De 11 namen bij Groningen en Twente: trainers onder druk

De 11 namen bij Groningen en Twente: trainers onder druk
24 September 2017 13:27
© ProShots

FC Groningen en FC Twente kennen allebei nog geen goede seizoensopening, al verschaften de Tukkers zich vorige week wat extra lucht met de 4-0 zege op FC Utrecht.

Bij de thuisploeg neemt de druk nog altijd dagelijks toe, vooral op trainer Ernest Faber. Hij heeft in zijn opstelling desondanks geen drastische wijzigingen gevoerd, al mag de Japanner Ritsu Doan nu wel starten.

Bij de gasten zit Stefan Thesker op de bank: Peet Bijen en Thomas Lam krijgen de voorkeur. De aftrap is om 14:30 uur.

De opstellingen:







Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

10 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • vak104 +6633 24 Sep 2017 om 13:47 Rang: Utopisch
    Bijen Lam, blij mee!
    Kom op! Puntje!
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 13:51 Rang: Utopisch
    Bijen Lam, blij mee!
    Kom op! Puntje!

    Heb Puntje al een hele tijd niet meer gezien .
  • vak104 +6633 24 Sep 2017 om 13:58 Rang: Utopisch
    Heb Puntje al een hele tijd niet meer gezien .


    Allemamaggies....
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 15:08 Rang: Legende
    Geen plaatsje meer voor VVV - PEC? Wel 0-1 door Ehizibue, totaal vrij 5 meter voor de goal na een hoekschop.
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 15:12 Rang: Goddelijk
    Geen plaatsje meer voor VVV - PEC? Wel 0-1 door Ehizibue, totaal vrij 5 meter voor de goal na een hoekschop.


    triest he,
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 15:16 Rang: Legende
    Ach, de stand maakt het goed. Het commentaar is ook beroerd, maar die zal nu wel doorhebben dat hij mis zat met opmerkingen dat vhSchip zich zorgen maakt over de vrijheid van Kingsley.
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 16:15 Rang: Legende
    Die Nijland schiet altijd binnen de seconde als hij de bal krijgt. Zelden gevaarlijk.
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 16:17 Rang: Legende
    Boer redt 1 tegen 1 met van Crooij.
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 16:25 Rang: Legende
    Onbegrijpelijk, geel voor Leemans, in de slotminuut, shirtjetrekken mocht VVV de hele tijd wel.
  • HanV +1785 24 Sep 2017 om 16:27 Rang: Legende
    1-1 afgelopen, jammer van de schwalbe 1-1, maar normaal moet van Crooij scoren.

Meer over