Fans vrezen: door hém verliest Feyenoord met 8-0

Fans vrezen: door hém verliest Feyenoord met 8-0
13 September 2017 15:19
© ProShots

De Eredivisie-topclubs kunnen zich natuurlijk lang en breed niet meer meten met de echte Europese grootmachten. Hoe het echt gesteld is met de verhoudingen moet vanavond weer duidelijk worden als Feyenoord het thuis opneemt tegen Manchester City. De diverse voetbalfans hebben en er echter een hard hoofd in: Miquel Nelom speelt immers.














Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • BHJ -4248 13 Sep 2017 om 16:05 Rang: Utopisch
    Fans vrezen.
    1. tweet, JandeB020......

    Zou hij fan zijn van Ajax of Feyenoord?

    Verander dit nou eens in Twitteraars of zo. Jullie zetten jezelf voor schut met deze nutteloze quotes van Tweets van niks zeggende mensen.
  • HanV +1747 13 Sep 2017 om 17:42 Rang: Wereldspeler
    Je zult maar tweeten over Feyenoord onder de naam Nicolai Jurgensen‏.
    Zelfs als je zo zou heten, dat doe je niet.
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 18:00 Rang: Legende
    Fans vrezen.
    1. tweet, JandeB020......

    Zou hij fan zijn van Ajax of Feyenoord?

    Verander dit nou eens in Twitteraars of zo. Jullie zetten jezelf voor schut met deze nutteloze quotes van Tweets van niks zeggende mensen.


    voor het eerst helemaal met je eens,dit soort zielige stook stukjes
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 18:00 Rang: Legende
    Zo slecht is hij trouwens niet,maar die azijnzeikerds moeten wat te ouwehoeren hebben he
  • mojorisin +14457 13 Sep 2017 om 18:07 Rang: Utopisch
    Zo slecht is hij trouwens niet,maar die azijnzeikerds moeten wat te ouwehoeren hebben he

    Vind die tweets meestal ook helemaal niks, maar hij is wel te slecht voor het niveau dat een club als Feyenoord moet nastreven..
    Zo hadden ze Woudenberg beter kunnen behouden en Nelom moeten verkopen imo..
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 18:14 Rang: Legende
    Vind die tweets meestal ook helemaal niks, maar hij is wel te slecht voor het niveau dat een club als Feyenoord moet nastreven..
    Zo hadden ze Woudenberg beter kunnen behouden en Nelom moeten verkopen imo..


    sorry, maar als ik het even vergelijk met de linksbacks van Ajax,Sinkgraven en Dijks,zou ik eerder voor Nelom kiezen.
  • mojorisin +14457 13 Sep 2017 om 18:17 Rang: Utopisch
    sorry, maar als ik het even vergelijk met de linksbacks van Ajax,Sinkgraven en Dijks,zou ik eerder voor Nelom kiezen.

    Zelf zou ik dan wel eerder voor Sinkgraven kiezen, maar bij Ajax houdt het ook niet over idd.. Maar ja, die hoeven niet tegen City te spelen..
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 18:22 Rang: Legende
    Zelf zou ik dan wel eerder voor Sinkgraven kiezen, maar bij Ajax houdt het ook niet over idd.. Maar ja, die hoeven niet tegen City te spelen..


    het is ook niet verkeerd bedoeld,om alleen maar even het niveau van onze Nederlandse backs aan te geven.
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 22:58 Rang: Legende
    Geen 8-0 zeiktwitteraars

Meer over