan supporten.

Ik kan daarintegen niet zeggen dat het niet effectief is, dat is het wel. Ik heb dan ook al mijn hele leven lang een hekel aan Italiaans voetbal, al is er af en toe een team dat niet op die manier speelt zoals Inter dit jaar en Milan wel vaker in het verleden.

Ik begrijp ook wel dat het allemaal om poen gaat en ik begrijp en zie ook wel dat je er prijzen mee pakt, alleen loop ik er persoonlijk niet warm voor.

Jij zegt dat het aan Suarez ligt maar, sla de boeken er eens op na. Ajax is vrijwel altijd de club die de meeste doelpunten scoort, vaak ook veel meer dan de rest. Ook toen Suarez er niet was.
Ook dat heb ik al vaker gezegd, haal Suarez weg en er zal weer een nieuwe opstaan. Zo is het altijd gegaan, kan soms een jaartje tussen zitten maar uiteindelijk komt er weer een echte topper.

De vergelijking zit in de verwachtingen van de Supporters van Barca en Ajax, die niet verassend is hoor gezien het verleden die beide clubs hebben. Wij zijn vroeger nogal verwend wat tactisch en technisch hoogstaand voetbal betreft en dat is iets dat niet zomaar slijt.

Wie weet denk ik er over 10 jaar heel anders over als we die 3e ster nog steeds niet hebben (wat ik me niet kan voorstellen overigens), alleen voorlopig nog niet. Het streven van mij (en veel andere supporters) is niet bijgesteld wat veldspel betreft, ondanks de prestaties stukken minder zijn.
Het begrip dat het allemaal niet meer zo eenvoudig is voor een NL club is er wel.

Ik denk ook dat je het streven moet houden, dat is een mooi doel om naar toe te werken.

Voor mij is voetbal nog altijd een spel van vermaak, voor zowel de spelers als de supporters en het plezier straalt niet van de stijl af die PSV speelt.
Bij Ajax ook minder vaak de laatste jaren, dat is erg jammer alleen is dat door gebrek aan kwaliteit en vooral mentaliteit bij enkele spelers.

Plezier is het sleutelwoord, dat mis ik te vaak bij PSV. Ook bij Ajax hoor de laatste tijd, alleen wel minder vaak

(Reactie gewijzigd op 08-02-2010 17:29 door BHJ)
08-02-2010 17:25
deventer0570
Rang: Semi-prof
en dat noemt zich supporter
08-02-2010 17:19
The_Gunner
Rang: Aanvoerder
Quote
[...]

Houden van voetbal zoals dat gespeeld hoort te worden.

Het is jammer dat we daardoor wel eens het kampioenschap mislopen.

Maar goed, liever (thuis in iedergeval) waarde voor me geld door een leuke pot voetbal te zien, dan iedere week een slechte pot voetbal zien en toch winnen.....

Dat kunnen mensen vreemd vinden maar, na lang nadenken denk ik er wel zo over.

Wat heb je aan een kampioenschap als je voor je 200 tot 300 Euro per seizoen bijna alleen maar bagger wedstrijden ziet, zoals in Eindhoven.

Ik ga bijna wekelijks met een goed gevoel naar huis, omdat ik een goede pot heb gezien met veel doelpunten en veel kansen. PSV heeft dan 1x in het jaar een goed gevoel wanneer ze kampioen zijn geworden, want voor de rest is het bijna alleen maar afbraak voetbal.

(vind ik , is mijn mening dus niet boos worden, doe ik ook niet omdat jullie het niet met mij eens zullen zijn)

In een beker is dat anders, in een uitwedstrijd ook. Alleen als ik wekelijks een afbraak pot zit te kijken, had ik niet meer gegaan, daar wil ik namelijk niet achter gaan staan. Mindere periodes zijn wat anders, dat kan gebeuren.


Waarom roept iedere ajaxsupporter toch altijd dat PSV slecht en triest voetbal speelt. In Eindhoven staan ze vaak genoeg te springen op de banken. Dat wij geen uitslagen hebben 4-0, 3-0 of 4-2 tja, dat ligt bij jullie een deel aan Suarez. Neem die jonge weg en de helft van de doelpunten en de helft van de creativiteit valt weg.

Overigens snap ik niet echt waarover dit gaat. De Nederlands competitie mag je gewoon niet eens meer vergelijken met de Spaanse. En inderdaad in Italië is het gewoon heel anders voetballen. Niet van de trucjes en hoogstandjes. Maar gewoon knokken voor wat je waard bent. Soms letterlijk zelfs. En in Spanje is het veel meer flair. En ik denk dat in Nederland het eigenlijk geen van beide is. Er zijn maar weinig spelers die nog echt werken voor hun geld en echt een competitie met veel flair en veel technische hoogstandjes is het ook niet. Dus ik snap de vergelijking niet helemaal.

08-02-2010 16:49
BHJ
Rang: Goddelijk
Als je 1-0 wint en het spel was slecht, vind ik dat ook niet meer dan normaal, tenzij het de beker is.

Wij willen goed voetbal zien, daar betalen we veel geld voor. Dat andere supporters met minder genoegen nemen is prima. Wij doen dat niet.

Daar heeft Zlatan gelijk in, inmiddels begrijpt hij het wel volgens mij.
08-02-2010 16:24
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Het scheelt dat NAC nooit roept dat ze kampioen worden....


Als je als Ajax zijnde de ambitie niet heb om Kampioen te worden dan kan je er net zo goed mee stoppen.

Ik sluit niet uit dat wij het nog worden, dat roep ik al weken. Ik vind ook dat wij de beste ploeg hebben en dat kan ik onderbouwen door te wijzen naar het doelsaldo.

Iedereen heeft het wel over de verdediging maar ja, het zijn maar 3 doelpuntjes meer tegen dan PSV dus dat valt wel mee.

Als iedereen de mentaliteit had van Suarez en De Zeeuw, waren we het al, aan de kwaliteit ligt het duidelijk niet, zo bewijst het doelsaldo ook.
08-02-2010 16:22
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
tja ,, ajax "fans"


Houden van voetbal zoals dat gespeeld hoort te worden.

Het is jammer dat we daardoor wel eens het kampioenschap mislopen.

Maar goed, liever (thuis in iedergeval) waarde voor me geld door een leuke pot voetbal te zien, dan iedere week een slechte pot voetbal zien en toch winnen.....

Dat kunnen mensen vreemd vinden maar, na lang nadenken denk ik er wel zo over.

Wat heb je aan een kampioenschap als je voor je 200 tot 300 Euro per seizoen bijna alleen maar bagger wedstrijden ziet, zoals in Eindhoven.

Ik ga bijna wekelijks met een goed gevoel naar huis, omdat ik een goede pot heb gezien met veel doelpunten en veel kansen. PSV heeft dan 1x in het jaar een goed gevoel wanneer ze kampioen zijn geworden, want voor de rest is het bijna alleen maar afbraak voetbal.

(vind ik , is mijn mening dus niet boos worden, doe ik ook niet omdat jullie het niet met mij eens zullen zijn)

In een beker is dat anders, in een uitwedstrijd ook. Alleen als ik wekelijks een afbraak pot zit te kijken, had ik niet meer gegaan, daar wil ik namelijk niet achter gaan staan. Mindere periodes zijn wat anders, dat kan gebeuren.
08-02-2010 16:19
twentegoal
Rang: Vedette
Quote
tja ,, ajax "fans"



08-02-2010 15:58
rq
Rang: Amateur
tja ,, ajax "fans"
08-02-2010 15:15
mojorisin
Rang: Landskampioen
Quote
Tjaa en nu is het geld intussen op bij Ajax en zijn ze al heel veel jaren geen kampioen meer geweest..........................


Klinkt raar maar mss wel goed dat het geld op is, kunnen ze iig ook geen dure miskopen doen waar ze de laatste jaren zeer goed in waren helaas..
De selectie van nu en volgend jaar met de verhuurde spelers is goed genoeg.. En als Suarez verkocht wordt kunnen ze hopelijk dat geld wel weer gebruiken om spelers aan te kopen die echt van meerwaarde zijn..
08-02-2010 15:10
michel08
Rang: Talent
Quote
[...]

Het scheelt dat NAC nooit roept dat ze kampioen worden....


Ajax zegt dat ze kampioen willen worden, niet dat ze het worden.
08-02-2010 15:02
TottiRomanista
Rang: International
Quote
[...]

Het scheelt dat nac zo vaak kampioen wordt...



Het scheelt dat NAC nooit roept dat ze kampioen worden....
08-02-2010 14:55
michel08
Rang: Talent
Quote
Tjaa en nu is het geld intussen op bij Ajax en zijn ze al heel veel jaren geen kampioen meer geweest..........................


Het scheelt dat nac zo vaak kampioen wordt...

08-02-2010 14:54
Martijnnaccer
Rang: Basisspeler
Tjaa en nu is het geld intussen op bij Ajax en zijn ze al heel veel jaren geen kampioen meer geweest..........................
08-02-2010 14:53
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1."Ik wil via Tottenham Hotspur naar Real Madrid...[10]
2.'Ajax en Eriksen komen nog niet tot overeenste...[52]
3.Feyenoord zoekt financiële middelen om Dudek b...[24]
4.Been: "We willen Schaken graag hebben"[14]
5.'Mourinho vertrekt mogelijk bij Internazionale...[13]
6.Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente zien Dos...[41]
7.Stekelenburg: "Ajax is zondag favoriet"[19]
8.Droom Real Madrid spat uiteen tegen Lyon[63]
9.Man Utd geeft Milan pak slaag en gaat door naa...[46]
10.De Jong: "Erop of eronder tegen PSV"[9]
Mister Money: Vergelijk objectief alle rentes
» Sparen, lenen en hypotheek. Vergelijk alle rentes
VoetbalBookmaker.com
Veilig wedden op voetbal doe je via VoetbalBookmaker.com, de meest bekende weddenschappen website van de Benelux. Vergelijk dagelijks de beste quoteringen van alle Europese topbookmakers en profiteer van de hoogste bonussen!
Laatste nieuws
15:41  Van de Maarel: "Fijn dat ik snel weer vertrouwen krijg"[0]
15:10  Ten Cate alweer weg bij Al Ahly[5]
15:01  Boze Van Hanegem staat lijnrecht tegenover Advocaat[6]
12:37  'Ajax en Eriksen komen nog niet tot overeenstemming'[52]
12:26  Lazio Roma verlangt achttien miljoen voor Kolarov[2]
12:14  Spelmaker Misimovic aast op Schalke-transfer[1]
12:05  De Jong: "Speelstijl zal niet veranderen"[10]
11:54  Spijkerman: Ajax-filosofie inbrengen bij Ajax Cape Town"[0]
11:43  Stekelenburg: "Ajax is zondag favoriet"[19]
11:37  Benítez wil strijdvaardig Liverpool zien tegen Lille[0]
11:32  Pluim gaat contract verlengen bij Vitesse[3]
11:27  Utrecht neemt opnieuw Australisch talent op proef[0]
11:16  Amrabat: "Ik sta achter mijn keuze voor Marokko"[16]
11:02  Beckham: "Rooney is misschien wel de beste ter wereld"[3]
10:56  'Mourinho vertrekt mogelijk bij Internazionale'[13]
10:39  Van der Vaart: "Lyon gevaarlijk bij snelle uitbraak"[2]
10:28  Pellegrini: "Neem volledige verantwoordelijkheid op me"[8]
10:20  Van Gaal: "Ribery laten gaan als hij weg wil"[7]
09:52  BV Veendam krijgt punt aftrek van de KNVB[2]
09:45  Hempte opvolger De Jong bij Roda JC[0]
09:38  Ferguson: "Rooney is sensationeel"[7]
09:29  Australische clubs geďnteresseerd in Voskamp[0]
09:21  Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente zien Dost zitten[41]
07:23  Guti is eerlijk en vindt nederlaag Real terecht[8]
23:09  Man Utd geeft Milan pak slaag en gaat door naar kwartfinale[46]
Statistieken
1.  Twente 26-67 10.  Roda JC 26-29
2.  PSV 26-65 11.  VVV Venlo 26-28
3.  Ajax 26-61 12.  NEC 26-28
4.  Feyenoord 26-50 13.  Heerenveen 26-26
5.  AZ 26-42 14.  Sparta Rotterdam 26-25
6.  Heracles 26-42 15.  Vitesse 26-24
7.  Utrecht 26-39 16.  ADO Den Haag 26-23
8.  NAC Breda 26-37 17.  Willem II 26-20
9.  Groningen 26-36 18.  RKC Waalwijk 26-12
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
16:24'Mourinho vertrekt mogelijk bij Internazionale...[13]
16:24De Jong: "Speelstijl zal niet veranderen"[10]
16:22Amrabat: "Ik sta achter mijn keuze voor Marokk...[16]
16:22Boze Van Hanegem staat lijnrecht tegenover Adv...[6]
16:21Stekelenburg: "Ajax is zondag favoriet"[19]
16:20Pellegrini: "Neem volledige verantwoordelijkhe...[8]
16:19Van der Vaart: "Lyon gevaarlijk bij snelle uit...[2]
16:18Ten Cate alweer weg bij Al Ahly[5]
16:17De Jong: "Speelstijl zal niet veranderen"[10]
16:17Feyenoord, sc Heerenveen en FC Twente zien Dos...[41]