Altijd het laatste voetbalnieuws!
Ajax wint dankzij vier treffers Suárez van Roda JC
Advertentie: Wie wordt er deze zomer wereldkampioen? Waag een gokje en ontvang 50 euro gratis!
Ajax heeft de moeilijke thuiswedstrijd tegen Roda JC van woensdagavond gewonnen. De ploeg uit Amsterdam kwam moeizaam op gang maar won uiteindelijk met 4-0. In de tweede helft maakte Ajax het af via vier doelpunten van Luis Suárez.

Roda JC begon sterk aan de eerste helft en probeerde er af en toe uit te komen. De eerste echte kans voor de Limburgers kwam in de twaalfde minuut tot stand. Laurent Delorge raakte de bal verkeerd en schoot naast. Even later zorgde Siem de Jong voor het eerste gevaar aan de Amsterdamse zijde. Hij probeerde met een lobje keeper Przemyslaw Tyton te verrassen. Luis Suárez zorgde tien minuten later voor het tweede Amsterdamse gevaar. Vlak voor rust werd Ajax gevaarlijker. Dit resulteerde in onder andere twee doelpogingen van Suárez. Eerst schoot de aanvoerder hard op doel. De tweede keer probeerde hij het heel mooi. De bal werd maar net naastgekruld.

De tweede helft begon veel vermakelijker dan de eerste helft. Ajax zette vanaf de 46e minuut direct druk. Ajax verdiende in de 53e minuut een strafschop die door Suárez feilloos werd benut. Ruim tien minuten later werd Siem de Jong in het strafschopgebied onderuit gehaald. Suárez benutte de strafschop opnieuw en scoorde daarmee alweer zijn twintigste doelpunt van het seizoen. Davy De Fauw veroorzaakte beide strafschoppen en werd met de rode kaart van het veld gestuurd. Suárez maakte even later zijn hattrick. Hij omspeelde Tyton simpel en trapte de bal tussen de palen. Suárez schoot Ajax in de slotfase zelfs naar een 4-0 voorsprong. Hyun Jun Suk mocht ook nog zijn eerste speelminuten in Ajax 1 maken, wat tot veel plezier bij het publiek leidde.

Scoreverloop:
1-0 (54’) Luis Suárez (strafschop)
2-0 (69’) Luis Suárez (strafschop)
3-0 (79’) Luis Suárez
4-0 (86') Luis Suárez

Bijzonderheid:
(67') Davy De Fauw kreeg de rode kaart voorgehouden (2x geel)
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Klopt helemaal, alleen meneer deed alsof Ajax helemaal niks is zonder Suarez. Vandaar dat ik hem even wees op het feit dat hij niet altijd nodig is om te kunnen winnen.



Nou ja als hij er tegen Roda niet bij was hadden jullie pech

Lekker laten lullen zou ik zeggen

04-02-2010 16:22
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Conclusie zonder Suarez hadden we meer kans gehad Nijhuis helpt jullie ook altijd he door geen geel te geven voor Suarez. Op zn minst verdacht


Idd Dat had Uilenberg hem ook gevraagd niet te doen....
04-02-2010 16:22
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

En dit seizoen won Twente van ajax, mét Suarez Elke wedstrijd is er één op zich lijkt me...


Klopt helemaal, alleen meneer deed alsof Ajax helemaal niks is zonder Suarez. Vandaar dat ik hem even wees op het feit dat hij niet altijd nodig is om te kunnen winnen.
04-02-2010 16:21
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Eerlijkheid siert een mens.


Mee eens, alleen is het niet altijd zo dat jouw waarheid ook zijn waarheid is.
04-02-2010 16:19
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

En dit seizoen won Twente van ajax, mét Suarez Elke wedstrijd is er één op zich lijkt me...


Conclusie zonder Suarez hadden we meer kans gehad Nijhuis helpt jullie ook altijd he door geen geel te geven voor Suarez. Op zn minst verdacht
04-02-2010 14:59
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

En dan zijn er nog 10 andere die kunnen voetballen, buiten dat ik denk niet dat Tioté Suarez 90 min. in bedwang kan houden.
Mag ik je er ook even aan helpen herinneren dat Ajax vorig jaar gewonnen had zonder Suarez.


En dit seizoen won Twente van ajax, mét Suarez Elke wedstrijd is er één op zich lijkt me...
04-02-2010 14:39
Gus The Boss
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Jij vond het geen strafschop. Ik wel en hij ook, accepteer zijn mening, dan snap je ook dat hij niks heeft toe te geven


Eerlijkheid siert een mens.
04-02-2010 14:36
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Het commentaar van Nijhuis is werkelijk lachwekkend.

Hij zegt dat hij na het zien van de beelden nog steeds van mening is dat de eerste strafschop een terechte strafschop is!
Sorry hoor, maar geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt!

Neem een voorbeeld aan Vink!

Voor de rest heeft Nijhuis redelijk gefloten!
Niet echt iets op aan te merken.

Vind het alleen wel jammer dat hij niet durft toe te geven dat hij een fout heeft gemaakt.


Jij vond het geen strafschop. Ik wel en hij ook, accepteer zijn mening, dan snap je ook dat hij niks heeft toe te geven
04-02-2010 14:29
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Ik zou zeggen: Zet Tioté op Suarez.

......en dan??




En dan zijn er nog 10 andere die kunnen voetballen, buiten dat ik denk niet dat Tioté Suarez 90 min. in bedwang kan houden.
Mag ik je er ook even aan helpen herinneren dat Ajax vorig jaar gewonnen had zonder Suarez.
04-02-2010 14:25
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
Zijn er nog klachten over Nijhuis

De telegraaf heeft weer wat teweeg gebracht he

1e penalty weer een fantastische schwalbe,2e kun je geven al vliegt de Jong erg graag,Suarez die weer een bal wegtrapt na af fluiten van de scheids waar hij niets voor krijgt,maar net wat de Fauw zegt dat is het voordeel van een grote club


De 1e penalty, zal hem even omschrijven voor je.

De Fauw komt, haalt ineens zijn been schuin omhoog (naar rechts boven) bij het naar beneden halen raakt hij Suarez, die gaat gewillig liggen (logisch).
Wat doet De Fauw zijn been daar? je kan hem ook gewoon naar achter halen, is er niets aan de hand.

Terechte penalty dus.

Wegtrappen? Je bedoeld dat hij scoorde uit een niet buitenspel positie waarvoor buitenspel werd gegeven?

Schei toch uit man, die man heeft gewoon een prima pot gefloten en geen onnodige kaarten weggegeven. Tuurlijk zie jij graag kaarten voor Suarez.

Je vergeet volgens mij dat hij er al een stuk of 4 onterecht heb gehad dit seizoen, dus ach...die ene die dan een keer niet zou krijgen.

de 2e penalty is geen discussie voor nodig, De Jong doet het slim. De Fauw doet het dom, eigen schuld dikke bult.

Ik heb het liever over die 3 of 4 keer dat die grensrechters lopen te vlaggen terwijl er geen sprake is van buitenspel, dat is schandalig maar daar hoor je niemand meer over.
04-02-2010 14:24
BHJ
Rang: Goddelijk
Quote
En zo zie je maar weer, als Suarez niet scoort. Dan stelt het ook niks voor bij Ajax. Mag ook zeggen dat Roda (de Fauw), Suarjax in het zadel geholpen heeft!!!

Zou de wedstrijd wel eens gezien hebben met 11 tegen 11 zonder die knullige strafschoppen!


Beetje kortzichtig aangezien hij vanaf 10 december al niet had gescoord en Ajax daarin slechts 2x gelijk heb gespeeld....Toch vreemd, wie hebben die doelpunten dan gemaakt?

En die eerste 2, had een ander er ook wel ingeschoten hoor. Maar goed, denk jij maar dat wij FC Suarez zijn, als iedereen zo denkt dan kunnen de andere 10 er gewoon op los gaan scoren.

ik geloof 55 goals, daarvan zijn er veel van Suarez maar niet meer dan de helft
04-02-2010 14:19
Pascal Feller
Rang: Wereldspeler
Al had Davy de Fauw geen rode kaart gekregen of dat Ajax geen strafschop kreeg, dan had Ajax evengoed wel gewonnen.

(Reactie gewijzigd op 04-02-2010 13:52 door Pascal Feller)
04-02-2010 13:51
VVIJ
Rang: Steward
Geniaal die Suarez en dat zeg ik als Feyenoorder.
04-02-2010 13:45
mounaim
Rang: Vedette
Zo kan je overal een uitspraak op basseren maar ik denk dat jij net zo goed als ik weet dat het door de club komt.Het maakt mij overigens niet uit hoor want ik hou me over het algemeen sowiezo niet bezig met andere clubs/spelers... Dat is misschien het verschil tussen de ajacieden en de rest van de nederlandse supporters. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk...
04-02-2010 13:06
lekkerbelangrijk
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Dat heeft denk ik meer te maken met de club waarvoor hij speelt. De zeeuw is bijvoorbeeld nog nooit zo erg gehaat als nu, toeval?
Die nare trekjes hebben spelers als buijs, van dijk, dingsdag, lazovic, tomasson, en lurling ook maar geloof me, die zullen nooit een eigen lied krijgen in elk stadion van het land.



Nee hoor. Dat hoort nu eenmaal bij jullie club. De Zeeuw heeft het e.e.a. te wijten aan uitspraken die hij heeft gedaan sinds ie in A'dam speelt. Jol was tot voorkort ook een symphatieke man en dan komt ie naar Ajax en zegt voor een klassieker, dat het voor Ajax gewoon een normale wedstrijd is!? Sorry hoor het is bij jullie geen arrogantie meer, maar meer een virus.
04-02-2010 12:57
mounaim
Rang: Vedette
Quote
Joh maak je niet druk hier. Zonder die eerste (onterecht gegeven) pingel had Ajax ook wel gewonnen hoor.

Suarez heeft maar weer eens bewezen dat het een goede voetballer is, met hele nare trekjes. Daarom wordt hij ook zo gehaat in NL.

Afgelopen zondag huilen in de tunnel van de kuip en nu weer liggen als een zwaan.

Dat is de rede dat hij in elke NL stadion wordt toegezongen en wordt weggefloten.


Dat heeft denk ik meer te maken met de club waarvoor hij speelt. De zeeuw is bijvoorbeeld nog nooit zo erg gehaat als nu, toeval?
Die nare trekjes hebben spelers als buijs, van dijk, dingsdag, lazovic, tomasson, en lurling ook maar geloof me, die zullen nooit een eigen lied krijgen in elk stadion van het land.

04-02-2010 12:52
lekkerbelangrijk
Rang: Basisspeler
Joh maak je niet druk hier. Zonder die eerste (onterecht gegeven) pingel had Ajax ook wel gewonnen hoor.

Suarez heeft maar weer eens bewezen dat het een goede voetballer is, met hele nare trekjes. Daarom wordt hij ook zo gehaat in NL.

Afgelopen zondag huilen in de tunnel van de kuip en nu weer liggen als een zwaan.

Dat is de rede dat hij in elke NL stadion wordt toegezongen en wordt weggefloten.
04-02-2010 12:43
Eindje
Rang: Basisspeler
Quote
Verdiende overwinning van Ajax. Al was die eerste strafschop een echte schwalbe, typisch Suarez (geen wonder dat hij hem soms niet krijgt als het er wel één is).
Nijhuis heeft in ieder geval geen onnodige kaarten aan Ajax gegeven.

Hopelijk krijgen we zondag weer eens een normale wedstrijd zonder dubieuze beslissingen van de scheidsrechter, want de afgelopen drie keer is er altijd wel wat dubieus gebeurt bij Ajax (voor en nadelig). Neemt niet weg dat Ajax terecht heeft gewonnen.


Je geeft hier wel toe dat Suarez dus een gele kaart had moeten krijgen? Op de foto kan hij ook zijn handjes niet thuis houden. Met andere woorden door het stukje van de telegraaf heeft Nijhuis er toe doen geen kaarten te geven aan Ajax? Anders zou hij het gedaan hebben voor Fc Twente?


04-02-2010 12:23
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Volgens mij zeg ik ook duidelijk dat hij er niet over begint maar iemand anders.


Je hebt gelijk. Maar als je vind dat het er niet bijgehaald moet worden, moet je er eigenlijk ook niet inhoudelijk op reageren. Ik vind het persoonlijk niet zo erg dat het er bij gehaald word (het is immers de eerst volgende wedstrijd) Maar als je er commentaar op hebt is dat een beetje vreemd imo.
04-02-2010 11:58
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

Kok hij reageert op iemand die zegt dat Twente 0-2 zal winnen. En verder heb je er commentaar op, maar reageer je daarna zelf ook inhoudelijk op de wedstrijd Twente-Ajax. Vind het ene beetje dubbel van je om eerlijk te zijn.


Volgens mij zeg ik ook duidelijk dat hij er niet over begint maar iemand anders.
04-02-2010 11:55
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Het gaat hier niet over Twente dus waarom dit erbij wordt gehaald begrijp ik niet zo goed (niet door jou overigens maar door Sunday....??) Maar ik vind wel dat je héél veel verwacht van Lodeiro, zoveel heeft hij niet laten zien volgens mij. Suarez was in de Veste overigens ook nergens (1 schot op de lat)


Kok hij reageert op iemand die zegt dat Twente 0-2 zal winnen. En verder heb je er commentaar op, maar reageer je daarna zelf ook inhoudelijk op de wedstrijd Twente-Ajax. Vind het ene beetje dubbel van je om eerlijk te zijn.

(Reactie gewijzigd op 04-02-2010 11:45 door Hupweereentrein)
04-02-2010 11:45
K_kok
Rang: Legende
Quote
[...]

voor die penalty voor Ajax Kwam had ajax echt al 3 open kansen gecreeërt en Roda slechts 1 .
daarna de Penalty was het een richtings verkeer richting de goal van Roda.
dus weet niet wat hier zo onverdiend aan is .

en Ajax-Twente 0-2?
denk je dat .
Lodeiro komt er ook bij Vriend.
en een Suarez in vorm kan een Twente helemaal kapot spelen



Het gaat hier niet over Twente dus waarom dit erbij wordt gehaald begrijp ik niet zo goed (niet door jou overigens maar door Sunday....??) Maar ik vind wel dat je héél veel verwacht van Lodeiro, zoveel heeft hij niet laten zien volgens mij. Suarez was in de Veste overigens ook nergens (1 schot op de lat)
04-02-2010 11:40
puntje
Rang: Landskampioen
Verdiende overwinning van Ajax. Al was die eerste strafschop een echte schwalbe, typisch Suarez (geen wonder dat hij hem soms niet krijgt als het er wel één is).
Nijhuis heeft in ieder geval geen onnodige kaarten aan Ajax gegeven.

Hopelijk krijgen we zondag weer eens een normale wedstrijd zonder dubieuze beslissingen van de scheidsrechter, want de afgelopen drie keer is er altijd wel wat dubieus gebeurt bij Ajax (voor en nadelig). Neemt niet weg dat Ajax terecht heeft gewonnen.
04-02-2010 11:33
mounaim
Rang: Vedette
Quote
[...]

Maar wie wil je dan als 3e spits erbij? Wil je Josefszoon of Zeegelaar al echt doorschuiven? Of toch Urby en dan Anita als Back. We hebben gewoon niet zoveel kwaliteit op de vleugels naast Suarez.


Dan speel je toch niet met een vleugel...
Als je d'r het materiaal niet voor heb dan speel je toch een ander systeem. Voor zover ik weet hebben we genoeg middenvelders dus waarom geen 4-4-2, dat is in het verleden vaker goed uitgepakt
04-02-2010 11:21
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
[...]

Heb je die commentaar wel bekeken van de heer vink, dat was werkelijk lachwekkend. Net een klein kind dat is betrapt met uit z'n neus vreten maar het nog niet helemaal durft te zeggen.

OT: 3 punten zijn binnen, op naar twente.
Goed dat luis weer scoort werd wel weer tijd.
Wanneer begrijpt jol nou dat rommedahl niet goed genoeg is voor de basis...


Maar wie wil je dan als 3e spits erbij? Wil je Josefszoon of Zeegelaar al echt doorschuiven? Of toch Urby en dan Anita als Back. We hebben gewoon niet zoveel kwaliteit op de vleugels naast Suarez.
04-02-2010 11:05
mounaim
Rang: Vedette
Quote
Het commentaar van Nijhuis is werkelijk lachwekkend.

Hij zegt dat hij na het zien van de beelden nog steeds van mening is dat de eerste strafschop een terechte strafschop is!
Sorry hoor, maar geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt!

Neem een voorbeeld aan Vink!

Voor de rest heeft Nijhuis redelijk gefloten!
Niet echt iets op aan te merken.

Vind het alleen wel jammer dat hij niet durft toe te geven dat hij een fout heeft gemaakt.


Heb je die commentaar wel bekeken van de heer vink, dat was werkelijk lachwekkend. Net een klein kind dat is betrapt met uit z'n neus vreten maar het nog niet helemaal durft te zeggen.

OT: 3 punten zijn binnen, op naar twente.
Goed dat luis weer scoort werd wel weer tijd.
Wanneer begrijpt jol nou dat rommedahl niet goed genoeg is voor de basis...
04-02-2010 11:00
anonymous
Rang: Supertalent
Quote

ik vond suk wel heel gretig begrijp me niet verkeerd
maar voetballend elke bal was te slap of helemaal de verkeerde richting op zelfs over 5 meter lukte het niet .
dan denk ik toch echt dat je geen talent hebt


hoe zou jij het voelen.
eerste keer in de ArenA en iedereen juicht je toe.
ze roepen Alles op Suk.

die jongen was zo zenuwachtig.
04-02-2010 10:06
anonymous
Rang: Supertalent
Quote
ongelooflijk zeg.Wat een arbitrage.
Wat mag Suarez allemaal wel niet om geen schorsing te krijgen:
-middelvinger
-bal wegtrappen
-swalbes
-kaarten aannaaien
Suarez had gewoon geschorst moeten wezen, en zonder Suarez stelt dit team helemaal weinig voor.
Tot de 1-0 was het helemaal niets.
Van harte gefeliciteerd hoor FC Suajax


haha wat een haat.
kan hier alleen maar om lachen.
Greetje ben je een beetje twente fan.
arm kind


04-02-2010 10:02
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
04-02-2010 10:01
Hupweereentrein
Rang: Goddelijk
Quote
en mensen die Suk de hemel inprijzen hoe vaak gaf hij een goede bal ? ik zat aan hem te ergeren jongen.
hij is wel een harde werker.
maar hij heeft simpelweg het Niveau niet voor een Prof Club .
hij heeft totaal geen Techniek!


Beoordeel je nu Suk op 10 minuten die hij in het 1e heeft meegedaan? Wel erg simpel en makkelijk. Is dit echt alleen maar omdat je je gelijk wil halen dat aziaten niet kunnen voetballen?

OT:
Eerste pingel is erg makkelijk gegeven, maar hij raakt hem. Snap ook niet zo goed wat de Fauw zijn been daar doet. dat zit duidelijk op een plek waar dat been niet thuis hoort. Maar nogmaals was erg makkelijk gegeven.

Maar iedereen die roept dat Roda beter was, en gelijkwaardig? Het spel van Ajax was niet groots, maar voor de pingel heb ik toch echt 8 a kansen/ mogelijkheden geteld. Bij Roda kwam ik op 1 mogelijkheid uit. Dus qua verhouding is het nog steeds verdiend i mijn ogen.

Maar op naar zondag, dat zal een belangrijke en zware wedstrijd worden.



04-02-2010 09:40
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
04-02-2010 09:35
Morfe0
Rang: Legende
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
04-02-2010 09:32
J-SCF
Rang: International
Quote
[...]

Gefrustreerd dat hij 4x scoort? Als er contact is in de 16 en de Fauw raakt Suárez terwijl die de bal niet heeft, dan is er dus sprake van een penalty..

kaarten aannaaien moet je echt niet over zeuren, want die aanstellers van Twente en PSV zijn nog erger. Nu zal ik wel de supporters van Twente op mn dak krijgen, maar ik vind Stoch een ergere aansteller dan Suárez en Dsudszak kan er ook wat van..


De fauw zegt dat hij hem niet raakte, en suarez zou dat hebben toegegven in de wedstrijd.

Maar goed dan vind ik het alsnog geen penalty, want er wordt suarez geen scoringskans ontnomen. ALS er al aanraking was met de fauw was dat zo ligt, dat je voortaan bij elke corner 3 man weg moet sturen en daarna in de rij moet staan voor 3 penaltys.
04-02-2010 09:19
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Dit is gewoon een onterechte overwinning. 2x penalty gezocht/versierd, speler eruit met rood en dan in overtal twee doelpunten erbij. Suarez is een goede voetballer, daar niet van.
Het heeft ook zijn goede kant die 4-0.
Hun van Ajax schatten zich weer erg hoog in en Twente is gewaarschuwd. Suarez krijgt echt geen ruimte zondag en De Zeeuw zal zijn handen vol hebben aan het betere Twentse middenveld.
Dit wordt de wedstrijd die Twente naar de titel zal leiden.
Ajax - Twente 0-2
04-02-2010 08:56
Martijnnaccer
Rang: Basisspeler
Quote
Er vielen mij een paar dingen op in het stadion. Ten eerste de synchroon warming-up van Ajax en Pantelic die zijn benen in z'n nek legde voor de warming-up. Zag er vrij grappig uit. Verder vond ik het positiespelletje in de warming-up tekenend. Het was direct duidelijk wie de zwakke schakels zijn in het positiespel en wie er scherp waren. Dennis Rommedahl vertraagde het spel alleen maar en gaf dramatische ballen. Waar vrijwel iedereen twee keer raken speelde, raakte Siem de Jong de bal constant drie keer. Urby Emanuelson, Gregory van der Wiel beiden stonden een beetje te dromen. Luis Suarez was wel scherp. De rest liep er vrij normaal bij.

Vervolgens het begin van de eerste helft. Het meest irritante vond ik het gebrek aan inzet en dat is het moment waarop je Roda de openingstreffer gunt. Wat mij opviel in positieve zin is de ommekeer in het Amsterdamse publiek. De spelers werden weliswaar na het rustsignaal uitgefloten, maar hey geef ze eens ongelijk. Echter, vrijwel alle spelers kregen krediet van de supporters.

Ontrecht vind ik overigens in het geval van Emanuelson, Van der Wiel, Rommedahl en Pantelic. Allen grossierden in het geven van onmogelijke ballen, die het gebrek aan inzicht tekenen. Voor de verdedigers geldt dat ze het verdedigende aspect van hun positie niet beheersen, terwijl Rommedahl en Pantelic beiden voor weinig gevaar zorgen voor de goal. Verder vond ik de miscommunicaties tussen Oleguer en mede-defensie erg opvallend. Tegen Feyenoord kreeg Stekeleburg de voet van de Spanjaard zowat in het gezicht en ook vandaag ging het fout. De aard van het beestje? Verder vind ik dat Suarez te weinig in de voeten aangespeeld wordt. Vrijwel elke actie die hij maakt eindigt op z'n minst in een hoekschop.

Over het optreden van de arbiter kan ik geen oordeel vellen. Het was te ver weg om alles goed te kunnen zien en heb nog geen beelden gezien. Een ding is zeker de KNVB maakt een cruciale fout door Nijhuis deze wedstrijd gewoon te laten fluiten. Zijn werk wordt op deze manier onmogelijk gemaakt, een enkel foutje, een lichte neiging naar een partij en zijn kop wordt eraf gemaaid. Zo'n man kun je niet zo veel druk geven, nadat de Telegraaf met zo'n artikel naar buiten komt. Plaats hem lekker op een andere wedstrijd.

Iets dat nog opvallender was in mijn ogen, was het gedrag van een van Roda JC's trainers. Deze man ging volledig door het lint na de tweede strafschop en er moesten circa vier man aan toekomen om hem tot bedaren te brengen. Ik kan echter niet geloven dat deze man alleen hierdoor zo door het lint gaat. Ik denk (maar dit is pure speculatie) dat door de vierde official een aantal vervelende dingen zijn gezegd, want de assistent-trainer probeerde hem constant aan te vliegen en op het moment dat hij naar de catacombe werd begeleid probeer hij constant los te komen de vierde man aan te vallen.


Inderdaad wel heel chic ja zo'n uitgebreid verslag!!!
04-02-2010 08:21
dehen
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]

Ik heb Roda JC met mijn eigen ogen gisteravond bezig gezien. Roda speelde leuk tot aan de 16 maar echt warm kreeg ik het niet van hun spel.

Ajax heeft Nijhuis niet nodig gehad om het verschil te maken. Ajax was de tweede helft stukken beter aan het voetballen, althans met een betere instelling. Het armetierige Roda JC had daar niets op in te brengen. Dat Roda JC fouten begaat waardoor er wordt gescoord is dan niet zo vreemd.





Ja maar jij hebt een rood wit brilletje op. Waarom begon Ajax beter te voetballen? en na 2-0 en met een man minder kun je inderdaad spreken over een armetierige Roda

04-02-2010 07:55
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Ik heb Roda JC met mijn eigen ogen gisteravond bezig gezien. Roda speelde leuk tot aan de 16 maar echt warm kreeg ik het niet van hun spel.

Ajax heeft Nijhuis niet nodig gehad om het verschil te maken. Ajax was de tweede helft stukken beter aan het voetballen, althans met een betere instelling. Het armetierige Roda JC had daar niets op in te brengen. Dat Roda JC fouten begaat waardoor er wordt gescoord is dan niet zo vreemd.





En dan van Veldhoven en zijn staf, die zich als een stel pubers gedragen langs de lijn.. Maarja, dat Junker die kans miskreeg zeg..

Tegen Twente ook al, als je een spits bent dan lijkt het me toch dat je zo'n grote kans afmaakt..
04-02-2010 07:55
Messino
Rang: Supertalent
Quote
[...]

Kerel als het andersom was geweest stond het in alle kranten en kwam het ook nog op het journaal (dagenlang). Roda speelde gewoon goed mee tot Nijhuis met zijn show begon. Jammer dat Ajax dit nodig heeft om een wedstrijd open te breken.


Ik heb Roda JC met mijn eigen ogen gisteravond bezig gezien. Roda speelde leuk tot aan de 16 maar echt warm kreeg ik het niet van hun spel.

Ajax heeft Nijhuis niet nodig gehad om het verschil te maken. Ajax was de tweede helft stukken beter aan het voetballen, althans met een betere instelling. Het armetierige Roda JC had daar niets op in te brengen. Dat Roda JC fouten begaat waardoor er wordt gescoord is dan niet zo vreemd.



04-02-2010 07:50
Luis Suárez
Rang: Wereldkampioen
Quote
ongelooflijk zeg.Wat een arbitrage.
Wat mag Suarez allemaal wel niet om geen schorsing te krijgen:
-middelvinger
-bal wegtrappen
-swalbes
-kaarten aannaaien
Suarez had gewoon geschorst moeten wezen, en zonder Suarez stelt dit team helemaal weinig voor.
Tot de 1-0 was het helemaal niets.
Van harte gefeliciteerd hoor FC Suajax


Gefrustreerd dat hij 4x scoort? Als er contact is in de 16 en de Fauw raakt Suárez terwijl die de bal niet heeft, dan is er dus sprake van een penalty..

kaarten aannaaien moet je echt niet over zeuren, want die aanstellers van Twente en PSV zijn nog erger. Nu zal ik wel de supporters van Twente op mn dak krijgen, maar ik vind Stoch een ergere aansteller dan Suárez en Dsudszak kan er ook wat van..
04-02-2010 07:46
dehen
Rang: Aankomend talent
Quote
Ik wil jullie ook even wijzen op het wedstrijdverslag die op de website van Roda JC staat. Wat een calimero-verhaal is dat zeg. Buiten het feit dat de schrijver moeite heeft een vaste stijl aan te houden is het alleen maar gehuil over de arbitrage.

Ik ben het ermee eens dat het niet erg sterk was, maar zowel Roda als Ajax hadden te maken met deze fouten.

Wedstrijd was in de eerste helft van een zeer bedenkelijk niveau waarbij ik Roda het balletje de eerste 20 minuten heb zien rondspelen. Bravo, het leverde niets meer op dan mogelijkheden. Een echte kans had Roda alleen in de tweede helft.

Roda kon zich echter niet meten met Ajax de tweede helft. Ondanks een aantal spelers welke scherpte miste kon Roda geen enkele aanspraak maken op de overwinning.


Kerel als het andersom was geweest stond het in alle kranten en kwam het ook nog op het journaal (dagenlang). Roda speelde gewoon goed mee tot Nijhuis met zijn show begon. Jammer dat Ajax dit nodig heeft om een wedstrijd open te breken.
04-02-2010 07:27
booya_410
Rang: Vedette
Quote
ongelooflijk zeg.Wat een arbitrage.
Wat mag Suarez allemaal wel niet om geen schorsing te krijgen:
-middelvinger
-bal wegtrappen
-swalbes
-kaarten aannaaien
Suarez had gewoon geschorst moeten wezen, en zonder Suarez stelt dit team helemaal weinig voor.
Tot de 1-0 was het helemaal niets.
Van harte gefeliciteerd hoor FC Suajax


Stel je niet zo aan Greetje, is slecht voor je hart!!

1. Hij heeft niemand een kaart aangenaaid
2. De eerste penalty was zeker dubieus, en had misschien nooit gegeven mogen worden.

Het is maar goed dat Thomasson geen schwalbes maakt he...

3. Wat had JIJ hem graag bij jouw cluppie uit Rotterdam Zuid gehad!

OT:

Vrij lastige wedstrijd zoals verwacht eigenlijk. De eerste 20 minuten werden we compleet overlopen op het middenveld door een slecht spelende Enoh en de Zeeuw. Maar echt tot kansen kwam Roda niet.

Jol zet dat in de rust goed recht door Lindgren te brengen voor Enoh wat toch voor meer voetbal zorgde. En dat zag je gelijk terug in het spel van Ajax, wat steeds beter ging spelen.

Toen de penalty's:

- 1e wellicht een schwalbe van de beste man van het veld. Al was de uitleg van Nijenhuis duidelijk, en hij stond er dichterbij.

- 2e was gewoon een overtreding, mazzel dat de "handsbal" van de Jong niet werd waargenomen, waardoor hij de 16 binnen kon lopen, en onderuit werd geschoffeld. Wat een duidelijke overtreding was, en een domme, gezien het feit dat hij al een gele kaart had.

3e en de 4e zaten er lekker in, vooral de laatste was fantastisch gecreeerd en afgemaakt.

Overall, heeft Ajax verdiend gewonnen. Roda heeft weinig kansen gecreeerd, ik tel er slechts één. (uitgespeelde kansen)

Suk heeft zijn debuut gemaakt vandaag en werd geweldig ontvangen door het publiek. Dat beloofd wat voor de komende wedstrijden

Maar goed, het wordt tijd voor een sfeeractie voor Suarez, want zonder hem blijft het toch maar een ajax-onnwaardig zooitje...




(Reactie gewijzigd op 04-02-2010 01:09 door booya_410)
04-02-2010 00:59
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
ongelooflijk zeg.Wat een arbitrage.
Wat mag Suarez allemaal wel niet om geen schorsing te krijgen:
-middelvinger
-bal wegtrappen
-swalbes
-kaarten aannaaien
Suarez had gewoon geschorst moeten wezen, en zonder Suarez stelt dit team helemaal weinig voor.
Tot de 1-0 was het helemaal niets.
Van harte gefeliciteerd hoor FC Suajax


Laat je niet zo kennen jo!
Suarez is een klasse apart , een geweldige voetballer met nare trekjes dat hij eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
04-02-2010 00:43
GREET
Rang: Aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
04-02-2010 00:40
K_kok
Rang: Legende
Quote
Er vielen mij een paar dingen op in het stadion. Ten eerste de synchroon warming-up van Ajax en Pantelic die zijn benen in z'n nek legde voor de warming-up. Zag er vrij grappig uit. Verder vond ik het positiespelletje in de warming-up tekenend. Het was direct duidelijk wie de zwakke schakels zijn in het positiespel en wie er scherp waren. Dennis Rommedahl vertraagde het spel alleen maar en gaf dramatische ballen. Waar vrijwel iedereen twee keer raken speelde, raakte Siem de Jong de bal constant drie keer. Urby Emanuelson, Gregory van der Wiel beiden stonden een beetje te dromen. Luis Suarez was wel scherp. De rest liep er vrij normaal bij.

Vervolgens het begin van de eerste helft. Het meest irritante vond ik het gebrek aan inzet en dat is het moment waarop je Roda de openingstreffer gunt. Wat mij opviel in positieve zin is de ommekeer in het Amsterdamse publiek. De spelers werden weliswaar na het rustsignaal uitgefloten, maar hey geef ze eens ongelijk. Echter, vrijwel alle spelers kregen krediet van de supporters.

Ontrecht vind ik overigens in het geval van Emanuelson, Van der Wiel, Rommedahl en Pantelic. Allen grossierden in het geven van onmogelijke ballen, die het gebrek aan inzicht tekenen. Voor de verdedigers geldt dat ze het verdedigende aspect van hun positie niet beheersen, terwijl Rommedahl en Pantelic beiden voor weinig gevaar zorgen voor de goal. Verder vond ik de miscommunicaties tussen Oleguer en mede-defensie erg opvallend. Tegen Feyenoord kreeg Stekeleburg de voet van de Spanjaard zowat in het gezicht en ook vandaag ging het fout. De aard van het beestje? Verder vind ik dat Suarez te weinig in de voeten aangespeeld wordt. Vrijwel elke actie die hij maakt eindigt op z'n minst in een hoekschop.

Over het optreden van de arbiter kan ik geen oordeel vellen. Het was te ver weg om alles goed te kunnen zien en heb nog geen beelden gezien. Een ding is zeker de KNVB maakt een cruciale fout door Nijhuis deze wedstrijd gewoon te laten fluiten. Zijn werk wordt op deze manier onmogelijk gemaakt, een enkel foutje, een lichte neiging naar een partij en zijn kop wordt eraf gemaaid. Zo'n man kun je niet zo veel druk geven, nadat de Telegraaf met zo'n artikel naar buiten komt. Plaats hem lekker op een andere wedstrijd.

Iets dat nog opvallender was in mijn ogen, was het gedrag van een van Roda JC's trainers. Deze man ging volledig door het lint na de tweede strafschop en er moesten circa vier man aan toekomen om hem tot bedaren te brengen. Ik kan echter niet geloven dat deze man alleen hierdoor zo door het lint gaat. Ik denk (maar dit is pure speculatie) dat door de vierde official een aantal vervelende dingen zijn gezegd, want de assistent-trainer probeerde hem constant aan te vliegen en op het moment dat hij naar de catacombe werd begeleid probeer hij constant los te komen de vierde man aan te vallen.


Handig zo'n wedstrijd verslag van iemand die er bij was Ik heb niks gezien dus ga uit van wat je zegt, als het echt zo is dat de 4e official iets heeft gezegd dat niet door de beugel kan dan is dit zeer kwalijk?! Jammer dat Roda niet bij machte was om het ajax echt lastig te maken maar dat is mijn mening
04-02-2010 00:00
Messino
Rang: Supertalent
Ik wil jullie ook even wijzen op het wedstrijdverslag die op de website van Roda JC staat. Wat een calimero-verhaal is dat zeg. Buiten het feit dat de schrijver moeite heeft een vaste stijl aan te houden is het alleen maar gehuil over de arbitrage.

Ik ben het ermee eens dat het niet erg sterk was, maar zowel Roda als Ajax hadden te maken met deze fouten.

Wedstrijd was in de eerste helft van een zeer bedenkelijk niveau waarbij ik Roda het balletje de eerste 20 minuten heb zien rondspelen. Bravo, het leverde niets meer op dan mogelijkheden. Een echte kans had Roda alleen in de tweede helft.

Roda kon zich echter niet meten met Ajax de tweede helft. Ondanks een aantal spelers welke scherpte miste kon Roda geen enkele aanspraak maken op de overwinning.
03-02-2010 23:56
Voetbalvisie
Rang: Amateur
Er vielen mij een paar dingen op in het stadion. Ten eerste de synchroon warming-up van Ajax en Pantelic die zijn benen in z'n nek legde voor de warming-up. Zag er vrij grappig uit. Verder vond ik het positiespelletje in de warming-up tekenend. Het was direct duidelijk wie de zwakke schakels zijn in het positiespel en wie er scherp waren. Dennis Rommedahl vertraagde het spel alleen maar en gaf dramatische ballen. Waar vrijwel iedereen twee keer raken speelde, raakte Siem de Jong de bal constant drie keer. Urby Emanuelson, Gregory van der Wiel beiden stonden een beetje te dromen. Luis Suarez was wel scherp. De rest liep er vrij normaal bij.

Vervolgens het begin van de eerste helft. Het meest irritante vond ik het gebrek aan inzet en dat is het moment waarop je Roda de openingstreffer gunt. Wat mij opviel in positieve zin is de ommekeer in het Amsterdamse publiek. De spelers werden weliswaar na het rustsignaal uitgefloten, maar hey geef ze eens ongelijk. Echter, vrijwel alle spelers kregen krediet van de supporters.

Ontrecht vind ik overigens in het geval van Emanuelson, Van der Wiel, Rommedahl en Pantelic. Allen grossierden in het geven van onmogelijke ballen, die het gebrek aan inzicht tekenen. Voor de verdedigers geldt dat ze het verdedigende aspect van hun positie niet beheersen, terwijl Rommedahl en Pantelic beiden voor weinig gevaar zorgen voor de goal. Verder vond ik de miscommunicaties tussen Oleguer en mede-defensie erg opvallend. Tegen Feyenoord kreeg Stekeleburg de voet van de Spanjaard zowat in het gezicht en ook vandaag ging het fout. De aard van het beestje? Verder vind ik dat Suarez te weinig in de voeten aangespeeld wordt. Vrijwel elke actie die hij maakt eindigt op z'n minst in een hoekschop.

Over het optreden van de arbiter kan ik geen oordeel vellen. Het was te ver weg om alles goed te kunnen zien en heb nog geen beelden gezien. Een ding is zeker de KNVB maakt een cruciale fout door Nijhuis deze wedstrijd gewoon te laten fluiten. Zijn werk wordt op deze manier onmogelijk gemaakt, een enkel foutje, een lichte neiging naar een partij en zijn kop wordt eraf gemaaid. Zo'n man kun je niet zo veel druk geven, nadat de Telegraaf met zo'n artikel naar buiten komt. Plaats hem lekker op een andere wedstrijd.

Iets dat nog opvallender was in mijn ogen, was het gedrag van een van Roda JC's trainers. Deze man ging volledig door het lint na de tweede strafschop en er moesten circa vier man aan toekomen om hem tot bedaren te brengen. Ik kan echter niet geloven dat deze man alleen hierdoor zo door het lint gaat. Ik denk (maar dit is pure speculatie) dat door de vierde official een aantal vervelende dingen zijn gezegd, want de assistent-trainer probeerde hem constant aan te vliegen en op het moment dat hij naar de catacombe werd begeleid probeer hij constant los te komen de vierde man aan te vallen.
03-02-2010 23:35
Master_R
Rang: International
Quote
[...]


jouw hoop is toch ook na 10minuten die jij heb gezien



eehrm nee? Heb genoeg trainingen gezien
En bovendien ik hoop en hij trok gelijk conclusies

Maar ja, hoe dan ook, er zullen weinig mensen zijn die het uitgerekend HEM niet zullen gunnen

(Reactie gewijzigd op 03-02-2010 23:25 door Master_R)
03-02-2010 23:22
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

Lol grappig dat mensen gelijk conclusies trekken over zn toekomst na 1 invalbeurt van 10 minuutjes

Heb geduld en vertouwen jonge Dit mannetje wordt (hoop ik!) een grote speler in de toekomst.
Hij heeft et publiek grotendeels mee



jouw hoop is toch ook na 10minuten die jij heb gezien

03-02-2010 23:10
Master_R
Rang: International
Btw dat plaatje: geeft Suarez die kerel nou een klap voor zn hasses ?
03-02-2010 23:02
Master_R
Rang: International
Quote
ik ziet suk meer als invaller, als de wedstrijd op slot zit


Lol grappig dat mensen gelijk conclusies trekken over zn toekomst na 1 invalbeurt van 10 minuutjes

Heb geduld en vertouwen jonge Dit mannetje wordt (hoop ik!) een grote speler in de toekomst.
Hij heeft et publiek grotendeels mee
03-02-2010 22:58
Appie de kikker
Rang: Steward
Quote
Het commentaar van Nijhuis is werkelijk lachwekkend.

Hij zegt dat hij na het zien van de beelden nog steeds van mening is dat de eerste strafschop een terechte strafschop is!
Sorry hoor, maar geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt!

Neem een voorbeeld aan Vink!

Voor de rest heeft Nijhuis redelijk gefloten!
Niet echt iets op aan te merken.

Vind het alleen wel jammer dat hij niet durft toe te geven dat hij een fout heeft gemaakt.


Zodra dit soort acties buiten de 16-meter plaatsvinden, fluit IEDERE scheids voor een overtreding. Als het er binnen is, wordt het opeens gevaarlijk want dan is het een strafschop. Als iedere scheids consequent fluit, zie je 4-5 strafschoppen per wedstrijd....GEWELDIG!! Wel eens een handbalwedstrijd gezien??
03-02-2010 22:57
Gus The Boss
Rang: Basisspeler
1-0 was een specialiteit van het huis, Luis' zoveelste ode aan Flipper (R.I.P.).

2-0 de Jong tikt de bal mee met z'n hand, maar gelukkig wordt ie nog onderuit gehaald in het strafschopgebied.

Roda met 1 man minder, ze probeerden het nog maar tevergeefs. 4-0 winst voor Ajax.


Uiteindelijk wist Ajax met 13 man de wedstrijd te winnen, proficiat Ajax supporters, de Telegraaf en man-of-the-match Nijhuis!
03-02-2010 22:56
vandijki
Rang: Vedette
ik ziet suk meer als invaller, als de wedstrijd op slot zit
03-02-2010 22:54
Japsertjuhaz
Rang: International
Het commentaar van Nijhuis is werkelijk lachwekkend.

Hij zegt dat hij na het zien van de beelden nog steeds van mening is dat de eerste strafschop een terechte strafschop is!
Sorry hoor, maar geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt!

Neem een voorbeeld aan Vink!

Voor de rest heeft Nijhuis redelijk gefloten!
Niet echt iets op aan te merken.

Vind het alleen wel jammer dat hij niet durft toe te geven dat hij een fout heeft gemaakt.
03-02-2010 22:54
ajacied15
Rang: International

Suk---Pantelic----Suarez

Lodeiro--Enoh--De zeeuw

Emanuelson--Verthongen---Oleguer---Van der wiel

(Reactie gewijzigd op 03-02-2010 22:51 door ajacied15)
03-02-2010 22:51
DeDaan
Rang: Landskampioen
Quote
[...]
volgens mij is hij pas 1januarie begonnen ,dus wat zal je zeggen van 1 maand




dat klopt maar hij liep in september al stage vandaar...

edit: eigenlijk moet ik zeggen: des te knapper!

(Reactie gewijzigd op 03-02-2010 22:50 door DeDaan)
03-02-2010 22:50
vandijki
Rang: Vedette
Quote
[...]

Dat hij alleen al in het eerste van Ajax heeft gespeeld maakt hem al een baas imo op de bonnefooi naar nederland en een half jaar later je minuten in het eerste pakken petje af! Vandaag was hij inderdaad niet zo bijster goed maar dat kunnen we ook niet van hem verwachten tijd zal het leren

volgens mij is hij pas 1januarie begonnen ,dus wat zal je zeggen van 1 maand


03-02-2010 22:47
Appie de kikker
Rang: Steward
En zo is het Daan010.....!!
Afgelopen weekend heel de aanhang van AJAX in rep en roer want Suarez kreeg de penalty niet, nu heel de eredivisie in rep en roer want hij krijgt hem wel.
Daarnaast gewoon twee knappe goals waarin hij goed wordt bediend.
Al die bullshit over Suarez is AJAX......Hij heeft gewoon de juiste wil om te winnen en ALTIJD te scoren, daar heeft het bij AJAX nog al eens aan gelegen de afgelopen jaren.
Heb vanavond (en de afgelopen weken) ook eens goed naar PSV en TWENTE gekeken.........straalt daar nu echt de kampioen uit?? Geloof mij, het is nog lang niet gelopen (na zondag is het gat nog 6 met Twente....)
03-02-2010 22:46
ajacied15
Rang: International
Suk--Pantelic--Suarez.

Suk vind ik in 10 minuten meer brengen dan Sulejmani
mooie steek op suarez ( alleen was buitenspel)
en gaat ook voor elke bal. heeft ook al een paar goeie akties in huis ( mooie schaar)
Het gaat helemaal goed komen met deze suk !!

(Reactie gewijzigd op 03-02-2010 22:47 door ajacied15)
03-02-2010 22:46
Master_R
Rang: International
Matige/slechte 1e helft, maar hoe we 2e helft begonnen verraste me echt. Vet agressief.

En Suarez.. tja.. soms mis je 2 penalty's en soms maak je er 2 + 2 normale doelpunten.

Die Suk jonge, echt geweldig! Heb zitten schreeuwen telkens hij de bal had Kerel is nog jong en speelde wel onbehouwen, maar je zag duidelijk dat die kerel voor alles wilt werken.

Wel grappig, iedereen roept: Alles op Suk en Lindgren bombardeert em ermee
03-02-2010 22:45
DeDaan
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

hoe de FUK is SUK,heeft geen bal goed geraakt maar als hij de bal had,ging de Arena uit zijn dak,een nieuwe god is gekomen,het enige waar ik het mee eens ben is dat Suarez de eindbaas was vandaag.


Dat hij alleen al in het eerste van Ajax heeft gespeeld maakt hem al een baas imo op de bonnefooi naar nederland en een half jaar later je minuten in het eerste pakken petje af! Vandaag was hij inderdaad niet zo bijster goed maar dat kunnen we ook niet van hem verwachten tijd zal het leren
03-02-2010 22:41
Daan010
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
hij is gwn een topvoetballer jullie kunnne wel over hem zeuren maar hij doet wat hij moet doen voor z'n club ook al was zn club roda had hij 4 keer gescoord . kortom: het is gwn een topvoetballer !


Inderdaad , Suarez is ook gewoon een topvoetballer
03-02-2010 22:38
basisspeler C1
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Ik zou zeggen: Zet Tioté op Suarez.

......en dan??




en dan ? dan word tiote ook weggespeeld
03-02-2010 22:38
DeDaan
Rang: Landskampioen
Quote
[...]

Ik denk ook dat Ajax beter af is zonder Suarez, de tweede plaats is al binnen, effe Psv oprollen en hopla; campione


Grappenmaker...
03-02-2010 22:38
basisspeler C1
Rang: Basisspeler
hij is gwn een topvoetballer jullie kunnne wel over hem zeuren maar hij doet wat hij moet doen voor z'n club ook al was zn club roda had hij 4 keer gescoord . kortom: het is gwn een topvoetballer !
03-02-2010 22:37
20 horsepower
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Suk is een baas en Suarez is de eindbaas. Laat twente maar komen!


Ik zou zeggen: Zet Tioté op Suarez.

......en dan??


03-02-2010 22:37
J-SCF
Rang: International
Quote
Zijn er nog klachten over Nijhuis

De telegraaf heeft weer wat teweeg gebracht he

1e penalty weer een fantastische schwalbe,2e kun je geven al vliegt de Jong erg graag,Suarez die weer een bal wegtrapt na af fluiten van de scheids waar hij niets voor krijgt,maar net wat de Fauw zegt dat is het voordeel van een grote club


Dit kon je verwachten inderdaad, het interview met de fauw zegt alles over de wedstrijd, hij verwoord het goed al vond ik de tweede penalty wel terecht en was het geen buitenspel.
03-02-2010 22:31
sundaymanara
Rang: Landskampioen
Quote
Wie weet sommige ploegen worden er beter van als de sterspeler vertrekt. Nu wil ik me graag op de korte termijn focussen en de wedstrijd tegen Twente afwachten. Kampioen worden hou ik geen rekening meer mee maar als we van Twente winnen kunnen we 2e worden en via die weg naar de Champions League iets wat vele ajacieden graag weer eens willen meemaken. Ik ben er in ieder geval een van. Verder is 4x scoren altijd lekker zei het met 2 penalty's....


Ik denk ook dat Ajax beter af is zonder Suarez, de tweede plaats is al binnen, effe Psv oprollen en hopla; campione
03-02-2010 22:29
Fan
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
Suk is een baas en Suarez is de eindbaas. Laat twente maar komen!


hoe de FUK is SUK,heeft geen bal goed geraakt maar als hij de bal had,ging de Arena uit zijn dak,een nieuwe god is gekomen,het enige waar ik het mee eens ben is dat Suarez de eindbaas was vandaag.
03-02-2010 22:28
Fan
Rang: Vice-aanvoerder
Zijn er nog klachten over Nijhuis

De telegraaf heeft weer wat teweeg gebracht he

1e penalty weer een fantastische schwalbe,2e kun je geven al vliegt de Jong erg graag,Suarez die weer een bal wegtrapt na af fluiten van de scheids waar hij niets voor krijgt,maar net wat de Fauw zegt dat is het voordeel van een grote club
03-02-2010 22:26
DeDaan
Rang: Landskampioen
Wie weet sommige ploegen worden er beter van als de sterspeler vertrekt. Nu wil ik me graag op de korte termijn focussen en de wedstrijd tegen Twente afwachten. Kampioen worden hou ik geen rekening meer mee maar als we van Twente winnen kunnen we 2e worden en via die weg naar de Champions League iets wat vele ajacieden graag weer eens willen meemaken. Ik ben er in ieder geval een van. Verder is 4x scoren altijd lekker zei het met 2 penalty's....

(Reactie gewijzigd op 03-02-2010 22:24 door DeDaan)
03-02-2010 22:23
vandijki
Rang: Vedette
Quote
de ene keer scoort suarez niet en de andere keer scoort die er gewoon 4

heb toch liever dat dieer elke week 1of 2 maakt
de 3-0 of 4-0 is niet belangrijk


03-02-2010 22:22
J-SCF
Rang: International
Quote
En zo zie je maar weer, als Suarez niet scoort. Dan stelt het ook niks voor bij Ajax. Mag ook zeggen dat Roda (de Fauw), Suarjax in het zadel geholpen heeft!!!

Zou de wedstrijd wel eens gezien hebben met 11 tegen 11 zonder die knullige strafschoppen!


De fauw of nijhuis?
03-02-2010 22:21
Nosence
Rang: Landskampioen
En zo zie je maar weer, als Suarez niet scoort. Dan stelt het ook niks voor bij Ajax. Mag ook zeggen dat Roda (de Fauw), Suarjax in het zadel geholpen heeft!!!

Zou de wedstrijd wel eens gezien hebben met 11 tegen 11 zonder die knullige strafschoppen!
03-02-2010 22:20
sundaymanara
Rang: Landskampioen
4 x Suarez tegen Roda, klasse voetballer en veruit de belangrijkste speler van Ajax.
Dit jaar geen kampioen met Suarez. Volgend jaar zonder Suarez??
03-02-2010 22:18
DeDaan
Rang: Landskampioen
Suk is een baas en Suarez is de eindbaas. Laat twente maar komen!
03-02-2010 22:17
vc-twello
Rang: Basisspeler
de ene keer scoort suarez niet en de andere keer scoort die er gewoon 4
03-02-2010 22:16
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
2.'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
3.Verbeek: "El Hamdaoui ziet Ajax wel zitten"[19]
4.Nijland: "Ik mag niet eens weg bij PSV"[8]
5.Man United volgt landgenoot legendarische doelman[57]
6.Ajax is na gelijkspel thuis, statistisch gezie...[23]
7.'Twente wil Stam vervangen door speler van Ge...[45]
8."El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te...[20]
9.Ajax bedankt eigen supporters voor steun tegen...[17]
10.Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
Gerelateerde clubs
Ajax
Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
De Zeeuw: \"El Hamdaoui geeft me het idee dat ...[8]
Roda JC
Overzicht uitslagen oefenwedstrijden zaterdag ...[6]
Clubloze Castro traint mee bij PSV[31]
Laatste nieuws
14:33  Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfica"[1]
14:30  Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over Khedira[1]
14:17  FC Volendam versterkt zich met routinier Lindenbergh[2]
14:16  Willem II moet aankoop Wojciechowski mogelijk half jaar missen[0]
13:13  Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
12:37  Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
12:10  Poepon vindt nieuwe club in De Graafschap[8]
12:01  Mexicanen tonen belangstelling in Manchester United[4]
11:06  Van der Heijden weer verhuurd aan Willem II[12]
10:46  Robinho vertrouwt op akkoord tussen Santos en City[4]
10:13  'Niet Liverpool, maar Fulham voor Young'[2]
10:13  Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
09:23  Hughes definitief nieuwe trainer Fulham[4]
08:57  Marcellis: "Het stadion hier lijkt op dat van PSV"[8]
08:46  De Zeeuw: "El Hamdaoui geeft me het idee dat hij wel komt"[8]
08:36  Stam verruilt Twente voor Wigan Athletic[29]
08:35  "El Hamdaoui heeft potentie een grote ster te worden"[20]
07:39  Celtic toont interesse in Duitse goalie Hildebrand[3]
07:35  "Ik heb geen angst voor concurrentiestrijd bij Bayern"[6]
07:33  Tomasson beslist volgende zomer over toekomst[5]
07:30  "Accomodatie Leverkusen minimaal zo goed als Chelsea"[13]
07:28  Swerts mag AZ met transfervrije status verlaten[12]
07:28  'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van der Wiel'[90]
07:27  Donovan wil permanent terugkeren bij Everton[2]
07:23  Monaco en Mbokani strijken laatste plooien glad[4]
Statistieken
1.  Twente 34-86 10.  NAC Breda 34-46
2.  Ajax 34-85 11.  Heerenveen 34-37
3.  PSV 34-78 12.  VVV Venlo 34-35
4.  Feyenoord 34-63 13.  NEC 34-33
5.  AZ 34-62 14.  Vitesse 34-32
6.  Heracles 34-56 15.  ADO Den Haag 34-30
7.  Utrecht 34-53 16.  Sparta Rotterdam 34-26
8.  Groningen 34-49 17.  Willem II 34-23
9.  Roda JC 34-47 18.  RKC Waalwijk 34-15
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
14:47Ramires bevestigt interesse van Chelsea[6]
14:45'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]
14:45Hodgson prijst jonge spelers Liverpool[2]
14:45Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:45FC Volendam versterkt zich met routinier Linde...[2]
14:44Fer vol vertrouwen: "We zijn klaar voor Benfi...[1]
14:44Mexicanen tonen belangstelling in Manchester U...[4]
14:43Real Madrid en Stuttgart bereiken akkoord over...[1]
14:43Update: Ajax en AZ melden: El Hamdaoui naar Ajax[180]
14:42'Ajax vraagt aan Chelsea 24 miljoen voor Van ...[90]