'Opstelling City: Guardiola kiest deze sterren'

'Opstelling City: Guardiola kiest deze sterren'
13 September 2017 15:03
© ProShots

Feyenoord hoopt op woensdagavond te stunten in de Champions League, maar dat gaat niet gebeuren als het aan Manchester City ligt. De Engelsen komen naar Rotterdam met al hun sterren en deze grote voetballers worden door coach Josep Guardiola opgesteld ook.

Het is opvallend dat de Braziliaanse keeper Ederson Moraes hoogstwaarschijnlijk gewoon speel tegen Feyenoord. De doelverdediger werd in het afgelopen weekend nog in het gezicht geraakt in de wedstrijd van City tegen Liverpool, waarna Sadio Mané met rood naar de kant moest. Vermoedelijk zal de goalie wel gezichtsbescherming dragen, om zijn hechtingen te beschermen. De Citizens treden volgens het medium Manchester Evening News aan met vijf verdedigers, maar de backs van de grootmacht, Benjamin Mendy en Kyle Walker, fungeren eigenlijk óók als vleugelspitsen. Guardiola kiest op het middenveld voor Ilkay Gündogan, David Silva en Kevin De Bruyne.

Het Braziliaanse supertalent Gabriel Jesus en de Argentijnse wereldster Sergio Agüero moeten voor de doelpunten zorgen in Rotterdam-Zuid. De krant de Daily Express is het hier overigens niet mee eens: dit medium stelt dat De Bruyne, Jesus en Silva niet zullen spelen.

Verwachte opstelling City: Ederson; Walker, Danilo, Stones, Otamendi, Mendy; Gündogan, Silva, De Bruyne; Jesus, Agüero.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

8 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • CR7RMFC -21605 13 Sep 2017 om 15:20 Rang: Utopisch
    Ik las net via VZ dat De bruyne, Silva en Jesus niet spelen. Dat zou ecgt typisch Engels zijn. Zo valt er wel wat te halen als dat waar is. Wordt nog steeds een lastig karwei maar scheelt wel.
  • Seagal +13707 13 Sep 2017 om 15:29 Rang: Goddelijk
    Ik las net via VZ dat De bruyne, Silva en Jesus niet spelen. Dat zou ecgt typisch Engels zijn. Zo valt er wel wat te halen als dat waar is. Wordt nog steeds een lastig karwei maar scheelt wel.


    ik hoop het niet. dan moeten we weer 3 jaar horen dat we van Manchester City B hebben gewonnen
  • Dodobird +582 13 Sep 2017 om 16:02 Rang: Basisspeler
    ik hoop het niet. dan moeten we weer 3 jaar horen dat we van Manchester City B hebben gewonnen


    Who cares. Als jullie maar winnen. Als Ajax supporter leef ik gewoon even hard mee.
  • mojorisin +14457 13 Sep 2017 om 16:02 Rang: Utopisch
    Kan me niet voorstellen dat ze in de 1ste wedstrijd in de CL niet met hun beste 11 spelen..
  • pollie -2150 13 Sep 2017 om 16:08 Rang: Wereldkampioen
    ik hoop het niet. dan moeten we weer 3 jaar horen dat we van Manchester City B hebben gewonnen


    Al stellen ze de terreinknecht en de koffiejuffrouw op.
  • Maikel de Lange +415 13 Sep 2017 om 16:16 Rang: Redactie
    Al stellen ze de terreinknecht en de koffiejuffrouw op.

    De terreinknecht is wel gepassioneerd: http://bleacherreport.com/articles/2263545-meet-the-lifelong-manchester-city-fan-who-works-as-head-groundsman-as-the-etihad
  • Frevol54 +162 13 Sep 2017 om 18:07 Rang: Basisspeler
    Ik vraag me oprecht af wie Mendy gaat afstoppen, het leek mij een schone taak voor bankzitter Toornstra gezien zijn loopvermogen.
  • de Analist -6994 13 Sep 2017 om 18:15 Rang: Legende
    Ik vraag me oprecht af wie Mendy gaat afstoppen, het leek mij een schone taak voor bankzitter Toornstra gezien zijn loopvermogen.


    Rinus Israel