De 11 namen bij Utrecht en PSV: Cocu kiest ander systeem

De 11 namen bij Utrecht en PSV: Cocu kiest ander systeem
24 September 2017 11:26
© ProShots

PSV won een weekje geleden van Feyenoord, waar FC Utrecht behoorlijk hard de boot in ging tegen FC Twente in De Grolsch Veste. Toch vormen de Domstedelingen een geduchte tegenstander voor de Eindhovenaren op zondagmiddag in de Galgenwaard.

Oefenmeester Phillip Cocu van PSV liet eerder weten over Utrecht: "Het zijn de afgelopen jaren heel interessante confrontaties geweest. De ene keer pasten wij ons systeem wat aan, de andere keer kozen we ervoor wat posities te wijzigen. Ik ga natuurlijk niets loslaten over hoe wij de wedstrijd zondag ingaan, maar dat we scherp moeten zijn is duidelijk. Utrecht heeft een goede ploeg, met veel talentvolle spelers en heeft goed voetbal laten zien."

Erik ten Hag van de Domstedelingen zei op zijn beurt: "We hebben al wel topwedstrijden gespeeld dit seizoen, en ook laten zien dat we topploegen kunnen kloppen. Dat vertrouwen moeten we meenemen richting de wedstrijd van zondag. Zeker is dat we tegen PSV heel goed moeten zijn om een resultaat te halen."

Opstelling FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Van der Maarel, Janssen, Braafheid; Van de Streek, Emanuelson, Labyad, Ayoub; Bahebeck, Dessers.

Opstelling PSV: Zoet; Arias, Luckassen, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Pereiro, Hendrix; Lozano, Locadia.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

22 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Morfe0 -9819 24 Sep 2017 om 11:35 Rang: Utopisch
    Wat een angsthazen

    Arias Luckassen Isimat Swaab Brenet achterin... zucht..


    En dan heb je zo een klote verdediging stuk voor stuk verdedigend dramatisch en wat ga je doen , je achterhoede eentje bij gooien , ga dan vol Pressen naar voren , en de tegenstander onder druk zetten waardoor je verdediging ontlast word..

    Nee laten we lekker achteruitlopen , en met zo een matige verdediging , je verdediging volle bak laten werken ... waardoor je zwakste linie constant tegenaan word gehikt..

    Niet slim
  • Spons -232 24 Sep 2017 om 11:39 Rang: Vice-aanvoerder
    Veel succes allebei vrienden uit Utrecht en Eindhoven. Moge de beste winnen.
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 11:45 Rang: Utopisch
    Wat een angsthazen

    Arias Luckassen Isimat Swaab Brenet achterin... zucht..


    En dan heb je zo een klote verdediging stuk voor stuk verdedigend dramatisch en wat ga je doen , je achterhoede eentje bij gooien , ga dan vol Pressen naar voren , en de tegenstander onder druk zetten waardoor je verdediging ontlast word..

    Nee laten we lekker achteruitlopen , en met zo een matige verdediging , je verdediging volle bak laten werken ... waardoor je zwakste linie constant tegenaan word gehikt..

    Niet slim

    Ja, dat maak jij op uit de namen? zou niet kunnen dat Luckassen op het middenveld staat, bijvoorbeeld? Samen met Hendrix, en dan van Ginkel daarvoor?
  • NielsK +9548 24 Sep 2017 om 13:39 Rang: Goddelijk
    Ja, dat maak jij op uit de namen? zou niet kunnen dat Luckassen op het middenveld staat, bijvoorbeeld? Samen met Hendrix, en dan van Ginkel daarvoor?

    Haha Ronald, het is Morf. Die Lozano kan er trouwens niet veel van en de angsthazen staan ook nog eens... voor?
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 13:52 Rang: Utopisch
    Zou voor de wedstrijd wel leuk zijn als Utrecht er eentje inprikt, bloedt nu een beetje dood.
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 13:54 Rang: Utopisch
    Ben bang dat Luckassen hier een hele nare blessure oploopt. Zat er een beetje uit zoals bij Stengs. Hopelijk valt het mee.
  • Frevol54 +169 24 Sep 2017 om 13:55 Rang: Basisspeler
    Utrecht irriteert mij. Als ze deze wedstrijd met dezelfde inzet waren ingegaan als ze gewend zijn te doen tegen de Hoofdstedelijke grootmacht hadden ze kans gemaakt. Stelletje lamzakken zijn het vandaag.

  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 13:57 Rang: Utopisch
    Nou ja, dan is het nu wel zo'n beetje voorbij. Goede goal van Locadia. Utrecht weer 4 goals tegen.
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:09 Rang: Goddelijk
    en dan kreeg Feyenoord gisteren een strafschop kado???
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:09 Rang: Goddelijk
    doet aan de overwinning weinig af overigens
  • Frevol54 +169 24 Sep 2017 om 14:11 Rang: Basisspeler
    en dan kreeg Feyenoord gisteren een strafschop kado???

    Daar zijn de meningen over verdeeld maar in ieder geval werd NAC er een onthouden.
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:13 Rang: Goddelijk
    overtreding is er buiten
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:13 Rang: Goddelijk
    rood volgens de regels,maar je zou dit ook met geel af kunnen doen,gezien de stand
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 14:14 Rang: Utopisch
    6-1, potdomme wat een klappen.

    Dan zal AZ na het eind van deze ronde waarschijnlijk niet bovenaan staan .
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:14 Rang: Goddelijk
    Daar zijn de meningen over verdeeld maar in ieder geval werd NAC er een onthouden.


    eens
  • de Analist -7721 24 Sep 2017 om 14:14 Rang: Goddelijk
    6-1, potdomme wat een klappen.

    Dan zal AZ na het eind van deze ronde waarschijnlijk niet bovenaan staan .


    was geen strafschop dit,vond ik
  • pollie -2197 24 Sep 2017 om 14:16 Rang: Wereldkampioen
    Ten Hag en Gio toptrainers af en van Cocu wisten we al dat het er een was.
    Let op de analisten. (Aatsie 'zo de wind waait, waait m'n jassie' de Mos)
  • Spons -232 24 Sep 2017 om 14:17 Rang: Vice-aanvoerder
    Toe maar vrienden uit Eindhoven, 1-6 maar liefst. Het is weliswaar geen NAC waar jullie tegen spelen, maar toch wel knap.
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 14:18 Rang: Utopisch
    En de gifbeker was nog niet leeg. 1-7, dat zal toch niet vaak gebeurd zijn.
  • ronaldpj +7844 24 Sep 2017 om 14:22 Rang: Utopisch
    Wat een angsthazen

    Arias Luckassen Isimat Swaab Brenet achterin... zucht..


    En dan heb je zo een klote verdediging stuk voor stuk verdedigend dramatisch en wat ga je doen , je achterhoede eentje bij gooien , ga dan vol Pressen naar voren , en de tegenstander onder druk zetten waardoor je verdediging ontlast word..

    Nee laten we lekker achteruitlopen , en met zo een matige verdediging , je verdediging volle bak laten werken ... waardoor je zwakste linie constant tegenaan word gehikt..

    Niet slim

    Tja....... Niet slim inderdaad...
  • tobiasdew +4307 24 Sep 2017 om 14:23 Rang: Wereldkampioen
    Wat een angsthazen

    Arias Luckassen Isimat Swaab Brenet achterin... zucht..


    En dan heb je zo een klote verdediging stuk voor stuk verdedigend dramatisch en wat ga je doen , je achterhoede eentje bij gooien , ga dan vol Pressen naar voren , en de tegenstander onder druk zetten waardoor je verdediging ontlast word..

    Nee laten we lekker achteruitlopen , en met zo een matige verdediging , je verdediging volle bak laten werken ... waardoor je zwakste linie constant tegenaan word gehikt..

    Niet slim

    hahahaha ...
  • ehvpsv +1546 24 Sep 2017 om 14:26 Rang: Utopisch
    En de gifbeker was nog niet leeg. 1-7, dat zal toch niet vaak gebeurd zijn.

    In 2013 en 2014 1-5

    Maar ja, das idd iets minder erg.

Meer over