Kijkers irriteren zich rot aan PSV'er: "Naar, egoïstisch.."

Kijkers irriteren zich rot aan PSV'er:
24 September 2017 13:16
© ProShots

Met een doelpunt én een assist heeft PSV-aanvaller Jürgen Locadia toch behoorlijke cijfers overlegd in de eerste 45 minuten. Maar de kijkers irriteren zich desondanks gigantisch aan hem. Zo stond hij maar liefst vier keer onnodig buitenspel, en wordt zijn gedrag niet bepaald geloofd..

Een greep uit de reacties op Twitter:




























Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

7 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • dvdh +42 24 Sep 2017 om 13:22 Rang: Ballenjongen
    Je irriteert je niet ergens aan, je ergert je ergens aan, iets irriteert je...
  • ronaldpj +7894 24 Sep 2017 om 13:22 Rang: Utopisch
    Je irriteert je niet ergens aan, je ergert je ergens aan, iets irriteert je...

    Hear, hear!
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:23 Rang: Goddelijk
    Heeft helaas geen nut hier,ook al heb je gelijk.
  • dvdh +42 24 Sep 2017 om 14:00 Rang: Ballenjongen
    En hopelijk zijn de criticasters nu de mond gesnoerd, 3 goals en een assist zijn toch niet geheel onverdienstelijke cijfers die je kunt overleggen...
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 14:10 Rang: Goddelijk
    er word hier NIKS met kritiek gedaan
  • dvdh +42 24 Sep 2017 om 14:15 Rang: Ballenjongen
    er word hier NIKS met kritiek gedaan

    Nee, hier niet, maar al die twitteraars die niets beters te doen hebben ;-)
    Overigens nog maar een doelpunt erbij...
  • ehvpsv +1546 24 Sep 2017 om 14:19 Rang: Utopisch
    Met een doelpunt én een assist heeft PSV-aanvaller Jürgen Locadia toch behoorlijke cijfers overlegd in de eerste 45 minuten. Maar de kijkers irriteren zich desondanks gigantisch aan hem. Zo stond hij maar liefst vier keer onnodig buitenspel,

    Laten we die 4 doelpunten en 4 buitenspel tegen elkaar afstrepen, heeft ie nog steeds een assist op zijn naam staan.
    Ik geef hem een 6.4

Meer over