Véél kritiek op 'prestatie' Feyenoord-supporters

Véél kritiek op 'prestatie' Feyenoord-supporters
24 September 2017 10:16
© ProShots

De achterban van Feyenoord staat in het algemeen toch te boeken als zeer trouw en behoorlijk aanwezig bij de diverse thuiswedstrijden van de Rotterdammers. In supportersland krijgen de fans van Ajax vaak de wind van voren omdat ze eerder naar huis zouden gaan, maar op zaterdagavond deden de supporters van Feyenoord eigenlijk precies datzelfde.

Bovendien vindt men op Twitter dat het Legioen vrijwel de gehele wedstrijd lang overstemd werd door de aanwezige NAC-fans, 1000 man sterk.













Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

102 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • Mestreech +657 24 Sep 2017 om 10:19 Rang: Aanvoerder
    Successupporters 😉🤐
  • themartijntjuhh +98 24 Sep 2017 om 10:56 Rang: Basisspeler
    Successupporters 😉🤐


    Hoe dúrf je dat te zeggen? Die heeft Feyenoord toch helemaal niet?
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:35 Rang: Vice-aanvoerder
    Nederland krijgt het ook langzaam door. Het alom bewierookte legioen is feitelijk Diva-publiek. Als de wedstrijd begint wordt en nog vrij massaal gezongen, maar daarna wordt het al snel stil. Bij iedere tegenslag kun je een speld horen vallen. Het is niet voor niets dat zowel ADO- als NAC-supporters "ze zijn er wel, je hoort ze niet" zongen. Zelfs de City-supporters zongen "where is your famous atmosphere?".

    Maar de sfeer is er eigenlijk alleen wanneer er verloren wordt; een negatieve sfeer dan wel. Dan moet menig fontein het ontgelden. Tegenwoordig wordt dat heel genant ergens in het laatste kwartier nog even massaal "Wi luv joe Feynord wi doe" ingezet, want ze moeten wel lekker trouw overkomen in de samenvatting. Wie een hele wedstrijd kijkt weet echter beter, supporters verkleed als stoeltjes sieren de tribune.

    Ze dachten er iets van te kunnen, maar dat valt even tegen.
    NAmchester City: 0-4
    NAc Breda 0-2
    NApoli: 0-?

    We gaan er weer goed voor zitten.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:38 Rang: Goddelijk
    Nederland krijgt het ook langzaam door. Het alom bewierookte legioen is feitelijk Diva-publiek. Als de wedstrijd begint wordt en nog vrij massaal gezongen, maar daarna wordt het al snel stil. Bij iedere tegenslag kun je een speld horen vallen. Het is niet voor niets dat zowel ADO- als NAC-supporters "ze zijn er wel, je hoort ze niet" zongen. Zelfs de City-supporters zongen "where is your famous atmosphere?".

    Maar de sfeer is er eigenlijk alleen wanneer er verloren wordt; een negatieve sfeer dan wel. Dan moet menig fontein het ontgelden. Tegenwoordig wordt dat heel genant ergens in het laatste kwartier nog even massaal "Wi luv joe Feynord wi doe" ingezet, want ze moeten wel lekker trouw overkomen in de samenvatting. Wie een hele wedstrijd kijkt weet echter beter, supporters verkleed als stoeltjes sieren de tribune.

    Ze dachten er iets van te kunnen, maar dat valt even tegen.
    NAmchester City: 0-4
    NAc Breda 0-2
    NApoli: 0-?

    We gaan er weer goed voor zitten.



    Prima als Napoli de 0 houd,gaan we iig met een punt weg daar,bedankt voor je vertrouwen
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:41 Rang: Goddelijk
    tegen zo,n zeperd als gisteren kun je een keer aanlopen,alleen de manier waarop zeker niet.

    Een seizoen als vorig seizoen(ongeslagen in de Kuip)kun je nu eenmaal niet makkelijk evenaren
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:41 Rang: Vice-aanvoerder
    Prima als Napoli de 0 houd,gaan we iig met een punt weg daar,bedankt voor je vertrouwen


    Toch vervelend.. wil je bijdehand doen, lukt dat zelfs niet. Als Napoli de 0 houdt krijgen de Italianen dus geen goal tegen. Ik gok 6-0 dinsdag. Succes vrienden uit Italie!
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:42 Rang: Goddelijk
    Toch vervelend.. wil je bijdehand doen, lukt dat zelfs niet. Als Napoli de 0 houdt krijgen de Italianen dus geen goal tegen. Ik gok 6-0 dinsdag. Succes vrienden uit Italie!


    nee sukkeltje, je hebt gewoon verkeerd getypt
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:44 Rang: Goddelijk
    0-1
    0-2
    0-3
    0-4
    0-5
    enz enz niet gunstig voor de Italianen
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 11:45 Rang: Goddelijk
    nee sukkeltje, je hebt gewoon verkeerd getypt

    Haar woede richting de landskampioen is zo erg dat hij bij een overwinning nergens te bekennen is, bij een nederlaag zelfs knullige fouten gaat maken
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:46 Rang: Vice-aanvoerder
    0-1
    0-2
    0-3
    0-4
    0-5
    enz enz niet gunstig voor de Italianen


    Feyenoord speelt uit hoor dinsdag. Al snap ik dat het verschil moeilijk te merken is met dat stille publiek in de kuip.
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:47 Rang: Vice-aanvoerder
    Haar woede richting de landskampioen is zo erg dat hij bij een overwinning nergens te bekennen is, bij een nederlaag zelfs knullige fouten gaat maken


    Waar waren jullie gisteren dan? Zeker thuis verstopt, net als het legioen.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:50 Rang: Goddelijk
    Feyenoord speelt uit hoor dinsdag. Al snap ik dat het verschil moeilijk te merken is met dat stille publiek in de kuip.


    ben je nou dom of houd je je dom(want daar ben je ook heel goed in)Als Napoli niet scoort en dus de 0 houd,heeft Feyenoord iig een punt.Maar goed,dat je niet echt slim bent is me al langer bekend,je gaat gewoon net als Jones nu heerlijk af,accepteer dat dan gewoon,nu zet je jezelf nog meer voor lul.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 11:51 Rang: Goddelijk
    Waar waren jullie gisteren dan? Zeker thuis verstopt, net als het legioen.


    wij hebben nog een leven,in tegenstelling tot jou,wij werken en gaan er ook nog wel eens uit.
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 11:54 Rang: Goddelijk
    wij hebben nog een leven,in tegenstelling tot jou,wij werken en gaan er ook nog wel eens uit.

    Waarom reageer je daar op? Ze was zelf afwezig toen Feyenoord deze week won dus waar wij waren gaat haar niks aan. En dat ze dan bij Napoli een 0 zet en vervolgens verteld dat ze er 6 gaan maken, ach
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:55 Rang: Vice-aanvoerder
    ben je nou dom of houd je je dom(want daar ben je ook heel goed in)Als Napoli niet scoort en dus de 0 houd,heeft Feyenoord iig een punt.Maar goed,dat je niet echt slim bent is me al langer bekend,je gaat gewoon net als Jones nu heerlijk af,accepteer dat dan gewoon,nu zet je jezelf nog meer voor lul.


    Nu ga je voor de tweede keer gruwelijk in de fout (los van je grammaticale blunders, maar goed). Google maar eens wat "de nul houden" betekent.

    In ieder geval goed om te zien dat je Jones afbrandt. De nederigheid komt langzaam terug. Jammer dat dat weer ten koste gaat van je eigen speler, maar goed. Feyenoordsupporters en trouw zijn..
  • Spons -229 24 Sep 2017 om 11:58 Rang: Vice-aanvoerder
    Waarom reageer je daar op? Ze was zelf afwezig toen Feyenoord deze week won dus waar wij waren gaat haar niks aan. En dat ze dan bij Napoli een 0 zet en vervolgens verteld dat ze er 6 gaan maken, ach


    Onze Niels houdt voor zichzelf vol dat hij me negeert, maar feitelijk noemt hij me in grofweg de helft van zijn reacties. Daarbij zit ie vol razernij op rode duimpjes te drukken zodat hij toch kan reageren zonder dat iemand het ziet. Helaas is het te doorzichtig Niels, maar ga zo door met mij "negeren".

    Ze lopen ook altijd weg he.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:19 Rang: Goddelijk
    Nu ga je voor de tweede keer gruwelijk in de fout (los van je grammaticale blunders, maar goed). Google maar eens wat "de nul houden" betekent.

    In ieder geval goed om te zien dat je Jones afbrandt. De nederigheid komt langzaam terug. Jammer dat dat weer ten koste gaat van je eigen speler, maar goed. Feyenoordsupporters en trouw zijn..


    dan moet je het toch echt anders typen,dombo
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:21 Rang: Goddelijk
    Onze Niels houdt voor zichzelf vol dat hij me negeert, maar feitelijk noemt hij me in grofweg de helft van zijn reacties. Daarbij zit ie vol razernij op rode duimpjes te drukken zodat hij toch kan reageren zonder dat iemand het ziet. Helaas is het te doorzichtig Niels, maar ga zo door met mij "negeren".

    Ze lopen ook altijd weg he.


    jij bent helaas zo,n irritant stukje onkruid,die soms moeilijk te negeren valt,zie dat maar als een compliment,want die zul je in de rest van je zielige leventje weinig krijgen,schat ik zo in
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:23 Rang: Goddelijk
    dan moet je het toch echt anders typen,dombo

    Laat haar toch, ze denkt dat over iemand praten ook tegen iemand praten is, gevalletje aandacht te kort
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:24 Rang: Goddelijk
    jij bent helaas zo,n irritant stukje onkruid,die soms moeilijk te negeren valt,zie dat maar als een compliment,want die zul je in de rest van je zielige leventje weinig krijgen,schat ik zo in

    Zoals ik al zei , over ieman praten vat ze op als tegen iemand praten. Ik negeer der in directe zin, reageer niet meer op der maar vertel andere wel dat ze haar moeten negeren
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:26 Rang: Goddelijk

    Gudde: ''Er was niet te onderhandelen met die autoriteiten''



    Feyenoord neemt het dinsdag op tegen Napoli in de tweede wedstrijd van de poulefase van de Champions League. De supporters van de Rotterdamse club zijn niet welkom bij de wedstrijd. Ondanks het verbod lijken er toch veel supporters af te reizen naar de Italiaanse stad.

    “Ik heb geen idee hoe het gaat lopen”, zegt algemeen directeur Eric Gudde in De Tafel van Kees. “Het is zeer vervelend wat er is gebeurd. Er was werkelijk waar niet te onderhandelen met de autoriteiten daarover, helaas. De schaduw van het verleden neem je weer mee. Ik heb geen idee wat de mensen daar gaan doen.”

    De club lijkt ook op het veld een zeer zware opgave te wachten staan. “Als ik kijk naar die voorhoede van Napoli…”, vervolgt Gudde, die bezig is aan zijn laatste weken als directeur van Feyenoord. “José Callejón, Lorenzo Insigne, Dries Mertens… Daar maak ik me wel enigszins zorgen over.”
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:26 Rang: Goddelijk
    Thuis omgekeerd precies hetzelfde doen.
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:28 Rang: Goddelijk
    Thuis omgekeerd precies hetzelfde doen.

    Het is een beetje eigen schuld door de ongeregeldheden maar goed
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:28 Rang: Goddelijk
    Het is een beetje eigen schuld door de ongeregeldheden maar goed


    het is zwaar overtrokken
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:29 Rang: Goddelijk
    met dit argument kan zelfs NAC(willekeurige keuze)uitsupporters verbieden
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:30 Rang: Goddelijk
    Waar is het respect waar de CL zogenaamd voor staat, met haar corrupte UEFA bestuur
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:33 Rang: Goddelijk
    als je dan al geen goeie 2e spits hebt,moet je maar gewoon met 2 bewegelijke spitsen spelen.ipv voor Kramer kiezen omdat hij nu eenmaal de 2e spits is.Dit leek namelijk nergens op
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:34 Rang: Utopisch
    Hoe kun je dit in godsnaam verliezen ?
    Feyenoord heeft last van het drukke programma, dat zag je bij Ajax vorig seizoen ook..
    Maar zelfs met een B-team moet je van NAC thuis kunnen winnen..
    En stug Kramer maar blijven opstellen, goed bezig Gio..
  • Seagal +13643 24 Sep 2017 om 12:39 Rang: Utopisch
    Hoe kun je dit in godsnaam verliezen ?
    Feyenoord heeft last van het drukke programma, dat zag je bij Ajax vorig seizoen ook..
    Maar zelfs met een B-team moet je van NAC thuis kunnen winnen..
    En stug Kramer maar blijven opstellen, goed bezig Gio..


    gewoon een totale offday, elke topclub loopt wel eens tegen zo een zeperd aan. dat je van City 4-0 verliest is in principe logisch als je ziet wat voor uitslagen die neerzetten in de Premier League. tegen PSV speel je met 10 man in de 2e helft PSV van de mat wat heel knap is na zo een teleurstellende Europese wedstrijd maar in die wedstrijd miste je een beetje geluk. gisteren was het gewoon bar en bar slecht maar ik vind niet dat er al sprake is van een crisis. verlies je volgende week weer in de Eredivisie is dat een ander verhaal
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:40 Rang: Utopisch
    gewoon een totale offday, elke topclub loopt wel eens tegen zo een zeperd aan. dat je van City 4-0 verliest is in principe logisch als je ziet wat voor uitslagen die neerzetten in de Premier League. tegen PSV speel je met 10 man in de 2e helft PSV van de mat wat heel knap is na zo een teleurstellende Europese wedstrijd maar in die wedstrijd miste je een beetje geluk. gisteren was het gewoon bar en bar slecht maar ik vind niet dat er al sprake is van een crisis. verlies je volgende week weer in de Eredivisie is dat een ander verhaal

    Stelt hij Kramer dan weer op ? Dan begrijp je het als trainer niet helemaal imo..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:43 Rang: Goddelijk
    Hoe kun je dit in godsnaam verliezen ?
    Feyenoord heeft last van het drukke programma, dat zag je bij Ajax vorig seizoen ook..
    Maar zelfs met een B-team moet je van NAC thuis kunnen winnen..
    En stug Kramer maar blijven opstellen, goed bezig Gio..

    Verloor PSV daar dit seizoen?
  • Seagal +13643 24 Sep 2017 om 12:44 Rang: Utopisch
    Stelt hij Kramer dan weer op ? Dan begrijp je het als trainer niet helemaal imo..


    dat snap ik inderdaad ook niet, die voegt echt helemaal niks toe. dit is echt weer typisch een trainersding. bij Ajax zie je het met Younes, Veltman en Dijks, bij PSV met die Brenet en Schwaab en nu bij Feyenoord met Kramer, Bilal en Nelom
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:44 Rang: Utopisch
    Verloor PSV daar dit seizoen?

    ?
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 12:44 Rang: Utopisch
    Waar is het respect waar de CL zogenaamd voor staat, met haar corrupte UEFA bestuur

    Wat heeft de UEFA hier mee te maken? Dit is een keuze van de stad Napels.


  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:45 Rang: Goddelijk
    Stelt hij Kramer dan weer op ? Dan begrijp je het als trainer niet helemaal imo..


    heeft in zijn ogen weinig andere keus,maar als je dan stug aan het 4-3-3 wil vasthouden kun je daar ook Vente of Larsson neerzetten,Bilal en Kramer moet echt klaar zijn nu
  • Seagal +13643 24 Sep 2017 om 12:46 Rang: Utopisch
    Wat heeft de UEFA hier mee te maken? Dit is een keuze van de stad Napels.


    toch bizar dat dat zomaar kan. kunnen wij in Rotterdam die Napolitanen ook niet gewoon weigeren dan?
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:46 Rang: Utopisch
    dat snap ik inderdaad ook niet, die voegt echt helemaal niks toe. dit is echt weer typisch een trainersding. bij Ajax zie je het met Younes, Veltman en Dijks, bij PSV met die Brenet en Schwaab en nu bij Feyenoord met Kramer, Bilal en Nelom

    Ik snap het ook niet, zelfs een blinde ziet dat die zwaar tekort komen..
    Nou ja goed, Veltman kan nog wel mee in de ED..
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:46 Rang: Goddelijk
    Wat heeft de UEFA hier mee te maken? Dit is een keuze van de stad Napels.

    ik denk dat de UEFA daar ook een stem in kan/moet hebben
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:47 Rang: Goddelijk
    toch bizar dat dat zomaar kan. kunnen wij in Rotterdam die Napolitanen ook niet gewoon weigeren dan?


    blijkbaar wel en dat zou ik dan zeker ook doen
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 12:48 Rang: Utopisch
    toch bizar dat dat zomaar kan. kunnen wij in Rotterdam die Napolitanen ook niet gewoon weigeren dan?

    De burgemeester van de stad Rotterdam kan dat doen, maar waarom zou die? Om "revanche" te nemen? Zo werkt dat niet. Dit gaat om de openbare orde in de stad Napels en blijkbaar hebben de supporters van Feyenoord aanleiding gegeven om deze keuze te maken. En laten we wel wezen, dat heeft echt wel een basis.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:48 Rang: Goddelijk
    dat snap ik inderdaad ook niet, die voegt echt helemaal niks toe. dit is echt weer typisch een trainersding. bij Ajax zie je het met Younes, Veltman en Dijks, bij PSV met die Brenet en Schwaab en nu bij Feyenoord met Kramer, Bilal en Nelom


    en deed Nelom het gisteren slecht,ik dacht dat hij de minst slechtste was gisteren,die andere 2 kunnen er gewoon echt niks van
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:49 Rang: Goddelijk
    De burgemeester van de stad Rotterdam kan dat doen, maar waarom zou die? Om "revanche" te nemen? Zo werkt dat niet. Dit gaat om de openbare orde in de stad Napels en blijkbaar hebben de supporters van Feyenoord aanleiding gegeven om deze keuze te maken. En laten we wel wezen, dat heeft echt wel een basis.


    hiermee geven ze ook hun eigen zwakte aan,door aan te geven dat ze niet in staat zijn om dat "tuig"in bedwang te houden in hun stad
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 12:49 Rang: Utopisch
    Wat heeft de UEFA hier mee te maken? Dit is een keuze van de stad Napels.

    ik denk dat de UEFA daar ook een stem in kan/moet hebben

    Dat is niet zo. En waarom zouden ze? De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde, helemaal niemand anders.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:50 Rang: Goddelijk
    dat snap ik inderdaad ook niet, die voegt echt helemaal niks toe. dit is echt weer typisch een trainersding. bij Ajax zie je het met Younes, Veltman en Dijks, bij PSV met die Brenet en Schwaab en nu bij Feyenoord met Kramer, Bilal en Nelom


    Bovendien heeft Nelom,in tegenstelling tot Kramer en Bilal wel een gevaarlijke doelpoging gedaan.
  • Seagal +13643 24 Sep 2017 om 12:50 Rang: Utopisch
    Ik snap het ook niet, zelfs een blinde ziet dat die zwaar tekort komen..
    Nou ja goed, Veltman kan nog wel mee in de ED..


    klopt inderdaad maar ik bedoelde vorig jaar onder Bosz toen de veel betere Tete nog bij de selectie zat. Ajax mag zich trouwens ook wel schamen hoor. dat technische hart heeft Bosz weggejaagd maar kijk wat hij nu in korte tijd weer bij Dortmund heeft neergezet, die man is gewoon een topcoach. niks tegen Keizer verder maar die man heeft nog alles te bewijzen op topniveau
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:51 Rang: Goddelijk
    ?

    Oh nee dat was zo’n andere club
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:51 Rang: Utopisch
    hiermee geven ze ook hun eigen zwakte aan,door aan te geven dat ze niet in staat zijn om dat "tuig"in bedwang te houden in hun stad

    Vind je het geen tuig dan die de Trevifontijn vernielden ?
    Niet erg vreemd toch dat Napels daar geen zin in heeft ?
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:51 Rang: Goddelijk
    Dat is niet zo. En waarom zouden ze? De burgemeester is verantwoordelijk voor de openbare orde, helemaal niemand anders.


    Nogmaals geven ze met deze actie hun eigen brevet van onvermogen aan
  • Seagal +13643 24 Sep 2017 om 12:52 Rang: Utopisch
    Bovendien heeft Nelom,in tegenstelling tot Kramer en Bilal wel een gevaarlijke doelpoging gedaan.



    dat wel maar Nelom komt uiteindelijk ook gewoon tekort voor Feyenoord


  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:52 Rang: Goddelijk
    Vind je het geen tuig dan die de Trevifontijn vernielden ?
    Niet erg vreemd toch dat Napels daar geen zin in heeft ?


    op 5000 man waren dat misschien 50 man
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 12:52 Rang: Utopisch
    Nogmaals geven ze met deze actie hun eigen brevet van onvermogen aan

    Ach, de supporters van Ajax mogen ook niet naar Rotterdam en andersom, dat is dan ook een brevet van onvermogen.

    Je kunt ook gewoon stellen dat de supporters van Feyenoord aanleiding hebben gegeven voor deze keuze.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:53 Rang: Goddelijk
    Vind je het geen tuig dan die de Trevifontijn vernielden ?
    Niet erg vreemd toch dat Napels daar geen zin in heeft ?


    en natuurlijk is dat tuig,maar Feyenoord heeft door dit soort figuren nu eenmaal de slechte naam,maar ik kan nog veel ergere clubs opnoemen die wel gewoon worden toegelaten
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:54 Rang: Goddelijk
    Vind je het geen tuig dan die de Trevifontijn vernielden ?
    Niet erg vreemd toch dat Napels daar geen zin in heeft ?

    Laten we eerlijk wezen, dat was heftig maar om nu maar te zeggen, geen uit supporters meer in Italië waar het nu op lijkt, lijkt mij een reden om Italiaanse supporters te kunnen weigeren
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:55 Rang: Goddelijk
    Ach, de supporters van Ajax mogen ook niet naar Rotterdam en andersom, dat is dan ook een brevet van onvermogen.

    Je kunt ook gewoon stellen dat de supporters van Feyenoord aanleiding hebben gegeven voor deze keuze.


    ten eerste zijn dat geen supporters,maar die keuzes worden bij andere clubs niet zo snel gemaakt,vind ik,kijk naar die oostblok mongolen en wat die allemaal niet flikken,of de Engelsen,Duitsers
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 12:55 Rang: Utopisch
    op 5000 man waren dat misschien 50 man

    Ja, dus ? Die 5000 man kunnen blijkbaar die 50 niet in toom houden..
    Andersom had Aboutaleb hetzelfde gedaan..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:55 Rang: Goddelijk
    Ach, de supporters van Ajax mogen ook niet naar Rotterdam en andersom, dat is dan ook een brevet van onvermogen.

    Je kunt ook gewoon stellen dat de supporters van Feyenoord aanleiding hebben gegeven voor deze keuze.

    Ook maar geen supporters van Ajax meer in Schotland?
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:56 Rang: Goddelijk
    Laten we eerlijk wezen, dat was heftig maar om nu maar te zeggen, geen uit supporters meer in Italië waar het nu op lijkt, lijkt mij een reden om Italiaanse supporters te kunnen weigeren


    het is ook allemaal zwaar overtrokken,het valt niet goed te praten maar de autoriteiten daar hebben zich ook niet voorbeeldig gedragen hoor
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 12:57 Rang: Goddelijk
    men gedraagt zich hier roomser dan de paus
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 12:57 Rang: Utopisch
    Ook maar geen supporters van Ajax meer in Schotland?

    Dat is aan de burgemeester van de stad waar Ajax zou moeten spelen. Feit is gewoon dat Feyenoord-supporters meer dan eens een puinhoop hebben achtergelaten in een stad en dat deze burgemeester geen zin heeft om dat risico te nemen.

  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 12:59 Rang: Goddelijk
    Ja, dus ? Die 5000 man kunnen blijkbaar die 50 niet in toom houden..
    Andersom had Aboutaleb hetzelfde gedaan..

    Kwestie van ‘beker finale in de Kuip’ tegen Zwolle en de pop en het lied over de overleden Feyenoorder in de Arena. Nee je gaat een stel mongolen niet tot de order roepen aangezien het waarschijnlijk mensen zijn die niet eens meer in stadions komen maar gewoon zin hebben in een potje rellen.. heb je een grote groep die reageert dan lukt dat maar vaak neem je afstand van zulke mensen
  • Frevol54 +182 24 Sep 2017 om 13:01 Rang: Basisspeler
    Wat is eigenlijk het probleem? Feijenoord verliest na anderhalf jaar eens een thuiswedstrijd.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:01 Rang: Goddelijk
    Wat is eigenlijk het probleem? Feijenoord verliest na anderhalf jaar eens een thuiswedstrijd.


    op de manier waarop,misschien??
  • balakula +2274 24 Sep 2017 om 13:02 Rang: Goddelijk
    Het is ook gewoon een mythe. De kuip zit echt niet altijd vol.

    Is een beetje ontstaan na die 10-0 nederlaag tegen PSV dat er daarna 45.000 man zaten en sowieso tijdens de magere jaren een relatief goede bezetting. Wat vrij uitzonderlijk is voor een topclub.


    Kijk maar beelden terug van eind jaren 80 en begin jaren 90. Toen was het vrij treurig gesteld met de stand van het stadion en de bezetting.
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:02 Rang: Utopisch
    Dat is aan de burgemeester van de stad waar Ajax zou moeten spelen. Feit is gewoon dat Feyenoord-supporters meer dan eens een puinhoop hebben achtergelaten in een stad en dat deze burgemeester geen zin heeft om dat risico te nemen.

    Dat kunnen veel Feyenoorders blijkbaar niet goed verkroppen..
    Het geldt overigens ook voor alle misdragende 'supporters' van willekeurige clubs.. Maar op 1 of andere manier wordt Ajax er altijd bij gehaald..
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:03 Rang: Goddelijk
    Dat kunnen veel Feyenoorders blijkbaar niet goed verkroppen..
    Het geldt overigens ook voor alle misdragende 'supporters' van willekeurige clubs.. Maar op 1 of andere manier wordt Ajax er altijd bij gehaald..


    ga je niet als calimero gedragen aub
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:03 Rang: Goddelijk
    Dat is aan de burgemeester van de stad waar Ajax zou moeten spelen. Feit is gewoon dat Feyenoord-supporters meer dan eens een puinhoop hebben achtergelaten in een stad en dat deze burgemeester geen zin heeft om dat risico te nemen.

    Over de jaren verspreid en zo gebeurd dat aardig veel met Oostblok clubs of zoals bij Ajax Celtic en noem maar op. Als je de veiligheid niet kan waarborgen door signalen van te veel supporters dan kan ik dat begrijpen maar niet ‘het id 1 keer goed fout gegaan’. Dan zou je als de UEFA ook standaard boetes moeten geven elke wedstrijd aan Feyenoord want incidenten vanaf de tribune zijn vaker gebeurd en zo aan erg veel clubs standaard boetes geven voor de wedstrijd überhaupt begonnen is. Het is niet goed te praten wat daar gebeurd is maar om maar standaard Feyenoord supporters te gaan weigeren.. Sta je als club al met 1-0 achter voor er iets gebeurd en er zijn meer voorbeelden van goed gedrag dan andersom dus je kan niet zeggen, in elke wedstrijd waar dan ook gaat het standaard fout
  • balakula +2274 24 Sep 2017 om 13:04 Rang: Goddelijk
    en natuurlijk is dat tuig,maar Feyenoord heeft door dit soort figuren nu eenmaal de slechte naam,maar ik kan nog veel ergere clubs opnoemen die wel gewoon worden toegelaten


    Dat is een jij-bak. Het gaat hier om Feyenoord.

    Het heeft helemaal geen zin om naar andere te wijzen of te kijken.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:04 Rang: Goddelijk
    Dat kunnen veel Feyenoorders blijkbaar niet goed verkroppen..
    Het geldt overigens ook voor alle misdragende 'supporters' van willekeurige clubs.. Maar op 1 of andere manier wordt Ajax er altijd bij gehaald..


    dit gaat om de echte supporters ja,die dat niet kunnen verkroppen,omdat die doorgesnoven sukkels het voor ons verpessten
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:06 Rang: Utopisch
    ga je niet als calimero gedragen aub

    Haha, hoezo ? Ik reageer gewoon op een topic, in dit geval gaat het om Feyenoord.. Sommigen van 'jullie' halen dan meteen weer Ajax erbij, vind ik vreemd..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:06 Rang: Goddelijk
    Dat kunnen veel Feyenoorders blijkbaar niet goed verkroppen..
    Het geldt overigens ook voor alle misdragende 'supporters' van willekeurige clubs.. Maar op 1 of andere manier wordt Ajax er altijd bij gehaald..

    Als voorbeeld dat veel mensen nu zeggen ‘logisch, het zijn Feyenoord supporters’ maar wees niet blind voor het geweld van je eigen club en dat het daar dan ook maar moet gebeuren, het automatisch weigeren van Ajax of PSV supporters
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:07 Rang: Goddelijk
    Haha, hoezo ? Ik reageer gewoon op een topic, in dit geval gaat het om Feyenoord.. Sommigen van 'jullie' halen dan meteen weer Ajax erbij, vind ik vreemd..


    zullen wel weer Ajax haters zijn dan he
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:07 Rang: Utopisch
    dit gaat om de echte supporters ja,die dat niet kunnen verkroppen,omdat die doorgesnoven sukkels het voor ons verpessten

    Het probleem is dat ze dat bijna structureel doen, die debielen, die geven jullie prachtige legioen (serieus) een slechte naam..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:08 Rang: Goddelijk
    Dat is een jij-bak. Het gaat hier om Feyenoord.

    Het heeft helemaal geen zin om naar andere te wijzen of te kijken.

    Het gaat mij erom dat het lekker bekt om over een andere club te praten maar krijg je een vergelijking dat het op zoveel punten fout gaat bij andere clubs mag dat niet want het onderwerp Feyenoord is leuker en makkelijker
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:09 Rang: Goddelijk
    Haha, hoezo ? Ik reageer gewoon op een topic, in dit geval gaat het om Feyenoord.. Sommigen van 'jullie' halen dan meteen weer Ajax erbij, vind ik vreemd..

    En dat gebeurd andersom ook want ga ik bij een incident over Ajax supporters commentaar geven op het incident krijg je meteen de verwijzing naar gebeurtenissen naar incidenten bij Feyenoord
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:10 Rang: Goddelijk
    Het probleem is dat ze dat bijna structureel doen, die debielen, die geven jullie prachtige legioen (serieus) een slechte naam..


    en het El seizoen van vorig seizoen dan,is daar wat gebeurd,behalve in Rome???ook in de thuiswedstrijden heeft Feyenoord er alles aan gedaan om dit gezeik tegen te gaan
  • balakula +2274 24 Sep 2017 om 13:11 Rang: Goddelijk
    Het gaat mij erom dat het lekker bekt om over een andere club te praten maar krijg je een vergelijking dat het op zoveel punten fout gaat bij andere clubs mag dat niet want het onderwerp Feyenoord is leuker en makkelijker


    Wat een provinciaalse defensieve reactie zeg.

    'bij andere gebeurt het ook, maar bij Feyenoord is het leuker en makkelijker'

  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:11 Rang: Utopisch
    En dat gebeurd andersom ook want ga ik bij een incident over Ajax supporters commentaar geven op het incident krijg je meteen de verwijzing naar gebeurtenissen naar incidenten bij Feyenoord

    Is ook stom..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:11 Rang: Goddelijk
    Het probleem is dat ze dat bijna structureel doen, die debielen, die geven jullie prachtige legioen (serieus) een slechte naam..

    Onzin, structureel, maar dat snap jij zelf ook. Elke wedstrijd met Feyenoord supporters gaat fout? Tegen Manchester ook, kansloze nederlaag begreep ik, hele stadion verbouwd en meerdere Engelse gemolesteerd toch? Zelfde als, alle buitenlanders zijn crimineel, want het gebeurd zo vaak bij hun, misdrijven etc.
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:13 Rang: Goddelijk
    Wat een provinciaalse defensieve reactie zeg.

    'bij andere gebeurt het ook, maar bij Feyenoord is het leuker en makkelijker'

    Ach ik vertel hoe het zit en meteen op je pik getrapt? Het is nou eenmaal zo, kijk even hier rond naar de trollers en standaard negatief reageerders...
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:13 Rang: Goddelijk
    Wat een provinciaalse defensieve reactie zeg.

    'bij andere gebeurt het ook, maar bij Feyenoord is het leuker en makkelijker'


    het word toch toegegeven,kun jij wel de moraalridder uit gaan hangen,maar het is gewoon zo,en laat ons dan maar fijn provinciaals zijn
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:15 Rang: Utopisch
    en het El seizoen van vorig seizoen dan,is daar wat gebeurd,behalve in Rome???ook in de thuiswedstrijden heeft Feyenoord er alles aan gedaan om dit gezeik tegen te gaan

    Ja klopt, Feyenoord probeert van alles, heb je gelijk in..
    Maar die randdebielen heb je overal, de andere supporters zouden ze op z'n minst moeten aanspreken, hoe eng het misschien ook is..
    En waarom er toen in Rome niet is ingegrepen weet ik ook niet, want de carabiniere (harde tak politie Italie) is niet mals namelijk, dat was een slachtpartij geworden..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:16 Rang: Goddelijk
    Is ook stom..

    Feit is, het gebeurd beide kanten op is wat ik met de vergelijking aangeef en dat mensen die de actie van Napels begrijpen ook eens moeten kijken, hoe zouden supporters van andere clubs waar het ook regelmatig fout gaat het vinden als ze door een stel debielen niet meer uit naar hun club kunnen? Dan is het ineens anders. Praten over er rivaal of club die je haat (zeg niet dat jij dat doet) is het makkelijkst
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:16 Rang: Goddelijk
    Ja klopt, Feyenoord probeert van alles, heb je gelijk in..
    Maar die randdebielen heb je overal, de andere supporters zouden ze op z'n minst moeten aanspreken, hoe eng het misschien ook is..
    En waarom er toen in Rome niet is ingegrepen weet ik ook niet, want de carabiniere (harde tak politie Italie) is niet mals namelijk, dat was een slachtpartij geworden..


    had het beter opgelost geweest dan nu,en je was voor een deel van het probleem afgeweest
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:17 Rang: Utopisch
    Onzin, structureel, maar dat snap jij zelf ook. Elke wedstrijd met Feyenoord supporters gaat fout? Tegen Manchester ook, kansloze nederlaag begreep ik, hele stadion verbouwd en meerdere Engelse gemolesteerd toch? Zelfde als, alle buitenlanders zijn crimineel, want het gebeurd zo vaak bij hun, misdrijven etc.

    Oke, niet altijd, maar Nancy en Rome ? Dat weten die burgemeesters ook nog wel hoor..
    Ik weet ook wel dat het een kleine groep is, kan Feyenoord/overheid zulke lieden niet filteren/bannen ?
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:19 Rang: Goddelijk
    Ja klopt, Feyenoord probeert van alles, heb je gelijk in..
    Maar die randdebielen heb je overal, de andere supporters zouden ze op z'n minst moeten aanspreken, hoe eng het misschien ook is..
    En waarom er toen in Rome niet is ingegrepen weet ik ook niet, want de carabiniere (harde tak politie Italie) is niet mals namelijk, dat was een slachtpartij geworden..

    Van mij had het gemogen, mensen die de politie tegen werken mogen wel een slag in hun nek krijgen (die 50) of met dat knuppeltje op hun knie schijf ‘per ongeluk’. Als er zon grote groep gaat rellen ga ik in mijn eentje niet (want zou de rest niet kennen) hun tegen werken om door zulke doorgesnoven stumperds vervolgens lekker zuurstof te happen en grindtegels te tellen
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 13:19 Rang: Utopisch
    Feit is, het gebeurd beide kanten op is wat ik met de vergelijking aangeef en dat mensen die de actie van Napels begrijpen ook eens moeten kijken, hoe zouden supporters van andere clubs waar het ook regelmatig fout gaat het vinden als ze door een stel debielen niet meer uit naar hun club kunnen? Dan is het ineens anders. Praten over er rivaal of club die je haat (zeg niet dat jij dat doet) is het makkelijkst

    Komt vaak genoeg voor, vroeger op school al, dat de "goeden leiden onder de kwaden". En dat voelt onrechtvaardig en naar, dat geloof ik allemaal best, maar het is óók begrijpelijk dat een burgemeester van een stad de historie meeweegt in zijn beslissing. Want híj is uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde en als hij die niet kan garanderen, dan neemt hij deze keuze.

    Ik zeg niet dat het mijn keuze is, maar ik zeg wel dat ik kan begrijpen dat hij hem neemt. Want de Feyenoord-supporters (een kleine groep) heeft hier gewoon helemaal zelf aanleiding toe gegeven.

    En als dat PSV-supporters, Ajax-supporters of AZ-supporters waren geweest, dan had ik exact gelijk gereageerd. En ik denk dat dat ook voor Mojo geldt.
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:20 Rang: Utopisch
    Feit is, het gebeurd beide kanten op is wat ik met de vergelijking aangeef en dat mensen die de actie van Napels begrijpen ook eens moeten kijken, hoe zouden supporters van andere clubs waar het ook regelmatig fout gaat het vinden als ze door een stel debielen niet meer uit naar hun club kunnen? Dan is het ineens anders. Praten over er rivaal of club die je haat (zeg niet dat jij dat doet) is het makkelijkst

    Nee klopt, ik haat Feyenoord ook helemaal niet, zelfs respect voor, mooie club..
    Maar ik snap wel dat zo'n burgemeester eieren voor zijn geld kiest, eventuele escalaties voorkomen.. Al is er in Napels niet erg veel te slopen..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:21 Rang: Goddelijk
    Oke, niet altijd, maar Nancy en Rome ? Dat weten die burgemeesters ook nog wel hoor..
    Ik weet ook wel dat het een kleine groep is, kan Feyenoord/overheid zulke lieden niet filteren/bannen ?

    Nope, die pakken de auto en rijden er als ‘vakantieganger’ heen en klaar is kees. Dat waren overigens de 2 ernstigste incidenten ja. Dat klopt maar ligt zo ver uit elkaar en zoveel goede wedstrijden gehad...
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:22 Rang: Utopisch
    Komt vaak genoeg voor, vroeger op school al, dat de "goeden leiden onder de kwaden". En dat voelt onrechtvaardig en naar, dat geloof ik allemaal best, maar het is óók begrijpelijk dat een burgemeester van een stad de historie meeweegt in zijn beslissing. Want híj is uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde en als hij die niet kan garanderen, dan neemt hij deze keuze.

    Ik zeg niet dat het mijn keuze is, maar ik zeg wel dat ik kan begrijpen dat hij hem neemt. Want de Feyenoord-supporters (een kleine groep) heeft hier gewoon helemaal zelf aanleiding toe gegeven.

    En als dat PSV-supporters, Ajax-supporters of AZ-supporters waren geweest, dan had ik exact gelijk gereageerd. En ik denk dat dat ook voor Mojo geldt.

    Precies..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:24 Rang: Goddelijk
    Komt vaak genoeg voor, vroeger op school al, dat de "goeden leiden onder de kwaden". En dat voelt onrechtvaardig en naar, dat geloof ik allemaal best, maar het is óók begrijpelijk dat een burgemeester van een stad de historie meeweegt in zijn beslissing. Want híj is uiteindelijk verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde en als hij die niet kan garanderen, dan neemt hij deze keuze.

    Ik zeg niet dat het mijn keuze is, maar ik zeg wel dat ik kan begrijpen dat hij hem neemt. Want de Feyenoord-supporters (een kleine groep) heeft hier gewoon helemaal zelf aanleiding toe gegeven.

    En als dat PSV-supporters, Ajax-supporters of AZ-supporters waren geweest, dan had ik exact gelijk gereageerd. En ik denk dat dat ook voor Mojo geldt.

    Ik zeg in een andere reactie exact hetzelfde ronald, dat als Napels de Veiligheid niet kan garanderen dan snap ik dat maar gaat op basis van ‘geen zin in want toen...’ dan snap ik dat niet. Het gaat 1 keer in de zoveel jaar fout omdat de controle en de veiligheidstroepen 50 man niet aan kunnen
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:25 Rang: Goddelijk
    Nee klopt, ik haat Feyenoord ook helemaal niet, zelfs respect voor, mooie club..
    Maar ik snap wel dat zo'n burgemeester eieren voor zijn geld kiest, eventuele escalaties voorkomen.. Al is er in Napels niet erg veel te slopen..

    Genoeg ruiten lijkt mij maar er is gewoon geen garantie dar het weer verkeer gaat en genoeg voorbeelden dat het leuk ging
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 13:28 Rang: Utopisch
    Ik zeg in een andere reactie exact hetzelfde ronald, dat als Napels de Veiligheid niet kan garanderen dan snap ik dat maar gaat op basis van ‘geen zin in want toen...’ dan snap ik dat niet. Het gaat 1 keer in de zoveel jaar fout omdat de controle en de veiligheidstroepen 50 man niet aan kunnen

    Het gaat wel vaker fout, ook in eigen stad. Afgelopen "kampioenswedstrijd" tegen Excelsior in Rotterdam, tegen Ajax afgelopen seizoen (toen er geen eens Ajax-supporters bij waren).

    Hoe je het ook wendt of keert, de Feyenoord-supporters hebben deze reputatie echt niet voor niets.
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:29 Rang: Utopisch
    Ik zeg in een andere reactie exact hetzelfde ronald, dat als Napels de Veiligheid niet kan garanderen dan snap ik dat maar gaat op basis van ‘geen zin in want toen...’ dan snap ik dat niet. Het gaat 1 keer in de zoveel jaar fout omdat de controle en de veiligheidstroepen 50 man niet aan kunnen

    In Napels wil je ook echt geen rotzooi trappen, de maffia viert daar nog steeds hoogtijden, dacht 6 families..
  • ronaldpj +7891 24 Sep 2017 om 13:30 Rang: Utopisch
    In Napels wil je ook echt geen rotzooi trappen, de maffia viert daar nog steeds hoogtijden, dacht 6 families..

    Die gaat zich hier echt niet mee bemoeien.
  • mojorisin +14574 24 Sep 2017 om 13:31 Rang: Utopisch
    Die gaat zich hier echt niet mee bemoeien.

    Nee klopt..
    Tenzij ze per ongeluk iemand van hun of bezit iets aan doen..
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:35 Rang: Goddelijk
    Het gaat wel vaker fout, ook in eigen stad. Afgelopen "kampioenswedstrijd" tegen Excelsior in Rotterdam, tegen Ajax afgelopen seizoen (toen er geen eens Ajax-supporters bij waren).

    Hoe je het ook wendt of keert, de Feyenoord-supporters hebben deze reputatie echt niet voor niets.

    Dat zeg ik nergens en wat je ook ziet is dat er een paar gasten zijn die het voor elkaar verpesten en nogmaals die zijn er bij Ajax en PSV ook met legio aan incidenten als voorbeelden in Europa en Nederland van Ajax kant. Meteen weigeren omdat ze de reputatie hebben? Ook een feit is dat het bij Feyenoord meteen in het nieuws komt als er al een verkeerde scheet gelaten wordt en nou ken ik voorbeelden hier uit de regio Vitesse en de Graafschap die niet in het nieuws zijn geweest waar wel gevochten is
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:35 Rang: Goddelijk
    In Napels wil je ook echt geen rotzooi trappen, de maffia viert daar nog steeds hoogtijden, dacht 6 families..

    Ja zijn documentaires over volgens mjj
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 13:35 Rang: Goddelijk
    Het gaat wel vaker fout, ook in eigen stad. Afgelopen "kampioenswedstrijd" tegen Excelsior in Rotterdam, tegen Ajax afgelopen seizoen (toen er geen eens Ajax-supporters bij waren).

    Hoe je het ook wendt of keert, de Feyenoord-supporters hebben deze reputatie echt niet voor niets.

    dus omdat de ene debiel een andere schopt,is het hele legioen meteen tuig??

    Zo kunnen we blijven zoeken natuurlijk,Moet Tottenham er nog bijgehaald worden om supporters te weren??
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:36 Rang: Goddelijk
    Die gaat zich hier echt niet mee bemoeien.

    Als relschoppers gebouwen, auto’s of mensen van hun pakken, wat zal dan dr reactie zijn denk je?
  • NielsK +9554 24 Sep 2017 om 13:37 Rang: Goddelijk
    Nee klopt..
    Tenzij ze per ongeluk iemand van hun of bezit iets aan doen..

    Precies, dan denk ik dat t niet bij gewonden blijft
  • Frevol54 +182 24 Sep 2017 om 14:00 Rang: Basisspeler
    Die Feijenoord goaltune die de NAC supporters ten gehore brachten bij de 0 - 2 die was pas irritant, haha.
  • de Analist -7788 24 Sep 2017 om 14:02 Rang: Goddelijk
    Die Feijenoord goaltune die de NAC supporters ten gehore brachten bij de 0 - 2 die was pas irritant, haha.


    nou zeker zeg,toen waren we echt helemaal van slag hoor daarna

Meer over