Altijd het laatste voetbalnieuws!
Heracles delft onderspit in regenachtig Eindhoven
Nummer twee PSV ontving zondag in het eigen Phillips Stadion nummer acht Heracles Almelo. Beide ploegen startten met dezelfde opstelling als de laatste weken. Zo begon PSV-trainer Fred Rutten met onder meer Ola Toivonen, Ibrahim Afellay, Orlando Engelaar en Balász Dzsudzsák in de basis. Heracles-trainer Gertjan Verbeek liet onder meer belangrijke schakels Willie Overtoom en Bas Dost beginnen.

PSV - Heracles Almelo 4-0
De wedstrijd was pas tien seconden aan de gang toen de thuisploeg al een levensgrote kans kreeg. Een voorzet van Dzsudzsák werd naast gekopt door Otman Bakkal. Daarna ging PSV verder met aanvallen, maar kreeg het weinig echte kansen. Heracles kwam dus niet echt in de problemen. De bezoekers zagen de Eindhovenaren vele voorzetten te hard of te scherp voor het doel plaatsen. Zo miste Toivonen de bal na een te harde voorzet van Bakkal.

Na een half uur spelen maakte scheidsrechter Ruud Bossen een belangrijke beslissing voor het verdere verloop van de wedstrijd. Na een voorzet liep Toivonen door op Martin Pieckenhagen, die vervolgens een beetje theater maakte. De Duitse doelman maakte bij het opstaan een lichte trappende beweging, die met rood bestraft werd door Bossen. Kort voor rust maakte aanvoerder Afellay met een fraaie treffer alsnog de 1-0.

De tweede helft begon met een behoorlijk harde hoosbui. De regen maakte van het veld een moeilijk bespeelbare ondergrond en zorgde voor veel wegglijdende spelers. Kort na rust maakte Dzsudzsák, na mistasten van Birger Maertens er 2-0 van. Na dat moment ging PSV vrolijk verder met aanvallen en kreeg het een aantal behoorlijke kansen. Vooral Danko Lazovic had zijn vizier niet helemaal op scherp.

Na ruim een uur spelen maakte ook Toivonen nog zijn doelpunt. De Zweed gleed de bal keurig in het doel. Ook na de 3-0 waren de Eindhovenaren nog niet klaar. Aan het eind van de wedstrijd maakte debutant Jagos Vukovic het kwartet vol met een harde schuiver.

Scoreverloop:
1-0 (45') Ibrahim Afellay
2-0 (50') Balázs Dzsudzsák
3-0 (62') Ola Toivonen
4-0 (87') Jagos Vukovic
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Nog geen lid? Registreer je dan nu!
Luis Suárez
Rang: International
Quote
[...]Beter hou je gewoon je lip man, die rode kaart van Pieckenhagen was idd onterecht maar ook voor die kaart speelde PSV zeer zeker niet slecht, ook na de rooie kaart vond ik ze niet zo sterk maar in de 2e helft zagen we het echte PSV met een sublieme Lazovic en over de wedstrijd tegen Ajax. Die heeft 020 echt niet verloren door Vink maar door 2 goals van Dzsudzsak en 2 goals van Bakkal en die 3 van Ajax waren 3 blunders van Isaksson want 4-1 was terechter gezien de wedstrijd.




Oja, is goed. Ajax had de beste kansen, maar 3 blunders van Isaksson deden het?

Stekelenburg zat fout bij de 2e vrije trap, terwijl die 1e vrije trap wel ERG makkelijk gegeven werd. Leuke schwalbe trouwens. En dan die goal van Bakkal, hoe duidelijk kan een overtreding zijn? Dus zullen we de stand toch maar op 3-3 houden? PSV had inderdaad geluk met de aanstelling van Vink ja, maar ik vond dat Ajax het nog beter deed. Vooral omdat je 11 spelers en ook nog Vink tegenover je hebt.

Maarja, niks meer over Vink want die floot de wedstrijd tegen Twente gewoon goed, al laat hij zich makkelijk verleiden door slecht uitgevoerde fopduiken..

Zo'n erge haat dat je de naam Ajax niet durft uit te spreken? Want netnummers zijn namelijk geen voetbalclubs, maarja dat blijk jij niet te begrijpen. Goeiendag.
23-11-2009 19:23
AJACIEDFOREVER
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

even realistisch zijn, twente staat wel bovenaan maar het spel was zaterdag niet al te best en er was dus geen aanleiding om daarover te praten. daarnaast waren ze ook erg veel eromheen aan het praten en zullen ze niet alles hebben besproken wat ze wilden.


Misschien was het spel niet al te best maar Vitesse wilde ook niet echt meedoen met 11 man voor de goal.
23-11-2009 08:46
twentegoal
Rang: International
Quote
[...]

even realistisch zijn, twente staat wel bovenaan maar het spel was zaterdag niet al te best en er was dus geen aanleiding om daarover te praten. daarnaast waren ze ook erg veel eromheen aan het praten en zullen ze niet alles hebben besproken wat ze wilden.


ik heb niet de indruk dat ze daar weten wat ze willen, als je me nu vraagt waar het over ging ?
23-11-2009 00:35
mich25
Rang: Basisspeler
Quote
ze waren opvallend mild bij studio van gelder voor toivonen

Blijft een apart programma ..... Twente staat al zeven weken bovenaan maar het enigste waar ze het over hadden was het ongeluk van 't. Janssen

Volgende week komt steve mclaren

Ik denk niet dat de nonnetjes uit vught die stomkoppen nog wat kan leren


even realistisch zijn, twente staat wel bovenaan maar het spel was zaterdag niet al te best en er was dus geen aanleiding om daarover te praten. daarnaast waren ze ook erg veel eromheen aan het praten en zullen ze niet alles hebben besproken wat ze wilden.
23-11-2009 00:20
twentegoal
Rang: International
ze waren opvallend mild bij studio van gelder voor toivonen

Blijft een apart programma ..... Twente staat al zeven weken bovenaan maar het enigste waar ze het over hadden was het ongeluk van 't. Janssen

Volgende week komt steve mclaren

Ik denk niet dat de nonnetjes uit vught die stomkoppen nog wat kan leren
22-11-2009 23:57
AJACIEDFOREVER
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Nou bij deze krijgt je nichtje rood


Dan zou Toivonen ook minstens rood moeten krijgen vind je niet?
22-11-2009 22:30
Panna
Rang: Basisspeler
Quote
Toivonen plant zn elleboog in de zij van Pieckenhagen en speelt erna de vermoorde onschuld.Tuurlijk trapte Pieckenhagen wel maar mn nichtje van 3 zou dat nog harder doen.


Nou bij deze krijgt je nichtje rood
22-11-2009 22:28
twentegoal
Rang: International
Quote
Toivonen plant zn elleboog in de zij van Pieckenhagen en speelt erna de vermoorde onschuld.Tuurlijk trapte Pieckenhagen wel maar mn nichtje van 3 zou dat nog harder doen.


misschien kan toivonen alsnog geschorst worden, de scheidsrechter heeft het in ieder geval niet gezien
22-11-2009 22:26
AJACIEDFOREVER
Rang: Wereldspeler
Toivonen plant zn elleboog in de zij van Pieckenhagen en speelt erna de vermoorde onschuld.Tuurlijk trapte Pieckenhagen wel maar mn nichtje van 3 zou dat nog harder doen.
22-11-2009 22:22
twentegoal
Rang: International
Quote
[...]

ik zeg ook niet dat je mooi moet voetballen ik zeg dat je als club eerlijk moet spelen en ze doen net of ze geweldig spelen en dat publiek dat keihard boeren gaat roepen terwijl heracles genaaid is en ze met gods gratie een doelpunt maken tegen 10 heracles spelers en dan affelay die doet of het de beste speler van nederland is hoe hij juicht terwijl een middelmaat speler die blij mag dat hij bij oranje zit want op die positie Seedorf ook meegerekend is de Affelay allerzwakste . En tegen Ajax hebben ze 3 punten teveel gekregen door hopeloos falen van psvsupporter vink. En ik bevestig je stelling niet ik denk dat heracles best een punt had kunnen pakken

Dus als psv de schaal pakt is dat door laf voetbal en door hopeloos falen van de arbiters.


Grote dank voor deze genuanceerde beschouwing, ik denk dat psv en ajax de twee clubs zijn in nederland die het minst mogen mopperen over de scheidsrechters, psv speelt niet laf maar degelijk
22-11-2009 22:20
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 22:15
twentegoal
Rang: International
Quote
[...]

Het is weer 50-50. Wel knap dat het Janssen-topic het doet zonder dat de naam Suarez is gevallen .


die suarez duikt overal weer op of misschien moet ik wel zeggen duikt neer
22-11-2009 22:12
K_kok
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]
waarom reageer je nog überhaupt op hem. negeer hem gwn



Ja je hebt helemaal gelijk, alleen soms is het lastig

(Reactie gewijzigd op 22-11-2009 21:58 door K_kok)
22-11-2009 21:57
pluisje
Rang: Semi-prof
Quote
topics janssen en psv-heracles gaan al even gelijk op

Nu weer 48-48


Het is weer 50-50. Wel knap dat het Janssen-topic het doet zonder dat de naam Suarez is gevallen .
22-11-2009 21:57
dutchfruits
Rang: Vice-aanvoerder
Quote
[...]

Idd wat een pijn, ik ben net richting de 1ste hulp gegaan voor een shot morfine



waarom reageer je nog überhaupt op hem. negeer hem gwn

22-11-2009 21:56
twentegoal
Rang: International
topics janssen en psv-heracles gaan al even gelijk op

Nu weer 48-48
22-11-2009 21:55
K_kok
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

Ben sowieso voor hulpmiddelen. Kijk alleen maar eens naar dit jaar wat betreft arbitrale dwalingen


Idd, maar ja zolang die 2 idioten bij de FIFA/UEFA blijven, veranderd er niks.
22-11-2009 21:51
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

hij raakte hem wel maar ik vind ook dat het niet van die aard is dat daar rood voor getrokken moet worden. dit was toch meer in de categorie plagerige aai over de bol dan natrappen. de scheids had best even kunnen zeggen dat dit niet de bedoeling is want dat is het niet, maar een rode en zelfs een gele kaart is veel te zwaar.
en over toivonen, ik vind het heel raar dat hij in de wedstrijd naar de grens en de scheids het gebaar maakt dat hij word nagetrapt en dat hij na de wedstrijd in dat interview zegt dat er niets aan de hand was.


goed verhaal
22-11-2009 21:50
mich25
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Daarom vind ik dat dit soort zaken tijdens de wedstrijd teruggekeken moeten worden en dat er tijdens de wedstrijd ingegrepen kan worden, volgens mij werd toivonen zelfs helemaal niet geraakt, die had van mij ook een mooie prent mogen hebben met die suarez trekjes


hij raakte hem wel maar ik vind ook dat het niet van die aard is dat daar rood voor getrokken moet worden. dit was toch meer in de categorie plagerige aai over de bol dan natrappen. de scheids had best even kunnen zeggen dat dit niet de bedoeling is want dat is het niet, maar een rode en zelfs een gele kaart is veel te zwaar.
en over toivonen, ik vind het heel raar dat hij in de wedstrijd naar de grens en de scheids het gebaar maakt dat hij word nagetrapt en dat hij na de wedstrijd in dat interview zegt dat er niets aan de hand was.
22-11-2009 21:48
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Daarom vind ik dat dit soort zaken tijdens de wedstrijd teruggekeken moeten worden en dat er tijdens de wedstrijd ingegrepen kan worden, volgens mij werd toivonen zelfs helemaal niet geraakt, die had van mij ook een mooie prent mogen hebben met die suarez trekjes


Ben sowieso voor hulpmiddelen. Kijk alleen maar eens naar dit jaar wat betreft arbitrale dwalingen
22-11-2009 21:42
twentegoal
Rang: International
Quote
[...]

Ja vind ik ook. Maar ja ook al geeft hij het toe, je hebt er niets meer aan.


Daarom vind ik dat dit soort zaken tijdens de wedstrijd teruggekeken moeten worden en dat er tijdens de wedstrijd ingegrepen kan worden, volgens mij werd toivonen zelfs helemaal niet geraakt, die had van mij ook een mooie prent mogen hebben met die suarez trekjes
22-11-2009 21:40
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Ben benieuwd of de scheidsrechter zijn fout nog toegeeft bij studio van gelder, je ziet toch nog steeds heel vaak dat met name ajax en psv de scheidsrechter vaak mee hebben en dat de andere clubs daar vaak de dupe van zijn, daarom begreep ik ook niks van jol toen hij over de scheidsrechters begon, ik denk dat ajax niet mag klagen als je de laatste paar jaar twrugkijkt en alles optelt


Ja vind ik ook. Maar ja ook al geeft hij het toe, je hebt er niets meer aan.
22-11-2009 21:35
twentegoal
Rang: International
Quote
[...]

We hadden jullie anders graag geholpen.


Ben benieuwd of de scheidsrechter zijn fout nog toegeeft bij studio van gelder, je ziet toch nog steeds heel vaak dat met name ajax en psv de scheidsrechter vaak mee hebben en dat de andere clubs daar vaak de dupe van zijn, daarom begreep ik ook niks van jol toen hij over de scheidsrechters begon, ik denk dat ajax niet mag klagen als je de laatste paar jaar twrugkijkt en alles optelt
22-11-2009 21:32
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

kleine aanvulling mijnerzijds : wie spon daar garen bij : psv en ajax , de concurrenten van fct


We hadden jullie anders graag geholpen.
22-11-2009 21:23
twentegoal
Rang: International
Quote
Waar het om gaat is dat net als bij ajax - feyenoord ook hier weer bij een gelijke stand een rode kaart wordt gegeven, dan kun je op je vingers uittellen dat het in 1 keer een andere wedstrijd wordt


kleine aanvulling mijnerzijds : wie spon daar garen bij : psv en ajax , de concurrenten van fct
22-11-2009 21:21
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
Waar het om gaat is dat net als bij ajax - feyenoord ook hier weer bij een gelijke stand een rode kaart wordt gegeven, dan kun je op je vingers uittellen dat het in 1 keer een andere wedstrijd wordt


Juist. En iedereen maar roepen dat psv sowieso wel ging winnen. Nou ik had het graag gezien als er geen rode kaart was gevallen.
22-11-2009 21:19
twentegoal
Rang: International
Waar het om gaat is dat net als bij ajax - feyenoord ook hier weer bij een gelijke stand een rode kaart wordt gegeven, dan kun je op je vingers uittellen dat het in 1 keer een andere wedstrijd wordt
22-11-2009 21:17
1903
Rang: Steward
Weet je wat pas triest is?? Dat wanneer je met 3-0 voor staat tegen 10 man, en een tegenstander geblesseerd op de grond ligt en gewoon door gaat!
22-11-2009 21:10
K_kok
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

jah onder andere maar doet zeer he omdat het tegen fc Twente was


Idd wat een pijn, ik ben net richting de 1ste hulp gegaan voor een shot morfine


22-11-2009 20:57
PSV-TRIPPLE-KAMPIOEN
Rang: Aankomend talent
Quote
[...]

ze hadden het wel een stuk moeilijkere gehad omdat nu heracles niet meer kon aanvallen. En verder ik geef ook eerlijk toe dat die goal nooit had mogen tellen. Maar we staan nu 3e omdat we tegen psv opgelichtt zijn zijn en dat komt door de knvb om psv supporter Vink op diec wedstrijd te zetten met een goede scheids als Luinge had psv daar nooit gewonnen. Tegen Twente heeft ajax gewoon door zichzelf verloren. En ik wou dat ik ook eens kon zeggen psv heeft geweldig gevoetbalt maar dat kan ik niet omdat Psv nooit geweldig speelt.





Met andere woorden; je bevestigd mijn stelling. De ene keer heb je als club wat pech, de andere keer geluk. Ajax moet eens goed in spiegel kijken ipv dat Calimero-gedrag tentoon te spreiden. De club hanteert al meer dan een decennium lang geen enkele vorm van beleid. Elke nieuwe trainer (bij Ajax gemiddeld 1 per seizoen) bepaalt als INDIVIDU welke spelers worden aangetrokken. Volgende trainer dumpt ze vervolgens weer (kapitaalvernietiging van 10 tot 35 miljoen per jaar). DAT is de reden dat de club niets meer presteert, niet pech, niet de scheidsrechters, niet het veld, niet het weer etc, etc.

En over mooi voetbal gesproken; PSV heeft aanvallend onder Gerets en Advocaat inderdaad mooier voetbal gespeeld. Echter zonder zoveel resultaat als nu. Ik kies daarbij graag voor wat minder aantrekkelijk voetbal, maar meer punten en resultaten. Laat ze in Amsterdam maar ''mooi'' voetballen, dan nemen wij de schalen wel in ontvangst.

Welterusten Lilfvd...
22-11-2009 20:56
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 20:45
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 20:44
K_kok
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

ik bedoel de competie wedstrijd fc twente Ajax toen sander Boshker suarez onder grond schopte bij 1-1 dat koste Ajax 3 punten wat ze ook de titel koste.


Oh dát kostte ze de titel! Niet het puntverlies in andere wedstrijden. Alles hing af van de wedstrijd tegen Twente. Jongen get a life.
22-11-2009 20:42
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 20:40
mich25
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Zoals Rodejo ook zegt het is een trappende beweging en dat was achter de goal heel duidelijk te zien. En een trappende beweging (hoe dom ook) isgewoon rood. Dus Bossen heeft hier terecht een kaart voor getrokken.


ja, maar een aai over de bol is ook geen rood en dat kan je ook zien als slaande beweging met de zelfde kracht als dit tikje. dit is gewoon zwaar overdreven. als je hier rood voor geeft en voor zware overtredingen een gele dan klopt er toch gewoon iets niet. pieckenhagen zit hier fout maar zelfs een vermaning was genoeg geweest.
22-11-2009 20:32
rono
Rang: Amateur
twente man jan van halst vond het uiteraard een terechte rode kaart, nee als onze twente-goalie rood had gekregen had die wel anders geluld. Onterecht, en ja PSV was daarna beter, ,tot die tijd was het gewoon 0-0.
Laatste 20 min met 9 man vanwege blessure, gewoon goed gedaan!
22-11-2009 20:29
roberto
Rang: Semi-prof
Quote
Lilfvd; wat ben jij een lachwekkend figuur zeg... PSV wint tegen Heracles Almelo thuis. Denk je nou serieus dat ZONDER die rode kaart PSV thuis niet zou hebben gewonnen ??

Heeft Ajax nooit de scheidsrechter mee ? Won Ajax zelfs niet de bekerfinale met een 100% buitenspel-doelpunt, nog niet zo lang geleden ? Alsof alleen PSV de arbitrage altijd mee heeft, kneus. Elke club heeft soms wat mazzel en soms wat pech met de scheidsrechter; Ajax, PSV en ook de andere 16 clubs. Dus doe niet zo triest kerel.

Laat Ajax zich focussen op zichzelf ipv altijd excuses en uitwegen te verzinnen die de harde waarheid moeten verbloemen. Gezien de status van de club heeft het de handen meer dan vol aan zichzelf !!

Oh ja: complimenten aan Ajax, mooie eerste helft, schitterende acties en technisch hoogwaardig voetbal gezien vandaag !! Objectief he ?? en dat gezegd door een PSV-supporter... neem er een voorbeeld aan !!!




begrijp niet dat we met zijn allen nog reageren op die lilfvd. Die lacht zich waarschijnlijk de ballen uit de broek
22-11-2009 20:29
PSV-TRIPPLE-KAMPIOEN
Rang: Aankomend talent
Lilfvd; wat ben jij een lachwekkend figuur zeg... PSV wint tegen Heracles Almelo thuis. Denk je nou serieus dat ZONDER die rode kaart PSV thuis niet zou hebben gewonnen ??

Heeft Ajax nooit de scheidsrechter mee ? Won Ajax zelfs niet de bekerfinale met een 100% buitenspel-doelpunt, nog niet zo lang geleden ? Alsof alleen PSV de arbitrage altijd mee heeft, kneus. Elke club heeft soms wat mazzel en soms wat pech met de scheidsrechter; Ajax, PSV en ook de andere 16 clubs. Dus doe niet zo triest kerel.

Laat Ajax zich focussen op zichzelf ipv altijd excuses en uitwegen te verzinnen die de harde waarheid moeten verbloemen. Gezien de status van de club heeft het de handen meer dan vol aan zichzelf !!

Oh ja: complimenten aan Ajax, mooie eerste helft, schitterende acties en technisch hoogwaardig voetbal gezien vandaag !! Objectief he ?? en dat gezegd door een PSV-supporter... neem er een voorbeeld aan !!!


22-11-2009 20:23
roberto
Rang: Semi-prof
Quote
[...]

oh neee Ajax is erg geholpen door pieter Vink. in het seizoen 2006 2007 ontnam de man ons de titel omdat de psv supporter Benson een strafschop vergat te geven. wegereef Az ajax Gestrekt been de Zeeuw dat jaar erna kreeg Ajax geen 100% Twente uit waardoor Ajax de titel misloopt. En dit jaar psv Ajax waar Ajax 2 strafschoppen ontnomen werd. En waar 2 lachwekkende vrije trappen gegeven werden voor Psv en werd de 4-3 van bakkal onterrecht goed werd gekeurd. Verder Kevin Blom zat fout bij Suarez maar hij stuurde Babovic er gewoon terecht af dus zit daar niet over te zeiken. Psv word al jaren voorgetrokken.



calimero

22-11-2009 20:23
K_kok
Rang: Wereldspeler
Quote
[...]

dat jaar erna kreeg Ajax geen 100% strafschop bij Twente uit waardoor Ajax de titel misloopt.


De titel misloopt? Dat was voor de playoffs CL, of bedoel je dat ajax toen de CL zou gaan winnen? Zielig figuur ben je om altijd te huilen over ajax en hoe ajax benadeeld wordt. Ik snap niet dat hier niks aan gedaan wordt door SN!

OT: Ik vond rood erg strikt, de beweging was er wel maar was niet dermate erg dat het rood waard was. Verder kon Heralces niet het spel maken wat ze graag doen, jammer!
22-11-2009 20:23
Conocedor
Rang: Aankomend talent
Jammer dat PSV geholpen werd door de scheidsrechter, maar eerlijk gezegd hadden ze denk ik ook wel gewonnen met 11 tegen 11. Ik vond de kaart overigens onterecht, hij geeft heel licht een klein tikje, Toivonen wordt totaal niet ten val gebracht of iets in die richting, hij merkt het amper en geeft zelf aan dat het onterecht was.

Voor de rest wel een terechte zege, PSV was gewoon een maatje te groot voor Heracles vandaag. Er is nu een duidelijk verschil tussen de top 3 en de subtop, bovenin is het in ieder geval spannend, alle 3 de clubs kunnen de titel pakken, Ajax heeft weliswaar een kleine achterstand maar krijgt PSV en Twente nog thuis. Het kan alle kanten op, wordt interessant om te zien hoe dit gaat eindigen.
22-11-2009 20:21
Eindje
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

Onzin natuurlijk dit bericht.

Pieckenhagen maakt een trappende beweging (hoe licht dan ook) en dat is (helaas) een terechte rode kaart. Dus geen dwaling van de scheidsrechter maar van Pieckenhagen.


Ik ben het hier helemaal mee eens. Zoals Rodejo ook zegt het is een trappende beweging en dat was achter de goal heel duidelijk te zien. En een trappende beweging (hoe dom ook) isgewoon rood. Dus Bossen heeft hier terecht een kaart voor getrokken.
22-11-2009 20:14
Panna
Rang: Basisspeler
Quote
[...]

heb jij een feyenoordbril op dit was vandaag een 100% strafschop hij werd gewoon naar de grond getrokken beetje een erg domme uitspraak.



Mee eens 100% strafschop. Maar dit stuk gaat niet over ajax ... hup bij de les!!
22-11-2009 20:00
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:54
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

Onzin natuurlijk dit bericht.

Pieckenhagen maakt een trappende beweging (hoe licht dan ook) en dat is (helaas) een terechte rode kaart. Dus geen dwaling van de scheidsrechter maar van Pieckenhagen.


komop, als dit een rode kaart is gaan we volgend weekend wat beleven.
22-11-2009 19:36
rodejo
Rang: Wereldspeler
Quote
weer word psv gered door een scheidsrechterlijke dwaling niet voor het eerst we moeten toch eens kijken of psv niet bij een omkoopschandaal betrokken is tegen Ajax wonnen ze al door scheidsrechterlijke dwalingen en nu krijgt het de overwinning door een lachwekkende rode kaart cadaeu waarom roepen de scheidsrechters niet gewoon psv moet van ons kampioen worden


Onzin natuurlijk dit bericht.

Pieckenhagen maakt een trappende beweging (hoe licht dan ook) en dat is (helaas) een terechte rode kaart. Dus geen dwaling van de scheidsrechter maar van Pieckenhagen.
22-11-2009 19:24
twentegoal
Rang: International
belachelijke rode kaart

Die prent hadden ze ook aan toivonen, kijk maar eens goed op tv

Weer een cruciaal moment in de wedstrijd, jammer , daarna was het snel over
22-11-2009 19:21
feyefrank
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:17
feyefrank
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:16
tijdelijk verbannen
Rang: Amateur
Dit gaat nergens meer over ,

Hallo als je wil zeuren dan moet je elkaar een mail sturen.

Dit gaat over de wedstrijd van vandaag en niet over Ajax etc...

Ik hoop dat de WEBMASTER ingrijpt.
22-11-2009 19:16
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

vraag me af als isakson hier voor rood had gekregen of je het dan nog zo gezien had het was geen rood punt. de scheidsrechters trekken psv gewoon voor het is gewoon genant.


Natuurlijk had Isakson geen kaart gekregen als hij dit had gedaan. Lekker makkelijk om een rode kaart te geven voor een speler van een kleine club die uitspeelt.
22-11-2009 19:15
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:13
feyefrank
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:13
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:12
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
overdreven rode kaart voor Pieckenhagen,een beetje aangenaaid door Toivonnen,heeft hij toch niet nodig.


Inderdaad. Zelf een beetje doorlopen bij een hoge bal, waar trouwens niets ernstigs aan is, maar dan wel gelijk naar de grens roepen.
22-11-2009 19:11
Panna
Rang: Basisspeler
Quote
overdreven rode kaart voor Pieckenhagen,een beetje aangenaaid door Toivonnen,heeft hij toch niet nodig.


Onzin bossen stond er bij!!!
22-11-2009 19:10
kuurie
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:08
Panna
Rang: Basisspeler
Quote
weer word psv gered door een scheidsrechterlijke dwaling niet voor het eerst we moeten toch eens kijken of psv niet bij een omkoopschandaal betrokken is tegen Ajax wonnen ze al door scheidsrechterlijke dwalingen en nu krijgt het de overwinning door een lachwekkende rode kaart cadaeu waarom roepen de scheidsrechters niet gewoon psv moet van ons kampioen worden


Het is een trappende beweging dus ROOD . Je moet het gewoon niet doen.

En praat geen onzin zeg psv was beter. dus niks kadootje, en je moet niet altijd ajax er bij halen. Krijg je gezeur, ik snap wel dat je psv liever ziet verliezen . maar dit lost niks op!





22-11-2009 19:08
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Quote
[...]

kansloze reactie van je.
jouw clubje heeft ook nooit te klagen over de scheidsrechters en al helemaal niet over de tuchtcommissie.



waar haal je die wijsheid vandaan?
22-11-2009 19:08
feyefrank
Rang: Vice-aanvoerder
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 19:04
almelo007
Rang: Wereldkampioen
Kansloze actie van de scheids. Verder viel er denk ik weinig te halen voor ons.
22-11-2009 18:54
Bossenaar56
Rang: Basisspeler
Quote
weer word psv gered door een scheidsrechterlijke dwaling niet voor het eerst we moeten toch eens kijken of psv niet bij een omkoopschandaal betrokken is tegen Ajax wonnen ze al door scheidsrechterlijke dwalingen en nu krijgt het de overwinnibng door een lachwekkende rode kaart cadaeu waarom roepen de scheidsrechters niet gewoon psv moet van ons kampioen worden
Beter hou je gewoon je lip man, die rode kaart van Pieckenhagen was idd onterecht maar ook voor die kaart speelde PSV zeer zeker niet slecht, ook na de rooie kaart vond ik ze niet zo sterk maar in de 2e helft zagen we het echte PSV met een sublieme Lazovic en over de wedstrijd tegen Ajax. Die heeft 020 echt niet verloren door Vink maar door 2 goals van Dzsudzsak en 2 goals van Bakkal en die 3 van Ajax waren 3 blunders van Isaksson want 4-1 was terechter gezien de wedstrijd.



(Reactie gewijzigd op 22-11-2009 18:52 door Bossenaar56)
22-11-2009 18:52
lilfvd
Rang: Wereldspeler
Tijdelijk verbannen
Deze reactie is niet zichtbaar, omdat deze in strijd is met de huisregels.
22-11-2009 18:38
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord: Onthouden
Wachtwoord vergeten
Best gelezen
1.Ibrahimovic: 'Bij 1-0 winst floten Ajax-fans j...[29]
2.Van der Aat: "Het geld is nu echt op"[37]
3.Iniesta joeg Cruijff afgelopen weekeinde stuip...[11]
4.PSV en FC Twente hebben lastiger programma dan...[18]
5.Ajax volgt verdediger van Al-Hilal[22]
6.Stoch: "Wij gaan PSV aanvallen"[13]
7.Beenhakker probeerde Van Nistelrooy naar Feyen...[19]
8.Benítez: "Kuyt is onvervangbaar"[5]
9.'Van der Sar gaat alsnog bijtekenen bij United...[11]
10.Advocaat: "Moeilijk om te blijven als De Keers...[6]
Mister Money: Vergelijk objectief alle rentes
» Sparen, lenen en hypotheek. Vergelijk alle rentes
VoetbalBookmaker.com
Veilig wedden op voetbal doe je via VoetbalBookmaker.com, de meest bekende weddenschappen website van de Benelux. Vergelijk dagelijks de beste quoteringen van alle Europese topbookmakers en profiteer van de hoogste bonussen!
Laatste nieuws
23:23  Makaay: "Mijn verleden laat zien dat ik veel scoor"[0]
23:21  'Ook AC Milan gaat met Emirates op het shirt spelen'[0]
23:13  Groningen dient klacht in bij KNVB omtrent Wiedemeijer[2]
23:07  Ribéry: "Bayern kan de Champions League winnen"[2]
22:54  'Juventus heeft Higuaín in het vizier'[3]
22:04  De Graafschap wint en Go Ahead speelt gelijk[1]
21:41  Ook Duitse voetbalwereld in de ban van middelvinger[0]
21:28  Twente-spits Parker hangt schorsing boven het hoofd[1]
21:13  Kombouaré gesteund door 'vriend' Blanc[1]
20:58  Arsenal-talent Barazite: "Moet een inhaalslag maken"[0]
20:54  Capello: "Terry blijft een sleutelspeler van Engeland"[0]
19:50  PSV en FC Twente hebben lastiger programma dan Ajax[18]
19:48  Wenger staat positief tegenover komst Chamakh[2]
19:46  Blessure Mendes da Silva valt mee[2]
19:42  Bonera staat voor rentree na één jaar blessureleed[0]
19:33  Boateng verrekt 'slechts' enkelbanden[0]
19:23  Stoch: "Wij gaan PSV aanvallen"[13]
19:21  Lindgren: "Ik heb het idee dat ik er weer bij hoor"[33]
19:10  sc Heerenveen met Paulo Henrique en Sibon tegen Ajax[18]
19:09  Willem II weken zonder Van der Struijk[0]
18:59  Sibon: "Geen stemmingsronde geweest"[0]
18:55  Dingsdag krijgt geldboete van Heerenveen[5]
18:55  Geschorste Sakho weer terug bij PSG[0]
18:54  AGOVV: "95 procent zeker dat Van den Brom blijft"[0]
18:52  El Kabir komt nu ook niet meer in actie voor Jong NEC[1]
Statistieken
1.  PSV 22-58 10.  Groningen 22-27
2.  Twente 22-55 11.  Vitesse 22-23
3.  Ajax 22-49 12.  Roda JC 22-23
4.  Feyenoord 22-42 13.  Heerenveen 22-23
5.  Heracles 22-36 14.  NEC 21-22
6.  NAC Breda 22-33 15.  Sparta Rotterdam 22-20
7.  AZ 22-32 16.  ADO Den Haag 22-18
8.  Utrecht 22-32 17.  Willem II 21-17
9.  VVV Venlo 22-27 18.  RKC Waalwijk 22-12
Stand
Vorige Week
Deze Week
Laatste reacties
00:21Rondje langs de Europese velden: Benfica versp...[3]
00:10Wenger staat positief tegenover komst Chamakh[2]
23:59'Juventus heeft Higuaín in het vizier'[3]
23:49Groningen dient klacht in bij KNVB omtrent Wie...[2]
23:47Ribéry: "Bayern kan de Champions League winnen...[2]
23:41Ribéry: "Bayern kan de Champions League winnen...[2]
23:39PSV en FC Twente hebben lastiger programma dan...[18]
23:39Van der Aat: "Het geld is nu echt op"[37]
23:38PSV en FC Twente hebben lastiger programma dan...[18]
23:26PSV en FC Twente hebben lastiger programma dan...[18]